Jump to content
pet71

Задни тампони за предни носачи-споделете опит

Recommended Posts

   Добър вечер,колеги, отварям тема да обсъдим задните тампони на предни носачи и за това кой ,как си е решил проблема.  Да споделя какво се случи при мен и какво ме подтикна да  създам тема ,ако може да обсъдим варианти.

     Преди седмица по мнение на майстора подържащ  автомобила ми ,че задните тампони на носачите са причина за досадно потропване започнах търсене за подмяна.

   Тъй-като п.реди по малко от две години са сменяни (пак от него с Фебест) реших да взема  други, но вариантите не бяха много.

  Цял носач (мисля Корейски) на към 90 лв и тампони афтърмаркет намерих Тенасити.

     Пробвах ме с тях и на втория ден левия беше изплют нацяло (бях се спънал в него пред входа😀)  ,а десния  беше почти изплют-държеше се на по малко от половината.

   И всичко това при условие ,че има планка която ги държи.

  Колата обратно при майстора и търсене на нови тампони. Между другото още след монтажа на тампоните майстора ми сподели,че не му вдъхват доверие-нахлузих ги като пирон в кисело млеко-(цитирам..)

    Взех отново Фебест,не намерих други варианти и монтирахме и тях. Към момента- наблюдавам ги през ден и за няколко дена са изплюли  към сантиметър.

   Това е и причината да повдигна темата и да  попитам за мнение на хора минали по този път.  Най лесния вариант е да се смени носач, темата е да намерим има ли решение отделно от това?

   Започнах да търся полеуританови, има фирма която произвежда,но ми отказаха ,тъй като вътрешния отвор е  като шестограм, а те можели да произведът само с объл. 

  Предложих на моя майстор да заварим шпилка или болт на ухото на носача и с голяма шайба и гайка да ограничим изплюването на тампона.  Не му се стореи добра идея ,можело да скъса планката ,която държи тампона.

   Та това е сагата- предполагам и други са се сблъсквали с нея и ще съм благодарен на колеги споделили опит.

   Иначе диагнозата му беше точна,колата спря да прихлопва.

  И да попитам ползвал ли е някой от Пловдивските на Dimitrov видях ,че предлагат направих запитване за подсилени или полиуритан-Не!

 

Редактирано от pet71

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Явно правилното  решение е само едно   - носач. Така постъпих и аз - по 90 лв . Другото е  на късмет.

    Моля ,ако модераторите преценят,че темата не е в полза на съфорумниците-да я изтрият.

20201127_100040.jpg

20201127_100313.jpg

Редактирано от pet71
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената от 90 лв. за оборудван носач ли е?! И от къде са закупени?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Здравей! Цената беше за цял носач с шарнир и двата тампона. В голям филм влязох с тези тампони.Явно фабрично са вулканизирани или залепени по някакъв 

начин. След  смяна на две марки тампони и през няколко километра клечене да следя дали е изплюл реших да взема носачи. От "Намалени авточасти" ги взех  по 100 лв бройката,направи ми отстъпка на 90 лв. След време обаче ми се появи много интересно еднократно пукане при завой за което виновник беше шарнира (десен мисля) -имаше лек луфт в отвора на носача . Там идва и другия проблем с автърмаркет носачите , че  като ти се наложи да смениш шарнир не се знае дали няма да е подал отвора на носача (поради калпав материал. Майстора сподели ,че и при Дачия оригиналните имат такива проблеми.). Иначе  левия беше бетон и тампоните и на двата не мръднаха. След това намерих читаво Харви в автоморга, носачите му бяха ок и сложих тях. Единия шарнир беше със скъсан маншон и сложих нов шарнир 555.

При оригиналните  носачи няма този проблем. Та в мазата имам двата автърмаркет носачи. Десният шарнир е заварен с три капки на СО. И моите оригинални с тампони Фебест, които играят в оста.

   Ако ти трябва нещо пиши . Мога да ти подаря които искаш,че нали вече съм без Харви-продадох го.

 

Редактирано от pet71

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея дни, като ремонтирах задния мост, майстора каза, че тампоните на носачите са за смяна. Интересното е, че няма хлопане в предницата. Като гледам, най-добре ще е както казваш, да се сменят направо с носачите...

 

Гледам цената на носача, който си купил е в момента друга:

https://www.autopower.bg/носач-nty-honda-hr-v-gh-1.6-16v-gh1-gh3-zwd-hd-064-g7368-cap20-iarp911870.html

Редактирано от 5 GTT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Според мен ,ако се сменят цели носачи най добре читави оригинални  със здрав заден тампон, шарнири се сменят. Другия вариант ,ако може по някакъв начин да се залепят тампоните?  Ако са автърмаркет- не зная колко ще издържат.

  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  А за по сигурно щом нямаш никакво хлопане, разкачете планката и ако е здраво захванат към носача и не мърда не го барай. От моят се чуваше сериозно хлопане по неравности. Ако е изяден във външната част, предполагам ще може да се подложи нещо под планката да уплътни. 

Редактирано от pet71
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...