Jump to content
Legend91

Оригинални LED крушки Osram LEDriving

Recommended Posts

Понеже така и така ми предстои сваляне на фаровете и понеже мястото зад тях е много тясно и не виждам как човек въобщеби успял да бръкне и да смени крушка се замислям относно смяната на оригиналните халогенни крушки с  Osram Ledriving . Дават ги за 5000 часа (стига да се охлаждат добре)  и би трябвало след като ги сложа на свалени фарове да не ми се налага повече да сменям. 

 

Сега, преди да предизвикм вълна от недоволство, нека сме наясно:  твърдо против съм китайските диоди,  първо защото трябва да се свалят капачките,  и второ защото са гадни,  светят в очите на другите шофьори и горят лесно.

 

Но при Accord coupe 1998-2002 капачките са под формата на пръстени около крушката и няма да пречат на охлаждането.  Комплект HB4 крушки във феникс лайт струва 160 лв,  което не е твърде много за "вечни" крушки,  още повече че едни Night Breaker струват към 60 лв.  Другата особеност е че ЛЕД-те на Осрам следват изцяло хомологацията на ЕСЕ и като яркост и като разположение на светещия елемент: диодите са точно там където е и жичката на халогените.  Което би трябвало да значи че няма да заслепяват. Би трябвало,  но дали наистина е така?

 

Искам да помоля, ако някой има опит с тези крушки, да сподели как светят и най-вече как са на мокро и при мъгла,  защото съм чувал много негативи специално при подобни условия за "по-бяло светещите"  крушки вкл.  и халогенните Osram  Night Breaker,  Philips Racing vision и т. н.?

Редактирано от Legend91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако минаваш от халоген на лед, препоръчвам да се насочиш към 4300К – 4500К. Не знам тези конкретно какъв цвят имат, но на мен не ми харесват по-студените и мисля, че като човек идващ от халоген и интересуващ се от цвета, има немалка вероятност и на теб да не ти харесат 6000К например. Проблемът при по-студените е че дразнят повече окото, което ще рече, че могат да изморяват повече при дълъг път и заслепяват повече при отразяване от водните капки или мокрия асфалт (и шофиращия, и останалите водачи).

 

ПП: и „по-белите“ халогени на Осрам и Филипс почти не са по-бели от другите халогени :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз точно от това се страхувам,  защото всичките са на 6000 К.  https://fenix-light.bg/2br-osram-hb4-ledriving-hl-9736cw-14w-12v-24v-p22d-fs2.html

 

Ако няма да се вижда при дъжд и мъгла ,  по-добре обикновен халоген за 14 лв И в никакъв случай не искам да заслепявам другите шофьори защото и сам знам колко е неприятно

Редактирано от Legend91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...