Jump to content
doorsun

Утечка на акумулатора при влага/дъжд

Recommended Posts

Здравейте колеги, както се разбира и от заглавието имам един странен проблем.При нас скоро не е валяло, но една вечер имаше много гъста мъгла - на другия ден акумулатора беше стопен до 0, степен такава, че дори и всички лампи на таблото не светнаха, централното също не сработи.Тогава го отдадох на алармата, но след диагностика се оказа, че всичко е наред.Наскоро след автомивката се прибрах, на сутринта имаше същия резултат с тази разлика, че този път направи неуспешен опит да завърти, всички други системи по колата си работеха.След зареждане на акумулатора нямаше утечки, предположих че е свързано с вода/влага, отидох същия ден на автомивка и след това се оказа, че дърпа ток...откъде още не знам, но със сигурност е свързано с влагата.Не знам откъде да почна, нито какво да кажа на майсторите, за да погледнат, някакъв датчик за дъжд, оголен кабел?Някой сблъсквал ли се е с подобен дребен проблем, който създава големи грижи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Както сте описал проблема смятям, че просто акумулатора си е заминал. Вече става студено нощем, и заради това умира... А съвпадението с миене и мокро, е просто съвпадение според мен. При такава голяма консумация трябва да гърми бушон, или още по лошо да се запали кабел. Очевидно не е така, затова смятам че е акумулатора. Свалете го и покарайте с друг, ако имате тази възможност, или откачете клемите и ще си покаже след няколко нощи.

Поздрави

Редактирано от ekolev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо тествай акумулатора.

Според мен е някой кабел наранена изолация ,при намокряне и се появява ефекта.

Труден проблем за диагностика,трябва ти еладжия.

Той знае как да тества откъде идва утечката,там да се търси проблема.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и за много години!Малко късно отговарям, но празниците при нас започват по-рано, но за сметка на това приключват по-късно :))) Със сигурност не е акумулатора, защото имам познат, който се занимава с тези неща и му даде минимум 1 сезон, а според него още 2...той е Бош S5 77ампера точно преди месец чукна три години.Бях малко при северните ни съседи, при -10 градуса си пали, не може да е от него.Другото интересно развитие е, че ме валя дъжд и пак не падаше.При мъглата, както и автомивката влагата навлиза под различен ъгъл и общо взето случаят се заплита още повече :D наскоро говорих с познат, който ми каза, че поради липса на кората на двигателя е възможно да се мокри платката на динамото/релето и да дърпа ток.Нямаше да обърна внимание на това, защото сигурно е капсуловано ама точно преди 3-4 месеца я свалях, защото е хваната със свински опашки и предната част се беше скъсала, съответно при по-голяма скорост опира в асфалта.Почнах да търся кора по автоморгите, но те били една от най-търсените части за Хонда, та май ще купувам нова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...