Jump to content
Blitzkriegzz

Премигващи и гаснещи къси светлини

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

     Обръщам се към вас със следния проблем. Късите светлини на моя акорд премигват и накрая изгасват, за да се включат трябва да изключа и включа фаровете отново. Колата е Акорд 2007 фейс, дизел. Проблемът се появява по-често при повторно потегляне, когато ми се налага да изгася колата за малко, например за да ида до магазина. Десният фар премигва и гасне по-често от левия. Също така десният фар все още е със старите крушки, които не съм сигурен какви са и свети по-слабо. Все пак проблемът го има и при левия, който е със сменена крушка от преди година, защото беше изгоряла от това същото премигване. Вчера се опитах да проверя как са конекторите на запалките към крушките и видимо не са в очарователно състояние. Доколкото можах да видя има 3 метални пластини, които захващат крушката. Трите бяха леко зацапани, като се опитах да ги изчистя, но без успех.  По-голям проблем ми се вижда, че леко бяха стопили пластмасата зад тях и тя сякаш беше залепена за тях, но само отзад. Това може би разкрачва пластините и те не дават добър контакт, поне едното ми предположение е такова. С дългите светлини неизправност няма, също така е без значение дали колата е в движение или не, и с какви обороти работи двигателят.  За това изключвам проблем с алтернатора. Самите запалки струват по 250лв. нови в интернет. Тъй като съм фен на DIY ремонтите, ми се иска да намеря истинската причина за проблема и ако все пак се наложи смяна -ОК, просто не искам да се хвърлям от първия път на скъпи резервни части, от които може и да няма нужда. Надявам се да ми помогнете да разнищим този случай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятния проблем са запалките на ксенона, доколкото разбрах е оригинален. В повечето случаи се диагностицира след смяна на местата на крушки и запалки за да отсееш баласта като причинител, но в твоя случай и двете са проблемни. Авърмарлет запалки можеш да си закупиш от интернет сайтовете от 70-120 лв. Има едни колеги, които направо монтират 55w комплект и изказват положително мнение относно промяната в осветеността.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли, дали има друг начин да се тества баласта?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баластите по всяка вероятност нямат проблем. С оглед това, че казваш, че едната крушка е нова, най-вероятно не е и от крушките и остава най-често срещаният случай: запалки. Ако искаш да потвърдиш, виж се с твой приятел с ксенон със същите крушки D2S (който знаеш, че няма такъв проблем) и си разменете ксеноновите крушки за някакво време. Сигурно ще видиш, че твоите ще продължат да премигват. Запалки втора ръка оригинални вървят ~70лв едната. На фона на това, че за по-малко пари можеш да сложиш 55ватов афтърмаркет комплект ксенон и да вдигнеш драстично нивото на осветеност, го намирам за неоправдано :)

 

ПП: ако видимо се забелязва, че единият фар по-често прави проблеми, можеш за експеримента да размениш само запалките на двата фара и да видиш дали поведението също ще се размени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, случайно да си забелязал това докато ти работят чистачките? Защото при мен, когато карам на къси и чистачките се включат, фаровете спират и така на всяко чистене премигват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не съм имал такива проблеми. Звучи като да имаш нужда електричар да погледне инсталацията на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имах такъв проблем,единия фар святкаше със закъснение,гаснеше когато искаше и не всеки път святкаше при пускане на светлините.Проблема го реших като смених буксата за фара с друга втора ръка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Rmchm, при мен няма никаква връзка с чистачките. Ще пробвам да разменя запалките, както е казал колегата по-горе и ще видим дали се е променило нещо. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че ти сам си си намерил проблема,или предпоставка за създаване в бъдеще на такъв.

Quote

Все пак проблемът го има и при левия, който е със сменена крушка от преди година, защото беше изгоряла от това същото премигване. Вчера се опитах да проверя как са конекторите на запалките към крушките и видимо не са в очарователно състояние. Доколкото можах да видя има 3 метални пластини, които захващат крушката. Трите бяха леко зацапани, като се опитах да ги изчистя, но без успех.  По-голям проблем ми се вижда, че леко бяха стопили пластмасата зад тях и тя сякаш беше залепена за тях, но само отзад. Това може би разкрачва пластините и те не дават добър контакт, поне едното ми предположение е такова.

Колегата @mytanta е казал как се е справил с проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, успях да махна и двете запалки. Дясната със голям зор излезе, как си извих ръката за да я махна, направо не знам.. Дясната беше по-проблемна принципно. След като я махнах, я сложих заедно с дясната крушка (старата, несменяна) в левия фар. От начало не премигваше, но угасих и включих фаровете няколко пъти и проблемът се появи, почна да си мига и да гасне. След това реших да сложа по-новата крушка на това място. Опитвах да я накарам да изгасне, но без успех. При запалване премигваше по няколко пъти и после се стабилизираше всеки път. Не знам на какво се дължи това вероятно, не са само запалките проблемни. Утре ще купя още една нова крушка, като се надявам да намеря същата и ще пробвам. Понеже съм изкарал и двете запалки, мисля да ги почистя с контактен спрей този път и да видя какво мога да направя за разкрачените пластини. 

 

Лявата запалка- уж по-безпроблемната, ама знае ли се..IMG_20201119_002435.thumb.jpg.aeb8cfeea9877e071087318670f8d0a9.jpgIMG_20201119_002442.thumb.jpg.0e091acfd0aeb9b6031d0a3647fdc1a7.jpg

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление не мога да ъплоадна повече снимки, защото има ограничение до 8мб. 

 

Новата крyшка ( от преди година) е Super Vision-HID D2S 35W 6000K

 

Старата крушка е OSRAM Xenarc D2S 35W

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е решен. Купих 2 нови крушки от неизвестен производител. Почистих запалките със контактен спрей и отделих пластинките от пластмасата с помощта на джобно ножче. Свързах всичко и вече не мигат лампите, ще видим колко ще изкарат. Общо разходи: 50лв комплект крушки със същите параметри и 9лв контактен спрей. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...