Jump to content
Georgi.891

Климатроник акорд 8 генерация

Recommended Posts

Здравейте, 

Имам Хонда акорд 8 2.2 дизел от 1 година. Имам проблем с климатроника или аз си въобразявам. Най големия проблем ми е есен-зима. Когато карам по магистрала  с 120 км в час и примерно е нагласен климатроника на 25 градуса започва да духа хладен въздух, което много почва да ме дразни и даже се запотяват стъклата. Някой път От какво е това и имали ли сте подобен проблем. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

Дай някои подробности:

1. Колата загряла ли е?

2. Кога духа студено? След като е преди това е духало топло, достигнало е температурата и е почнал да духа по-хладен въздух или непрекъснато?

3. Това със запотяването ми е мегастранно, първото което забелязах на Хондата през зимата беше уникалната вентилация и даже на дъжд не ми се налага да пускам да духа на предния прозорец само - позицията в краката и нa прозореца, не му позволява да се изпоти.

Редактирано от MilenG
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, 

1. Колата загрява на 10тата минута и климатроника тогава започва да топли. 

2.Когато се кача на магистралата и след 50-100км вече усещам, че започва да духа хладен въздух, не съм засякал дали е достигнала температурата и заради това да охлажда. 

3.Може би запотяването става като изключва auto климатроника за да работи на парно.Може би изцяло трябва да работи на AUTO A/C ON. Просто питам, не съм проверявал единствено фреона, но лятото добре работеше. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би да си мисли, че е стоплила и вече да го и желаната температура от другата страна?
Датчика за вътрешна температура, нали е зад едни решетки на таблото и при акорд? Там трябва да има проветрение (реално да засмуква леко въздуха от купето през тях, когато работи вентилатора ).
В civinfo четох, че тествали с хартийка, дали наистина "засмуква" (при civic има тръба, зад решетките, която стига до тялото с вентилатора и тя, ако се размести отчитането на вътрешната температура, реално става отчитане на температурата на таблото и лъже климатроника)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според мен достига зададените градуса и започва да изравнява температурата на въздуха от духалките с температурата в купето.

И при мен съм го забелязъл, както си духа топличко и свикваш и в един момент въздухът става по хладен. Опитай да дадеш на максимум отоплението в този момент и най-вероятно пак ще започне да духа топло, ако всичко е наред. За да избегна неприятното усещане, обикновено държа духалката на краката и на предния прзорец през зимата и избягвам да използвам AUTO режима.

За запотяването - ако искаш тествай да спреш ръчно климатика от копчето, всичко останали ще остане на AUTO, само няма да пуска компресора.

Или най-добре прецъкай по веднъж по всички описани по-долу неща за да нулираш AUTO на всички системи и опитай:

Климатик - OFF

Клапи - в краката и на прозореца

Температура - на колкото си искаш

Клапа за въртене на въздуха - изключена, т.е. да вкарва външен въздух

Сила на вентилатора - мин. 2 чертички

Редактирано от MilenG
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе то като чета трябва да си минимум инженер за да управляваш климатроника😂😂😂.Колега,нормално е да ти духа хладно като си направи температурата,която си му задал.Поленовия филтър ако е замърсен също може да ти поти стъклата.
п.с.Опел карал ли си ,да видиш там за какво иде реч ,с потенето на стъклата😁😁😁

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха, и аз на Фиата бях като в танк и то без да има някакъв проблем, освен че толкова си можеше милия.

Но колегата policeman е прав разбира се. Предложих по горните варианти с цел да провери дали нещо ще се промени и евентуално дали наистина има някакъв технически проблем.

Поленовия филтър е също вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стрелката за температурата на мотора спада ли, като си на магистралата. Само на нея ли го прави - в смисъл на висока скорост?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, благодаря ви много за съветите.Ще сменя филтъра и ще пробва с напътствията.Ще ви информирам как са нещата.Температурата на мотора не спада при висока скорост(нормална е). 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, значи поне термостата е добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Включвам се според собствените ми наблюдения и знания... 

Климатроника както му викаш е система от сензори и клапи. 

Първото нещо е виж филтъра понеже ако е мръсен намалява струята и не стига за да обдуха стъклото а като е стар и задържа много влага което прави и неприятна миризма. Аз лично моя съм го и махнал но за в БГ си е прашно по улиците та си е хубаво да го има. Най малкото обикновен даже този с въглена няма смисъл да го взимаш. 

 

Второ ако караш колата на ауто може да забележиш че когато достигне зададената температура и повечето струя идва от краката което води също до запотяване на задни странични стъкла и частично предно а ако вали вероятността е много голяма. Това което ползвам аз е Ауто със насочване към предно стъкло и крака така ми гарантира че струя отива към стъклата. И климатика го ползвам само ако искам да ми ги обдуха по бързо иначе е изключен през 99% от времето. 

 

Има и още един фактор който наскоро четох за него... някои от нашите убавици ползват датчика за светлината за да преценят от коя страна греее слънцето и насочват на там по хладен въздух за да ти е по приятно докато ти пече така че и това е фактор. Надявам се да съм бил полезен. Приятно каране и отопление. 

 

П.с  Отоплението на Акорда е в пъти много по приятно и тихо от колкото това в Сивика където имах чувството че моторчето (вентилатора ) ми е между краката. Но пък коли като БМВ и Тойота които съм карал нещата някак работеха в пъти по добре на режим ауто. Тойотата например сутрин когато ти трябва да ти обдуха стъклото го правеше много по добре докато си свърши работата и после разпределяше към другите части на купето. Може би усещането ми е такова знам ли поне така го виждах проверявайки отворите от къде духа и т.н. 

Редактирано от DanielVasev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 13.11.2020 г. at 18:17, Georgi.891 написа:

 Имам проблем с климатроника или аз си въобразявам. Най големия проблем ми е есен-зима. Когато карам по магистрала  с 120 км в час и примерно е нагласен климатроника на 25 градуса започва да духа хладен въздух, което много почва да ме дразни...

Ако това ще те успокои и Ледженда е така. Постигне ли температурата и започне ли тя да се покачва от наличните вътре хора, обръща на хладно подухване, за да я свали пак на 25.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...