Jump to content
g.n.g

Акумулатор над 60Ah за к24???

Recommended Posts

Здравейте.

Accord К24 комби седи пред единият гараж като стража, и се изпозлва предимно за работа, но ето, че акумулатора издаде багажа (има още няколко месеца гаранция, но не ми се занимава, а искам да сложа по-голям).

Добре, че имах кабели да си дам сам ток, че с автомата го ....

Та прочетох доста и така или иначе НЕ намерих това което ме интересува:

1: Ако се сложи 60Ah или по-голям акумулатор ще има ли проблем за самият автомобил?

2: Аз днес извадих всичко и успях да напъхам 65Аh обикновен акумулатор!

Е малко трудно, но с леко преправяне може и да се захване както трябва.

Беше си със стандартен десен +, но като го завъртях клемите си дойдоха на място.

Само на + клемата трябваше да разглобя и завъртя болта да е в другата посока (от там позволява да се отвие и завие).

Ако няма проблем с удоволствие утре ще закупя един 65Ah с 3 години гаранция, че ми писна баш когато стане студено и колата ми трябва спешно за работа да се ядосвам излишно.

 

Благодаря предварително за отговорите!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега!

По принцип може да сложиш 60 Ah акумулатор, няма проблем щом имаш място.

Но! Какъвто и акмулатор да сложиш, без да го зареждаш, пак ще се изтощава! Алтернаторът не успява да го зареди напълно, особено при ежедневни преходи на къси разстояния. Ако имаш и някаква постоянна консумация, тогава пък съвсем стои незареден.

По-добре си купи едно качествено зарядно и зареждай напълно акумулатора, от време на време, за да ти служи както трябва.

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, g.n.g написа:

... седи пред единият гараж като стража, и се изпозлва предимно за работа, но ето, че акумулатора издаде багажа (има още няколко месеца гаранция, но не ми се занимава, а искам да сложа по-голям).

Виж първо дали нямаш утечка на ток - някаква консумация при изваден ключ от стартера и затворени врати. Не е задължително да е заключена, но като мериш - изчакай 1 - 2 мин. - да се "слийпне".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много зависи и от акумулатора  .

Вземи си оригиналните  Ah за това модел но с повече стартов ток.

Моето предложение  е някой от тези.

http://akumulatori.bg/335/Product/YBX5000#prodAnshor

Щом имаш гараж зарядното е много добра придобивка .

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите.

Цецо, мерих, но няма консумация.

Проблема дойде когато лятото на два пъти малкият е щракал плафоните и акумулатора бе паднал на 9 волта.

Заредих го, но зелената точка изчезна от него.

Направи ми впечатление, че дори и нов докато беше, когато стартирам двигателя при студено време (-10 и повече, при положение, че не е стартиран два-три дни) се движеше стрелката на бензина.

 

CARPERA, имам два гаража, но тази кола седи извън тях.

Зарядно имам, а и кабели за ток.

 

Днес закупих 65 Ah, но не съм го монтирам, защото нямах време.

Надявам се като е с три години гаранция, и произведен преди 4 СЕДМИЦИ да изкара поне гаранцията! 

 

Старият може да го занеса с гаранционната карта да си го мерят, и ако кажат да го сменят с нов, ако ли не отива в единият гараж за да се помпат гумите на колелата и мотора.

 

Ще направя снимка как седи 65 ампера в "леглото" на Accord 7 (ако на някой му е интересно де).

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

Проблема дойде когато лятото на два пъти малкият е щракал плафоните и акумулатора бе паднал на 9 волта.

Това е фатален разряд за повечето батерии.

Quote

Направи ми впечатление, че дори и нов докато беше, когато стартирам двигателя при студено време (-10 и повече, при положение, че не е стартиран два-три дни) се движеше стрелката на бензина.

Ето точно тук ти трябва повече стартов ток.

Повечето ампераж води до повече повече товар на алтернатора,както беше писано при градско каране е нужно повече време за зареждане.

Както го беше описал това което ти беше нужно е повече стартов ток.

Но ти нищо не написа за данните на стара и нова батерия.

По просто казано този акумулатор от 52ah

http://akumulatori.bg/335/Product/1437/YUASA 52Ah YBX5012#info

ще ти свърши много по-добра работа от този 60ah,в твоя случай

http://akumulatori.bg/286/Product/1453/YUASA 60Ah YBX3005#info

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами новият е 65 ампера и 580А стартов ток.

Със сигурност е по-добре и от двата в варианта които ми показвал колега.

Редактирано от g.n.g

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение  друго се опитвах да обясня.

Успех с новия .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, Митко Йотов написа:

65амперовият ще влезне ли в леглото.

 

Да, влиза.

Имах такъв стар, и преди да купя новият съм го тествал.

Днес ще направя снимки след като го монтирам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е добре. Да не стане грешка,че имат разлика както в ширината така и във височината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, g.n.g написа:

 

При мен шапчицата на + си остана. Вярно, че заложих на по-близък до заводския ампераж и с 3 години гаранция. Предишния VEGA азиатски стандарт, някаква корейска марка, изкатра два месеца над гаранцията си. Три пъти го дозареждах през двете зими, които го ползвакх и на пролет ме изненада. 

 

IMG_20201113_090200.jpg

Редактирано от Ivan_Ch

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
19 hours ago, g.n.g said:

Всичко стана!

Махнах пластмасовата тава и направо сложих акумулатора.

След това върнах една пластмаса на място (че трябваше да я махна докато сложа акумулатора), и превързах компа на газовото със свински опашки да не се подмята.

Единствено се наложи да махна червената "шапчица" на + клемата, че не може да се ползва с обикновен акумулатор (който НЕ е Азия стандарт).

Общо взето това стана:

IMG_20201112_095649.jpg

IMG_20201112_101559.jpg

Spoiler

Предишния VEGA азиатски стандарт, някаква корейска марка, изкатра два месеца над гаранцията 

Дано имаш  с тази марка повече късмет от колегата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно да Ви кажа карам с Vega вече повече от 7 години, на над 10 автомобила (лични 3, на роднини 3, и служебни (покрай служебните научих за тази марка изобщо)).

Само веднъж съм имал ядове (точно с Азия стандарта), но го смениха гаранционно в рамките на 30 минути след като го занесох в представителството им (ако не се лъжа даже е Българска търговска марка, която се прави в Корея).

Явно точно този стандарт им куца нещо.

Вярно не изкарват по 6-7 години, но пък цената на която ги купувам ме устройва.

За 112 лева с три години гаранция е екстра, дори и да изкара само гаранцията си (става въпрос за този 65Ah, и под 80 лева за Азия стандарт с две години гаранция).

Както се казва не е болка за умиране 35 лева на година, имайки предвид, че колите (Accord) са здрави, и почти няма инвестиция за части (надявам се така и да си остане).

 

П. П. НЕ правя реклама на фирмата, или нещо подобно!

Просто споделям от първа ръка за марката!

Редактирано от g.n.g

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро инфо .

Този които сменяш от въпросната кола който не си е покрил гаранцията.

Каква марка е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно на тази марка е!

Реално вече веднъж е сменен с нов, но се оказва, че са поотлежали по складовете (почти 1 година и 8 месеца) преди да го закупя.

Възможно е и да е от това, че по-малко е търсенето на Азия стандарта.

Но при всяка марка има "черна овца", независимо колко е реномирана или не!

Аз съм доволен както вече казах (цена-качество).

 

П. П. Това е лично мое мнение, и никой НЕ е длъжен да се влияе от него!

 

П. П. 2: измерената консумация при покой на колата е : 0,013А.

Това нормална стойност ли е според Вас?

Редактирано от g.n.g

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това отлежаване  е пагубно за всяка батерия. 

Трябва и складова поддръжка,тоест дозаряд.Едва ли някой я прави.

Но 1год и 8мес са съкратили живота на батерията както се е случило.

Съвет кам тези които им предстои  закупуване, ако е възможно  да няма такъв складов престой. 

Да ви замерят батерия  преди да ви я сложат в колата.

Тези стойности  трябва да гледате в таблицата. 

Изправен алтернатор да зарежда на 14.4 .

Да се замери утечката.

Това е таблицата 

325970084_viberimage5464646.jpg.85c1d030619a2118b494f06b198ea692.thumb.jpg.a84c7300e3285d05bbd68784d2a73a93.jpg

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ти е с редуктор! И 45 ah да й сложиш, караш ли я постоянно, пак ще ти върши работа! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е оптималният размер акумулатор който може да се поеме к24ка3 седан. Заглеждам се по една Yuassa 50Ah. Дали ще стане без махане на чаркове и някой знае ли, дали тоя модел е с нормални клеми? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

С нормално клеми е

http://akumulatori.bg/335/Product/1437/YUASA 52Ah YBX5012#info.

Винаги може да се обадиш и питаш.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших да се зачета в тази тема, макар да избягвам теми дискутирани в годините многократно. Разцъках линковете какво се предлага. Аз карам с VARTA BLUE DYNAMIC ASIA B32 45Ah 330A, купен за 90лв. след връщане на стария. Към момента по същата схема е 95лв. Дори догодина да го хвърля... ще взема същия за 95. Равносметка: 6г. с акумулатори за 185лв. Къде ми е файдата да дам 198лв. YUASA?

През годините съм имал и 2бр. Vega, VG 45Ah =55B24LS, 400A, там схемата е същата. Карат си гаранцията +1г. Не си мислете , че ще изберете нещо ултра яко. Чувал съм легендите за акумулатори на по 5-6г. Е да, но не ми се случват на мен. Или поне в този ценови диапазон. Знае ли се, дали се знае? А COVID-a мори ли ги?


🖖

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ,може и да ги мори ,нооо няма  категорично мнение от проучванията ,обаче неправилната подръжка е сигурно ,че ги мори .От ефтините не можеш да очакваш много -затова са ефтини ,скъпите ако ги потдържаш добре ,може да се надяваш на някоя годинка отгоре да искарат .Аз последно взех миналата година jis стандарт banner 45 ah ,до момента се държи перфектно -дано да е за дълго .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със същият Банер 45ah съм, на година и 6м., онзи ден едвам запали след автомивка и 30 минути отворени врати и светещи плафони. 
Следващият ще е с по-голям ампераж, поне 50ah.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...