Jump to content
Боря

Проблемен фар

Recommended Posts

Здравейте колеги, колата е Хонда акорд 7 2,4 2003. Имам проблем в единия фар и предполагам, че е запалката или баластата. Тези дни ще сменя работещата баласта и запалка с не работещите, за да съм сигурен къде е проблема и тук идва въпросът, ако е едно от двете или и двете има ли откъде да ги взема втора ръка, тъй като новите ги гледам са с цени около 300 лв., което ми се струва много. Имат ли някакви качествени китайски заместители, от които сте доволни и са надеждни?  Има ли про лем да пробвам чарковете от десния на левия фар.?Благодаря на отзовалитесе!  П. П. Вече пробвах с нова крушка, неуспешно (-50 лв 😁

Редактирано от Боря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей. 90% от проблемите с фаровете на Акорд 7 с фабричен ксенон са в запалките. Има колеги, който продавят втора употреба, но аз лично не бих взел поради факта, че са слабо място и не е всно колко ще изкара. Пробвай да размениш крушките за да локализираш проблема, но ти това си го направил с новата. Запалките можеш да ги размениш без да сваляш фара за да разбереш от кое от двете е. Има автърмаркет, които вършат работа. Имам свободен автърмаркет баласт, ако се окаже от него.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Ivan_Ch написа:

Здравей. 90% от проблемите с фаровете на Акорд 7 с фабричен ксенон са в запалките. Има колеги, който продавят втора употреба, но аз лично не бих взел поради факта, че са слабо място и не е всно колко ще изкара. Пробвай да размениш крушките за да локализираш проблема, но ти това си го направил с новата. Запалките можеш да ги размениш без да сваляш фара за да разбереш от кое от двете е. Има автърмаркет, които вършат работа. Имам свободен автърмаркет баласт, ако се окаже от него.

Колега как мога да разменя запалките без сваляне на фара? Благодаря за предложението, ако е от баластата ще ти пиша, но се надявам да е по-малкият проблем - запалката ☺️

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като махнеш крушката погледни от долната страна на фара, ще видиш буксата на запалката включена в баласта.Покрита е от гумен маншон. Ако са ти много колеми ръцете ползвай дълги клещи.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново колеги. Този път проблемът е с копчето на шофъорската седалка за регулиране на седалката за гърба. Другото копче за напред и назад работи, а това за гърба при натискане се чува, че се мъчи нещо, но до там, се е едно не му достига ток. Някакви идеи? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей. Моторчетата за регулиране са под седалката. Там трябва да гледаш. Само не съм сигурен има ли начин за ревизиране без сваляне на седалката.

https://youtu.be/fRfND7ool8s

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 Благодаря колега, ще го пробвам пък да видя къде е проблемът

Редактирано от Боря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо, да пожелая на колегата да си реши проблемите,с фар и копче на седалка и да му ползвам заглавието на темата,за моя казус с десен фар или по точно рефлектор.

А именно,че рефлектора на десния фар ,шава на горе и на долу.

Някой може ли да даде насоки счупен ли е или може да се е откачил.

В корпуса на фара, са ми напъхани кабеляците и баласта на ксенона.

Евентуално,схема на елементите или направо "спец" по отваряне и ремонт на фарове (за Пловдив).

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под "шава" имаш предвид че се мести вертикално, или че се завърта вертикално? 

Във втория случай може да се е окачила щангичката, която го мести според настройката от съответния механизъм. Ако имаш късмет, ще се е откачила ябълковидната ставичка на "биалетката" му. 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Дано този клип да помогне. Някъде бях гледал и как се разглобява фара. Ако го открия ще кача и него.

Успех.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето колеги ситуацията:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако си с оригинален ксенон баласта ти е под фара а кабелите на запалката само са вътре. Като гледам движението май е от механизма за регулировката на фара. Провери него. За автърмаркет ксенон, не знам как са вкарали баласта вътре. Май няма много място. Може би има нещо счупено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Афтърмаркет е ксенона и баласта е вътре:D!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, както и предполагах. Сигурно като са натъпквали нещата се е откачила.

От видеото на Ванката се вижда ставичката и къде сферичният и край трябва да лежи. Ако тя и жлебовете в рефлектора са здрави, пробвай да я навиеш напред - към рефлектора и после да го натиснеш - за да си влезе на мястото. Не напъвай много, че стареят тея материали и се опичат от жегата.

Дано стане без бой!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помъчих да демонтирам моторчето ,но не успях.

Явно си е закачено,където трябва,защото мести рефлектора,като въртя копчето от купето.

Други крепежи какви може да има?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кога се получава движението, което си заснел на клипа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като раклатя фасунката на късите,при отворена капачка отзад на фара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@JHM някъде бях гледал клип как се разглобява фара и устройството му, но не го намирам. От клипа ти ми се струва, че рефлектора се движи от долната страна, което мисля не е добре. Трябва да се движи от горе понеже там е регулирането му. Открих клип за фаровете на Акура, който визуално са различни, но дано да ти помогне. 

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А можете ли да ми кажете как след смяна на баласт,десния фар не иска да се регулира автоматично? Левия си се регулира,което значи, че системата за регулиране работи. 

Не съм го сменял аз, а предишния собственик, така че не знам повече подробности. Благодаря. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, погледни дали буксата на машинката за регулирането е включена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На лесно място ли е, че не ми се разглобяване нещо? 😁

И да те питам, виждам, че си вещ в нещата- тези фарове имат ли друг ръчен начин за регулиране, освен стандартния? В смисъл нещо, което е скрито и да налага свалянето на фара. Благодаря. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо скрито няма. Стигне ли се до разглобяване явно има счутени компоненти. Погледни снимката и ще се ориентираш. Това е за обикновен не ксенонов фар. Такава снимка намерих в нета. При ксенона е почти същото.

IMG_20201121_103027.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря На лесно място ли е, че не ми се разглобяване нещо? 😁

И да те питам, виждам, че си вещ в нещата- тези фарове имат ли друг ръчен начин за регулиране, освен стандартния? В смисъл нещо, което е скрито и да налага свалянето на фара. Благодаря. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. Ще погледна и ще видя дали там е причината. А иначе, фара е свалян за да се смени баласта,та затова питах дали там може да се е получило нещо. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм сменен баласт с китайски такъв предполагам че и крушката е сменена заради буксата. Има качествени китайски но рядко се срещат. Добре е да е на 4300к както е заводския за да се вижда и на мокро.

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 21.11.2020 г. at 10:34, Ivan_Ch написа:

Нищо скрито няма. Стигне ли се до разглобяване явно има счутени компоненти. Погледни снимката и ще се ориентираш. Това е за обикновен не ксенонов фар. Такава снимка намерих в нета. При ксенона е почти същото.

IMG_20201121_103027.jpg

Пробвах, но нищо не помогна. Явно нещо е станало при самия монтаж, но нямам идея какво и дали изобщо може за се сбърка нещо там! Искам да я сваля надолу тая проклета крушка, защото заслепявам насрещните коли, а колко надолу няма значение, защото се свети достатъчно силно! Предварително благодаря! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...