Jump to content
ceco_accord

Моята Легенда

Recommended Posts

То пътища за високи скорости немаме, ама за 1-ва и 2-ра се намират.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо ново под слънцето, когато го има де.

Вчера така ме валя покрай разклона за Ловеч, че чак намалих. Стабилна е тая гад - тежи си на мястото. Ако не бях пипнал спирачката, нямаше и да разбера че "плувам", но АBS-а ми я върна веднага. :)

Иначе е Великолепната седморка ... IMG_20210527_212105.jpg ... преди да я прибера в гаража.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже имах питанка за разхода на газ.

Малък град, трафик, чакане на ЖП прелез и 4 светофара - за по няколко км в посока + минутки за вадене/прибиране в гаража - папка си доволно.

По градо ускорявам нормално, но над 60 не вдигам, така че 5-а предавка не включва.

Компа мери на бензин, при това японеца го е ограничил и над 20.0 л не показва - за да не причинява стрес на водача. :)

Реално на газ градското е около 23 - 25 на 100 - в моите условия. Извънградско на газ е около 11 - 12 на 100.

Няма как - 6-те буркана си вземат своето, но дават повече от достатъчно.

IMG_20210603_141656.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разлика между 2-те снимки 375 дни, иии ... 20 000 км.

6-тиците от трип А са случайност, но ги приемам като оценка за общото ни съжителство - от нея за грижите ми, а от мен за пърформанса и. :)

106644361_3060906444001999_2525431328244958920_n.jpg

IMG_7085.JPG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си се справил. Браво!

Преди това с какво ги почисти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аа, аз не съм спец - имам си ЧОВЕК за целта. Грижи се през годините вече за 3-та моя Хонда.

Ето какво направи от тази:

 

Карах я месеци без лайсните на броните (на вратите са ОК понеже са метални), с надежда в намиране на надеждна технология за хромирането им наново. Нови са "свет пара", а от моргите ми ги предлагат барабар с броните. :( Със спрейове не става. Намерих фирма с многокомпонентно покритие (за оригиналното хром нанасяне камерите са малки), ама заради пандемията не си получиха материалите и ми хрумна да им "почерня живота" вместо те моя. Та стана нещо като semi face lift, а и така изглежда по-модерна и семпла. :) Остава за годишнината откак са зехме, да и фолирам фаровете и предната хром маска - докато са здрави.

IMG_7076.gif

IMG_7086.gif

IMG_7044.JPG

IMG_7041.JPG

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Относно разминаването на показанията за разход на гориво и това което реално се налива.

При мен разминаването между борд и колонка е около 2 литра, както и при теб.

Аз също карам на газ 95% от времето. Това разминаване може ли да се оеднакви или няма начин.

Знаеш ли колко трябва да бъде това разминаване за да си следиш дали не гори повече от нормалното, ако има нормлано де ;).

 

Като взех колата съм оставил разход "B" и там за около 13к километра ми показва 13,2, а реално винаги за 300 км (смесено) наливам около 45 литра газ.

 

Винаги наливам на една и съща бензиностанция и от една и съща колонка която при зареждане на газ налягането и винаги е било над 16 атмосфери.

Редактирано от tenata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен НА БЕНЗИН разминаването между борд и колонка е макс 0.1 или няма никакво.

Когато карам извънградско (на АГУ) ми харчи около 12/100 газ, и тогава борда показва под 10/100 бензин.

Свикнал съм му и не знам дали и как може да се адаптира, а и не ми е нужно. Колкото и да и сипя, и да остане  - все ще го изхарчи някой ден. :)

Смятай си показанията на бензин х 1.2 и си готов.

Тея 8.4 са точно 10л газ, при круизване със 110, но трафикът не беше силен и нямаше много за изпреварване.

IMG_20210706_222815.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тая година Бог даде отпуска - дни десетина.

Рода, приятели, морето обаятелно, Легендата без драми повози ни очарователно. :)

1720км - вътре пълна, вънка жегата, у трафика безкраен с газ до ламарината.

От екипажа няма оплаквации, от мен И - само адмирации!

IMG_20210820_200024.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе тоя разход с газ до ламарината няма да го постигнеш ;) 

 

Само за пример мога да дам х5 М50D уж дизел уж харчи малко. На пълната газ София-Бургас пълен резервоар почти :D

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това по борда е среден и то на бензин, а карах на газ, но обичайно е с около 2 л надолу. Подробности в ОФФ-а - "Кой колко голиво харчи".

Мани го разхода - важна е поезията. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо интересно - "готвим" зимата.

Когато си 100% сигурен че това са оригинални джанти за модела, но все пак проверяваш. :)

IMG_20211003_182631.jpg

IMG_20211003_180124.jpg

IMG_20211003_180058.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10-ти, най-сетне се наканих и преобух Ледженда със зимните гуми. Вчера им врътнах първите 1002 км.

Колата визуално стана по-голяма, а и возията се промени в посока комфорт. Явно това са имали като концепция със 17-ките, но пък хандлинга стана по-валяжен - нормално - плюсовете в едната посока са минуси в другата. Иначе гумите са сравнително тихи, но и малко повишиха разхода (+0,3л/100км), макар това да е много относително. Половината от прехода карах бързо. Заредих до горе газ на Севлиево, отидох до София, върнах се в Търново и после пак напълних до горе, на същата колонка. Показанията борда си ги смята на бензин, а реалният разход газ бе 56,5литра, което си е 11,6/100, което е приемливо в трафик и с 10% градско от прехода при средна обща скорост 102км/ч. Вечерта на връщане от Севлиево до Монтана си карах спокойно и бе 8,8/100, тоест нормалните 10л газ на 100.

Канех се да снимам 6-те 3-ки на километража, но ги пропуснах - къде по-напред да гледаш по тея шосета с неравности и трафик.  Ще дебна 6-те 4-ки. :)

Ама пак някакъв късмет е имало 333366 е от София, а 333666 е на бензиностанцията в Севлиево.

IMG_7063 кроп.jpg

IMG_20211110_152159.jpg

IMG_20211111_135048.jpg

IMG_20211111_221202.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята дава толкова на дълго. За 1200км среден разход 12.5 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1500 кинта отлетяха за нови зимни бриджстоун в тоя странен размер, но няма как.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, 235 50 17 не е масов, но сега има повече артикули от преди години.

С 18-ките е по-лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Бе, скоро не съм писал тук. :)

Тя зимата мина, търкулих я с новите зимни 17-ки и реших и летните 18-ки да са нови. Пътем поодрасканите джанти минаха песъкоструйка и нова боя. Поохарчих се, ама нали е за добро.

Друго ново май няма. Каня се да я водя на ГАЗ профилактика и малко детайлинг - да я поглезя за благодарност че ми е  доБричка - тинейджърка. :)

IMG_20220416_080504.jpg

IMG_20220416_165527.jpg

IMG_20220418_130518.jpg

IMG_20220429_083011.jpg

Но най съм доволен че упях да си намеря подходящо копче за капака на мотора. Газаджеята го загубил миналата година и всеки път като отворя отпред ми вадуше очите липсата му. Естествено, оригинално ЙОК, но 1 пич от морга каза "Оо, виждАл съм таквОа", порави нейде и ми донесе 1, па рече: "Да знаеш, от, мокетна стелка за BMW е", та вече има и нещо немско у японеца. Пилнах го малко отзад и стана като родно. :)

IMG_20220515_171331.jpg

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата си е твоя, но не мислиш ли, че вместо да боядисваш джанти, беше по-добре да си купиш истински гуми, а не имитация на такива?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Премислено е и изборът е добър. След 20-тина км извънградско стават тихи и комфортни, с чудесно сцепление по завойте, а същевременно си остават яки и бюджетни.

Разходих ги уикенда до Мадарското плато (410 км в 1-та посока), а пътем пак обърнах втората цифра.

IMG_20220521_184207.jpg

IMG_20220522_213719.jpg

IMG_20220522_213805.jpg

Трябва пак да я мия (че я ошляпаха насрещните насекоми), но все още на вид и усет е легендарен автомобил.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей, тук отдавна не съм писал, но то няма нищо съществено. Поддържам си я и лапаме километри.

Казвам "3 - 4" и тръгваме, няма "5 - 6", добре си живее в наще ширини с националният музикален такт 7/8-ми. :)

IMG_20230130_085308.jpg

IMG_20230130_085058.jpg

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минаха няколко дни, та реших да споделя щуротията която извърших и как благополучно "отървах кожата", благодарение на CMBS системата.

Споделям го за да се знае, но не да се разчита на него. Не правете това - страшно е!

Легена е тежък, спирачката мека и комфортна, съответно никога не съм си позволявал безумия, а когато съм я тествал съм бил сам и на пусто шосе. От тогава знам че тая гад не спира колкото се набира и съм достатъчно разумен. Напоследък карам и Сивика на синковеца, а там е точно обратното - лека колца с твърд педал, бавно набира с немощното си моторче, но спира повече от достойно.

Реших да изпреваря ТИР-а след който карах от няколко минути и понеже бе мокро (но над 0-та) водната "пелена" от него ме дразнеше допълнително. Видимостта бе добра, а трасето познато. На това място  https://www.google.bg/maps/@43.4945112,25.8022761,3a,75y,10.29h,69.64t/data=!3m6!1e1!3m4!1s4ngwt6Mb0EUtSaIozOYeeA!2e0!7i16384!8i8192?hl=bg  (бидейки още в левият полегат завой) видях че сме само двамата, а отсреща е чисто. Бях му "вдигнал мерника", та цъкнах мигача и скочих на газта - движехме се с около 90. Автомата свали от 5-а на 3-а и поехме в ляво и напред.

Някъде тук https://www.google.bg/maps/@43.4956206,25.8024895,3a,90y,349.72h,66.46t/data=!3m6!1e1!3m4!1szU-Gjm-fiE2w9nIHZ4YIug!2e0!7i16384!8i8192?hl=bg бях по средата на правия участък (с около 120) и средата на ТИР-а, когато в насрещното изскочи друг, движещ се на максимума си. Изпреварваният не започна да намаля, за да ме пусне, та реших че аз ще спирам - зад мен нямаше никой. Скочих на спирачките и забавях стандартно, но разстоянието до насрещният ТИР се скъсяваше мълниеносно. Той също скочи на спирачките и тромбите си. Това определено бе една от най-дългите секунди в живота НИ (жената и синчето бяха отзад на дивана).

Тогава се събуди CMBS. Стегна ми колана, видях с периферното че нещо светна на таблото в оранжево и чух импулсен звуков сигнал. Но най-важното бе че отнякъде се появи неочаквана за мен спирачна сила. В тоя момент, докато се чудех дали ще има място да се шмугна между 2-та многотонника (и не ми хрумна да мина в ръчен режим на 2-ра, та и мотора да спира) системата реши че ще намалява "на макс" и педала също се втвърди и стана "на камък", връщайки се леко нагоре. Явно в такава ситуация се подава допълнително налягане. CMBS има предупредителен и активен режим. Аз видях насрещния преди нея, но когато тя го засече, направо прескочи първият етап иии.... Ледженда просто спираше както аз до сега не съм съумявал да го накарам. Успя да убие скоростта достатъчно, че да мога да кривна в дясната лента пред кабината на насрещния ТИР. Колата не загуби стабилност, дори в тази рязка маневра. След секунда всичко си беше нормално - пак си бях зад камиона, насрещният бе отминал, а моите отзад дума не обелиха.

Шапка свалям на всички онези незнайни инженери и изпитатели, дето ми удължиха живота и си посипвам главата с пепел. Поднасям извиненията си на насрещния водач, а на "онзи горе" благодаря! Не знам с кой акъл предприех тая щуротия. Просто отпред движещият се камион ме дразнеше с присъствието си, което не е оправдание. Както е казал мъдрецът - Физическата сила води до психически слабости. :( Не бързах за никъде, а и шосето не е място за гонене на време!

Просто научих още нещо за колата, а я имам от 30 месеца.

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста гадна ситуация, а мислиш ли че по-добрият вариант е бил да изпревариш все пак? Предполагам, в допълнение на това че отсреща тира пак щеше да набие спирачки, изпреварващият и той щеше да натисне, виждайки опастността? Все пак са професионални шофьори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ceco_accord написа:

Не бързах за никъде, а и шосето не е място за гонене на време!

Просто научих още нещо за колата, а я имам от 30 месеца.

 

А друго научи ли Цецо, синът ти също дали научи нещо ?

Не ти е първа история за джигитизъм затова питам.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@galin_k Имах и такава хипотеза, но бях до средата му и понеже е профи, съседният не предприе намаляване. Ако бях по-напред до него, може би щеше, но в такава ситуация, а и не знаейки в каква кондиция е, не търсeх съдействието му чрез мои сигнали. Той постъпи правилно. ако бе решил и той да намалява ...

Изпреварването е най-рисковата маневра и с най-травматични, или летални последици!

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегай, разминал си се, слагай го като обица на ухото и продължаваш.

Но CMBS е система с две остриета. При мен се случи обратното, активира ми се със спирачната функция в момента когато тръгвах да изпреварам, явно е засякла че прекалено бързо и близко изпреварвам колта пред мен и когато бях в лявата лента колата  вече беше с убита скорост/инерция и трябваше да се върна.

Даже на моменти когато съм в подобен трафик и не искам да се "влача" (стават си удари с 3-4 коли), гледам да ги изпреваря и да си карам сам, та в такива моменти я изключвам и ми е една идея по-спокойно да знам, че няма да ме върне назад.

 

п.с все пак трябва да се кара разумно ;).

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@isullivan Джигитизъм е когато арогантно навлизаш в територията на друг участник в движението.

Моите подбуди бяха от нетърпение, а не заради надмощие. Споделих го заради CMBS и защото мога да си признавам грешките.

Не съм доволен от себе си, а момчето само си е направило извод от моето шофиране, защото преди време рече "Сивикът си ми е идеален - движа се с потока, а на теб понякога ти пречат".

Възпитанието е много повече личен пример и много по-малко нравоучение и когато нещо му обяснявам докато шофирам, е винаги с поправката че реална преценка има само водачът, защото от страни ситуацията е само теоретична.

Съжалявам ако съм те напрегнал - целта на поста за системата беше друга.

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 31 минути, tenata написа:

Но CMBS е система с две остриета. При мен се случи обратното, активира ми се със спирачната функция в момента когато тръгвах да изпреварам, явно е засякла че прекалено бързо и близко изпреварвам колта пред мен и когато бях в лявата лента колата  вече беше с убита скорост/инерция и трябваше да се върна.

Трябва радарът да е извън габарита на изпреварваната кола, преди системата да я засече. Тогава газта има приоритет, а CMBS само сигнализира, но не намалява.

Не я изключвам - полезна е, но като всяка система си има алгоритъм и сигналната и функция съм виждал няколко пъти и аз.

Тук в града има 1 кръстовище с остър завой, на което има островче и пилон за светофар. https://www.google.bg/maps/@43.4030379,23.228964,3a,75y,339.24h,76.83t/data=!3m6!1e1!3m4!1sCPGUCLUGI896GLaMUUSkiA!2e0!7i16384!8i8192?hl=bg

Преди него в дясна лента понякога има спрели коли - оставят си децата на училище - забранено е спирането, ама... Ако завивам плавно надясно (заобикаляйки ги) от съседната лява лента, или съм бил на червено и спрял, не се обажда, обаче ако "гоня" зеленото за надясно и свия рязко преди пилона и бордюра, тя е на щрек и святка, но не намалява.  Тоест, важна е не само преградата, но и отчетената скорост, както и нещо с което преценява дали водачът контролира ситуацията!?

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адмирации за признанието, Цецо! Всички правим несъзнателни неща, без значение годините. Казвам несъзнателни, а не необмислени понеже той умът си е свършил работата с мисленето и си е рекъл - А бе имам тука едни 300 коня, я да ги посъбудя! И дори не е изчакал съзнанието да си даде мнението. И мен много ме е яд на мен самия при такива ситуации въпреки, че имам едва 150 мършави магарета под капака. Нищо това са малките уроци за големите хора.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднага щом ми се размина, в дън земя потънах от срам, че си позволих такава волност и създадох "ситуация", но както виждаш по реакциите след поста ми - хора всякакви. Някои не разбират защо го споделих, но имат правото си на укоримо мнение без вникване. На тях вероятно не им се е случвало и няма да им се случи никога (което е добре) и браво на тях. Виждал съм мнозина които си мислят че никога не правят така, докато го правят несъзнателно.

Да - мозъкът и сърцето биологично са на 1 педя, а понякога доста раздалечени.

Аз съм земен човек-грешник.

Житейските уроци са на собствен гръб, но е важно да няма последици за околните!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздрави за това, че споделяш. Но това не може да „компенсира“ поетият риск и лоша преценка. Не мисля, че която и да е била от негативните реакции е заради това, че си споделил. Абсолютно вярно, всеки прави грешки. Въпросът е как рефлектираме после върху тях и какви поуки си вадим. А последното ти изречение оставя впечатление като че не си извадил по-важните поуки. Вероятно си и това е въпрос на изказ, но ние реагираме на това, което четем. А и не си рискувал само твоя живот все пак.

 

Quote

Не съм доволен от себе си, а момчето само си е направило извод от моето шофиране, защото преди време рече "Сивикът си ми е идеален - движа се с потока, а на теб понякога ти пречат".

Възпитанието е много повече личен пример и много по-малко нравоучение […]

 

Отново не казваш нищо директно, но се надявам, че все пак сте обсъдили искрено ситуацията. Защото „отзад дума не обелиха“, „момчето само си е направило извод“ и „Възпитанието е много повече личен пример и много по-малко нравоучение“ не звучат като да е последвала дискусия за взетите поуки. А смятам, че едно от важните неща, на които можем да научим децата си, се съдържа в един такъв разговор.

 

И се надявам да не ми приемеш коментара като нравоучение, далеч съм от идеята. Просто споделям мнение. Желая ти на семейството и на всички нас по-малко такива случки 👍

Редактирано от Pavel_Pavlov
  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, ceco_accord написа:

Видимостта бе добра, а трасето познато. На това място  https://www.google.bg/maps/@43.4945112,25.8022761,3a,75y,10.29h,69.64t/data=!3m6!1e1!3m4!1s4ngwt6Mb0EUtSaIozOYeeA!2e0!7i16384!8i8192?hl=bg  (бидейки още в левият полегат завой) видях че сме само двамата, а отсреща е чисто.

 

Преди 6 часа, ceco_accord написа:

Някъде тук https://www.google.bg/maps/@43.4956206,25.8024895,3a,90y,349.72h,66.46t/data=!3m6!1e1!3m4!1szU-Gjm-fiE2w9nIHZ4YIug!2e0!7i16384!8i8192?hl=bg бях по средата на правия участък (с около 120) и средата на ТИР-а, когато в насрещното изскочи друг,

Не ми стана ясно как при добра видимост, познато трасе и прав участък, изведнъж отсреща изскача друг. Като прегледах трасето в гугъл, видях, че участъка не е съвсем прав и неслучайно е с непрекъсната линия, т.е. забранено изпреварване. Така че, не става дума само за неправилна преценка, но и за нарушаване на правилата. Това го пиша не като критика на Цецо, а по-скоро като анализ на ситуацията, предвид бъдеща превенция.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не с поучение към някой, а с интерес по-скоро споделям. Бях гледал видео за как е най-добре да се изпреварва и ако оставим настрана потенциала на автомобила, в ситуация с голям тир, съветът беше да се предприеме изпреварване от по-далеч, а не непосредствено зад него. Предполагам, за да има време двигателят да развърти обороти, но и да имаме по-добра преценка за дистанцията и да си направим по-добре сметката за самото изпреварване. 

 

Не съм карал Ледженд 300кс, само подобен двигател 3,5л 250кс на Пилот, и там тирът не беше особен проблем (спрямо Акорда 2лт например :D ), та отсечката явно е била късичка, за да стане такава ситуация, мамка му.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, ceco_accord написа:

но както виждаш по реакциите след поста ми - хора всякакви. Някои не разбират защо го споделих, но имат правото си на укоримо мнение без вникване.

Извинявай, Цецо ако си се засегнал. Махам минусите.

Не мисля, че CMBS-a така е замислен да работи - има нещо нередно със спирачките ти.

На твое място бих ги проверил, за да разбера, защо не мога да активирам АБС-а, при максимално спирачно усилие с или без CMBS - нещо тук не е наред, какви резултати дават спирачките, когато минаваш ГТП?

Това, че не си джигит, понеже съвсем културно си нарушаваш закона, също не мисля, че трябва да получи "ъпвоут".

Редактирано от chavdu
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със спирачките е съвсем намясто. Не виждам как при аварийно спиране и активен абс, системата на Хонда изведнъж още повече ще усили спирането.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ми по-малка, но мощна и луксозна (ежедневна, градска) кола, нещо като БМВ 330, но тоя Легенд.... Еххх, да го комплектовам с едно Легенд купе от 1991....  По-новият за всеки ден, класиката за неделя сутрин :D

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Pavel_Pavlov написа:

А смятам, че едно от важните неща, на които можем да научим децата си, се съдържа в един такъв разговор.

Разбира се че го имаше. Беше продължение на предишен, в който му обяснявах че трафикът понякога е слаб, а понякога интензивен и ако чака да му се отдаде добра възможност, може да не стане скоро и че едно е да мислиш че можеш, друго е да имаш право, трето е да имаш потенциал, четвърто е да прецениш бива или небива според тези неща, пето е как ще въздейства това на околните, шесто е да имаш "вариант Б" ако нещо се обърка.

 Именно тогава е важно да чака и да чака, докато е сигурен и после пак да премисли защото няма опит, а опитът е коварно нещо. Тоест - отказах го от прибързани действия. Да, прави колона, но мен ме е шубе от околните когато шофира. Не съм плашлив и от онези дето като се возят натискат калника. И при него съм спокоен, защото колата му не предполага скоростни грешки, но човек и с лъжица вода може да се удави.

От мен е научил много, но това е инфо, а не умение. От години го карам да следи пътят докато сме заедно. Много от участъците са му познати на картинка, но когато кара, казва че все едно сега минава за сефте.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, inspektora написа:

 

Не ми стана ясно как при добра видимост, познато трасе и прав участък, изведнъж отсреща изскача друг. Като прегледах трасето в гугъл, видях, че участъка не е съвсем прав и неслучайно е с непрекъсната линия, т.е. забранено изпреварване. Така че, не става дума само за неправилна преценка, но и за нарушаване на правилата. Това го пиша не като критика на Цецо, а по-скоро като анализ на ситуацията, предвид бъдеща превенция.

Бялата линия е безспорна и смятам че е правилна. Преди време бе прекъсната. Сега е зима и има само голи клони и по-далечна видимост в периферия на завоя след синята табела, но като гледах участъка от компа (пишейки поста) ми се видя твърде къс и си викам - "Бе, с кой акъл", но нарочно сложих линк, за да се види ситуацията.

Можех просто да напиша - системата работи - проверено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...