Jump to content
sashko87

как от 128к на 147к

Recommended Posts

колеги искам да попитам по знаещите от мен ,какво трябва да направя за да стане моето 147 к или се сменя целия мотор с вси4ко за суапа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това пък защо,пробвал ли си ги и двата какво намираш в 147 повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искам да знам защото е възможно да сменям мотор и искам да знам разликите и с какво е по разли4ен 147

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато  са били нови излезли от завода  може да е имало някаква  по осезаема разлика в вървежа.

Но сего по на 20години коли поне аз когато карах 128к не усетих,с по малките коне карах 1 седмица.,и двете автомат. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За разликите не мога да говоря от личен опит, но една що годе поддържана кола може да „върви“ също толкова колкото преди 20г. Не мисля, че възрастта е сериозен фактор освен ако е в лошо състояние в следствие на поддръжка.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

Точно това е ,внасят  ги всичките  20 годишни по на 175 хил км.

Направо нови ,сервизна история никаква ,по точно унищожена за да не разберем  че са на по 500хил км.

Както написах не намерих разлика в вървежа и на двете,147 все още  я карам. 

 

Нека автора да покара 147 к ако има възможност,ще си направи сам изводите,дали заслужава това упражнение.

Техническите разлики не ги знам,но според мен е важно  какво ще получиш  накрая.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Различни са буталата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И смукателя е различен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блока е еднакъв и при двата двигателя, както и главата. Разлика в буталата, колектора и ЕКУ-то. Моята е с блок от 128 к.с. и бръмчи без грешка.

Това да правиш от 128 на 147 к.с. е пълна глупост! Нищо няма да усетиш като вървеж.

НО! Ако сложиш никелирани кюнци 3"  и  леТни Жанти със сигурност ще възкресиш мъртвите коне и ще анаболизираш полу-мъртвите. 

😀🤪😀

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разпределителните валове? И те различни. Делкото, и то различно. Има датчик детонации при 147, при 128 няма. Доста разлики има. http://hybrid.honda-perf.org/tech/b20/b20tech.html ето и по-синтезирано

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво много добра информация ,но повечето колеги неме разбраха защо пускам този пост,идеята ми беше ,понеже колата ми гори прекалено много масло и искам да си сменя целия мотор вместо да правя този,исках да знам ако ми попадне б20з с какво се сблъскам за да го сложа на моето купе

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ще сменяш като може да направиш ремонт на този и да ограничиш разходя на масло.

Но явно си си наумил нещо някой ти е навил фитилите,давай вземай 147 мотора.

Редактирано от CARPERA
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.01.2021 г. at 20:55, sashko87 написа:

,идеята ми беше ,понеже колата ми гори прекалено много масло и искам да си сменя целия мотор вместо да правя този,исках да знам ако ми попадне б20з с какво се сблъскам за да го сложа на моето купе

Владо, вероятно мотора на човека не подлежи на ремонт. Или би бил прекалено скъп. Не го кори с такава лекота.

Сашко87, ако сложиш Б20З, може да имаш проблеми с КАТ. Вдигаш мощността и май трябва да се минава ТЕХНОТЕСТ.

p. s. Ако, все пак сложиш 147 к. с. запази стария блок:devil:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...