Jump to content
storish05

Цени за ремонти на Акорд 2.2 дизел

Recommended Posts

Здравейте. От известно време следя в мобиле Акорд 8 генерация. Повечето от колите, които гледам са 2009г 2.2 дизел.

Тъй като изобщо не съм в час с този модел, ще ви помоля да ми отговорите на няколко въпроса, които ще ми помогнат да реша дали наистина да си купя акорд.

 

Колко струва смяната на съединител с маховик на този двигател ( заедно с труда)?

 

Проблемни ли са дюзите на този двигател и колко струва рециклирането им или цената на 1бр. Доколкото знам са с пиезо дюзи.

 

Имат ли проблем с рейката и ако имат каква цена излиза рециклирането и?

 

Какви са слабите места на този модел и какво да гледам при покупка?

 

Това е общо взето. Харесва ми колата, но не знам как е като поддръжка....

 

Благодаря!

 

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замисли се защо паднаха толкова драстично цените на дизелите. Разгледай темите за проблеми при колите тук в форума преобладават за дизелите.

Като цяло всичко идва некачественото гориво.

Много хора се подвеждат по-евтината цена,после им излиза през носа поддръжката.

Като цяло вземеш ли дизел си остава твой,или го продаваш на безценица.

Ето ти тема за или против дизела

 

  • Надолу 6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети тази тема, може би ще намериш отговор на някои неща:

Към @CARPERA - колегата пита конкретни въпроси, ти пак да те има и тука- с общи приказки, пък после "моля другарко" получих минус.

Ако, сам не разбираш някои работи, няма как да ти се обяснят.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно защо не оставим колегата да реши сам кой пост му е помогнал,веднага заклеймяваме.

Лесно е да цъкаш минуси,трудно е да помогнеш.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, CARPERA написа:

Като цяло вземеш ли дизел си остава твой,или го продаваш на безценица.

 

Добре ме разсмя. В момента мога да си продам дизелчето по-скъпо от колкото го купих. Получих няколко добри предложения. Естествено няма да го направя защото не съм се накефил още. Бях върл противник на дизела докато не се качих на такава. Карах няколко бензинки,/същия модел/ ами ... мудна работа, но не искам да разводнявам темата. Интересно ми е от къде ти черпиш информация?

Редактирано от martito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@martito

Spoiler

Браво попаднал си на читав екземпляр,радвай му се.

Надявам се следващия ти пост да отговориш на колегата,щом черпиш информация от извора.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, martito написа:

Добре ме разсмя. В момента мога да си продам дизелчето по-скъпо от колкото го купих. Получих няколко добри предложения. Естествено няма да го направя защото не съм се накефил още. Бях върл противник на дизела докато не се качих на такава. Карах няколко бензинки,/същия модел/ ами ... мудна работа, но не искам да разводнявам темата. Интересно ми е от къде ти черпиш информация?

От никъде не черпи нищо, толкова го сърбят пръстите,че не може да се спре.

На всяко гърне е мерудия.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото виждам човека който черпи от първа ръка информация, колко помага.

Както и ти ,погледнете си постовете.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти как точно му помогна, на кой от конкретните въпроси му отговори ?

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля ви, спрете оф топика. И нека се придържаме към въпросите на автора.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Три години с такъв двигател, купена на 97000, продадена на 156000 нищо не съм ремонтирал. Така, че кое колко струва има значение единствено ако се наложи да го ремонтираш. 

А темите във форума са предимно за бензина, ми се струва. 

Сега съм със същия 2.2 дизел на Сивик 9 и съм още по-доволен. 

Редактирано от Хондьо Сивиков екс Акордов
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

Три години с такъв двигател, купена на 97000, продадена на 156000 нищо не съм ремонтирал

Ето тук е разковничето,вярвам не си я взел от автокъща,и са доказуеми тези 97хил.

Там при тях уж има сервизна книжка,ама печатите спират преди 3 години,или последния поразително странен ако е от настоящата година,

Всички коли на вън започват да ги продават на 170 или 180хил.😂https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=3&slink=h4yd2q&f1=1

 

Съгласен съм че няма да има проблеми с този дизел  примерно

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11594971722152335&slink=h4yd2q

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като видя вече да се пише за сервизна книжка и ми става смешно. И като има такава, да не би тя да доказва километрите? Тези сервизни книжки освен да си я държиш за спомен след покупка на 10 годишната кола, не виждам какво друго ще прави. Доказани километри са първите 3-5 години на колата или приятел/роднина/ купил си нова такава и ти я продаде. След 5-тата догина, ходи проследявай пробег и сервизни интервали. Останалото са приказки за сервизните книжки с "реалните километри".

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търсят ги тея книжки, все едно са влезли в книжарница, а не в авто къща.

Кола се гледа, пипа, тества - не се чете.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера ходих да гледам едно комби 2.2 дизел.

Като вървене колата ми хареса много, много приятен автомобил. Возията не му е от най-меките, но да кажем че е ОК. Гледам характеристиките му из сайтовете, това комби наистина ли е около 170кг над седана като тегло? Не е ли малко много 1700кг за този клас автомобили? Гледам Мондеото, Инсигнията, Пасати, дори А6 и 5та серия са от 1500 до 1600кг. Нещо не ми се връзват нещата.

Другото- гледам обема на багажника, който е по-малък като литри дори от 3та серия на БМВ... И това ме учуди много. Някакви други пространства ли има този багажник та му отива обема, защото колата не изглежда малка отвън.

Та общо взето заради тези неща се колебая за колата, иначе ми хареса.

 

И друго - всичките ли акорди са с адаптивни круиз контроли, в смисъл да следят автомобила пред мен и т.н. (изобщо има ли такъв вид автопилот поставян в 8ма генерация)

 

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@storish05, дизела едни 170кг. въобще не го бъркат. Машината има голям въртящ момент и тези 170кг. едва ли ги усеща. Аз имам такава, но ремапната и доста опъва, като и дам газ. За багажника не мога да дам сравнение, защото не съм имал друго комби, но все пак това е семейна кола, а не строителна. Не всички акорди имат ACC. Зависи от пакета екстри, с който е купен. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези дни ще я видим в сервиз и ще си преценя. Като забележки при първия оглед видях следното:
1. Прага е зажулен и вдлъбнат навътре под едната врата и ще иска да се оправя. Нови прагове не открих да се продават, така че ще се дава на майстор да я оправя. Съответно продавача ще свали от цената заради тази щета.
2. Съединителя е една идея по-твърд и като натисна съвсем леко педала се чува от самия педал едно леко скърцане. Предполагам проблема е в механизма на педала. За твърдостта му не мога да кажа на 100% дали е Ок, защото реално не знам как трябва да е педала на тази кола.
3. При преминаване през неравности отпред се чува едно леко тропане. В сервиза ще я погледнат, не изключвам да е и рейката, защото както вече прочетох във форума е слабо място.
3.Има забележки вътре- изтъркана леко топка и драскотини по дръжките на вратите.
4. Двигателя работи много добре, няма големи вибрации, върви чудесно и ми хареса.
5. Колата има сервизна книжка, до 2018г е била на 169 хиляди, в момента е на 205 000км. Според мен са реални, но все пак няма как да съм сигурен.

След оглед в сервиз ще видим и за друго.

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твърд педал на съединител и скърцане са най-вероятно 2 отделни проблема. Единият проблем е в самият педал а другият съединител за смяна + маховик при дизеляка в повечето случаи. Педалът е проблемен при Акорди и Сивици с това скърцане, сменяли са ги по гаранция. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами няма някакъв странични шумове, тракания и т.н. при каквото и да е положение на педала на съединителя, така че не мога да кажа дали е нормално твърд и т.н. Факт е, че наскоро гледах едно БМВ на един приятен със сменен съединител и маховик преди 10 000км и неговия също не ми се стори много мек педал...

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повярвай ми, ако маховика е за смяна, то със сигурност ще разбереш. Не слушай кой какво ти говори. За скърцането - над педала има една пружинка много навряна. Като я смажеш ще спре да скърца. Покарай я, раздай газ и виж как сменя скорости, играят ли оборотите на оборотомера при рязко подаване на газ. Ако всичко ти е нормално, значи не си за маховик, нито за съединител.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно.
И друго - знаете ли от къде мога да си поръчам нов праг, за да не се занимавам с изчуквания, китосвания и т.н.?

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,аз карам такъв дизелов акорд вече 6-та година.Навъртял съм й над 130-40к км. Когато я взех беше на 5г и на 220к км.Екзекютив изпълнение и е фрашкана с екстри.Смених съединител с маховик преди няколко месеца-1350лв и труд 300лв.,другото са само консумативи.Нямам проблеми с рейката и нищо не съм пипал по ходовата част.Махнах ДПФ и съм ремапнал,защото му дойде времето.Сега е 200кс и около 400нм(някъде съм писал по темите,има и графика),върви доста прилично.Колата я карам на 19”-ки и ми дава среден разход 6,5-7/100 .Доволен съм безкрайно от нея.На мен също ми е първият дизел,до сега съм карал само бензин и то само Р-ки и VTEC-и.Към момента все още ме радва и не смятам да я сменям.Аз давам своя глас за дизела и ти препоръчвам да не се колебаеш.Търси читав екземпляр и ще останеш доволен.Километрите със  сигурност ще бъдат нереални ,особено за 10+ г. Кола.Общото състояние е по-важно и как е била потдържана до последно.Успех и ни дръж в течение!:)

Редактирано от policeman
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригинален комплект поръчах ,с отстъпки го взех на около 1350 лв.През Елит Кар .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А въпроса с веригата как стои ? На колко километра се сменя и каква цена ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ги тъните. Цените на частите са в нета, цените за труд са в морето и си плават. Купете си БМВ, Ауди или МБ, след това си купете Хонда и ще забогатеете и няма да ви интересуват подобни теми. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам рейките се рециклират в Пловдив. Цената е около 300-350 лева. От Хонда в гаранцията там я изпратиха за рециклиране. А, се докарах за рециклиране от дупка, но вече съм минал 100к и нямам никакви проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За официалния сервиз на Хонда ли става въпрос или за някакъв друг?

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да от официалния сервиз. Фактурата е някъде в къщи.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.09.2020 г. at 18:33, pikela написа:

А въпроса с веригата как стои ? На колко километра се сменя и каква цена ?

Няма проблеми с веригата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам предния дизел 140 коня ,врътнал съм и към 200 К,сега е на 355К с оригиналния съединител (тръгнал е боксува на 5-та и 6-та ама го крепя),масла на 20К и горивен филтър на 80К,никакво глезене и излишни разходи.един алтернатор съм сменил и един датчик на Еърбега.Карам в Испания и проблеми с горивото нямам,надявам се да изкара още поне 300К.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...