dandilov 2255 #1081 Posted March 4 Да, пепелта е малко надолу, за да покрият изискванията за 0.8, че беше малко над. Също и TBN е станал 7.8 , а беше над 8 по спомен. Работният вискозитет е повишен до 11.1, а беше 10 и нещо... HTHS вече е 3.25, а беше 3.1 по спомен. Flashpoint по спомен беше над 250, а сега е 244. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Rakeem 608 #1082 Posted March 5 Ако и NOACK e нагоре, спрямо предходното, със сигурност ще са намалили ПАО-то. Share this post Link to post Share on other sites
dandilov 2255 #1083 Posted March 5 (edited) NOAK е същият! Пепелта беше 0,93 по едно време, после 0,77, а сега са я закотвили на 0,8 Ето двта tds за сравнение: Източници: https://oil-club.de/wcf/index.php?attachment/33354-pasted-from-clipboard-png/ https://www.ravenol.de/de/produkt/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-dxg-sae-5w-30 Edited March 5 by dandilov 1 Share this post Link to post Share on other sites
Rakeem 608 #1084 Posted March 5 (edited) Дори и да са намалили ПАО-то, ще го бъде. Според официалния сайт има молибден, че и Естери. Спецификациите, които покрива също са на ниво. А бе добро е маслото, дори промоцийка има в момента, 4+1, за добри пари. С пепелта ще трябва да се свиква, вече всичко е с директно впръскване и никой няма да ни бръсне. Edited March 5 by Rakeem Share this post Link to post Share on other sites
dandilov 2255 #1085 Posted March 6 Ха! Даже в ato24 го дават, че е още от старото (GM dexos1™ Gen 2). Явно изчистват склада... Сега е моментът! Интересно ми е новото зареждане на какви цени ще е? Share this post Link to post Share on other sites
Drone 744 #1086 Posted March 6 Аз отдавна се отказах от общите поръчки Вече 3-та или четвърта смяна правя с Ravenol закупен от проверен човек, купувал съм и дооста части от него, та му имам пълна вяра. Между другото за сега на CR-V-то с Равенола се държи добре Share this post Link to post Share on other sites
Rakeem 608 #1087 Posted March 6 Ето го новият SDS на Ravenol DXG 5w30. По-постничък ми се струва и ПАО-то е надолу(на хартия), но реално колко е само те си знаят с тези интервали, които посочват. Sdb_RAVENOL DXG SAE 5W-30_1111124_de_ALL.pdf 1 Share this post Link to post Share on other sites
dandilov 2255 #1088 Posted March 6 Малко е надолу, не е фрапиращо. В сравнение с други производители си е направо много добре! Share this post Link to post Share on other sites
Rakeem 608 #1089 Posted March 12 Вчера го налях Равенола, дойде по-старата рецепта Dexos gen2, с дата 11/2022. https://oilgroupbg.com/pdf/ravenol/ravenol-dxg-5w30.pdf С 4+1 промоцията, явно чистят старите количества. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Тъмнозелен самурай G86-P 200 #1090 Posted March 18 мдаммммм....дълбокото подстригване откъм челото продължава... All indicated data are approximate values and are subject to the commercial fluctuations. Share this post Link to post Share on other sites
dandilov 2255 #1092 Posted March 26 Който иска Mobil с GTL, може да потърси новото MOBIL 1 ESP FORMULA P 5W-30. 1 - 5% PAO, + 30 - 40% GTL, + хидрокрек + друго, което не се упоменава какво е. Има наличие на алкилировани нафталини - до 1% и естери - до 1%. Изглежда като леко "окастрена" версия на старите ESP FORMULA и ESP 5W-30. Цената му е сравнително ниска за сега... EU-XX-Mobil-1-ESP-Formula-P-5W-30.pdf MSDS_1042921.pdf https://www.mein-motoroelshop.de/motoroel/nach-hersteller/mobil/6699/mobil-1-esp-formula-p-5w-30 2 1 Share this post Link to post Share on other sites
Rakeem 608 #1093 Posted Sunday at 06:08 PM Аз да кажа две думи за Равенола: след 400км. съм приятно изненадан от това масло, двг работи много леко и разходът на гориво не се е повишил, а преди него бях с 0W20 на Петро. Определно наличието на около 50% ПАО + Естери си казват думата, въпреки по-високия вискозитет. За цената си е ТОП и го препоръчвам на всеки, ако може все още да се намери от старата партида по Илсак ген 2. 1 Share this post Link to post Share on other sites
krumtenev 16 #1094 Posted Wednesday at 04:49 AM Някой ползвал ли е това масло Share this post Link to post Share on other sites
emod 1605 #1095 Posted Wednesday at 08:36 AM (edited) Привет на Групата Почти година по-късно реших да споделя няколко думи за микса от този мой пост – КЛИК. По стечение на обстоятелствата D15-ката изкара с него почти година. Моторът си работеше през цялото време безпроблемно, но и температурите тази зима бяха относително високи. Не съм забелязал каквито и да било визуални промени в микса през зимата. Остана си течлив и не създаваше ядове при температури около нулата. Също така, лятото другата ми Хонда с R18A2 мотор бе на микс 2:1 (Mobil 1 ESP x2 0w-20 : Motul 300V Ester Core 10w-40). И там нямах проблем с представянето на микса. Сега се готвя да го повторя за лятото В момента преведох D15-ката (D15z8) на Pakelo Helium FXT 5w-30 с помощта на колегата @tsonev.autofix На хартия маслото изглежда чудесно откъм кинематичен вискозитет (KV), HTHS и вискозитетен индекс (VI). Noack-ът също е достоен. За мен лично е ОК да съм на хидрокрек , особено предвид характеристиките на това масло. Първите впечатления са отлични - лека и тиха работа на мотора. Ще видя как ще се представи в рамките на следващата 1 година – такъв период планирам за смяна. Поздрави! Edited Wednesday at 08:43 AM by emod 3 2 1 Share this post Link to post Share on other sites
Rakeem 608 #1096 Posted Wednesday at 03:03 PM Интересна манджа си забъркал. Какво се получава като вискозитет в даденото съотношение - 5в30ка? Share this post Link to post Share on other sites
emod 1605 #1097 Posted Wednesday at 03:46 PM (edited) Кинематичен вискозитет около 9.4 cSt при 100 С. Теоретично на границата между 20-ка и 30-ка. Какво точно става с 0W-то и дали става 5w- не мога да кажа Мога само да потвърдя, че не съм имал проблем през тази зима... и толкова. Не ми беше целта да го карам зимата. Просто така се случи. Миксът е с летно предназначение. Edited Wednesday at 03:47 PM by emod Share this post Link to post Share on other sites
vespa 287 #1098 Posted Wednesday at 06:08 PM През последната година си доста тих, за какъв пробег става дума и все така предимно градско ли я караш? Share this post Link to post Share on other sites
emod 1605 #1099 Posted Wednesday at 06:20 PM Пробегът на D15-ката не е голям - около 3000 км макс. Понякога я карам аз, понякога я давам под наем Режимът е с превес извънградско + понякога много къси пътувания + Софийско градско (в центъра). "Същият" микс (2:1), но на R18-ката, отнесе към 7000 км. (60/40; извънградско/градско, но леко) Тя ми основна кола в момента. 1 Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 4306 #1100 Posted Thursday at 07:21 AM Че моторът утихва с наливането на почти всяко прясно масло е факт, но Стефан твърди че клиентите му са доволни от първоначалният ефект. Последващо инфо обаче няма, та споделяй за Пакелото. 1 Share this post Link to post Share on other sites
emod 1605 #1101 Posted Thursday at 03:15 PM (edited) Всеки хвали своето масло В този ред на мисли, High Performance Lubricants (HPL) са направили по желание на член на BITOG серия масла БЕЗ подобрители на вискозитета (VI improvers). Дето се вика, мечтата на всеки маслен маниак . Маслата са наречени High Performance Lubricants No VII series engine oils и са със специално подбрана за целта комбинация от базови масла (в т.ч. PAO и естери) и пакети добавки. Има ги в Euro вариант (подходящ за заместване на VW 502 00/505 00, Porsche A40, ACEA A3/B4, API SL, Daimler MB 229.3/229.5, Renault RN0700/0710, Volvo 95200356) и PCMO вариант (подходящ за заместване на API SP, dexos1 TM Gen3, ILSAC GF-6A, Chrysler MS6395, Ford WSS-M2C945-B1, Ford WSS-M2C946-B1). Вече са на пазара в САЩ. За това става въпрос: А това са им характеристиките: Ако някои се интересува, това линк към темата в BITOG - КЛИК И, да, цената - КЛИК Edited Thursday at 03:30 PM by emod 2 Share this post Link to post Share on other sites