Jump to content
Slimky

DRL Accord 2012 - 2015

Recommended Posts

Здравейте, колеги

 

От известно време се опитвам да намеря алтернатива на използването на ксеноновите светлини през деня. Габаритите при фейслифтовите модели от 8-ма ген. представляват продълговати ленти, минаващи през средата на фаровете, захранващи се в единия край от по една крушка с цокъл W5W.

 

Техническите ми умения стигат до там, че смених фабричните крушки с LED крушки на OSRAM 6000K, но отново през деня лентата не се осветява достатъчно ярко в цялото продължение, защото колкото и да е мощна крушката, тя си остава само една и то в единия край на лентата. Гледам, че се продават различни DRL модули, но смятам, че трябва да има вариант да се захрани фабричната лента без да са необходими сериозни модификации. Ще съм благодарен на идеи и споделен опит!

 

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм на същата вълна. Първоначално мислех да извадя  крушката на мигача и да сложа кобиниран китайски вариант дрл + мигач. Но не успях да намеря вариант с оригинален цокъл. Всичко което се предлагаше ми се стори не толкова надежно от към херметичност...д ане вземе да се окаже че фара се пълни с вода или кондензира зимата. И по тази причина се спрях на вариант: HELLA LEDayFlex , но изпълнен с китаец.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето вариантите за дневни светлини които съм намерил из Интернет за фейслифтовия Акорд 8 (с bi-xenon, съответно опцията за дългите като DRL отпада). 

 

1. Използване на крушка с двойна светлина на мястото на мигача. Оплакванията са, че бързо се развалят и все още няма на пазара качествени такива.
Примерен продукт: Daytime-Running-Light-and-Turnning-light
Краен резултат: Video link

 

 

2. Готов вариант с въпросните HELLA LED Flex, но скъпичък. Има китайски алтернативи, както е споделил колегата по-горе, но там рискът е често да изгарят единични бройки. Ще трябва закупуване на 2-и комплект за резерва, ако е китаецът.
https://www.ath-hinsberger.de/tagfahrlicht-honda-accord.html


3. Вариант споделен от колегата в този пост:
https://forums.hondabg.com/topic/102910-слагане-на-дневни-лед-светлини-за-accord-8/?do=findComment&comment=1057553916
В линка отдолу има подобни свелини, но дали ще се поберат в пространството до халогена при фейслифтовия без преправяне.

https://www.avto.bim.bg/Dnevni-svetlini-LED-Mini_pr49262.html

 


4. Osram LEDriving FOG101 или FOG102
Най-долу на тази страница е показан резултатът:

https://carsound.kh.ua/news/honda_accord_led_tuning

В интернет има видеа демонстриращи този продукт как изглежда и как работи.

 

5. Вариант предложен от руснаците за монтаж на LED лента в продълговатата секция предвидена за габаритни светлини.
Част 1: https://www.drive2.ru/l/477421693749428884/ 
Част 2: https://www.drive2.ru/l/507681353257451556

https://www.drive2.ru/l/527280422900466802

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариант 2 безспорно е най-готин, но и най-скъп. Вариант 3 е неизпълним поради това че нишата до халогена е 88-90мм, а такива лед-чета не успях да намеря. Вариант 4 създава предпоставка за постоянно спиране за проверка от органа .... иди обяснявай после че не караш на халоген. Вариант 5 така и не разбрах как я натикват тая лента във фара: разглобява ли се, или пред дупката на габарита, но ако е така трябва да се свали фара(а то не е лесна работа: сваля се броня).

По тази причина отидах на вариант китайска реплика на хела, но след като монтирам стабилизатор на напрежение(с надеждата да предпазя диодите, понеже не се кефят на разни вариращи напрежения, от където и почват да горят единични бройки ...  така си мисля), понеже е ясно че нашите коли не зареждат акумулатора постоянно а ... по някаква си схема и за това напрежението варира в граници до 14,4в.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

преди 58 минути, hrisimow написа:

5. Вариант предложен от руснаците за монтаж на LED лента в продълговатата секция предвидена за габаритни светлини.
Част 1: https://www.drive2.ru/l/477421693749428884/ 
Част 2: https://www.drive2.ru/l/507681353257451556

https://www.drive2.ru/l/527280422900466802

 

Благодаря, колега! Такова решение търсех. 

 

преди 4 минути, didipov написа:

Вариант 5 така и не разбрах как я натикват тая лента във фара: разглобява ли се, или пред дупката на габарита, но ако е така трябва да се свали фара(а то не е лесна работа: сваля се броня).

 

 

Трябва да може да стане с приплъзване на лентата през дупката за габарита. Без да се сваля фара. Това решение най-ми допада, само не зная как ще се оправя с това да сложа стабилизатор. Чудя се дали тези stop-error кабели няма да свършат същата работа. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стабилизатора ти е най-лесната част: отиваш в някой магазин за електронни компоненти и си взимаш готов кит "Стабилизатор на напрежение 12VDC", струва 3,90лв.

Ако се спреш на този вариант, поради близостта на лед лентата до мигача трябва да измислиш вариант когато се пусне мигача, съответната лента да се изключва(с цел ясно да се вижда и мигача)...мисля че така беше по наредбата, друга подробност: оставаш без предни габарити, освен ако не модифицираш захранването на лентата така че да свети с намален интензитет.

Редактирано от didipov
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...