Jump to content
flummoxkey

Първа кола - CR-V

Recommended Posts

Здравейте,

 

Дойде дългоочакваният момент да купя първа кола и се спрях на Honda CR-V, 4 поколение. Искам да попитам има ли съществени разлики между 2013-2016 ( примерно сериозни проблеми в 2013 изчистени 2014 и т.н. ) или проблемни двигатели?

 

Благодаря предварително,

Ицо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Първо желая ти успех в избора на подходящ екземпляр.

Прегледай темите тук, доста въпроси ще отпаднат от само себе си.

И за да получиш конкретни отговори уточни какво търсиш:дизел или бензин?  Важно е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За момента нямам предпочитания, двете коли, които съм харесал, са дизел 2.2 150 коня 2013 година като разликата е в километрите и нивото на оборудване ( едната има теглич и биксенон ). И двете са автоматик AWD и като цяло съм се насочил към автоматик. 

Почнах да чета теми във форума, мерси. 

 

 

Редактирано от ChristoPana

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма е разликата в цената между дизел и бензин.За бензин мога да ти дам мнение ,но за дизел нека колегите се изкажат.При дизела обаче има 2 двигателя. Този,който си споменал и друг 1,6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още един въприс, нивото на оборудване включва прозрачен покрив. Изглежда хубаво, но ме притесняват течове и скръцане. Някой с подобна кола имал ли и е тези проблеми?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже пишеш, че си харесал...От автокъща ли са? Не за друго, но обявите от автокъщи по сайтовете дават грешно впечатление по отношение на цената. А основният недостатък на тази генерация (или предимство) е именно високата цена на вторичния пазар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Гледам ги в mobile.de . Има няколко, които ми пасват на бюджета и изискванията. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК, само че и там автоджамбазите са като нашите. Конкретно по отношение на панорамата, на трета генерация няма никакъв проблем, не очаквам и на четвърта да има. Обърни внимание каква е автоматичната кутия - пет скорости с хидротрансформатор (изпитана и надеждна кутия) или новата CVT. За последната е хубаво да събереш повече мнения дали има някакви проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комбинация теглич за автомат е нежелателна,поради факта че е натоварвана кутията  и има повече износване  от такива  коли които не са дърпали нещо.

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 36 минути, ChristoPana написа:

И още един въприс, нивото на оборудване включва прозрачен покрив. Изглежда хубаво, но ме притесняват течове и скръцане. Някой с подобна кола имал ли и е тези проблеми?

Аз купих колата с пукнатина в панорамата.Нямам идея какво я е предизвикало и колко време е карана така.Нямаше проблем,не течеше и можеше да се залепи за 20 лв, но я смених по автокаско и няма проблем. Инак гледайки фактурата по подмяната  хубаво огледай за пукнатини, защото ако нямаш каско и се пукне цифрата е много сериозна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 hours ago, note said:

ОК, само че и там автоджамбазите са като нашите. Конкретно по отношение на панорамата, на трета генерация няма никакъв проблем, не очаквам и на четвърта да има. Обърни внимание каква е автоматичната кутия - пет скорости с хидротрансформатор (изпитана и надеждна кутия) или новата CVT. За последната е хубаво да събереш повече мнения дали има някакви проблеми.

 

Не пише и на двете обяви дали е CVT, има "Automatic gearbox - (5-speed)". За автоджамбазите - мисля да ползвам услугите на човек, който да я прегледа внимателно на място и да я натовари на автовоз. За теглича - ще попитам дали и как е ползван, мерси. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи е старата петскоростна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 41 минути, ChristoPana написа:

CVT

Ако не е facelift няма да е CVT. Ако искаш покажи линкове към обявите, за да видим.Може да получиш някои ценни съвети.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди карах трета генерация с автоматична 5 степенна.Сега новата е със CVT разликата е огромна в полза на CVT. И с двете не съм имал проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В какво се изразява разликата? В разход или поведение на колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи едната обява е изчезнала от снощи, но нещо такова: https://www.autoscout24.bg/objava/honda-cr-v-executive-4wd-automatik-leder-panorama-xeno---563a400f-29ed-406c-8600-0c0255d08e02?recopos=2&ipl=detailpage-engine-itemBased&ipc=recommendation&cldtsrc=inactiveListRec&isCarousel=false&cldtidx=2 , но с дизеловия двигател 2.2 

Предполагам, че е със старата 5 степенна скоростна кутия. Ще гледам и за фейслифтовите, те са от 2015 нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички 2.2 дизел са с петстепенната хидравлична кутия. Тези с 1.6 дизел /фейслифтови/ са с 9 степенна. Дизел 4 генерация с CVT няма. 

Бензиновите 2.0 пък са само с хидравличната кутия и само американските модели са с CVT /само бензинови/.

Фейслифта се продава от 2015 година. Но 2015 има и нефейслифтови, моята е регистрирана януари 2015, така, че гледай хубаво и снимките!

Относно панорамния покрив, аз имам, но реално не го ползвам. Интересен е за возещите се отзад, най-вече за деца. Не можеш да го избегнеш ако искаш най-високото ниво на изпълнение. Ако колата не е удряна, не би трябвало да имаш проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фейслифта много ясно се разпознава по предната решетка.Напълно съм съгласен с @ivan_m за панорамата. Освен за пасажерите може да впечатляваш и мацки , но ти рядко ще я ползваш :)

Обърни внимание да има AWD,понеже има и вариант само с предно.Да не те подведе някой търговец.Като цяло колата е страхотна, единствено бих сложил още малко коне под капака макар Vtec донякъде компенсира. Багажника е най-големия в своя клас.Сравнявал съм ги с RAV4,CX-5 и Х3,както и Qashqai.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При европейските щом е с автоматични скорости, значи е 4х4. Тези с предно са само с ръчни скорости.

При американските с CVT не знам дали е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, 4WD е колата. Отскоро съм татко ( това налага купуване на автомобил ) и със сигурност малкото ще се радва на панорамния покрив. Търсех нещо, което да има голям багажник, по-голям клирънс от стандартна кола и да е голямо и удобно да се местим с целия катун, детски колички и т.н. и да се обслужва лесно. За жалост към момента нямам пари да си купя по-нова от 4-та генерация ( 2013 или макс 2014 ) и реших като е така, поне да си взема по-високото ниво на оборудване. 

Притесненията ми са предимно за последващи ремонти и обслужване, но каквото и да взема няма как са избягна от това. 
За модела 2015 прочетох лоши ревюта, че едва ли не това е най-проблемния автомобил от серията и ще се въздържа ( по-скоро 2014 ). 

Двигател 1.6 ми се струва малък за такова голямо купе, дори 2.2 150к не знам дали ще се държи пъргаво, но предполагам, с всичко се свиква.

 

Още една забележка, която срещнах на няколко места за 4-то поколение е системата ( аудио, камера, навигация и т.н. ) в конзолата - била доста неинтуитивна, бутоните и менютата в екрана са трудни за навигация и т.н.

Какви са ви личните впечатления?

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам 2 деца и малкото е на около 2.Това бе и за мен една от основните причини да купя подобна кола. Оня ден се върнах от море и гарнтирано багажника събра : бебешка количка, сгъваема кошара, голям куфар, по-малък и n на брой сакчета и торбички.Няма по- добър SUV за тази цел.

Колата ми е тази от подписа,т.е. бензин.

Обслужването ми излезе около 180 лв и то мисля с най-качествени консумативи. Инак в официалния сервиз за същото е около 300 лв.

Колата ми е 2015 г и ми е любопитно какви са лошите ревюта? И за бензин или дизел говориш или изцяло за модела?За пръв път чувам такова нещо.Ето ти едно добро ревю:

https://www.rac.co.uk/drive/car-reviews/honda/cr-v/cr-v-2015-2018/

За дизела не мога да кажа,но бензиновия R20 е сред най-надеждните на Хонда.

Мултимедията е различна преди и след фейса.Преди е като тази ,която си постнал от autoscout.При мен вече е Хонда connect и съм доста доволен. Дисплея е добър и има едва няколко бутона, другото е touchscreen.Камерата има няколко позиции и особено едната top view е много полезна,понеже виждаш задния ръб на бронята.Още повече ти сигнализира ако си включил на задна и някъде(и то далеч) идва кола.

Бих те посъветвал да потърсиш екземпляр с адаптивен круиз контрол.Това е много удобно за дълъг път. Онзи ден за пръв път ми се включи и CMBS ,но ако си опитен шофьор можеш и без него.

С едно изречение да обобщя: 2015 facelift 2.0 бензин.За вече 9 месеца и около 10 000 км давам пари само за бензин и застраховки.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 10.09.2020 г. at 8:43, AzSum написа:

В какво се изразява разликата? В разход или поведение на колата?

 

И в двете. Разхода ,дали заради кутията или новия двигател е с около 1,5-2 литра надолу.

За динамиката няма прилика изобщо.Вярно, че новата е по-мощна с 20 коня,но при старата когато и дадеш кик,между 3 и 4 мисля че беше се получава голям дупка в оборотите. И ако си понатоварен и с климатик докато се вдигнат пак си е драма. Докато с тази си е направо кеф.

Тръгваш от нула и до 140 примерно само подаваш газ и поддържаш оборотите.Няма превключване на скорости, изпадане в дупки и чакане. И това го казвам от личен опит защото слязох от едната и се качих в другата :)

 

@ChristoPana

При избора внимавай за потропване отпред в дясно. Чуваш го на дупки, но на крика не може да се хване лесно. Май е доста характерно при тези модели.

Редактирано от tenev
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...