Jump to content
Sign in to follow this  
Yakub

Надуват ли цената за този ремонт?

Recommended Posts

преди 38 минути, JapCar написа:

Не знам така ли е в БГ, та да питам- Значи ли, че е правило навсякъде, на клиента калкулират едни цени, а те купуват с 20% отстъпка, което им е допълнителна печалба освен труда?

Трудът си е труд - той не е печалба а разход за сервиза по заплати на персонала.

Печалбата основно идва от отстъпките за части - затова повечето сервизи трудно приемат да слагат клиентски части.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Q сервиз в Айтос бих го прескачал с овчарски скок. От опит казвам....

Изпратено от моят Redmi 8 с помощта на Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Можеш ли да уточниш защо?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Водил съм колата не веднъж в този сервиз. Единствено сменям масло там. За друго им нямам вяра. Виж сервиза до лукойла, на изхода за Бургас. Доста по грамотни са.

Изпратено от моят Redmi 8 с помощта на Tapatalk

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 6 часа, ExpandWeiner написа:

Супер сте, благодаря. Следващият път аз ще го договарям ремонтите :P. Щели да дават гаранция на ремонта. Ще напиша за резултатите, щом получа колата.

Здравей колега.

Преди време имах един дизел който всяка година гълташе за ремонт между 1 000 и 3 000лв, подчертавам всяка година,и така пет години без прекъсване.Това беше една от причините да отсвиря дизелите. Тази оферта не е лоша която са ти дали стига да няма друга следващите няколко месеца. Това са натрупани разходи по автомобила от предният собственик които си е спестил.Пак казвам,това е разход не е проблем.Проблем ще е ако се повтори до година. Направи си колата,плати колкото трябва и бъди щастлив.Пожелавам ти същите пари да дадеш до година но на почивка в Гърция.

  • Like 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 6 часа, Mad`Head написа:

....серизоно  ли ми задаваш този въпрос...

Да, питам, защото не знам...

А в такъв случай, на редовния клиент на сервиза правят ли му същата отстъпка, щом това е принципа?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Митко Йотов said:

Здравей колега.

Преди време имах един дизел който всяка година гълташе за ремонт между 1 000 и 3 000лв, подчертавам всяка година,и така пет години без прекъсване.Това беше една от причините да отсвиря дизелите. Тази оферта не е лоша която са ти дали стига да няма друга следващите няколко месеца. Това са натрупани разходи по автомобила от предният собственик които си е спестил.Пак казвам,това е разход не е проблем.Проблем ще е ако се повтори до година. Направи си колата,плати колкото трябва и бъди щастлив.Пожелавам ти същите пари да дадеш до година но на почивка в Гърция.

Мога ли да питам за какво са всички тия ремонти? Да не би да сменяш един маховик на година :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Off Topic

За дизелите сигурно сте прави, ама за новите дизели.

През живота си съм притежавал 2 дизела, и от двата съм изключително доволен. Ама и двата бяха от миналият век. Първият беше Rover 420sdi '97-ма, същият който се монтира и в Сивик 6, и Акорд 6. Тъстът ми го кара 3г в България и го продаде на около 350 000 км, 13-годишен. Единственото сменено нещо по двг беше изгоряла подгревна свещ. 

Вторият беше Volvo V40 1.9tdi '98-ма, двигател Рено. Също никакви ядове, като за 15-годишна кола на около 200 000км.

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да напомня, че името на темата е "Надуват ли цената за този ремонт?", а не "Трябваше ли да си взема кола с 3 бона по-скъпа?".

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 31 минути, dindin написа:

Да напомня, че името на темата е "Надуват ли цената за този ремонт?", а не "Трябваше ли да си взема кола с 3 бона по-скъпа?".

 

Според мен не се надува и в една напълно нормална фирма със счетоводен софтуер няма как да се изпишат консумативите от склада без да се изпишат с протокол - фактура... - ето затова е нормално да се вкарват дори гайките, защото се вземат нови, от склада, а не забравени в някоя кутия от друга кола... (този с липсващите гайки вече се е усетил след като е намерил кората зад колата....).

За наше съжаление цената на труда в БГ все повече ще се покачва - ето защо в нормалните държави купуват нови коли с гаранция и като излезе от гаранция се продава.....

Edited by sttekata
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 20 минути, sttekata написа:

За наше съжаление цената на труда в БГ все повече ще се покачва - ето защо в нормалните държави купуват нови коли с гаранция и като излезе от гаранция се продава.....

Защо за съжаление? Ти не искаш ли да ти се покачват доходите?

Ако в сервиза плащат добре на персонала, значи той си върши работата добре и клиентите му са доволни.

Разбираемо е че мерим със своя нискобюджетен аршин, но е по-добре някой спец да направи ремонта с правилните части, успешно и от първия път.

 

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Казвам за наше съжаление като потребител на услугата :) затова.

Иначе, да редно е да поскъпне - все пак хората семейства хранят и градят бизнес , за да печелят.

 

Ако вземат много пари (сервиза) , а не плащат за обучения, инструменти и добре на хората - напускат, остават без добри майстори, оплакват се клиенти и за 1-2г ще са затворили.

Edited by sttekata

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 8 часа, ExpandWeiner написа:

Мога ли да питам за какво са всички тия ремонти? Да не би да сменяш един маховик на година :P

И това също,само,че в комплект със съединител и двете помпи.Какво ли не!

Edited by Митко Йотов
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 22 минути, Bizzito написа:

И следващата година идва веригата, и следващата година идва турбото, и следващата година идват дюзите. И те така... Дизел 😂

 

Off Topic

Да, това са правилните заключения, които осъзнах преди 2г, та смених дизеловия Акорд със същия бензинов. 

И като карал и двата,  мога да кажа, че  предимствата на дизела са кефа за каране (вървене/дърпане) и икономичност. Второто се умножава по 0, а може и по минус нещо заради споменатата скъпа поддръжка и остава само вървенето/кефа. :)

 

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Отново приканвам да се придържаме към темата на автора. Няма полза от бензин срещу дизел дискусия, нито, мисля, да го поучаваме какво е трябвало да направи.

  • Like 1
  • Thanks 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днеска имах възможността да покарам колата за малко и от първо впечатление двигателя работи отлично и много гладко. Ала сега ремонтчиите викат, че дюзите са пръскали с неадекватно налягане и препоръчаха да отида в Камено да ми ги отпушат. Дай боже да не се наланожи смяна на дюза. Впрочем някой знае ли колко струва отпушване на дюзи в сервиза в Камено? Май се казват "Хари-2" ЕООД. Ще пиша пак след тази профилактика дали има подобрение.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дано да не започнеш и тях да плюеш. 

  • Like 1
  • Haha 2
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 8 часа, ExpandWeiner написа:

1-Днеска имах възможността да покарам колата за малко и от първо впечатление двигателя работи отлично и много гладко.

2-Ала сега ремонтчиите викат, че дюзите са пръскали с неадекватно налягане и препоръчаха да отида в Камено да ми ги отпушат. Дай боже да не се наланожи смяна на дюза. 

 1-Чудесно.

2-Не пипай дюзите,от -3 до +3 си работят добре и ЕКУТО си коригира стойностите,остави го да си върши работата.Минеш ли тези стойности тогава си за рециклиране.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз работя в Q Service  в Варна при нас труда е 500-600лв за такава манипулация .

Калколираме само обезмаслетел на клиентите това със силикона и спраея за ръжда е не сериозно

Никой ли не забеляза цената на антифриза 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Абе много работи забелязахме ама като се втурнаха тука едни защитници на "нормалните" сервизи, мани! сега пък видиш ли, колега обвинява пусналия темата че плюел сервиза. А антифриза сигурно е най-оригиналния и за това е на такава цена (дано поне да са виждали оригинален такъв за Хонда в този сервиз). 

Edited by CCord

Share this post


Link to post
Share on other sites

Какво й е на цената на антифриза, най-евтиния с намаления на тази марка е 15лв. за 1.5л., тоя двигател събира към 6.5л., съответно е концентрат, въпроса е в какво съотношение се разрежда, вече друг е въпроса, че на Хонда не се сипва такъв антифриз. 

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites



друг е въпроса, че на Хонда не се сипва такъв антифриз. 


Какъв антифриз се слага на Хонда?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега @ExpandWeiner, дюзи първо проверка на стойностите. В най-лошият случай ще си ги търсиш от ebay нови а в най-добрия с рециклиране може и да мине. Дюзи, турбо и маховик ( опция ) на съвременен дизел 2-ра ръка са си перо което трябва да си преценил още в самото начало ако колата е на много километри и с неясен произход. За маховика пиша опция, понеже при мен е сравнително нов дизела но няма демпферни пружини а е стандартен маховика.

Edited by Mkilla
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 1.09.2020 г. at 15:49, ExpandWeiner написа:

Купух си Хонда Акорд 2005 за 6000лв и скоро след това старият ми двигател ритна камбаната, намерих нов двигател втора ръка за 700лв. Сервизът ни каза, че ще огледат двигателя за износени части. Очаквах цената да е повече от 700лв за нови части + монтаж, но щом чух 3400лв общо, имах чувството, че изпих чаша морска вода. Много солена! Баща ми имаше много шарени думи отностно сервиза, как са били мушеници, измамници и т.н. Качил съм сметката, моля да ни кажете ако нещо е нередно.IMG_20200901_164755.thumb.jpg.33b30ed04e1a4e529ea7f918ef568039.jpg

Според мен цените са такива каквито трябва да бъдат само двигателя, маховика и демпферната шайба са ти 2000+.Радвай се,че си дал толкова.В чужбина за такова нещо щеше да удариш камбаната с 5000+ евро...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 2.09.2020 г. at 20:12, Bizzito написа:

@JapCarв чужбински в евро - да излезеш с -3000 евро от сервиз също се случва рядко.

 

В Германия за Луковски комплект демпфер + съединител ти смъкват гащите с 2500 евра

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/6/2020 at 8:28 PM, franka said:


 

 


Какъв антифриз се слага на Хонда?

 

867294230_.thumb.png.1072372a9768be73639ec3856428a54c.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, benjamin4o написа:

Според мен цените са такива каквито трябва да бъдат само двигателя, маховика и демпферната шайба са ти 2000+.Радвай се,че си дал толкова.В чужбина за такова нещо щеше да удариш камбаната с 5000+ евро...

В чужбина такава кола е около £1500, вероятно и по-малко, камо ли някой да инвестира в такива ремонти...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 2.09.2020 г. at 13:58, Mad`Head написа:

та 300лв за кое за надници, за ток, за наем, за осигуровки.... добре че са частите.

А фактура по ддс издават ли...?

Май не...:no:!

  • Haha 2
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хм, интересно, кой ли го интересува, колко щял да струва ремонтът в чужбина...

  • Upvote 2
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Off Topic

Натискай "Цитирай" (както повечето правят), за да се знае към кой е...

Аз отговорих на поста, че в чужбина такъв ремонт е 5000 евро и исках да кажа, че е два ли някой би дал толкова за кола, която струва по-малко..., просто пазарът там е друг, трудът е безумно скъп и колите лесно отиват в моргата, което стимулира икономиката...

Приеми го само за инфо.

 

 

Edited by Pavel_Pavlov
Предходно мнение не се цитира
  • Thanks 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/8/2020 at 9:40 PM, JapCar said:

В чужбина такава кола е около £1500, вероятно и по-малко, камо ли някой да инвестира в такива ремонти...

Доста по-евтини станаха

 

On 9/9/2020 at 10:38 AM, dimkaraganchev said:

Хм, интересно, кой ли го интересува, колко щял да струва ремонтът в чужбина...

Никой ама мисълта беше друга,та да обясня.Мисля,че се сещаш,че всички тези части няма как да са по-евтини от тези които се продават нали.Та цените си бяха в фактурата на момчето както я показа такива каквито трябва да бъдат.Ако имаше един чалъм демпфера със съединитела да струват 500лв хубаво,ама няма.Поздрави :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 8.09.2020 г. at 20:34, benjamin4o написа:

Според мен цените са такива каквито трябва да бъдат

Така ги виждаш ти,  защото не четеш между редовете .:D

Аз ги виждам около 700 лв. за смяна на двигателя, което си е много хубава цена, ама за този който го сменя .

След като си калкулирал всички гарнитури необходими за  оборудване на периферията на двигателя, за какъв чеп са ти "комплект гарнитури двигател"- 332 лв., никъде не видях да пише, че ще отварят двигателя за основен ремонт . :D

Като добавиш и "болтове за дюзи" 40 лв. които няма да сменят и обезмаслител  за 30 лв.  и ето ти ги още 400 лв. отгоре за услугата .  Искам аз да го сменя тоз двигател .:lol:

  • Like 2
  • Upvote 2
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...