Jump to content
Draiman90

Бутони на волана

Recommended Posts

Здравейте,от няколко дни имам странен проблем с бутоните на волана и по-конкретно с тези за мултимедията(оригинална е от фейс).От време на време като реша да намаля звука,той се усилва.Тръгвам да усилвам и връща песента от начало все едно съм натиснал съседния бутон (а не съм).Не се влияе от завиване на волана,на случаен принцип е понякога на прав волан го прави друг път на завит,без значение.Понякога няма и помен от проблема и доста ме дразни :angry: Вчера отворих волана,огледах кабелите на бутоните и не видях нищо притеснително.Иначе със круиз контрола грижи нямам.Не отворих самите бутони обаче,че нямах толкова време.Някой имал ли е сходен проблем...дали е от самото копче или лентов кабел или не знам и аз :/  Колата е 2.4 executive ръчка преди фейс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако можеш да отвориш самите бутони, почисти хубаво контактите им. Не знам как точно е реализирано механично, защото никога не съм отварял там, но по схема, радиото "чете" съпротивлението на веригата и в зависимост от него, познава кой бутон е натиснат. Ако няма добър контакт (замърсено или патина) самия бутон може да внесе допълнително съпротивление и ще се получи точно това, което си описал. Така че, хубаво почистване и трябва да стане работата.

А, може да има и спукана спойка - трябва да се презапои.

Clipboard01.thumb.jpg.cefcd3d6e3fd591add3254b5b851fd2f.jpg

Редактирано от Niakoi
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ги извадя и ще ги разглобя...па квото стане.Благодаря за бързия отговор.Ще пиша какъв е резултата накрая :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Off Topic

BGN 85.49  25%OFF | Malcayang 35880SDBA01ZA Steering Wheel Audio Control Switch For Honda Accord 2003-2007
https://a.aliexpress.com/_mPOwnQj

Това го качвам просто да го има като линк в темата на колегата ако някой иска да слага светещи бутони.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,малко ъпдейт...Разглобих преди няколко дни,почистих(нямаше нищо видимо по платкакта или бутоните),бандажирах изолацията на кабелите на ново.Уви,работи щастливо има няма 2 часа и пак същата работа :( 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами май остава лентовия кабел. При мен проблема е в автопилота за съжаление. Сега си търся кабел с 18 пина, че моята е с радар. Преди време свалих кабела, отворих го да видя дали няма някакво прекъсване, но видимо всичко беше наред. Дано намериш решение на проблема,защото е много неприятно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз минах по този път, проблема е в лентовият кабел.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи е въпрос на време и темпомата да откаже 😢 Да разбирам,че решението е да сменя лентовия кабел и той трябва да е от кола 1към1 със моята като екстри и година,понеже моята е 2005 и бутоните имат подсветка оригинално 🤔 Ебати глупавите проблеми...😡

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото проучих въпроса има няколко варианта за буксите (т. е. брой писти) и няколко захвата за под волана. Така, че първо трябва да свалиш волана и да видиш какъв е захвата на твоя кабел. 

IMG_20200906_173359.jpg

 

IMG_20200906_174448.jpg

Редактирано от Ivan_Ch

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@yanko_83 колега ти,втора ръка ли взе или нов.Или не си го сменял.Гледах,че има "някакви" китайци ама не бих рискувал да ми гръмне бега в лицето или да ми светне таблото като коледна елха.Новия си е цифра...ама пък някои хора с други марки автомобили сменят демфперни шайби за толкова пари :D А със втора употреба ме е страх,да не стане същата работа след ден два или месец и да съм 100 кинта назад от цялата работа :( Иначе @Ivan_Ch по рама ми го дава един единствен номер,който може би ще може да се достави оригинален.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. Ако си решил да сменяш с нов става по номер. Моят кабел е над 1000 лв нов. За сега търся втора употреба. Не е болка за умиране, че от време на време прекъсва сигнала и светка грешка на автопилота. Преди време си писах с колега във фейса и той ми обясни, че търсил по номер, но имало разлика в захвата към пръта и ме посъветва да го сваля и наснимам преди да купувам. Автърмаркет по номер не успявам да намеря. Гадна история.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Draiman90 написа:

@yanko_83 колега ти,втора ръка ли взе или нов.Или не си го сменял.Гледах,че има "някакви" китайци ама не бих рискувал да ми гръмне бега в лицето или да ми светне таблото като коледна елха.Новия си е цифра...ама пък някои хора с други марки автомобили сменят демфперни шайби за толкова пари :D А със втора употреба ме е страх,да не стане същата работа след ден два или месец и да съм 100 кинта назад от цялата работа :( Иначе @Ivan_Ch по рама ми го дава един единствен номер,който може би ще може да се достави оригинален.

Втора ръка 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, Ivan_Ch написа:

Автърмаркет по номер не успявам да намеря. Гадна история.

То и на мен не ми излиза директно по ОЕ номер,излизат някакви съмнителни приравнения на някакви бесни китайци за по 100на лв.Във някакви сайтове го приравнява към кабел за джаз црв 2ка и т.н.,на снимки изглежда същия ама...хем китайски,хем да не е същия.Пари на вятъра :( Иначе моя кабел е към 500лв. по непотвърдена информация,ама твоята като е фейсова и екстрова :D явно е по-сложна работата.Ще карам така за сега,и ще се надявам да не се задълбочи проблема докато се наканя да го сменя,че и вътрешните карета се обаждат,дисковете се изкривиха и много ми стана 😵😭

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във форума има тема за смяна на волан на префейсов акорд с такъв от сивик 8ма. Там колегата беше писал, че има празни писти на кабела. Ако ти се занимава да сваляш волана, можеш да разглобиш буксата и да смениш местата на пиновете с проблемните функции в двете букси. Така хем и ще имаш възможност да снимаш кабела. Щом си свалял копчетата да ги чистиш значи няма да ти се опре и волана. Само да те предупредя, че аз моята букса не успях да я разглобя. Нито на волана нито на колата. Абе работата е в застой...

Редактирано от Ivan_Ch

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз волана съм го сменял,че моя беше с махагон 🤮 Иначе е идея това където го казваш,само не знам самия скапан лентов кабел дали има писти и за празните пинове...ама то едва ли някой може да го каже това 😔 Аз по снимки водях че има свободни места за пинове на кабела,ама дали има свободни пинове е друг въпрос,като ми дойде музата и остане време ще разглобя за пореден път,да видя каква е ситуацията...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има писти на всички пинове. Имам снимки ако ще са ти полезни. Аз не успях да си извадя пиновете от буксата, пък и не съм сигурен кой от всичките трябва да преместя. 3 ленти с по 6 писти са вътре.

received_330349698136498.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Ivan_Ch написа:

Имам снимки ако ще са ти полезни

Повече от полезни ми бяха :D Да преценя,че изобщо няма да се хвана с това нещо,щото ако го докарам до насипно състояние като тебе ще му е за последно доколкото се познавам.Благодаря много за съдействието...ще чакам,и ще търся междувременно ако излезе нещо втора ръка.Ако не нов някой ден и толкова :/ 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не е толкова страшно вътре. Днес поръчах един китайски за 30 кинта, за проба. Като дойде ще го разкостя и ще дам обратна веъзка.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко up по темата.Проблема беше в лентовия кабел 100%.Взех "нов" стар от колега със type s 04' на части и всичко е ОК.Кабелите са абсолютно еднакви въпреки,че моята кола има подсветка на бутоните на волана заводски,а неговата не.Всичко тръгна без никаква нужда от допълнителни адаптации и т.н.Та @Ivan_Ch ако исакш метни ми една рама на л.с. или номера на твоя кабел който е 77900-SEA-E51 според мен и да "оправим" и твоята ;) Някак си ми се струва,че просто трябва да намериш една 2.4ка фейс на части и ще си решиш проблемите.Даже и на 2.0 executive дава същите номера(77900-SEA-E51 или 77900-SEA-E41 който е като моя)

20200922_120428.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за предложението. Номера ми е  77900-SEA-E51. Преди време като търсих ми казаха, че повечето са с 12 пина а тези с радар, като моята са с 18 пина. Кабела който взе с колко пина е? Ето снимки на моите букси ако на твоя кабел са същите значи инфото ми е грешно.IMG_20200829_183359.thumb.jpg.a10717f7060c9418d40a0cca5907cef4.jpg

IMG_20200802_171020.jpg

IMG_20200802_165622.jpg

Редактирано от Ivan_Ch

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леко оф, но не съвсем. @Ivan_Ch имам контакт на човек с такава кола на части. Май има само LKAS в повече на волана. Ако ти трябва още - пиши ми на лично, за да ти го пратя.

 

@Draiman90 на колко км е колата ти, че да е за лентов кабел? Досега такива май е нямало още.

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, Zlatozator написа:

@Draiman90 на колко км е колата ти, че да е за лентов кабел? Досега такива май е нямало още.

По инфо от Бултрако 2016 е била на 200к,в момента не питай на колко е :D Но са около 250 +/- Като цяло доста запазен екземпляр,но явно такъв ми е късмета :) Той беше в много начален стадии,от време на време ми се бъркаха бутоните за аудиото както съм писал по-нагоре и нищо друго.Всичко останало свързано с него си работеше,но не ми се чакаше да стане по-зле.

@Ivan_Ch Забравих да снимам моя кабел :( ама няма значение,не е същия 100%.Има няколко пина по-малко от твоя.Захватите са еднакви,само броя на пиновете е различен.

Заиграх се с japancars-a и ми се струва,че всички фейсови са или с e41 или e51 според оборудването.При пре фейс няма толкова голямо значение явно,щото моя донор е type s както писах в предния пост,но при фейс явно тоя LKAS играе роля :/ Поне можеш да търсиш и к20 на части,само да е екстрова.Даже дизелите executive и те са със същите номера,поне според japancars.Ако има някой колега със дизел фейс и LKAS да сподели какъв номер му излиза по рама,поне да се разшири обхавата на търсене :)

На теб по рама само тоя номер ли ти излиза (77900-SEA-E51)

Редактирано от Draiman90
Правописна грешка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Draiman90  да само този номер ми излиза.

Off Topic

@Zlatozator моята е на близо 270К, но все си мисля,че ако е въртяно много градско пак може да е за кабел. Знам ли къса клечка. Аз боря проблем с изклюване на автопилота с оранжева индикация АСС по време на движение и просто набеждавам кабела. След запалване всичко работи нормално, но до кога...

 

IMG_20200922_224326.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Ivan_Ch А каква е грешката която записва,само една ли е?Иначе за кабела поогледай за executive facelift на части без значение дизел или бензин и даже може да им искаш рама и да сравнявате номера и т.н.Все ще излезе нещо.А относно пробега,не смятам че км са чак такъв критерии.Годините не можем да ги връщаме както километража :) На мой познат скоро му протече маркуча на хидравликата,колата е на 100к км 100% и пак шурна въпреки,че навсякъде пишат след 200 и прочее.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Грешките са 3. Едната обаче предизвиква другите. Ако е радара изобщо няма да тръгне системата. Релето, което всъщност е модула на АСС също ме симнява. Остава някъде да прекъсва сигнали някакви. Тествал съм с друга стоп машинка и сега съм набедил кабела. Говорих с човек от Хонда, който потвърди, че е възможно той да е причината.

аIMG_20190819_153417.thumb.jpg.c42ab8c636515c0f5e9f85eb5d8a355f.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип звучи най-логично,аз четох и в другата тема и то не остават много варианти.А тоя модул малко съмнително да му се е случило нещо,до сега май никой не е ревал от такова нещо,поне не съм срещал.Тоя кабел е страшно ****** При мен симпмтоматиката беше едно към едно като при теб.Един път е някъв ужас всичко е объркано като бутони,един път все едно никога не е имало такова нещо.Без никаква последователност,не се влияе от дупки,топло студено и т.н.Може би единственото нещо което влияе по някакъв начин,но не съм на 100% сигурен е позицията на волана съответно кабела.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес отхвърлих и лентовия кабел. Разглобих капаците покрай волана и изключих буксата на лентовия кабел, като се надявах да светне грешката веднага, понеже липсва някакъв сигнал. Уви не. Минах 4-5 км и тогава светна грешката, което изключва лентовия кабел май.

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с изминаването на някаква дистанция звучи малко подозрително.Радара кога сработва,веднага след контакт или след вдигане на определена скорост :/,или след някакво време за "опознаване" на обстановката.Има ли някакъв начин да промениш ъгъла на радара примерно по-надолу сиреч към асфалта или обратното,временно естествено :) И друго се сетих,след като полирахте фаровете и емблемата фолио слагахте ли?Радара нали праща сигнал напред и ако има нещо се отразява и се връща към него,или греша?Изивнявам се за предположенията на сляпо ама може пък да го измислиш случайно измежду многото приказки :) И друго ми хрумна,понеже преди няколко месеца продадох НОВ дистроник за ауди,че редовно заминават :D човека каза,че трябвало да мине калибрация след като се монтира.Да му настроят точния ъгъл към пътя.Като си го ръчкал да не се е разместил нещо,знам ли :/ 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За радара сме писали по други теми. Той или работи или не. В момента на пускане на автопилота радара мисля се включва веднага. Него не съм го свалял понеже, когато работи си хваща коректно тези пред мен без да се влияе от колите, с които се разминавам. Единствено буксата съм я пръскал с контактен спрей. По принцип не са чупливи. В една друга тема колега беше си разглобил радара и го беше умъртвил а проблема му се оказал в емблемата. Карал съм без предна решетка, ефект няма. Фолио нямам. Ако открия някой с радар, който да се навие да му пробвам модула, той е на букса в таблото, ще мога да отхвърля и това. Засега нямам такув познат, а този модул не го намирам. Борбата продължава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...