Jump to content
Abonim

Въпрос за предната броня - фейслифт

Recommended Posts

Колеги, въпросът ми е следния: Има ли разлика в предната броня на фейслифта между бензиновите и дизеловите автомобили?

Може ли броня от дизел да се сложи на бензинова?

И още един въпрос - може ли броня с халогени да се сложи на акорд без халогени?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да отговоря на всички въпроси, вероятно няма разлика, но има разлика с преди фейслифта- халогените са съвсем различни.

Незнайно защо на пре фейслифта употребявани халогени има много и евтини, а фейслифтовите са търсени и скъпи...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм на 100% сигурен, но според мене броните са идентични между дизел и бензин фейслифтови. Относно халогените (фаровете за мъгла), те са капачки и съответно са заменяеми и не са реално част от бронята. Тоест няма значение, можеш да имаш или капачки без халогени или капачки с халогени.

Относно черните пластмаси в страни от капачките, те са различни! При дизела страничните пластмаси (отново тип капачки) изглеждат така:

 

image.thumb.png.4db668a5bbbaf9b1b95b75d446b40e3b.png image.thumb.png.ab3ab3d0309d51f0794bc19e2bd839db.png

Между другото това горе са снимки от моя акорд, преди 3 години и сега :)

 

Имат 1 разделителна лента, като тази от шофьорската страна е с дупка за да влиза въздух към интеркулера.

 

При бензина изглеждат така:

 

image.thumb.png.027c832480fa826b6ffe421030cb8f2c.png

 

Очеизвадна е разликата в страничната капачка. Вместо 1 лента има 3. А при Type S, нещата са коренно различни:

 

image.png.260da635ee562eb949357cd5eff2306f.png

 

Още една разлика има, която не е свързана с дизел/бензин и това е дали колата има фабричен ксенон. При наличието на такъв, предната броня има дупки и капачки за пръскалки на фаровете. Това е, което знам, дано ти свърши работа :)

Редактирано от smirky

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за отговора!

Предполагам, че разликата в решетките на дизел и бензин е само външния вид, т.е. няма проблем да сложа броня от дизел на бензинов автомобил?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За решетката не мога да отговоря. Определено ми изглеждат еднакви, пък и те реално нямат никаква цел освен визия и охлаждане. Това обаче не важи при Accord 2.4 Автоматик с адаптивен круиз контрол, там решетката има разлика и тя се забелязва в емблемата, понеже има сензор в нея:

 

image.thumb.png.3deadac27e722caac713fdaf0305d86f.png

Първата е с ACC, втората е моята, без ACC, третата е от Type S.

Ако нямаш ACC и решетката, която търсиш съответно и тя няма ACC, значи всичко е точно. Принципно ACC-то е МНОГО рядко и скъпо, та така...

  

преди 21 минути, Abonim написа:

Предполагам, че разликата в решетките на дизел и бензин е само външния вид, т.е. няма проблем да сложа броня от дизел на бензинов автомобил?

 

Както казах по-горе, няма разлика дори и във външния вид (според мен), освен капачките в страни от халогените. Те се сменят. Прочети внимателно :)

Редактирано от smirky

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, smirky написа:

 

Още една разлика има, която не е свързана с дизел/бензин и това е дали колата има фабричен ксенон. При наличието на такъв, предната броня има дупки и капачки за пръскалки на фаровете. Това е, което знам, дано ти свърши работа :)

Не знам дали ксенона е критерия, моята е без ксенон и има пръскалки за фаровете, които никога не съм пробвал... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, JapCar написа:

Не знам дали ксенона е критерия, моята е без ксенон и има пръскалки за фаровете, които никога не съм пробвал... :)

Да, странно :) А знаеш ли си историята на фаровете и бронята? Ако не, аз веднага бих заподозрял, че е имало удар и смяна на фарове например, с по-евтиния вариант. Имаш ли ръчно нагласяне на моторчето?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 37 минути, smirky написа:

Да, странно :) А знаеш ли си историята на фаровете и бронята? Ако не, аз веднага бих заподозрял, че е имало удар и смяна на фарове например, с по-евтиния вариант. Имаш ли ръчно нагласяне на моторчето?

Първо е в Англия, може за там да е различно, второ не знам, може нещо да е сменяно преди мен... Мисля, че фаровете се наклоняват ръчно, но може и да съм забравил, цяло лято съм в БГ, а тойотата тук е така... :)

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
15 hours ago, smirky said:

Още една разлика има, която не е свързана с дизел/бензин и това е дали колата има фабричен ксенон. При наличието на такъв, предната броня има дупки и капачки за пръскалки на фаровете. Това е, което знам, дано ти свърши работа :)

Моята също е от Англия (купих я от първи собственик)  с пръскалки и ръчно  нагласяне на фаровете, но няма ксенон. Проверявал съм я за удари, но нищо не излиза... Трудно ли е инсталирането на оригинална ксенон система от същия модел? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За оригинален ксенон, трябва да смениш фаровете.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@jijane

Значи ще пия една студена вода(играх си 1 час да го свалям) и отива в продавалника😁 Ще се слага лед на къси/дълги. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...