Jump to content
Bizzito

Теч хидравлика 2.2 дизел

Recommended Posts

Здравейте, не е точно теч, но забелязах някакво омасляване на помпата на хидравликата. Само на това място е. Всичко друго е сухо. Дали ще се оправи със смяна на о-пръстена и има ли нещо специфично. Изглежда просто, отвиваш-завиваш, но все пак ако някой го е сменял вече.

Този маркуч отива към казанчето.

IMG_20200809_135517.jpg

Image 1.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както си писал колега най-вероятната причина за теча е от "О" пръстена. По-малко вероятно, но не и невъзможно е да е от свръзката между шланга и пласмасовия щуцер. Също така както предполагаш смяната е: развиваш, сменяш, завиваш. Няма нищо сложно, просто трябва да имаш под ръка съответния размер "О" ринг. Разбира се ще протече и малко масло при разглобяването и по мое мнение точно сега е момента да подмениш хидравличната течност ако не си го направи до сега. Налива се само оригинална течност и нищо друго, за да не шурне после цялата система като лейка. Също така имай предвид, че мястото което си посочил като омазнено е входа на помпата и когато теча се увеличи при работа там се образува вакуум и започва да смуче въздух който кара маслото да се запенва. Следствие на което обема му се увеличава и започва да "ври" и да излиза през отдушника на казанчето.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен първо го измий там и се увери на 100% че теча е от там.

Оригинален  о пръстен,мисля че не правиш компромиси.

Ако  не си сменял хидравлична течност сега е момента,виждам че и колегата е казал същото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той не е скъп о-пръстена, така, че ще го сменя, пък ако се окаже от скобата ще я оправя и нея.

Иначе за течноста да, само оригинална, един път съм я опреснявал вече, завъртях един литър за 1 месец, сега пак ми беше влязло в главата да я опреснявам и ей го на, то си го иска 😂 

Не знам дали на течността се дължи, но ето че има и друг, който мисли така. Като взех колата беше с омаслена рейка. Скоро я гледах пак на канал, гледам, а рейката суха, свети. Вярно, че сменях накрайници и сигурно е забърсана, но това беше преди повече от половин година, тя ако си тече си тече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да я сервизирам ако си от София.

Хубаво е като се сваля да се смени и лагера , който е вътре.

Хидравликата оперира само с 1 лагер , който носи цялото натоварване и за някакви 15лв не си заслужава да се пропусне.

Иначе О пръстените се купуват само от Хонда поради специфичния размер.

 

Ако не си разглобявал и нямаш инфо как става препоръчвам да не я разглобяваш,

защото като се разглобят всичките малки детайли после има голяма специфика при начина на сглобяване/подредба.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ми че аз няма да я свалям. Мисля само това уплътнение да сменя и като гледам е едно болтче. Трябва ли да се разглобява помпата? Не е ли под или на щуцера о-пръстена?

 

От Варна съм. Благодаря все пак за заинтересоваността и предложението :)

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.micromaxtrade.com/prod.php?lng=bg&cat=3

 

Ето за О-пръстените,ако се знае размера почти съм сигурен,че ще го имат.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и аз от там вземам, но на пръв поглед не го видях. То оригиналното е 3 лв. Друго ще е 1 лв. Не си заслужава. Трябва са спонсорираме и Хондата от време на време :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, Bizzito написа:

А ми че аз няма да я свалям. Мисля само това уплътнение да сменя и като гледам е едно болтче. Трябва ли да се разглобява помпата? Не е ли под или на щуцера о-пръстена?

 

От Варна съм. Благодаря все пак за заинтересоваността и предложението :)

Не се разглобява помпата.

Аз го написах ако тече от друго място, а не от О пръстена :)

 

Ако ти трябва инфо пиши ще ти съдействам :)

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених о пръстена. Втори ден няма вече изгледи на омасляване. Стария се беше деформирал и спечен. 

Опресних течноста. Както казах, преди една година бях завъртял един литър. Някъде из темите има какъв червен мъзгоч беше сложен. Тогава усетих разлика във волана, сега не.

Разбира се новата става тъмна, но определено след една година не е червена, каквото беше, а тъмно кафява.

IMG_20200922_164354.jpg

IMG_20200922_164651.jpg

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...