Jump to content
Joro_A

Смяна на емблема на волана

Recommended Posts

Колеги, от известно време ми се обели емблемата на волана. Свалих си схема за колата и ми излиза, че трябва да се сваля и Airbag-a и какво ли още не. Четох че се купувала цялата част. Гледах клипчета в youtube, там момчетата го правят, без да се налага да се купуват излишни части или да сменям и Airbag-a. В Aliexpress намерих същата нова емблема за 6 лв. Знам, че не е нещо сериозно, но е адски изнервящо да го гледам постоянно разлепено и грозно. Може ли някой да ми каже, дали си го е сменял и при кого, изглежда работа за не повече от час, но..... Как са ориентировъчно цените за смяна? Колата е Honda Civic 8-ма генерация - 2007г. 2.2 CTDi, 140 коня. 

Благодаря, предварително!

viber_image_2020.jpg

viber_image_2020-08-08_13-22-15.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро ще минавам по този път и ще се разбере. А може и ти да си пионера, не е нужно някой да го е правил :)

 

Вземи си емблема като за начало, но имай предвид, че емблемите са два размера:

 

Size: 49mmX40mm/53mmX43mm

 

За сивик са от първия, по-малкия размер. Другите са за Акорд/CR-V.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лесен но и скъп вариант - бег от Type R. Най-евтин сте го написали, само преди да се ръчка по бега, аз лично бих го изключил или бих го махнал да си го човъркам на масата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз колега имах същия проблем. Купих си еърбег с необелена емблема втора употреба за 20тина паунда от Англия, смених си го за 15 мин и така :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е второто ми китайче от алиекспрес (първата емблема, която сложих, не издържа на мощен удар по клаксона заради един дебил и се спука 😉). Емблемите идват от Китай с двойно лепяща лента на 3М, а оригиналната емблема е захваната за капака на еърбега с нещо като пластмасови нитове, които внимателно прерязах с помощта на тънка права отвертка и макетен нож.

IMG_20200809_093408.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, за съжаление не мога да дам обратна връзка. 2 сервиза ми отказаха, които са автосалони (вероятно не могат да ме одерат, а говорим за някаква проста работа, която отнема 5-10 мин и не могат да ми вземат повече от 10-ина лева).

 

Отделно говорих и с 3-4 сервиза, където си карам колата. Никой не искаше да се наеме, защото трябва да се работи до еърбега, а и има винтове, които явно могат да се счупят. Един приятел със сервиз ми предложи да го направи, но по-скоро ще е на проба - грешка. Все пак, ако някой има познат, който да не реже, чупи, набива и т.н., а просто по интелигентен начин знае, как да го направим, ще съм благодарен да ми даде координати, включително и сервизи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое е сложното, да свалиш бега или след това да стигнеш до емблемата?

Ако, не е занитен пиропатрона и възглавницата, би трябвало за са хванати на някакви шпилки и гайки за корубата на бега и след свалянето им да имаш достъп до емблемата отзад.

Скоро разглобявах същия волан с пера, но от джазка, не много сложно, все пак успях, и после го събрах успешно.

Не вярвам бега да е по- сложен, но него не успях да го видя.

IMG_20201104_191335.jpg

IMG_20201104_191231.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не си купиш 1 волан от Type R и да приключиш въпроса? Воланът е кожен, емблемата на бега червена и ще изглежда доста по-добре от волана на стандартен Сивик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Mkilla Колега, човека си има претапициран волан ( вече си е дал парите ), купил си е и емблемка ( пак си е дал парите ), иска да разбере как да я смени, и ти за втори път му предлагаш да си купи изгнил волан с бег заради емблемката.!!!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Joro_A, правиш грешката да не знаеш как става, а да предполагаш колко би трябвало да платиш. Какво сложно има да се свали еърбега? Две букси и два винта са. Въпросът е защо го сваляш и след това какво искаш да направиш.

 

За три месеца потърси ли поне едно видео в нета да видиш как става? Защото има доста.

 

И сега пак си показваме нещо, дето се намира за 2 минути в тубата. Начините са два.

 

Единият е да се напъва емблемата, да се скъсат крачетата й, които остават между кората и бега, и после да залепиш новата отгоре. Да, ама така ако гръмне еърбега, не се знае остатъците от крачетата дали няма да те надупчат като с ловджийска пушка.

 

Начин 1:

 

 

Другият е, като се свали самия еърбег, да се разглоби (да се разпробият нитовете му), като по този начин кората се освободи от бега и се оформи достъп до гърба й, да се махнат крачетата, и да се сложи новата емблема, като крайчетата на нейните крачета се разтопят и така да я фиксират надеждно. После трябва да се занити пак.

 

Начин 2:

 

 

И двата начина си имат плюсове и минуси. Колко по-"интелигентно" очакваш да може да стане?

 

  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@kvd74, не виждам къде пише, че си е претапицирал волана. Ако снимката от 1-вият пост е негова с претапицираният волан, лошо няма. Пак не е като на Type R а е миналата покрай него тази кожа. За емблемката е дал сигурно 3 долара. Какво значи изгнил волан? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 11/9/2020 at 3:23 PM, kvd74 said:

Кое е сложното, да свалиш бега или след това да стигнеш до емблемата?

Ако, не е занитен пиропатрона и възглавницата, би трябвало за са хванати на някакви шпилки и гайки за корубата на бега и след свалянето им да имаш достъп до емблемата отзад.

Скоро разглобявах същия волан с пера, но от джазка, не много сложно, все пак успях, и после го събрах успешно.

Не вярвам бега да е по- сложен, но него не успях да го видя.

IMG_20201104_191335.jpg

IMG_20201104_191231.jpg

Не казвам, че е сложно да се свали бега, а самата смяна на емблемата, без да се чупи и руши, защото има по-нормален начин, вярвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 11/9/2020 at 5:53 PM, Zlatozator said:

@Joro_A, правиш грешката да не знаеш как става, а да предполагаш колко би трябвало да платиш. Какво сложно има да се свали еърбега? Две букси и два винта са. Въпросът е защо го сваляш и след това какво искаш да направиш.

 

За три месеца потърси ли поне едно видео в нета да видиш как става? Защото има доста.

 

И сега пак си показваме нещо, дето се намира за 2 минути в тубата. Начините са два.

 

Единият е да се напъва емблемата, да се скъсат крачетата й, които остават между кората и бега, и после да залепиш новата отгоре. Да, ама така ако гръмне еърбега, не се знае остатъците от крачетата дали няма да те надупчат като с ловджийска пушка.

 

Начин 1:

 

 

Другият е, като се свали самия еърбег, да се разглоби (да се разпробият нитовете му), като по този начин кората се освободи от бега и се оформи достъп до гърба й, да се махнат крачетата, и да се сложи новата емблема, като крайчетата на нейните крачета се разтопят и така да я фиксират надеждно. После трябва да се занити пак.

 

Начин 2:

 

 

И двата начина си имат плюсове и минуси. Колко по-"интелигентно" очакваш да може да стане?

 

Ако си прочел хубаво поста ми, написах че гледах клипчета в youtube, дори и схемата съм си намерил. Единственото интелигентно нещо е във видео 2, което си приложил. Наясно съм, че не са 2 минути, но говоря образно. Дали ще са 10, 20 или 30 лв., не е проблем, за мен е важно да стане качествено. Ако трябва да съм честен, не че си ме питал, нито пък сме БГ Мама, тези пипкави неща и внимателното отваряне на разни неща не са за мене. Има хора и хора, но да човъркам внимателно, не е за мене.  Все пак ти благодаря за отделеното време с идеята да помогнеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 11/9/2020 at 8:00 PM, Mkilla said:

@kvd74, не виждам къде пише, че си е претапицирал волана. Ако снимката от 1-вият пост е негова с претапицираният волан, лошо няма. Пак не е като на Type R а е миналата покрай него тази кожа. За емблемката е дал сигурно 3 долара. Какво значи изгнил волан? 

Колегата в прав, с чисто нов претапициран волан съм. Направих си го при Слави ауто, първо защото мои приятели са си правили воланите при него (на бавареца не мръдна за 7 години, така и го продаде), и второ защото е в Люлин, а аз съм си от тук. Не ми дреме, че съм дал 150лв. Факт е, че качеството си е качество. Друго си е да се кача на 40 градуса и да пипам волана нормално и да не мирише на запарена гума, така че може и до Хонда да отида някой ден, но там цените не се пипат.. Иначе ще пиша, ако това стане, поне друг ако се интересува, да знае.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.amazon.in/Honda-Emblem-Honda-Steering-Wheel-Civic/dp/B071J5T31Z

Пробвай така, стои добре и няма нужда да махаш старата, директно върху нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...