Jump to content
isp

Избор на кола автоматик - какво да гледам и кой модел??

Recommended Posts

Ами според мен марка която е известна с проблемни автоматици никога няма да се слави с здрави такива. Все пак са не един и два модела-факт. На това му се казва изградено име. Колкото къде е сглобен един автомобил, не мисля че има значение голямо-проблемите са им сходни. Колкото и да са им хубави двигателите, същото не може да се каже за автоматите. А може би именно, че Тойота не произвежда автомати а ползват такива с доказано качество е причината да са безпроблемни??? И тук изобщо не става дума за мнения а факти, с хора които не ги приемат просто не може да се води дискусия. На тези от вас закупили Хонда автоматик пожелавам безпроблемна експлоатация. Все пак бях длъжен да спомена фактите, не виждам смисъл умишлено да заблуждаваме момчето да си купува нещо което е със съмнително качество. Толкова от мен и успех на всички.

Редактирано от Civic Owner

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за пръв път чувам за проблемни автомати на Хонда 😂 

Имаше там нещо с обученията и софтуера, но май не болка за умиране.

Има хубави коли, поддържани. И има таралясници от всяка марка.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Civic Owner

Имам френд, който има сервиз за автоматици от миналия век.

Хондовите които е ремонтирал за тоя период се броят на пръстите на едната ръка на сакат стругар. :) Плаца пред сервиза винаги е пълен с "премиум" трошляци.

Имам друг френд, който си купи американски Акорд купе - на далавера от Германия и кутията бавеше и риташе при смяна на 3-та и 4-та. В нея маслото не бе сменяно откак е произведена, а някой горе вече се бе опитвал да я ремонтира и липсваше 1 лагер. :)

Разглобяване, миене, доставка на нови пакети фрикциони + лагера и ново масло, и кутията работи като нова!

На предният ми Акорд няколко пъти гаснеше двигателя - в движение на 5-а , заради прецакан клеморед и нищо не и стана, та я карах още години + новият и стопанин още се вози.

Иди пробвай да загасиш мотора в движение на някой планетарен автоматик, или на роботизирана трансмисия, или на ФауВе-тата с DSG!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много бърз поглед в БГ пазара на автомобили (mobile.bg)може да отговори защо няма автомати на хонда за ремонт при твоя приятел- 530 Хонда автомобили автоматици се продават в момента, при Тойота бройката е 1000, БМВ- над 3000, също и Мерцедес-над 3000, Фолксваген-2500. Защо ли пък не са толкова разпространени ако са добри ??? Изводите за вас. Факта,че за почти всяка година от производството си Хонда (това е същата компания производител на същия този автомобил) имат сервизна акция за автоматици пък вие си го тълкувайте както желаете(предполагам според вас просто се чудят с какво да се занимават и да си похарчат парите и да си съсипят репутацията след като явно проблем няма, но те пък са се объркали нещо, но пък какво ли разбират Хонда, не е като те да са произвели автомобила). Иначе мненията си ги имаме всички.

 

Редактирано от Civic Owner
  • Объркан 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

На кръстовище водач на Бенц пита съседа си с Бентли:

- Абе, добри ли са тея коли? Гледам, не ги карат много много.

Аз съм решил какво да карам. Да му мисли авторът на темата.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно е да имаш сервизна акция (щото другите пък нямат), друго е след гаранция да падат като пилци. Не защитавам марката, защото и аз имам някои проблеми и съм малко разочарован, но като цяло са си добре. 

Знаеш ли защо в Америка се продава много Хонда и Тойота. Първо цената, второ при тези разстояния трябва да си сигурен, че колата ще те закара и ще те върне. 

Твоята статистика е за България нали? Там е точно обратната, друга вселена е. Аз като видя клип за американска версия директно го подминавам.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм далеч от мнението, че автоматиците им са супер зле, може би аз нямах късмет с моя, за мое щастие се отървах от колата без да вкарвам много пари в нея и се случи скоро след покупката. Просто шанса да имаш проблем е много по-голям, особено като се има предвид, че колата е втора употреба, масата от хората не поддържат автомобилите както трябва. Още една причина да заложиш на нещо по-сигурно и изпитано. 

Редактирано от Civic Owner

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като споменахте за стар автомат, не познавам човек с Акорд купе с 3.0 двигател или Прелюд 5-та и той да не е сменил автомата с ръчна кутия. Ако има такъв който си го кара, евала. Тук има инфо за 6-та Акорд:
https://www.carcomplaints.com/Honda/Accord/2000/
"The transmission begins slipping & eventually has to be replaced, typically soon after 90,000 miles & with a repair cost of over $2,000."
Специално е удължена гаранцията на автомата за този модел, адски проблемен е бил. 

В същото време много близък приятел кара Акорд 6-та 2.0 147 коня автоматик от 8 години. Няма никакъв проблем с автоматика до ден днешен. Може би и@ceco_accord е прав. Истината е някаде между самият модел кола, поддръжката, изминатите километри на които придобива човек колата и начина на шофиране.
Все пак на фона на проблемите при останалите марки автомобили, тук те са адски малко и дори проблем в автомата може да се преглътне. Все пак не се правят всеки ден скоростите. @Civic Owner, те понеже Тойота са адските безпроблемни автомобили...Ще спомена VVTI бензинови двигатели и разход от 2 литра масло на 1000км, ремонтни комплекти бутала и хиляди върнати коли. Може би се досещаш и за изявлението на Акио Тойода пред конгреса в САЩ по повод хилядите върнати хибриди от Северна Америка, Канада, Мексико, Япония? И там не беше 1 модел а Приус, Такома и модели на Лексус?  Ами проблемът им от окабеляването на прозорците което води по пожар и хайде едни 7.5 милиона бройки обратно? 
Това което най-много уважавам в любимата марка е, че не са Хонда-Рено-Марути-Алабала а са HONDA! 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Civic Owner написа:

530 Хонда автомобили автоматици се продават в момента, при Тойота бройката е 1000, БМВ- над 3000, също и Мерцедес-над 3000, Фолксваген-2500. Защо ли пък не са толкова разпространени ако са добри ??? Изводите за вас

Моят извод:

Колкото по-малко обяви за една кола, толкова по-добре за тази кола.

За мен, малкият брой обяви означава, че собствениците са доволни и НЕ желаят да се разделят с колите си.

И обратното - колкото повече обяви, толкова повече прецакани, желаещи да се отърват от премиум боклуците си.

 

п.п. Американските ревюта да си ги четат американците. 

Ние англичаните по-скоро ще хвърлим едно око на Relialibilty Index на компанията Warranty Direct например.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 36 минути, Mkilla написа:

 

250 бр на фона на стотици хиляди си е направо перфектно.

 

Но аз нямам наблюдение на по-старите коли с автоматици. Предполагам другите също не са били цвете.

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз само не разбрах кога почваме спора дизел vs бензин.

p.s. Сигурно колегата вече е пуснал същия въпрос във VW форума и е капарирал Голф :D

  • Хаха 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този спор е напълно излишен, с оглед на реалностите...

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата много се отплесна. Нека се върнем към въпроса на автора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е точен отговор нема.

Мойто гардже най-убаво. 

А и колко хора са имали удоволствието да притежават и Сивик, и Акорд автоматици?! Еле па истински автомат, DSG и CVT. 

Таааа, всеки ще си хвали неговото. Един ще вика Сивик, друг Акорд, а трети всичко останало, само не Хонда.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, e4omir написа:

Аз само не разбрах кога почваме спора дизел vs бензин.

p.s. Сигурно колегата вече е пуснал същия въпрос във VW форума и е капарирал Голф :D

 

Не видях автора на темата да е написал ред след пускането и.  Надяваме се че с изказаните мнения е помогнато с избора на автомобил. Може би няма да се разбере.

Така че .....  Абе да сме живи и здрави.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Постъпва разумно - дал си е месец срок за проучване, но чете и при нас.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След четене из форума - особено темата всичко за Акорд 7-ма генерация.

Спрях се на една кола, на която ще видите линк по- долу и ако може да споделите някакви мнения по снимки, ще е много полезно за мен. :)

На всички, на които съм споменал за избора ми на кола ми казват, че за тази година - парите са много, но според мен има защо.
Остава сега да се свържа с човека и да си уговорим среща. :)

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11562842908506182&slink=h49183
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип към газифицирана Хонда трябва да се подхожда внимателно.

Какво е надробил газаджията е важно .

Появяват се много неизвестни. 

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли съвети и мнение какво е добре да се гледа по време на оглед на колата?

Също така задължително ще я закарам на сервиз, за да видя какво ще ми кажат и там

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената не е висока. Като и махнеш газовата, БГ регистрацията и вероятното обслужване става като на другите в нета.

Ако тези неща са ОК - спестяваш си нерви и време.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми бг регистрацията не е много голям +, Той после пак трябва да дава пари за нотариус, данък придобитост, номера ако иска да ги смени, преглед пак. Така че, нещата горе долу идват колкото е еко таксата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но поне нея не плаща + гореизброените.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може ли съвет какво да гледам при огледа на колата?  Както споменах, ще бъде закарана на сервиз също така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е автомат обслужван ли е ,маслото  там сменено ли е.На щеката  трябва да е розово.

Верига сменял ли е там е доста сумата за комплект вериги.

Автомата  го покарайте да загрее тогава си проявява недостатъците.

Не трябва да има удари или усещане при смяна  на скоростите,всичко трябва да е плавно. 

Газовна ако е сбирщайн ще нанесе повече вреди от ползи на мотора.

И други още неща които се гледат при всяка  кола.

 

Редактирано от CARPERA
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поискай му документи за ремонтите дето е правил на тая кола ( някой протокол) и какво масло е слагал и на колко го е сменял. Гледай рейката дали тече и хлопа. Гледай централното дали работи , покарай я и и дай малко газ да загрее хубаво мотора. Виж дали придърпва при ускорение, при смяна на предавките, виж какви цветове са течностите. Виж и дали вибрира мотора на празен ход , дали се усеща вибрация в купето и играят ли оборотите. Гледай и за ръжди по веждите.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда акорд седан 2.0 с хидротрансформаторен автоматик е читавата кола за тези пари! Ще изкара 300-400 к км ако я вземеш поддържана .... не от автокъща ...:)
Сивика с 1.8 е кофти..... 

 

 

ПП 
Коли които са много читави и хубави и ги дават за бартер...... далекооооо

ГИ на Хонда или в истинкси сервиз или в доверен газаджия !!!!

Малсото на автомата само оригинал!!!

 

Редактирано от iso_eu
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@iso_euСивик 1.8 що е кофти? 

Редактирано от Nikito82
  • Благодаря 1
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото не е с К серията 2.0 двигателя ;)

Всяка Хонда се глеа студена ! - Особенно антифриза и неговото ниво както в радиатора тка и в разширителя! 

После караш докато загрее и включи вентилаторите! И опъваш до червен оборотомер няколко пъти в движение.

 

После провеляваш дали е качила нивото на антифриза във РАЗШИРИТЕЛя! 

 

Радиатор не се отваря загрял

:)

 

Ако е качила нивото в разширителя - изчезваш на секундата без обяснения!!!!

 

Редактирано от iso_eu
  • Объркан 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та коя кола не качва загряла в разшерителя че не ми е ясно. То нали точно тва е идеята на разшерителя... 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 8.08.2020 г. at 18:27, Mkilla написа:

Като споменахте за стар автомат, не познавам човек с Акорд купе с 3.0 двигател или Прелюд 5-та и той да не е сменил автомата с ръчна 

Не сме махнали Стрийма Автомат 2.0 -156 кс К20 серията защото е железен и вече на скромните 350 000 км :)взехме го 2011 година

Карах го 7-8 години, от известно време е при  Бащата .....редовна смяна на антифриз и масло на кутията и двигателя с оригинал или по качествени.

 

Онзи ден я опънах с един .....тарикат дразнещ .Обърнах километража а е с ГИ вече повече от 150 000 км но пък е BRC  слаган в Дружба

 

 

Разпределителни валове и т.н. ремонти ЛИПСВАТ :)

Поддръжка обаче редовна 

Вериги Оригинал също не са сменяни :)

Без масло дерачка ;)

 

 

Уникална Хонда 

:)

 

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пък и К20 не е най вкия мотор на Хонда в интерес на истината, с прословутите изядени валове и тънки магистрали на смазване... 

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разчистих темата. @iso_eu и @Nikito82, моля, съобразявайте се с правилата и добрия тон във форума.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...