Jump to content
doto

Бучене на двигателя преди включване на втория вал

Recommended Posts

Здравейте, притежавам Хонда ЦРВ 2, двигател К20А4, 150к.с.,бензин. Имам проблем, свързан със силно бучене на двигателя преди включване на втория вал, на всяка предавка. Мисля си  за не достатъчно гориво или въздух. Моля дайте мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да допълня- след включване на втория вал вибрациите изчезват. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой е този втори вал?

  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз размишлявах над този въпрос: Кой е втория вал на всмукателните клапани или на изпускателните? Те валовете така или иначе са два и работят едновременно, друг е въпроса ако се има в предвид V-tec системата, ама там просто се задейства клапан, който активира допълнителната гърбица на вала.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, че не съм се изразил правилно(все пак съм новак във форума), да  става въпрос за V-tec системата.  Вече се замислям нали не е проблем в съединителя, понеже преди включване на V-tec системата двигателя е почти в критични  обороти и след зацепването двигателя става по тих и спокоен, набира много добре. Но си мисля че би трябвало да замирише на феродо. Проблема е най-дразнещ на магистала при 120 до 130 бучи неприятно, при по висока скорост се успокоява, та трябва да се кара със 110 или 140. Благодаря за мненията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че не си се насочил правилно към проблема. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че ще е най-добре просто да отидеш при майстор, запознат с Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А в спряло положение като натискаш педала на съединителя има ли някакви шумове и бучене? Обясни малко по-подробно какъв е точно случая.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

V-tec при К20А4 се включва на 2200 оборота, отваря се и втория смукателен клапан и на практика става от 12 на 16 клапана колата и дотам,това не е V-tec в общоприетия смисъл на думата-нямаш агресивна настройка на вала. Според мен ти говориш за клапата на всмукателния колектор, която се отваря и затваря в зависимост от оборотите и натоварването на мотора и е на вакуум за да осигури дълъг или къс път на въздуха за оптимизация, нормално е да сменя леко звука. Ако няма проблеми с вървежа,горене на масло и тн не бих я пипал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията, днес забелязах че шума се появява при около 2500 и изчезва при 2900 оборота. Няма проблеми с вървежа, горене на масло и други.

Колата няма друг проблем освен на магистрала от 120 до 130 км/ч, шума е неприятен и се пътува много некомфортно. Трябва да държа 110 или 140км/ч.

Мнението на ,,Пич" най се доближава до моето, първоначално се бях насочил към недостиг на  въздух. Бях гледал клипче в You tube, подменяха някакви филтри в всмукателния колектор намират се някъде след дроселовата клапа, но достъпа до тях е от обратната страна. За съжаления клипчето не мога да го намеря сега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...