Jump to content
georgie

Стъпков мотор за Honda Jazz

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

  Здравейте,

 Може ли да се ремонтира стъпковия мотор. Докато двигателя е студен прекъсва и няма мощност. Диагностиката не показва грешки.

Търсих във форума подобни въпроси, но не намерих.

 

 

Благодаря ви.

Редактирано от georgie
Искам да получавам известия при отговор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И защо реши че е от това устройство ?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробва ли да го почистиш него и дросела, ако си го правил  как.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси проблема на друго място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, извинете, не дадох достатъчно инфо.  Имам проблем с Honda Jazz 1.2, двигател L12A1 бензин. Има нестабилни обороти при студен двигател, като загрее няма проблеми. Ако запаля без да пипам газта си стои на 1200 оборота (странно високи) и не угасва. Пипна ли педала на газта при падане на оборотите изгасва.   Сменях свещи и бобини, огледах маркучи за вакуми, не открих нередности, но може да пропускам. Затова предполагам, че проблема се явява в стъпковия мотор. В Плевен няма майстори на Honda, единствения професионалист е в Д. Митрополия - Сташо, но в момента нямам възможност да го посетя. Ако не намеря отговор ще отида там. Ще бъда благодарен ако знаете и ми дадете някакви насоки. Професионалист ми изчисти миналата година дросела, непосредствено след това възникнаха проблеми с ниските обороти, всичко това се случи понеже газаджията така беше прекарал кабелите на инжекторите, че кутията на въздушния филтър ги беше протрила и даваха на късо  газовия и бензинови инжектори на първи цилиндър. Колко майстори обиколих и колко ми струваше няма да казвам, най накрая всичко оправихме с помоща на колега телевизионен техник.

 

Та въпроса ми е, някой свалял ли е въпросния стъпков мотор, може ли да се почиства, и ако може да даде инструкции как да го направя.

 

п.п. Към тези, които ще започнат да ми обясняват колко е писано по въпроса, колко съм тъп и т.н. искам да кажа, че пуснах търсене, изчетох доста теми във форума, но не намерих отговор.

 

С удоволствие бих платил на добър майстор, но вече съм притеснен, газаджията беше прекарал кабелите за инжекционите така, че след година се протриха и направиха куп бели, после след професионално почистване на дроселната клапа приключих за известно време с ниските обороти. При смяна на полуоска развалена резба. При обслужване на газовия инжекцион надрани фарове. 

Бих си купил чисто нова Хонда с удоволствие, ама на тази какво и е, още няма 20 години. :)

 

 

 

 

Хондаджия - това е институция! Затова се уважаваме! Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, D-D написа:

Търси проблема на друго място.

 D-D, Не ви разбрах, под друго място имате в предвид в друг форум, или, че сте 100% сигурен, че въпросния стъпков мотор е здрав?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако тези две теми ти помогнат

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, CARPERA написа:

Ако тези две теми ти помогнат

 

Страхотни теми!  Много благодаря CARPERA, утре се заемам. Помогна ми в труден момент.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Може и цяла седмица да търкаш с парцал въпросното IACV и нищо няма да се промени. 

Преди 1 час, georgie написа:

Ако запаля без да пипам газта си стои на 1200 оборота (странно високи) и не угасва. 

Затова колегите по горе са ти написали да търсиш проблема другаде, въпросното стъпково моторче работи както трябва.

 

Редактирано от vespa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, georgie написа:

 D-D, Не ви разбрах, под друго място имате в предвид в друг форум, или, че сте 100% сигурен, че въпросния стъпков мотор е здрав?

Това е правилния форум, смятам че с тези симптоми, проблема не е в "ст. мотор" Прилича на клапани, проверете ги.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега,

 

Аз отново ще предложа обичайното, което предлагам - реглаж на клапаните :) При мен имаше нещо подобно като проблем и какво ли почистване не направих, смених и дросел клапата и пак не се оправиха нещата. След реглажа всичко си дойде на мястото, а това е нещо, което трябва да се прави на определен пробег.

 

Поздрави,

Димитър

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Изчистих дроселовата клапа аналогично по снимките на CARPERA, отказах се от почистването на IACV клапана според указанията на vespa, но за този клапан прочетох, че на средното краче трябва да има 0.51V, при мен това напрежение беше 0.42V, настройката ми отне около 25 минути, изчистих и ресетнах компютъра.  Вече при запалването стигна до 1000 оборота, тоест ефекта от почистването на клапата и настройката на  IACV  си пролича. Нещата се подобриха, но не се оправиха напълно. Реших да направя друга диагностика, извадих късмет и намерих още един свестен майстор.  Оказа се, че имам проблем с газовата уредба, дори при превключване на бензин остава адаптацията на газ, след ресетване не съм включвал на газ и засега нещата са добре. Въобще се промени динамиката. След кратко проучване установих, че добър газаджия в Плевенска област е Слави от Ловеч.

 

Много ви благодаря, помогнахте ми за кой ли път! Много здраве.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...