Митко Йотов 736 #121 Posted April 17 Преди 9 часа, JHM написа: .Сега са над 60к.,с 1.5мм над минималната фабрична белязка от 3мм И "РАБОТЯТ"!!! Ванка, спокойно може и тази и другата да изкарат така, че не го мисли за сега. 1 Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 3313 #122 Posted April 17 Гумите излизат от кондиция не само поради износване. Основната причина е така нареченото "изсъхване" на каучука, причинено от слънцето. Точно за това се съхраняват не под директна слънчева светлина, а лятоска и на колата, тя ги пече безмелостно. Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 3313 #123 Posted April 17 Иначе, "готвя" лятото. Само да мине зимната Страстна седмица. 1 Share this post Link to post Share on other sites
JHM 1443 #124 Posted April 17 А с какви ластици ще ги дегизираш? Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 3313 #125 Posted April 17 C / A / 72db. 245/45 R18 100Y TL SUREGRIP PRO SPORT XL от GRIPMAX 1 Share this post Link to post Share on other sites
JHM 1443 #126 Posted April 17 Хубави странични бордове има,ама ще им трябва разтриване на тези. 1 Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 3313 #127 Posted April 17 Не е проблем. Легена е бръз и тежък - стопля ги за норматив и после са супер и в най-яките жеги, когато повечето вече мажат. Share this post Link to post Share on other sites
Drone 658 #128 Posted April 17 Аз ги разтрих моите по подбалканския, много добре се държат в мокро време и рекички през пътя. Никакви приблеми със сцеплението. Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 3313 #129 Posted April 25 На 17.04.2022 г. at 15:50, JHM написа: Хубави странични бордове има,ама ще им трябва разтриване на тези. Разтрих ги празнично. Държат (на сухо и мокро) в завоите страхотно и не свирят, нито мажат траекторията. Точно каквото ми трябва, защото не обичам да намалявам - велосипеден тип на каране, за да не ускорявам после. Загряват достатъчно. Мерих налягането преди да потегля и веднага след като спрях. Качва се с 0.3 атмосфери, което също ме устройва. Градско ще ги карам 1.9 предни, 1.8 задни, а извън, ще си ги донапомпва по предписание. Страниците са здрави и не люлее странично тежкия кораб. За съжаление по наще пътища осеяни с неравности и капани не искам да карам скъпи гуми. Специален поздрав на всички отговорни ФАКтори, дето направиха шосетата ни непоносими за хубави коли и гуми! На тези параметрите са същите, освен че са по-тежички и шумни, но се чуват само по абразивен асфалт. Като нови протектора им е 8 мм, па ако след 4 сезона слязат дори до 4мм - доволен ще остана. Снимки все още не мога да качвам. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Drone 658 #130 Posted Thursday at 06:33 AM 1000км с новите гуми, Колата се държи много добре както в мокро така и в сухо време. В завоите проблем не съм имал никакъв, а й давах доволно газ по завоите по подбалканския. ESP-то ми мига, ако направя остър завой и дам рязко газ. Ама с това куатро няма как да е друго. Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 3313 #131 Posted Thursday at 06:39 AM (edited) А направо, ако дадеш рязко газ, мига ли? Примерно - старт от място, или просто рязко ускорение от ниска скорост и 1-ва. Edited Thursday at 06:40 AM by ceco_accord Share this post Link to post Share on other sites
Drone 658 #132 Posted Thursday at 07:24 AM Не, пробвал съм го доста пъти и не мига нищо Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 3313 #133 Posted Thursday at 09:24 AM Значи не е от ниско сцепление на гумите, а просто куатрото си е такова. Легена няма такива дертове. Share this post Link to post Share on other sites
Drone 658 #134 Posted Thursday at 09:54 AM (edited) Легена няма и такъв въртящ момент в ниските Но и двете системи са различни, както вече сме дискутирали в други теми. Edited Thursday at 10:05 AM by Drone Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 3313 #135 Posted Thursday at 10:25 AM Да, но разликата е че отчита скорост и ако волана е над полови оборот навит нанякъде, а скоростта е малка, вместо да даваш излишна газ и VSA да я гаси, просто я ограничава от ЕКУ-то. Не е дрифтачка, но пък ... Share this post Link to post Share on other sites
JHM 1443 #136 Posted Friday at 07:42 PM (edited) И така..,сега на къде? Някой качил ли е някоя от тези? Чисто визуално и на пипане,клоня към "ултра контакт" на конти. Изглеждат от друга галактика. П.П. Само за мишелина знам,че 8,5кг другите не ги знам колко са. Edited Friday at 07:56 PM by JHM Share this post Link to post Share on other sites
Pavel_Pavlov 914 #137 Posted Friday at 09:54 PM Бриджстоун често са много добър баланс на качество / цена. Карал съм с по-стари Праймъси и то на години и километри и имам много високо мнение за тях. Сега карам пак с Мишелин, но CrossClimate2 и съм отново впечатлен. Не помагам много, но ако цената му е добра на Бриджа, може да е добро / разумно решение. Но щом включваш Мишелин и Конти в избора, може би сред тях е обективният победител. 1 Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 3313 #138 Posted Saturday at 06:18 AM @JHM Чети малките надписчета, щом ги гледаш на живо. Леката гума има добро поведение от към окачване, но е и мека, но щом караш на 16-ки, това явно не ти е приоритет. А 55 също не е от опасните профили. Това са моите: Share this post Link to post Share on other sites
JHM 1443 #139 Posted Saturday at 06:23 AM Много нисък "treatwear-280"?На ултраконтакта на континентал е 420,но предполага повече технологични смеси,за сметка на каучук или греша? Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 3313 #140 Posted Saturday at 06:36 AM (edited) Колкото по-висока е износоустойчивостта, толкова по-ниски са фрикционните свойства, но ако караш много и спокойно - по-високата цифра си е далавера. За химията на каучука - никой няма да си каже съставките, но всяка гума старее и изсъхва на слънцето, дори да си остане след 5 години с почти неизносен протектор. Никой вече не прави вечни неща, та не залагай на дълготрайност. Но Конти се подобрха в това отношение. Преди няколко години имаха 1 летен модел, дето държеше страхотно, но за 1 сезон протектора му свършваше, а не беше спортна гума. Имам познат, на служебната бе обул такива, ядеше по 1мм на 10000км. Модела който си постнал може и да е добър на мокър асфалт, но на наводнен - по-полечка - тесни са му надлъжните канали. Edited Saturday at 06:47 AM by ceco_accord 1 Share this post Link to post Share on other sites
Pavel_Pavlov 914 #141 Posted Saturday at 07:20 AM Корелацията висок threadwear към ниска износоустойчивост е налице, но все по-слаба като говорим за най-висок клас гуми като Мишелин. Но и threadwear не е характеристика, която може да се ползва надеждно за сравнение между различни марки – по-скоро е груб ориентир. По-точно е когато гледаш различни модели от една марка. Според мен много по-добър индикатор за износоустойчивост са независимите тестове, каквито можеш да намериш агрегирани на tyrereviews.co.uk 1 Share this post Link to post Share on other sites
Drone 658 #142 Posted Saturday at 07:36 AM Ето тук има ADAC review На летни гуми.За 2021 е, но пак е меродавно. Контито са първи, но пък 100% и цената им е по-висока от на Bridgestone. 1 Share this post Link to post Share on other sites
jijane 323 #143 Posted Saturday at 01:16 PM Преди 17 часа, JHM написа: И така..,сега на къде? Някой качил ли е някоя от тези? Чисто визуално и на пипане,клоня към "ултра контакт" на конти. Изглеждат от друга галактика. П.П. Само за мишелина знам,че 8,5кг другите не ги знам колко са. Те са несравними. За да ги сравниш трябва да са Туранца от бриджстоун, както и пилот спорт от Мишелин. Иначе, която и да вземеш няма да имаш драми. Акорда не е кола, която има нужда от UHP гуми. Премаци-то и Т005 ще имат по-дълъг живот като километри. 1 Share this post Link to post Share on other sites
mysticchannel33 78 #144 Posted Saturday at 01:23 PM Bridgestone ,изгл мн стабилни 1 Share this post Link to post Share on other sites
JHM 1443 #145 Posted Saturday at 05:02 PM (edited) Да имам приятел "обул" C класа с бриджстоуна и само хубави неща ми говори за тях(трето лято ще му е).Мека гума,че даже притеснително меки и тънки страни.За разлика от примасито,където има и борд за джантата. Да си призная изкушават ме,но този индекс 72db на шум ме спира малко. Иначе имам оферта за Bridgestone T005,от 145лв. с монтаж,тежести и вентили. 30лв.на парче е разликата с примаси. Edited Saturday at 05:03 PM by JHM 1 Share this post Link to post Share on other sites