Jump to content
Penev1

Какво да гледам при покупка на сивик 8 - ма

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Така със споделянето на обяви нищо не постигаш, най-много пак да ти я отмъкнат из под носа. 

На снимки всички изглеждат добре, надали някой би се наел да й направи технически преглед по тях.

Хонда почва да гори масло като стане на много километри или ако е карана от мърляч. 

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мерси за мнението ! Щом съм решил да споделя обявата значи поемам този риск с вземането , макар че не мисля , че предния път я взе някой от форума , хората си бяха от Варна и просто ни изпревариха . Тази със сигурност ще се ходи да се гледа тази седмица . Имах предвид , че дори и да я е взел човек от форума няма лошо . Даже ще се развам , ако е така и съм помогнал с обявата .  :) 

Редактирано от Penev1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@Penev1, на мен ми изглежда добре, по снимката обаче. На живо може да е различно както каза @Rakeem. Това е по-добрият избор от 1.4 като двигател. Има си автопилота, халогени, двузоновият климатик, изглежда стегната на снимките. Километрите няма да ги коментираме, че темата ще стане бързо 10 страници :D Джантите не ми харесват, поне на мен но това си е субективно. Успех тогава и дано да е твоята.

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

R18A не трябвда да гори повече от 400-500мл на 10-12хил. километра, максимум 1л, ако е в добро състояние. Зависи в какви условия и как се кара. Като цяло не е капризен откъм масло, не му трябват разни скъпи масла, дуракоустойчив е. Американският и JDM моделите возят по-меко, ако се търси по-добра возия. Разполагат и с повече пространство.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Изглежда добре на снимки, изпран салон и т.н. Отиди на място и чуй двигател, покарай и така. Нали не вярваш, че е на тези километри.

 Успех с избора.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Mkilla Последен въпрос :D . Как по снимките позна , че е двузоновият климатроник ? Благодаря предварително !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@Penev1, като при мен е. Не виждам обаче пасажерската врата дали има там копчето което да командваш дали да духне по-топло или студено. Дори и да го няма и да е "стандартен", все тая. Това е безсмислена екстра в тая кола. Казва се "двузонов", само като те пита някой и да каже "Уау, баси якото". Еми не, не е яко. Помещението ( купето в случая ) е едно. Няма как на шофьора да му е хлад а на пасажера 35 градуса :D Със същият успех, пасажера затваря клапата при него и "хоп", магически става двузонов. Аз го имам като функция но за 3 години нито 1 път не съм го ползвал, просто е безсмислена.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е двузонов, при двузоновия има само един бутон за контрол на циркулацията на въздуха, тук са два отделни, а и се вижда, че на пасажерската липсва контрола на темп., който е разположен над бутона за стъклото. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Rakeem, ето ти при мен двузоновият как е. При него не видях, че не пише "dual" а пък са пак така подредени a още по-малко пасажерската врата дали има или няма джойстика. Все едно е това.
dual.thumb.jpg.b8790e284f53a7a91787369919c86c46.jpg

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 7/9/2020 at 9:16 PM, Penev1 said:

Иначе аз карам 3 -ка 1,4 85 коня . Всички ми казваха да не вземам тоя мотор , но за две години и половина само дискове и накладки съм сменял . Като цяла Маздата ми е първата кола и съм доволен .

 

Това е най-скапаният мотор от серията - тромав дори за ежедневно градско и дано не ти се налага да сменяш маслени сегменти (а често се налага 😁), защото поне през далечната 2012 беше доста трудно да немериш. Като изключим това (и ръждата 😁) колата е чук и за почти 10 години съм имал проблем единствено с контролера на охлаждащатаперка на радиатора, който се оказа, че е на Беенве ;)

Сега ми трябва друг хеч и съм се насочил към 8мо поколение с 1.8 мотор. Mazda 3 1-во поколение хеч е 1340кг и 84 коня, които, както казах, са малко за това купе. Доколкото разбирам 1.4 при Civic-ите е по-скоро 1.3 + маркетинг ;) , пък бил той и 83 или 99 коня при около 170кг по-ниско тегло в полза на Civic-a. Това с downsizing-а е друга тема....

Редактирано от MZ3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко сте се отклонили от въпроса на темата, станало е нещо като смес от общи дискусии, кой колко за какво харчи и да си хвали избора, решения на проблеми. Аз как да хваля 13 год. Дизел на 98 Хил. Км?!

Май имаше тема за съвет, за покупка на автомобил по обява?

За останалите коментари също. 

ОК. Колеги. Да не разводнявам темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, извинявам се, че ползвам темата на колегата, но и аз съм на същата дилема, затова влязох да прочета-Какво да гледам при покупка на Хонда8 от Италия и нищо не научих,спрял съм се също на 1.4 мотор 100 коня, гледам една обява в Пазарджик и три в София,към които проявявам интерес.Чувам повече лоши неща за коли от Италия, но съм имал от Австрия и Германия и повече тази грешка няма да направя.Та, като вляза в колата,от къде да почвам, автокъщи са и най- вероятно за пробно каране може и да не стане дума, нямат номера.Знам, че всичко е на късмет, но ако има нещо специфично за гледане поне него да отстраним.Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сивика 1,4, мога да ти дам тази информация относно нивото на оборудване и евентуалните проблеми  която съм събирал от ралзични хора от  форума.

Тя не е моя, но е полезна, за това съм си я свалил и се надявам да ти е полезна. 

Който си познае творенията, да е жив и здрав, спестил ми е много мъки!

 

Оборудване:

S - Това е ниво на оборудване на 1.4 бензин САМО.

Разполага с : ABS, 16" стоманени джанти (с тасове) , Ел.стъкла + ел огледала с подгряване , предни и странични AIRBAGS, VSA /ел.стабилизацията на хонда, електрически подсилена рейка т.е това е най-най базовият модел. Може да се ориентираш и по запушените ауспуси  

 

SE - Тове се среща и при бензинови (1.4 и 1.8) и дизелови. Малко по-високо ниво на оборудване

S+ CD радио с RDS , Климатроник, (след 2007 се включва и управление на звука от волана), климатична жабка, алуминиевите педали

 

Евентуални проблеми:

1. Ръжда под горната лайсна ( тази на тавана ) на предният прозорец. Още докато са били на по 5-6 години са ръждясвали там. Самото уплътнение е сложено заводски много стегнато и прерязва боята и избива ръжда. Поправяли са го гаранционно на който го е видял до 10-тата година. 
2. Ръжда по горният ръб на вратите като надигнеш уплътнението на вратата. Фабричен дефект е това и така и не разбрах защо точно там избива.
3. Влиза вода в багажника при някои от краят на покрива към 5-тата/3-тата врата.
4. Масово запотяване на стопове/мигачи/фарове но то при повечето коли около 10-тата година и нагоре вече е така.
5. Тропащи рейки ( не само на Сивик от тези години ).
6. Повредена машинка на чистачките при по-ранните модели, което кара те да спират където си искат по време на работа. Не е приятно да застанат в средата на стъклото. Това важи също за доста модели Хонда от тези години, не само за Сивик.
7. Повреди по климатиците - от релета та до компресори.
8. Дръжките на вратите се отлепят/чупят лесно. Общо взето пластмасата в тази кола е в повече а дръжките са отвратителни и евтини на допир и качество.
9. Вози твърдо но пък е много директна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, сега основното ми колебание е от 1.4 -83 коня и 1.4-100 коня на коя да се спра,аз лично съм склонен да е 100 коня.

Редактирано от emod
Не цитирай предходния пост

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...