Jump to content
Executor

Алтернатора зарежда само на високи обороти

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте, днес както си карах и изведнъж светна лампата, че не се зарежда акумулатора. Спрях да огледам - ремъкът е здрав. Тръгнах, но отново свети. Установих, че спира да свети когато карам над 4000 оборота. След като изминах 20 км отново светна и на 4000 оборота. След което спираше да свети само над 5000 оборота. Няма да ви казвам как съм карал 10 км докато се прибера. Изгасих и повече не запали. Заредих акумулатора - запали, но отново лампата свети ако не се поддържат на 5000 оборота. Алтернатора ли е заминал ? Четките да проверя ?

Редактирано от Executor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като се свалят болтовете и разкачат кабелите, от къде се вади алтернатора ?! Отгоре или отдолу ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно заминали четки.

Нагоре излиза, надолу мисля, че пречеше стойката му.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отгоре излезе. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е диод, щом зарежда на високи обороти. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

То е едно цяло ( парт номера е 1197311509). Едната четка е на половина и е захапала белязката в поголямата и част. Поръчах ново 40 лева, но не е БОШ. Занесох и алтернатора на стругар да смени лагерчетата. Да се надявам че е това.

20200707_161016.jpg

Редактирано от Executor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четките - 40 лева, лагери + нови колекторни втулки + труд - 90 лева. 130 лева и е като нов. Отново аз си го монтирах - 20 мин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест си сменил целият модул, наред с четките и диодите? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Еми, четкодържателя не знам какво съдържа освен четките. Може би диод. То си е едно цяло. Смених двата лагера и ето тази част от ротора ЦЪК. Всъщност точно колектора си беше проблемен - износил се беше единия пръстен и от там вече изяло и едната четка. Лагерите не бяха за смяна, но така и така го бях свалил.

Блок с четки - 40 лева

Лагери - 40 лева

Колектор - 7 лева

Другото е за труд на стругаря което съм дал.

Редактирано от Executor
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...