Jump to content
George. Pettrov

Хонда Акорд F20Z1 насича най вече между 2 и 3 хил оборота

Recommended Posts

Здравейте, колата е F20Z1. Най вече се усеща при поддържане на скороста на 2500-2800, но и при леко подаване на газ. Когато е натоварена и с климатик и на по ниски обороти се усеща. Така е от много време. Към какво да се насоча? По принцип ми се пълнят гнездата на свещите с масло, но при почистване и смяна на свещи проблемът остава (като чели по-малко придърпва) 

Благодаря предварително! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На газ или на бензин,или и на двете?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общото между газовата и бензиновата система е запалването, кабели свещи бобина/и за високо напрежение, сензори кол. разпр. вал, както и механиката на двигателя, клапани, газоразпределение и т.н. Иска си сериозна диагностика и откриване на проблема!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте, и на газ и на бензин. На газ е по-усезаемо. След смяна на свещи проблемът остава. Друго не съм сменял вече 100 хил км. освен консумативи..Има ли начин как да проверя кабелите и бобината, както и този датчик? 

Редактирано от George. Pettrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля че е от кабелите. Вечерта ги гледах, няма искри и с вода пръсках. Вадих ги еди по един и при 4 те си глъхне като извадя кабела. 

Ако сваля дистрибуторната капачка, има ли нещо особено, да почистя или да огледам нещо там. Заслужава ли си да я пипам? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,огледало я за зацапване и пукнатини.Огледаи си и вакумните маркучи,центровката на запалването и реглаж на клапаните ако не си правил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери пак кабелите. На първото ми CR-V имах подобен случай, но глъхнеше като натисна рязко газта. Кабелите изглеждаха добре, но забелязах, че два от тях бяха леко оранжево-кафяви, точно където влизат в "лулите". Като ги пипнах единият направо превъртя в лулата, а другият малко по-трудно, изпука на скусани жички и превъртя.

 

п.п. На Хонда никога, ама НИКОГА не се вадят кабели на работещ двигател. Горят бобина и комутатор.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 6/25/2020 at 12:45 AM, George. Pettrov said:

Здравейте, колата е F20Z1. Най вече се усеща при поддържане на скороста на 2500-2800, но и при леко подаване на газ. Когато е натоварена и с климатик и на по ниски обороти се усеща. Така е от много време. Към какво да се насоча? По принцип ми се пълнят гнездата на свещите с масло, но при почистване и смяна на свещи проблемът остава (като чели по-малко придърпва) 

Благодаря предварително! 

Смени там о пръстените на капака да спре да се пълни с масло.

Когато правиш регулиране на клапаните взимай комплект гарнитури.

Може да си вземеш и само оригинални о пръстени точно за там.

Какви свещи сложи.

Тук може да провериш кои са за твоя модел.

Кабели могат да се проверят има го точно как в ръководството.

Както каза колегатя това с ваденето и дали има искра,е най лошото което може да направиш,и прецакаш това което е след кабелите .

Кога за последно регулира клапаните.

Дистрибуторна капачка и палец не са скъпи смени ги.

 

Линк за свещите

http://www.ngkpartfinder.co.uk/cars_commercial.php

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Имам същия проблем и при мен от доста време!Сменил съм кабели(BERU),свещи(denso K20TT),дистрибуторна капачка ,бобина правих и реглаж на клапани и проблема си остана.Имах и проблема със маслото при свещите ,реших го ,но пак без резултат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като изключим палеца възможно ли е предварението(аванса) да иска пипане? 

Други симптоми има ли? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейтр, сега взех кабели, свещи и дистрибутирна капачка. Свалих дистрибуторната капачка-какво да гледам? 

15953354801138971612467488919902.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А иначе ако тръкна палеца с шкуртка не би ли трябвало да се увеличи разстоянието за искрата? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте, днес се вкарах във филмите целия ден. Не е от палец, дистрибуторна капачка кабели свещи. Взех частите 'оригинални' и после ходене по мъките. На 3 цилиндъра работеше после при ваденето на кабелите остана част от кабела вътре, после объркана последователност на кабелите. Та сега е със старите кабели, нови свещи, нива дистр капачка, нов палец. Продължаваме напред-утре отивам за регулиране на аванса. За други симптоми не се сещам, като  чели напомня на 3 цилиндъра когато насича но си има мощност добра, на свободна има леки вибрации, нз към какво да насоча, има тресене при пълна газ на високите -каточели е механично но не съм сиг може и да насича, но си върви доста добре. Не са регулирани клапани и аванс не е правен поне от 150к. 

Редактирано от George. Pettrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти нямаш ел. проблем, виж какво си написал 

Преди 1 час, George. Pettrov написа:

. Не са регулирани клапани и аванс не е правен поне от 150к. 

Как смяташ да работи добре този двигател 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Tрябва  да се регулират клапаните,ти ще и направиш основен ремонт ама само не това. 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, пратете ме някъде в Пловдив за регулиране на клапани? 

Благодаря! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писах ти на лични 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Губи ти се някой вакум.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, днес направих аванса-2 градуса отклонение. Но продължавам да търся. Следва клапани, а вакуумите как да ги търся и приверявам? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, дайте акъл. Тук май нещо е побългарявано. Имам някакъв map senzor на който като му махна буксата, работата на двигателя не се променя, а иначе 2 вакуума работят - единият смуче а др прави налягане. Също така до този мап сензор има др букса - същата, която не е вързана никъде. 2 ро от лявата пък страна на двигателя има един тройник за вакуум и единият е запушен с нарочно прегорена пластмаса. 

IMG_20200730_191230.jpg

IMG_20200730_191510.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това ми приличат на букси за газова уредба,не ми приличат а на моята е същата.

Може ли да снимаш този map senzor.

Тази кола да не е имала газова.

Клапантите регулира ли ги.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е и на газ. Да май наистина е за газта. Не ми остана време за капаните. Надявам се в събота. Поздрави 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами колега 150хил без  да погледнеш клапаните,ако са били на газ тези км ще е хубаво да няма някакви поражения по клапаните.

Направи ги и тогава,пиши да видим какво е станало.

Сега просто гадаем докато не ги оправиш.

Да това са букси за газта.

Прочетох и писането ти в другата тема като гледам тея червени дюзи Валтек ако са,и газаджии смачкали буксата,наистина трябва чудо за да е всичко ок с клапаните.

Точно когато са затегнали много клапаните  се губят ниските и гасне колата.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случайно ти бях писал на кой да се обадиш да ти реши проблема,но ти продължаваш да гадаеш. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, днес направих регулиране на клапаните. Проблемът продължава по малко усезаем, но го има. Сега работи по-добре на свободна. Какво ще кажете за TPS сензора? Или там са други симптомите? Добавям нов симптом - като подавам газ докрай има ситни вибрации (все едно като има криви дискове-при спиране) Май темата отиде прекалено напосоки да стреляме. Като цяло се търпи и предполагам с времето ще си покаже какво е. Благодаря за помощта,! Супер сте! 

Поздрави. 

Редактирано от George. Pettrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това го правни газ или на бензин.

Моля те давай точна информация.

С това вадене на кабелите сигурен  ли си че не си  прецакал някоя бобина,трябва да се провери.

В крайна  сметка тази кола  закачи ли я на читава диагностика да се провери.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола е само с една бобина и ако изгори, изобщо няма запали.

Читава диагностика за тази кола незнам дали има - с мигащи кодове е. Предишната ми кола беше такава и единственото което се четеше, беше АБС-а, щото е BOSCH.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се опитам по-конкретно да обясня симптомите.Това насичане го има откакто купих колата-5години.Прави го и на газ и на бензин. 

На свободна в спряло положение(не на предавка) когато поддържам всякакви обороти, давам газ и държа едни обороти-колата няма никакво прекъсване, мазно и добре работеща(като цяло мн добра мощност) . 

На скорост(на предавка) когато се спускам по наклон БЕЗ да подавам газ-няма насичане. 

На скорост(на предавка) при подаване на газ леко или докрай има насичане отвреме навреме, на 2.8 (може от 1.8 до 3 да се усети) оборота. На усет в едни особени обороти 2.8 мога да го докарам постоянно насичане, като поддържам оборотите. 

Има и нещо друго което не знам дали има общо-при подаване на газ при ускорение има ситни постоянни вибрации, както и на 140-150 на магистралата (но може и да е механично). 

Досега: свещи, кабели, дистр капачка, палец, регулиране на клапаните,аванс. По колата не е правено нищо за 5 те години(което е нормално за хонда) само е поддържана с eneos масло, филтри,свещк и веднъж сменяни ангренажи. 

Поздрави

Редактирано от George. Pettrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам 1 въпрос. Как е възможно да объркаш кабелите когато ги слагаш, след като те са с такъв държач, че е трудно да вкараш от 2-ри на 4-ти цилиндър кабеляка. Да не говорим, че са с различна дължина на всеки цилиндър а и са надписани 1-2-3-4 на самите тях ако са ОЕМ ? Отделно това с ваденето на кабели докато работи колата не знам още как не си изгорил я бобина, я комутатор.
Иначе върви да ти регулират клапаните някъде, където разбират. Проблемът може да се дължи в много голяма степен точно на лошо или въобще нерегулирани клапани. Това с подаването на газ и вибрациите при набиране е различен проблем. Там вече гледаш баланс гуми, вътрешни карета. 

Редактирано от Mkilla
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, новите 'оригинални' кабели не са надписани, както и 2 и 3 са с еднаква дължина+плюс това че нямам опит и ги извадих всичките не 1 по 1. 

А не би ли трябвало ако е от клапаните и на свободна като подавам газ или държа обороти да не работи добре? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между бобината и капачката трябва да има една пружинка.

На първото ми CR-V 1 некви пишман майстори бяха я изгубили, ама го разбрах късно. Като подам рязко газ глъхнеше.

На второто ми CR-V 1, когато показа същите симптоми, първо проверих там. Пружинката беше силно окислена и ръждясала. Делкото прави конденз от температурната разлика и пружинката ръждясва.

Твоята пружинка там ли е и, в какво състояние е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...