Jump to content
tomekki

Мнение Honda CRV или Acura RDX

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте,

 

В размисли съм за покупка на Honda CR-V или Acura RDX. Става въпрос за 2008-2009 г.

 

След достатъчно четене из чуждестранни сайтове имам останали няколко въпроса:

 

1. Коя от двете коли е по - конфортна за каране по българските пътища? Понеже видях, че CRV е с  16ки - 17ки гуми, а  Акурата е с 18-ки, с които мисля, че ще усещам всяка малка дупка на пътя. Каква е возията на двете коли?

 

2. Колко средно излиза регулярното обслужване на CRV и на Акура RDX (смяна на масло, филтри и т.н.) ?

 

3. Коя от двете коли е по-шумна при каране на магистрала?

 

4. Коя от двете коли се държи по- добре с газова уредба?
 

Благодаря предварително за отговорите!

Редактирано от tomekki

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Първо, най-важното: как мислиш да закупиш Акурата?

Чрез собствен внос от САЩ или от БГ. Ако я купиш тук от автокъща те чакат доста неприятни изненади, тъй като почти сигурно колата ще е била тотал щета отвъд океана.

И второ, между двата автомобила няма нищо, ама нищо общо. Акурата е в по-висок клас, съответно по-комфортна и с повече екстри. Различен двигател, различно предаване AWD, различни материали, каквото се сетиш.

Няма как за един и същи бюджет да вземеш Акура и CR-V от тези години в еднакво състояние!

 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нямам преки наблюдения върху закупуванато на коли от Америка.

 

Обаче, напълно подкрепям мнението на  note, в частта му след "И второ, ...". Виждaл съм и съм карал някой и друг Акорд, произведен края на миналия век в Америка.

 

По-богат опит имам със JDM-ките, също от края на миналия век. През ръцете ми са минали две лични CR-V 1, JDM, и множество други JDM-ки на колеги, и на клиенти на сервиза, в който работех. Нямат нищо общо с европейските аналози. Говорим за качество на изработка и материали, и налични екстри. Освен това, както каза и note, имат разлика, и в отделни възли, и агрегати. 

 

От много време пребивавам в Англия. Тук JDM-ки бол, заради десния волан. Набавянето на резервни части не е чак толкова голяма драма. Стават от англо-европейките, къде директно, къде с леко преправяне. Добрата новина е, че JDM-ките са (почти) идентични с европейките, като изключим десния волан. На практика са една и съща кола, като модел и година на производство. Европейките просто са поевропейчено копие на JDM-ките.

 

При USDM не е точно така. Това не само за Хонда. USDM са съвсем други коли. Те са луксозни подразделения на JDM-ките, и си имат собствени имена - Acura, Infiniti, Lexus ...

 

Иначе, да, ако имаш възможност да си купиш USDM, и не те притесняват трудностите около набавянето на резервни части, горещо препоръчвам. Ще останеш доволен (предполагам ;) ).

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте, 

 

Забравих да напиша, че която и да е от 2та модела ще се купува от САЩ. Ще си я вкарам през фирма тук.

 

Четох мнения, че Акурата вози по-дървено. Притеснява ме там, че върви само с джанти 18ки, а това за нашите пътища не знам колко е удачно като се имат предвид дупките. СРВ-то да, то е с по-ниско ниво оборудване и не е толкова спортно. Акурата 2008-2009 г от САЩ върви с турбо двигател 2.3l. K23A1, а СРВ е с K24Z1 2.4l (166 коня).  Акурата е правена върху шаси на CRV, т.е. имат доста общи неща.

 

Газификацията предполагам ще е по-щадяща за CRV-то, понеже няма турбо (Някой със съвет и мнение по въпроса с газовата?).

 

Основно се чудя каква им е возията на двете при 4х4 при черен път, как се държат на завои, какво е изпреварването по магистрала като сравнение между двете и други практични елементи от "возията".

 

От семейна гледна точка знам, че Акурата е по-тясна отзад при багажното и при 2рия ред седалки спрямо CRV. И тук натежават повече точките към CRV.


Основно ме притеснява CRV-то с този двигател 166 коня дали ще са достатъчни за спокойно каране и изпреварване на магистрала при пълна с багаж кола и деца. Точките тук са за Акурата, която пък е по-мощна.

 

Ще се радвам някой да сподели опит.

 

Лек и успешен ден!

Редактирано от tomekki

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 1 час, tomekki написа:

която и да е от 2та модела ще се купува от САЩ. Ще си я вкарам през фирма тук

 

Бих те посъветвал да не се занимаваш, особено за такава стара кошница - ама ти си знаеш.

 

Преди 1 час, tomekki написа:

Акурата е правена върху шаси на CRV, т.е. имат доста общи неща.

То и сивика е на същата платформа, ама няма място за сравнение.

Газификацията на CR-V е безпроблемна. За Акурата може да питаш Маркони или Иво Ленков, пишат тук във форума.

Според мен и двете коли не са направени за черен път, освен инцидентно. Окачването на CR-V за мен е твърдо, т.е усеща се друсане от всяка неравност. Аз съм с 18-ки джанти.

Но това все пак е SUV, не лимузина.

На завои Хондата се държи почти като лек автомобил - директна и стабилна.

 

Преди 1 час, tomekki написа:

Основно ме притеснява CRV-то с този двигател 166 коня дали ще са достатъчни за спокойно каране и изпреварване на магистрала при пълна с багаж кола и деца.

Щом ние с двигателите 2.0 изпреварваме, ти с 2.4 няма да имаш гайлета.

Акурата е екзотика за БГ. Хондата е по-практичният автомобил за нашите условия.

 

Успешен ден!

Редактирано от note
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, note написа:

 

Бих те посъветвал да не се занимаваш, особено за такава стара кошница - ама ти си знаеш.

 

То и сивика е на същата платформа, ама няма място за сравнение.

Газификацията на CR-V е безпроблемна. За Акурата може да питаш Маркони или Иво Ленков, пишат тук във форума.

Според мен и двете коли не са направени за черен път, освен инцидентно. Окачването на CR-V за мен е твърдо, т.е усеща се друсане от всяка неравност. Но това все пак е SUV, не лимузина.

На завои Хондата се държи почти като лек автомобил - директна и стабилна.

Щом ние с двигателите 2.0 изпреварваме, ти с 2.4 няма да имаш гайлета.

Акурата е екзотика за БГ. Хондата е по-практичният автомобил за нашите условия.

 

Успешен ден!

Бюджетът ми е до 10 К, така че по-нова трудна ще намеря, максимум 2009та година, а вече 2010 с много счупени елементи по бронята.

 

Добре, писах на Иво Ленков, ще очаквам отговор!

 


Мерси за отделеното време!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, note написа:

Щом ние с двигателите 2.0 изпреварваме, ти с 2.4 няма да имаш гайлета.

Взе ми думите от устата!

И аз, със дъртото CR-V, К20А4, автоматик нямам грижи с изпреварване и катерене на баири, така че, К24 би трябвало да си е ОК.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 20 часа, tomekki написа:

Бюджетът ми е до 10 К

Здравей,

Преди да изскочи сегашната ми кола действах да внасям такава от Канада. Мисля,че съм запознат добре с процесите.

Принципно да си вкараш кола от там трябва цената й да е поне 7 000 CAD. Т.е. с идването до тук ще излезе около 20 000 лв.

При по-малка сума процеса не си заслужава , защото имаш едни твърди пари, които даваш без значение дали купуваш кола за 10 к или 100к.

Става въпрос за транспорт, мита, такси на търга(ако я вземаш от аукцион и др.),комисионни,застраховки и т.н. По този начин купувайки евтина като себестойност кола тотал цената ще дойде по-скъпа отколкото ако я вземеш от тук. Единствения смисъл е ако искаш конкретен модел, който няма много предлагане тук или да си 100% сигурен за състоянието на колата преди да я вземеш. Там плащайки около 10 долара ще си вземеш перфектен репорт от CARFAX, който ще ти даде полезна информация.

Вземайки си Акура ,вероятно ще имаш проблем с доставката на части, особено едрогабаритни като брони и тем подобни. Искрено ти желая да нямаш нужда от такива.

Все пак ако толкова много искаш, може да прескочиш практичноста и да вземеш това ,което ти лежи на сърцето. Веднъж се живее :)

Успех!

  • Харесвам 1
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, AzSum написа:

Здравей,

Преди да изскочи сегашната ми кола действах да внасям такава от Канада. Мисля,че съм запознат добре с процесите.

Принципно да си вкараш кола от там трябва цената й да е поне 7 000 CAD. Т.е. с идването до тук ще излезе около 20 000 лв.

При по-малка сума процеса не си заслужава , защото имаш едни твърди пари, които даваш без значение дали купуваш кола за 10 к или 100к.

Става въпрос за транспорт, мита, такси на търга(ако я вземаш от аукцион и др.),комисионни,застраховки и т.н. По този начин купувайки евтина като себестойност кола тотал цената ще дойде по-скъпа отколкото ако я вземеш от тук. Единствения смисъл е ако искаш конкретен модел, който няма много предлагане тук или да си 100% сигурен за състоянието на колата преди да я вземеш. Там плащайки около 10 долара ще си вземеш перфектен репорт от CARFAX, който ще ти даде полезна информация.

Вземайки си Акура ,вероятно ще имаш проблем с доставката на части, особено едрогабаритни като брони и тем подобни. Искрено ти желая да нямаш нужда от такива.

Все пак ако толкова много искаш, може да прескочиш практичноста и да вземеш това ,което ти лежи на сърцето. Веднъж се живее :)

Успех!

Здравей, благодаря ти за съветите! Да, знам, че има комисионни и др., но имам приятел, който се занимава с това в САЩ и ще ми стъпи доста по-ниско всичко отколкото да мина през фирма в България. Иначе за сега съм повече към Акурата, заради 4х4 задвижването и скоростта, която ще ми докара повече сигурност при пълна кола. Мисля, че за една броня или нещо друго (ако се наложи) ще изчакам все 1-2 седмици. А и да не говорим, че до 5 години ще са все по-срещани в България.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам знаеш че мерните единици таблото ще са в мили и фаренхайти? Също ако имаш навигация, то тя няма да работи в България.

Инак е интересно,че има турбо (аз лично исках опростен атмосферен двигател) и май пълно задвижване на 4те колела. 

Стискам ти палци всичко да мине по мед и масло и се надявам да пуснеш някоя снимка да й се порадваме. Пък може и ако си набелязал конкретна да пратиш обявата да "ръсим мозък" :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, нямам време в момента да прочета всичките коментари  и да пиша подробно, затова само да ти кажа, че утре вечерта ще съм в София. Ако ти е удобно и искаш разбирасе може да врътнеш едно кръгче и да ти кажа моето мнение. Не е РДХ, а МДХ. Според мен МДХ си заслужава много повече, но пък не знам с какъв бюджет си. Карал съм 3г. ЦРВ 3та и 2г. МДХ и разликата е огромна. Подръжката на МДХ /ако е читав/ товари малко повече, но пък не с много.

П.П. Видях, че си писал в групата във фейс /предполагам, че си ти/, но мислех, че колегата с РДХ ще ти отговори и затова не коментирах нищо там.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравей, да във ФБ съм писал също. Там писах след поста ми тук, намерих я в последствие. Иначе гледам и МДХ Акура, ама много харчи. Това нещо е звяр за градска среда...тежка и на размери е огромна. Иначе няма спор, че е мощна и здрава. За мен СРВ е лоу кост Акура РДХ.

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, похарчва, но е без турбо /още един възможен проблем/ и може да си сложиш газ. Така пътуването става  по-евтино от РДХ., който предполагам ще е труден за газификация. Много по-широка с хубава возия и по-камфортна /според мнения в американските форуми/. Звука на двигателя ме радва много. Всички са SHAWD, а при РДХ май не е така.

Не ми е целта да те откажа от РДХ, само давам лично мнение :)

Не разбирам питането ти за гумите. Как така ЦРВ с 16ки? Моето го карах с 18ки летни и 17ки зимни. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега видях за бюджета до 10к и ако е в лв, мисля, че мисията е супер трудна, както за РДХ така и за ЦРВ, освен еко не е дизел. При внос от Канада, мисля, че минимума е около 5500-6500лв за докарване, такси и технотест, според зависи от кой регион и на каква цена е купена колата /цената не е от фирма/.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, DMZ написа:

Сега видях за бюджета до 10к и ако е в лв, мисля, че мисията е супер трудна, както за РДХ така и за ЦРВ, освен еко не е дизел. При внос от Канада, мисля, че минимума е около 5500-6500лв за докарване, такси и технотест, според зависи от кой регион и на каква цена е купена колата /цената не е от фирма/.

 

RDX - а има SH-AWD, иначе 10К е напълно реален бюджет за Акура 2008. Както казах сметнал съм колко ще ми е транспорт + технотест и т.н. от приятел дилър. Видях, че Акурата се газифицира и върви добре именно защото е с турбо.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднага те отказвам от RDX-а. Нещата с газификацията не се получават добре в дългосрочен план, т.е. газификацията е голяма предпоставка за сериозен ремонт ( поне цяла оборудвана глава ) - турбото наистина е голям фактор при поддръжката на този двигател. RDX-a въпреки по-скъпата поддръжка ( която реално се оказва е само първоначалната ) е много по-добрия избор. Що се отнася до CRV-то, преди година си търсих и ги гледах канадки, американки - е не се предлагат читави в този момент. Щом ти ще си я внасяш не знам как CRV което ще струва 7000$ там ще ти се върже на до 20 000лв до блока ти регистрирано и с всичко, моите наблюдения за разходи по всичко са различни и таксите, които ще си спестиш от приятеля ти не ми говорят това, но не претендирам, че съм капацитет. Лично аз се отказах от Канадки/Американки защото нямаше читави екземпляри и си взех Швейцарка 4та ген 2013г. Ако можех да си позволя данъка и разхода на MDX-а въобще нямаше да гледам повдигнати седани ;) 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, DMZ написа:

Да, похарчва, но е без турбо /още един възможен проблем/ и може да си сложиш газ. Така пътуването става  по-евтино от РДХ., който предполагам ще е труден за газификация. Много по-широка с хубава возия и по-камфортна /според мнения в американските форуми/. Звука на двигателя ме радва много. Всички са SHAWD, а при РДХ май не е така.

Не ми е целта да те откажа от РДХ, само давам лично мнение :)

Не разбирам питането ти за гумите. Как така ЦРВ с 16ки? Моето го карах с 18ки летни и 17ки зимни. 

Колко средно ти харчи МДХ градско и колко извънградско? 

 

Мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За градско не мога да ти дам точно мнение, тъй като моето градско е 3-4км общо на ден и си джиткам с ЦРВ 1чка. Определено в студеното докато загрее е ламя. Извънградско и смесено на газ съм правил от 11 до 18.5, според зависимост от карането. Примери: Пътуване до Румъния с въртене в Букурещ и ходене до Синая, Бран и т.н.- малко над 11; До Виена, Братислава, Будапеща ми даде малко над 13; В Турция /до Алания/, но препълнен и с куфар отгоре ми даде около 14.5. Това са част от пътувания, които г/д помня разхода. 

Смесен разход /преминаване през Петрохан и въртене в София/ ми дава от 14.5 до 18 пак в зависимост от карането, задръстванията и колко ще въртя в София.

За сравнение ЦРВ ми даваше между 11 и 14.5 на газ. Веднъж съм правил с него под 7 бензин /по борд комп/, но това беше изключение.

За чисто градско мисля, че няма да падаш под 18, но ме съмнява и РДХ да е много по-икономичен. Виж разхода при колегите с Леджънд и сложи някой литър отгоре.

Правилно колегата ти обърна внимание на данъка, който също е важен елемент като годишен разход. Тази година сме платили около 480-490лв с 5% отстъпка. Проблема е, че когато е правен технотеста 2008г. не е вписана еврокатегория на автомобила. Не знам в момента дали ги вписват при технотест и дали ще ти признаят еврокатегория в талона. От Бултрако отказаха да ми дадът документ тъй като колата е американска, въпреки, че двигателя е като при Леджънд. 

Като обслужване пак да кажа, че е по-скъпо от ЦРВ, но в никакъв случай не е непоносимо. Все пак се мери със СУВ в премиум клас като Х5, МЛ, Q7, но с много по-евтина подръжка от тях.  Цените за повечето неща са като при Леджънд.

Пример: При ЦРВ сменяш масло заден див 1.2л /при 32-35лв за литър/ на около 60к км.

При SHAWD маслото се сменя на 24-30к мили, но цената не си я спомнян с точност в момента. 100+ лв, но ще те излъжа.

При ЦРВ сменях масло двигател на 10к км като и доливах 2-3л. преди смяна :D

Сега сменям масло на 7-8к км като не пипа повече от 0,5-0,8л. 

Като заключение и лично мнение разбирасе- ЦРВ е евтина за подръжка семейна кола и работен кон, която предлага много за това, което плащаш, никога няма да те остави, но и няма да ти достави удоволствие при шофиране и пътуване. Акурата /впечатление само от МДХ/ е малко по-капризна от ЦРВ и много по- не капризна от гореспоменатите СУВ, но искаш да караш още и още. Не те е яд за разходите, които правиш /при читав екземпляр/ и осигурява на теб и семейстмото комфорт и удоволствие при пътуване. Дано никога не се налага да разбираме, но мисля, че е по-сигурен при инцидент, поне според снимки и мнения в американските групи.

Щом си си проучил нещата и смяташ, че можеш да се впишеш в този бюджет скачай смело. Все пак всеки трябва да си купува това, което му доставя удоволствие :) 

Успех и да почерпиш :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, DMZ написа:

За градско не мога да ти дам точно мнение, тъй като моето градско е 3-4км общо на ден и си джиткам с ЦРВ 1чка. Определено в студеното докато загрее е ламя. Извънградско и смесено на газ съм правил от 11 до 18.5, според зависимост от карането. Примери: Пътуване до Румъния с въртене в Букурещ и ходене до Синая, Бран и т.н.- малко над 11; До Виена, Братислава, Будапеща ми даде малко над 13; В Турция /до Алания/, но препълнен и с куфар отгоре ми даде около 14.5. Това са част от пътувания, които г/д помня разхода. 

Смесен разход /преминаване през Петрохан и въртене в София/ ми дава от 14.5 до 18 пак в зависимост от карането, задръстванията и колко ще въртя в София.

За сравнение ЦРВ ми даваше между 11 и 14.5 на газ. Веднъж съм правил с него под 7 бензин /по борд комп/, но това беше изключение.

За чисто градско мисля, че няма да падаш под 18, но ме съмнява и РДХ да е много по-икономичен. Виж разхода при колегите с Леджънд и сложи някой литър отгоре.

Правилно колегата ти обърна внимание на данъка, който също е важен елемент като годишен разход. Тази година сме платили около 480-490лв с 5% отстъпка. Проблема е, че когато е правен технотеста 2008г. не е вписана еврокатегория на автомобила. Не знам в момента дали ги вписват при технотест и дали ще ти признаят еврокатегория в талона. От Бултрако отказаха да ми дадът документ тъй като колата е американска, въпреки, че двигателя е като при Леджънд. 

Като обслужване пак да кажа, че е по-скъпо от ЦРВ, но в никакъв случай не е непоносимо. Все пак се мери със СУВ в премиум клас като Х5, МЛ, Q7, но с много по-евтина подръжка от тях.  Цените за повечето неща са като при Леджънд.

Пример: При ЦРВ сменяш масло заден див 1.2л /при 32-35лв за литър/ на около 60к км.

При SHAWD маслото се сменя на 24-30к мили, но цената не си я спомнян с точност в момента. 100+ лв, но ще те излъжа.

При ЦРВ сменях масло двигател на 10к км като и доливах 2-3л. преди смяна :D

Сега сменям масло на 7-8к км като не пипа повече от 0,5-0,8л. 

Като заключение и лично мнение разбирасе- ЦРВ е евтина за подръжка семейна кола и работен кон, която предлага много за това, което плащаш, никога няма да те остави, но и няма да ти достави удоволствие при шофиране и пътуване. Акурата /впечатление само от МДХ/ е малко по-капризна от ЦРВ и много по- не капризна от гореспоменатите СУВ, но искаш да караш още и още. Не те е яд за разходите, които правиш /при читав екземпляр/ и осигурява на теб и семейстмото комфорт и удоволствие при пътуване. Дано никога не се налага да разбираме, но мисля, че е по-сигурен при инцидент, поне според снимки и мнения в американските групи.

Щом си си проучил нещата и смяташ, че можеш да се впишеш в този бюджет скачай смело. Все пак всеки трябва да си купува това, което му доставя удоволствие :) 

Успех и да почерпиш :)

Това чаках като сравнение. Благодаря ти за изчерпателната инфромация за двете коли!

 

Ще снимам като дойде. Мисля да отида и на Хонда събора  този уикенд да видя там дали ще има някоя подобна.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 18.06.2020 г. at 10:40, DMZ написа:

За градско не мога да ти дам точно мнение, тъй като моето градско е 3-4км общо на ден и си джиткам с ЦРВ 1чка. Определено в студеното докато загрее е ламя. Извънградско и смесено на газ съм правил от 11 до 18.5, според зависимост от карането. Примери: Пътуване до Румъния с въртене в Букурещ и ходене до Синая, Бран и т.н.- малко над 11; До Виена, Братислава, Будапеща ми даде малко над 13; В Турция /до Алания/, но препълнен и с куфар отгоре ми даде около 14.5. Това са част от пътувания, които г/д помня разхода. 

Смесен разход /преминаване през Петрохан и въртене в София/ ми дава от 14.5 до 18 пак в зависимост от карането, задръстванията и колко ще въртя в София.

За сравнение ЦРВ ми даваше между 11 и 14.5 на газ. Веднъж съм правил с него под 7 бензин /по борд комп/, но това беше изключение.

За чисто градско мисля, че няма да падаш под 18, но ме съмнява и РДХ да е много по-икономичен. Виж разхода при колегите с Леджънд и сложи някой литър отгоре.

Правилно колегата ти обърна внимание на данъка, който също е важен елемент като годишен разход. Тази година сме платили около 480-490лв с 5% отстъпка. Проблема е, че когато е правен технотеста 2008г. не е вписана еврокатегория на автомобила. Не знам в момента дали ги вписват при технотест и дали ще ти признаят еврокатегория в талона. От Бултрако отказаха да ми дадът документ тъй като колата е американска, въпреки, че двигателя е като при Леджънд. 

Като обслужване пак да кажа, че е по-скъпо от ЦРВ, но в никакъв случай не е непоносимо. Все пак се мери със СУВ в премиум клас като Х5, МЛ, Q7, но с много по-евтина подръжка от тях.  Цените за повечето неща са като при Леджънд.

Пример: При ЦРВ сменяш масло заден див 1.2л /при 32-35лв за литър/ на около 60к км.

При SHAWD маслото се сменя на 24-30к мили, но цената не си я спомнян с точност в момента. 100+ лв, но ще те излъжа.

При ЦРВ сменях масло двигател на 10к км като и доливах 2-3л. преди смяна :D

Сега сменям масло на 7-8к км като не пипа повече от 0,5-0,8л. 

Като заключение и лично мнение разбирасе- ЦРВ е евтина за подръжка семейна кола и работен кон, която предлага много за това, което плащаш, никога няма да те остави, но и няма да ти достави удоволствие при шофиране и пътуване. Акурата /впечатление само от МДХ/ е малко по-капризна от ЦРВ и много по- не капризна от гореспоменатите СУВ, но искаш да караш още и още. Не те е яд за разходите, които правиш /при читав екземпляр/ и осигурява на теб и семейстмото комфорт и удоволствие при пътуване. Дано никога не се налага да разбираме, но мисля, че е по-сигурен при инцидент, поне според снимки и мнения в американските групи.

Щом си си проучил нещата и смяташ, че можеш да се впишеш в този бюджет скачай смело. Все пак всеки трябва да си купува това, което му доставя удоволствие :) 

Успех и да почерпиш :)

Колега, газовата бултика под кората ли се намира или под шасито?

Въобще има ли резервна гума този модел?

Интересува ме какво ти е мнението за МДХ сравнен с Хонда Пилот от същите години?

В мобилето има една сива обявена в София, пак с газ, Швейцарка. Какво мислиш за нея? Някой гледал ли я?

Не мога да намеря добра техническа информация за МДХ, колко точно тежи, гори и ускорява?

Благодаря.

Поздрави

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резервната гума е под шасито. Свалих я и там ми е газовата. Слагам я само когато пътувам извън БГ. Бутилката ми е 51л, можеше да се хване и по-голяма, но не искахме да тежи прекалено. 

Относно пилота не мога да кажа много, не съм карал. Мисля, че тези години са сполучливи, американците ги обичат много. Новите правят повече проблеми с електрониката. 

Между МДХ и пилот бих избрал МДХ. По-луксозен, по-бърз, SHAWD и т.н. Но след него класирам пилота /лично мнение/. 

За теглото мисля, че е 2.2 тона, но не съм сигурен, трябва да погледна.

Относно ускорението за мен не се усеща като при други модели от този клас и идва малко тромава, но реално си върви. Определено не е спринтьор, идеята тук е друга. Според клипчета и инфо ускорява от 0 до 100 за 7.6 сек, но аз не съм засичал защото знам, че няма да го измеря точно.

За разхода съм написал по-горе. В Америка гледам, че харчат по-малко, но това е обяснимо. Много от тях даже карат с 89. 

Определено се надявам живот и здраве следващата да ми е пак МДХ или Пилот. Новият е огромен и изглежда много добре като интериор и екстериор.

Тази година трябваше да представят и новият МДХ, но вируса обърка нещата.

Поздрави :)

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за изчерпателния отговор. Пробвал съм Пилот тестово и мисля че теглото е близко до МДХ но конете при втората са 55 повече което ще има разлика. Трябва да се погледнат и нютон метрите. Естествено че е ясно че не се търси бърза кола при това тегло и автоматична стара кутия, но ми се стори малко тромава, което не е ми хареса в предвид големия разход и такси които ще плащаш. При МДХ може би няма да е точно така. Съгласен съм че тази интериора на тази изглежда по луксозен, за 4х4 не знам, но хонда никога не е била известна с такаво, не знам за акура. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нютоните по спомен са 373, мисля, че толкова бяха и на Лексус РХ 350 когато ги проучвах. Не съм капацитет по въпроса, но можеби можеше да са малко повече. Това което го има при повечето хонди, че си трябват обороти за да върви, важи с пълна сила и тук. Кутията въпреки, че е стара, 5 и 6степенния автомат го дават, че е по-добър и безпроблемен от 9степенния, който го салагат след 2015г. Заради лошият ми превод не мога да разбера от какво точно се оплакват, но често ходят в представителствата. SHAWD е много добър както за сняг и лед, така и за сухо. Тествал съм се само с Лексус и е в пъти по- добре на сняг. От ЦРВто също се справя много по- добре, въпреки, че не съм имал проблеми и с него. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре изглежда да, кефи че е висока, за разлика от Црв, която ми идва крайно ниска. 

Кажи как се оправяш с частите, намират ли се в Бг от дилъри или директно от Щатите? Мен ме е спирало това че ако нещо се счупи, оставаш без кола за минимум 3 седмици. Примерно ако радиаторът се спука имаш ли спасение? Сподели опит моля. 

 

Благодаря 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, супер изчерпателен отговор! Мисля че стана добро сравнение между двата свята Црв и МДХ 😁

Поздрави 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лек недостатък  на MDX от 2008-2013 е, че няма LKAS и  датчик за дистанция пред предната кола. 

Има един пич във Youtube, Руснак, който живее в Канада. Правил е клипчета за всичко. 

 

И аз обмислям закупуването на Acura MDX и доста почетох в https://www.mdxers.org/ 
Имат проблем с хидравличката помпа, започне ли да просвирва, трябва да се сменят уплътненията. 

Има и проблем с PCV клапана, но той не е скъп и се сменя лесно. 

Един от форума беше направил мигачите жълти само с лед светлини и промяна в съпротивлението на модула.

Има подобна тема и тук в нашия форум за конверсия към LED мигачи. 

За Частите, от общите поръчки или има един човек в Лексус Форума, през който могат да се поръчат части и идват за около седмица-две.

 

https://www.youtube.com/channel/UCymCk4UzquTt0FPrWAyS5Bw  

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това с хидравличната помпа го забравих. При мен е едно "затягане" на волана, но от време на време и само когато е на място. При подаване на газ се опраня. Надявам се скоро да го оправя, но все не остава време. :)

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...