Jump to content
CR-V21

Рециклиране на ел.рейка CR-V 3 Gen.

Recommended Posts

Добър ден на всики,вчера при годишно обслужване на Хондата(масла и филтри) видях,че рейката ми е протекла. Колата е Honda CR-V трета генерация 2009 година и е с рейка с електро усилвател. Питането ми е къде да я закарам за качествено рециклиране в София. Изчетох доста информация в нета,но навсякъде само негативни отзиви ! Успешен ден на всички !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата дизел или бензин е.Щото от заглавието не разбирам как електрическа рейка ще протече като няма хидравлично масло.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 18.06.2020 г. at 17:36, todor88 написа:

Колата дизел или бензин е.Щото от заглавието не разбирам как електрическа рейка ще протече като няма хидравлично масло.

Само бензиновите са с ел.рейка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хидравлично може да няма ама има някакво масло в движещите се части. 

Колега пробвай с търсачката, сигурен съм, че имаше се същата тема и е обсъждано вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търсих колега, но намерих само за хидравлични рейки. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да не отварям нова тема - автомобила е същия с ел. рейка. Проблема е, че като карам извън града волана се втвърдява и някак си работи на накъсване, не е така плавно като предната хонда с хидравлична рейка. Какво може да е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбита втулка на Рейката откъм десния накрайник. Подлежи на рециклиране. За момента съм чул добри думи за Auto Меchanic София. Погледни в групата във фейсбук, има координати на сервиза, специализиран е в ремонт на рейки. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

На 8.09.2023 г. at 23:28, tanas4o_ написа:

Разбита втулка на Рейката откъм десния накрайник. Подлежи на рециклиране. За момента съм чул добри думи за Auto Меchanic София. Погледни в групата във фейсбук, има координати на сервиза, специализиран е в ремонт на рейки. 

 

Извинявай, Това към автора на темата ли е или към мен?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Петър Киров

Към теб, нали ти пита за странно поведение на Рейката? 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени  модула на електрическата рейка. Намира се отстраната на пасажера ,долу в краката в дясно зад пластмасата. Този модул дефектира много често и не само при CR-v , просто платката вътре корозира от конденз и първите признаци са насичане на волана, после след време въобще няма да тръгва ел. рейката. Сваляш модула , гледаш оригиналния номер ,който има и търси по моргите/ 150- 300 лв/. Като го слагаш новия модул първо махни клемата на акомулатора. После не ти трябва никакво обучение . 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Смени  модула на електрическата рейка. Намира се отстраната на пасажера ,долу в краката в дясно зад пластмасата. Този модул дефектира много често и не само при CR-v , просто платката вътре корозира от конденз и първите признаци са насичане на волана, после след време въобще няма да тръгва ел. рейката. Сваляш модула , гледаш оригиналния номер ,който има и търси по моргите/ 150- 300 лв/. Като го слагаш новия модул първо махни клемата на акомулатора. После не ти трябва никакво обучение . 

При мен излезе грешка 32 0C( Battery current Detector Malfunction) и EPS спря да работи (на таблото светна жълтата лампа с волана). Преди това не съм забелязал да има и наченки за проблем. Винаги ли е проблема в този модул или може да е нещо различно - прекъсната верига или друго? Колата е 2013 ЦРВ 2.0 бензин.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този типаж ел . рейки използват доста голямо количество ел.енергия,  и привидно при неизправен акомулатор или заминаващ си започва да дава такава грешка. Така че най-вероятно проблемът в твоя случай е само акомулаторът.

Редактирано от angel4y
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случай на напълно неработеща  Ел.рейка , може да я активирате като по време на запалване на двигателя дърпате волана наляво или надясно. Пробвайте няколко пъти.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах и с друг акумулатор и няма промяна. Ще пробвам и с въртенето на волана. Имам запазен час в Бултрако за диагностика, да видим какво ще кажат.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Пробвах и с друг акумулатор и няма промяна. Ще пробвам и с въртенето на волана. Имам запазен час в Бултрако за диагностика, да видим какво ще кажат.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Казаха, че е изгорял модула на EPS. Трябва да се смени. Ще търся втора употреба.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 5.10.2023 г. at 13:33, tanas4o_ написа:

@Петър Киров

Към теб, нали ти пита за странно поведение на Рейката? 

Ще те помоля ако имаш време изпрати ми някоя снимка от нета какво точно представлява тази втулка, че на едно място пластмасова, на друго метална....Иначе не ми чука, понеже ходя на вилата и карам малко по черно...там би трябвало да се усеща чукане нали? Възможно ли е нещо от електрониката, примерно модула?

Редактирано от Петър Киров

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще погледна и пусна снимка  на тая втулка. Чукането ще го усетиш и при въртене на волана на място, много е отчетливо. Не мисля, че при подобна ситуация електрониката би могла да е проблем, по-скоро една друга втулка, но на кормилния прът се разбива и тя. 

Редактирано от tanas4o_
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Петър Киров

Нали по -рано написах че първи признаци на повреда на модула на EPS  са насичане на волана, и подобни аномалии. Просто купи си друг или вземи назаем друг модул  и пробвай, какви втулки как

ви 5 лева ?????

Редактирано от angel4y
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@angel4y

И като си го написал , и всички трябва да четем и благовеем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@tanas4o_

С тези твои техн. познания клонящи към 0 заблуждаваш хората....Като не си сигурен в нещо не го препоръчвай (безплатен съвет) !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...