Jump to content
phoenxtream

Honda accord теглич вреди ?

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Хора харесах един акорд 7 (2007) автоматик 190к от Германия внос , не съм ходил на оглед още обаче факта че има теглич ме хвърля в големи размисли и страсти. Някакво инфо ако може да даде някой дали са ми основателни притесненията ще ми бъде много полезно . Мерси предварително :)

Редактирано от phoenxtream

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, 

Аз не мисля, че теглича е нещо, което би трябвало да те притеснява.

Според мен по-скоро гледай обичайните слаби места за модела (машинките за централното на вратите дали работят, с ръждата как е, лагерите, автомата как включва скоростите, веригата дали трака) и в какво състояние е технически колата.

В форума има и специална тема за обсъждане на обяви за Акорд, така че ако има колеги, които са гледали колата, те биха могли да ти кажат горе-долу в какво състояние е.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, phoenxtream написа:

... обаче факта че има теглич ме хвърля в големи размисли и страсти.

Акорда е с хидротрансформаторен автоматик, а не с вариатор и културното влачене на ремарке не му е проблем, особено ако е било леко (или пък тежко, но с вградени спирачки). Този теглич може да е ползван и за велосипеден багажник.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак загряването на автомата под продължителен по-голям товар е едно от по-слабите места. Така че според мен задължително виж как се държи автомата и студен, и загрял; а той загрява по-бавно от двигателя. Напълно възможно е и да е напълно ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!
Преди две седмици си взех Акорд 8-ма генерация, с теглич и задницата беше леко провиснала.
Всичко се оправи с нови амортисьори (Билщайн Б4), и тампони, на стаб. Щангата отзад.
Остана само, да открия и шумът отпред, който най-вероятно е в следствие на влачене, на претоварено ремарке.
Чувства се като леко приплъзване, при потегляне.
Прави го, само докато е студена.
Силно се надявам, да не е съединителя, но и той, да е не е страшна цифра.
Имам съмнения и върху тампон/и долен/и носачи.
Колата е Accord CW1 (2.0 комби с принос газова уредба.
Колата я скрих, на такава цена, че е грях, да не вложа малко материал!
За автоматикът, бих се попретиснил и аз, в твоята ситуация.

Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теглич и автомат... твърдо не!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теглич и автомат ... твърдо да.

Гласувам с две ръце и десен крак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Краси - напоследък хората нямат време (и мерак) за сериозна техническа подготовка, а се плъзгат по повърхността на "ширпотребските" уеб статийки.

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бих бил краен като Vancho, но и в ръководството пише, че теглене на ремарке спада към условията изискващи по-честа смяна на маслото на кутията. Ако интервалът на смяна е често срещаният – твърде дълъг – то съвсем логично може да заключи, че трябва да се обърне допълнително внимание на състоянието на кутията при оглед. А и нашите автомати нямат обема, който имат класическите кутии с планетарна система, и в резултат на това имат по-голяма склонност към прегряване. Има и отзиви за това в чуждите форуми. Не че е нужно човекът да се плаши или отписва колата, но просто трябва да се има предвид.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах преди години една Омега 89г. Купих я 99г. в Германия от трети собственик Анита Вахта.Колата имаше теглич и беше на  около 500 000 според мен (километража не ги коментирам)  Тази кола я ползвах 15 г и я малтретирах жестоко. Никого не съм имал проблеми с кутията или съиденителя а и врътнах поне 200 000. Теглича никога не го ползвах по предназначение освен за парктроник.

2017 година гледах един Кашкай в Пловдив в авто къщите на Асеновградско шосе, пловдивчаните  знаят колко много къщи има там,колата си беше екстра но плачеше за съиденител  а нямаше теглич.  Та това с теглича е вятър работа.Колегата друго да гледа,другооо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ама търговците също ги четат тези теми. Ето ви например тази обява:

 

https://www.olx.bg/ad/teglich-za-honda-crv-iii-seriya-2007-2013-original-honda-ts-rv-CID360-ID8dvSj.html#02d19f398e

 

Днес ходих с един приятел за оглед на кола по обява в Горубляне и взех случайно, че го видях този теглич на живо. Там - в Горубляне. Та, явно човекът е имал за продаване ЦР-В. И вместо да го представи като екстра, е решил, че е по-добре да не влиза в обяснителен режим, защо колата има теглич и го е свалил от нея. Предполагам не е само той. Та, ако си мислите, че всяка от вашите коли е изключено да е имала теглич преди това...

 

Само за протокола - моят акорд го взех с откачащия се оригинален теглич за модела - никакви ядове до ден днешен. А аз, откакто съм го взел, съм го ползвал два пъти за багажник за колела. Доста е удобно.

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах в пред вид не друга кола да гледа а другите неща по колата дали са ОК.

Дано да чета правилно,че може и аз да чета на обратно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То за другите неща се запознах какво трябва да се гледа а и доколкото виждам и за теглича се отнася същото хубав оглед и тест и така, че мненията са леко крайно леви и крайно десни :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз не виждам как европееца, от западна европа ще се юрне да влачи или товари на ремаркето нещо, което е извън позволеното ;) И моето CRV има откачащ се теглич, дори не съм се и сетил, че може да навреди това на колата защото има теглич. Гледаш колата как е, останалото са хипотези и размишления :) 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...