Jump to content
z1ggygo

Съединител, маховик Crv 3G 2.2 i-ctdi

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте. Съединителя започна да боксува, педала отделя отгоре. Колко пари да наглася за смяната ? 

Благодаря предварително.

Редактирано от z1ggygo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Между 600 и 1500 лв. Първата цена е без маховик. Разбира се ако ще си я карате, хубаво е да се смени и маховика. 

По напред сме обсъждали надълго и широко темата за съединителя.

Редактирано от niksi
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя струва 300-400, а има и 600 лв, в зависимост от марката.

За труд цените също варират от 200 до 350 лв.

Има обаче една голяма въпросителна. Демпферния маховик. Обикновено или и той се сменя или ако го оставиш по-нататък почти сигурно е, че по някое време и той ще исдаде багажа. Принципно като се отвори ще се види в какво състояние е.

Ако трябва и маховик добави още 900 лв.

На колко км е колата?

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

200хил. Уж реални от Италия. Е това пребуксуване не е ли маховик ?:) Карам примерно на 3та и като я сръчкам и оборотите се вдигат а тя не върви? 

Редактирано от z1ggygo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не е маховик. Той се разбива, в следствие на което има вибрации шум. 

И все пак като се прави по-добре да е комплект с маховика. 

Редактирано от niksi
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да ти кажа толкова карат. Ако смяташ да я караш дълго време, явно сега си я взел сменяй комплекта и да знаеш, че повече няма грижи. Много случаи има на около 200 хил сменят съединител и след 20-30 хил идва ред и на маховика и пак пари за труд. Аз също съм един от тях.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 4 часа, z1ggygo написа:

... Е това пребуксуване не е ли маховик ? ...

Както каза niksi, не е.

 

Да започнем отначало.

Ти явно за пръв път чуваш за демпферен маховик ( не е заяждане, упрек, обида, подигравка ...), т.е. не знаеш, какво означава.

 

Това буксуване, за което говориш е за кола с нормален съединител. Когато такъв съединител започне да буксува се сменява комплект - феродов диск и притискателен диск. Маховик не се сменява. Дотук всичко е същото, както и в твоя случай. Ако искаш да спреш буксуването, сменяваш феродов и притискателен, и си ти.

При теб, обаче, вече има и демпферен маховик. Това, грубо казано, е маховик с пружини. Още по-грубо казано - имаш втори притискателен диск. Той също се амортизира с времето. Затова:

 

Преди 12 часа, niksi написа:

... хубаво е да се смени и маховика. ...

 

Дори и в момента да нямаш проблеми с него, ще ги отимаш много скоро. Тогава пак ще трябва да разглобяваш всичко, т.е. двойна работа.

 

п.п. Bizzito ме изпревари. :)

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вади 2000лв. ще смениш и маховика,тампоните на моста и може да рециклираш рейката.После там няма да има нищо за пипане,а ще спестиш доста от труд.Сигурно ще останат за една хубава маса за свършената работа.

Редактирано от zograffa
  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да не претраква за сега , но ще го сменим както казахте.Благодаря на всички за бързото отреагиране и съвети !! Номер 1 сте. 

Редактирано от z1ggygo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да освежим темата с нов проблем. Днес ми светна тая лампа. За дпф ли е ? 

20200704_175354.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да за филтъра е.

Напълни гориво над средата, покрай колата за да загрее до нормалната си работна температура, след което я карай 10/15 минути с около 2100/2200 оборота докато си завърши регенерацията и индикацията изгасне.

Ако същата икона ти се появи, но с удивителен знак до нея, ще те вкара в авариен режим и само с принудителна софтуерна регенерация, ще се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 59 минути, Emicha написа:

Да за филтъра е.

Напълни гориво над средата, покрай колата за да загрее до нормалната си работна температура, след което я карай 10/15 минути с около 2100/2200 оборота докато си завърши регенерацията и индикацията изгасне.

Ако същата икона ти се появи, но с удивителен знак до нея, ще те вкара в авариен режим и само с принудителна софтуерна регенерация, ще се оправи.

 

преди 59 минути, Emicha написа:

Да за филтъра е.

Напълни гориво над средата, покрай колата за да загрее до нормалната си работна температура, след което я карай 10/15 минути с около 2100/2200 оборота докато си завърши регенерацията и индикацията изгасне.

Ако същата икона ти се появи, но с удивителен знак до нея, ще те вкара в авариен режим и само с принудителна софтуерна регенерация, ще се оправи.

Благодаря. Ще пробвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 4.07.2020 г. at 21:06, z1ggygo написа:

 

Благодаря. Ще пробвам.

Няма да се оправи с каране ама пробвай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Хонда идва един момент в който трябва регенерацията да се направи с компютър,иначе не иска с каране.Не питай от къде знам,кенефа светна в Гърция и от там с авариен режим до там и обратно.Не направи регенерация и това е.След прибиране с комп. принудително регенерация и стана работата.Обаче флекса реши проблема кардинално,защото няма кой да се тресе кога пак ще карам зорлем с 70км./ч и кога ще напълни маслото с нафта.

  • Харесвам 2
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, лек ъпдейт, съединителя сдаде багажа-последва смяна и на маховима 1600лв на люк с работата. Имам някви съмнения , че колата не върви както трябва за 2.2 дизел, правя сравнение с астра 1.7 101коня. Второ. Тая лампа за дпф-а пак светна, ще го махна изцяло, има ли вариант от него да не върви колата? И последно, на радиото имам бутони диск- диск+ , това чудо има ли чейнджър, вкарвам 1 диск ама втори не иска 😁

 

 

Благодаря.

20200918_162107.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти си имаш една тема и в нея си пишеш за всичко. Промения с номера на колата. 

По принцип има чейнджер за 6 диска. Вкарват се като си на CD, натискаш бутон от 1 до 6 и съответно на всяка позиция подаваш диск. После пак от бутоните си извикваш желания диск, папките на МР3 се сменят с дясната врътка.

За ДПФ-а по принцип, като се махне се ремапва и ако си оставиш конете пак на 140 не тръгва да върви повече. 

Би трябвало да върви по добре от астрата, разбира се когато не е в авариен режим - при изгасена лампа за ДПФ.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за новото съединителче.

За вървенето имай предвид, че това е сув, няма как да е като малка курабия. На високите скорости също ли не ти харесва как набира?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата не е моя, карал съм я 2 пъти, преди месец 2 когато буксуваше съединителя и онзи ден след смяната. Пробвал съм я само в града на 3та, но очаквам да върви повече де да знам. Като гледам клипове в тубата ускорение от 0 до 100 на 2.2 дизел 140к. ми се струва , че са по пъргави. Мойта астра 2006 1.7 дизел върви повече, вярно, че е по лека с 400кила ама... сега гледам характеристиките в ауто дата 340 нютона на хондата на 240 за опела. От 0 до 100-10 секунди за хондата на 12 за опела. Значи нещо не е на ред с хондата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между предишното ми спейсатарче и СR-V - то сега, разликата е осезаема. Секундите и нютон метрите са същите като при астрата.  Бих казал също, че нещо не е наред с хондата, би трябвало да се усеща разлика. Говорим за почти две секунди.

Редактирано от niksi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Цитат

Второ. Тая лампа за дпф-а пак светна, ще го махна изцяло, има ли вариант от него да не върви колата?

 

Ако свети лампата за дпф-а, колата е в авариен режим и не може да ускорява както обикновено. Тогава турбото не се включва след 2000 оборота.

При мен се държеше така, докато не й пусна принудителна регенерация с HDS software-a и лампата не изгасне. Накрая обаче ми омръзна с тези регенерации и махнах филтъра, от тогава нямам проблеми с това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.09.2020 г. at 17:26, Sauron написа:

 

Ако свети лампата за дпф-а, колата е в авариен режим и не може да ускорява както обикновено. Тогава турбото не се включва след 2000 оборота.

При мен се държеше така, докато не й пусна принудителна регенерация с HDS software-a и лампата не изгасне. Накрая обаче ми омръзна с тези регенерации и махнах филтъра, от тогава нямам проблеми с това.

За региона на Велико Търново, към кого да се обърна за премахване на тоя пдф ? И друг въпрос, струва ли някакви пари роя пдф :) мерси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По първия въпрос не знам а по втория грубо цената за изкупуване е 250 лв.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горна Оряховица, О.Е.Моторспорт. Не е във Велико Търново, но е кадърен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.09.2020 г. at 9:13, jijane написа:

Горна Оряховица, О.Е.Моторспорт. Не е във Велико Търново, но е кадърен.

Утре ще му я оставям да го маха. А за СД чейнджъра не се получава. Като съм на СД и натисна някоя позиция не се случва нищо. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...