Jump to content
D3athRow

Дюза за течност на чистачките - акорд 7

Recommended Posts

Здравейте, 

От известно време едната дюза за течност на чистачките започна да пръска значително по-малко, а от скоро и почти изобщо спря. 

Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем и дали има евентуално решение?

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръчкаш с тънка топлийка, може и да се отпуши, ако задръстването е там. Провери и маркучето към дюзата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега прочети това. С топлийка не знам да не се повреди клапанчето вътре в пръскалката и да започне да връща течността.

Редактирано от Ivan_Ch
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са от тези,които пръскат на мъгла с топлийката ще им разкажеш играта тотално.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако вече си им видял сметката прочети последия коментар на ogi28b в тази тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 2 часа, zograffa написа:

Ако са от тези,които пръскат на мъгла с топлийката ще им разкажеш играта тотално.

Моите не пръскат мъгла, а струйки и са по две дюзи на пръскалка. С топлийка настройвам и посоката на пръскане. Ако има обр. клапан там, наистина не трябва да се ръчка...Ако има обр. клапан, то той е за да не се връща течността обратно в резервоарчето когато не работи...

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите преди почистването едвам хвърляха малко над рамената на чистачките. Сега са така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, Ivan_Ch написа:

Моите преди почистването едвам хвърляха малко над рамената на чистачките. Сега са така.

 

Е и мойте са така на мъгла, пръскат си силно, ама лявата и изчезна лявата струйка, как ги оправи? 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

С чистител за кафемашина и спринцовка. Писал сим и в твоята тема за 8-ма генерация. Сваляш пръскалката и пускаш със спринцовка и шлаух 6 мм от препарата няколко пъти докато разтвори варовика. Ако не стане може би с навуване на обратно ако се е забил някакъв болкук.

Редактирано от Ivan_Ch
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за предложенията, ще пробвам в идните дни :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.06.2020 г. at 18:55, D3athRow написа:

Здравейте, 

От известно време едната дюза за течност на чистачките започна да пръска значително по-малко, а от скоро и почти изобщо спря. 

Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем и дали има евентуално решение?

Поздрави

с една игла по тънка бъркаш и ще се оправи,внимавай да се изкривиш пръскалката тоест нейната посока,че после голяма играчка докато я настроиш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 2.06.2020 г. at 17:22, hahy написа:

 

Е и мойте са така на мъгла, пръскат си силно, ама лявата и изчезна лявата струйка, как ги оправи? 

 

Колега настрой си посоката на пръскане малко по надолу с около 1-2 мм

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С игла в пръскалките на Акорда тип „мъгла“ не се бърка. Пластмасови са и струята много лесно се прецаква.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 4 часа, benjamin4o написа:

с една игла по тънка бъркаш и ще се оправи,внимавай да се изкривиш пръскалката тоест нейната посока,че после голяма играчка докато я настроиш

Това предложих в първият пост, защото моите така оправям (не са "мъгла"), ама ме освиркаха, че щели да се повредят клапанчетата...

Всъщност нищо чудно да са били "мъгла" и някой преди мен да ги е прецакал, но при правилно насочване си вършат същата работа. А насочването освен си игла няма как да стане...все пак си е пипкава работа, много са чувствителни на преместване.

Не съм ги свалял, та да питам:

- могат ли да се разглобяват ако ги свалиш?

- тези с мъглата, една или две дюзи имат на пръскалка? (моите са по две на всяка)

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По една дюза имат и дупката на практика се вижда като плоска линия, а не кръгла. И насочването става и без бъркане в дюзата. Аз преди време ползвах малка плоска отвертка като натискам дюзата отстрани, без да бъркам в дупката. Тоест пъхам отвертката между частта която се движи и частта, която не се движи. Малко е трудно да се обясни, мисля, но ако я погледне човек на живо, трябва да му стане ясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, Pavel_Pavlov написа:

По една дюза имат и дупката на практика се вижда като плоска линия, а не кръгла.

Започнах да се съмнявам да не съм забравил и да бъркам с Авенсиса, който е в БГ... Няколко месеца не съм си виждал Хондата... :)

А може да има дребни разлики на тези за Европа и за Англия... ( например за Англия алармата е вградена, а май за Европа нямат)

Всички ли са с "линия" или някои са с две дупки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че е допълнително платена екстра „мъглата“, та се съмнявам да има два варианта, но знаеш ли… Иначе на моята алармата си е вградена, а е швейцарка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето така изглежда пръскалката на Акорд 7 фейс.IMG_20200606_205015.thumb.jpg.0e391b201d78e6eb4224c11cf9768ad0.jpg

Аз с игла не бих бъркал и моята алатма е заводска.

Редактирано от Ivan_Ch
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 6 минути, Ivan_Ch написа:

Ето така изглежда пръскалката на Акорд 7 фейс.IMG_20200606_205015.thumb.jpg.0e391b201d78e6eb4224c11cf9768ad0.jpg

Аз с игла не бих бъркал.

И моята е фейс Екзекютив, но определено моите не изглеждат така, с две дупки са...

преди 7 минути, Pavel_Pavlov написа:

Не мисля, че е допълнително платена екстра „мъглата“, та се съмнявам да има два варианта, но знаеш ли… Иначе на моята алармата си е вградена, а е швейцарка.

Нямам предвид, че е екстра, а просто различен доствчик/комплектовка при производството.

Някой беше казал, че в БГ нямат аларми, може законодателството/застрахователите за някои държави да го изискват...

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Другото, което ми прави впечатление, е че двете пръскалки са с различен размер. Преди време исках да ги сменям. Китайчетата продаваха с 3 дюзи и много се замислях, но мой колега ме разубеди. Захвата им беше различен. ogi28b беше писал наскоро че е сменял неговите и не пасвали и се наложило преправяне. Та ако на твоите не им е преправян захвата значи има нялолко доставчика.

Редактирано от Ivan_Ch

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Ivan_Ch написа:

 Та ако на твоите не им е преправян захвата значи има нялолко доставчика.

Не вярвам да са преправяни, не съм се заглеждал, но кой знае, за това питах има ли някои с такива... 

А каква е логиката размерът да е различен?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Идея нямам, но шофьорската е доста по-висока. На едната снимка си личи ябълката, която е за насочването.IMG_20200606_214518.thumb.jpg.f3a66664c8b6b9fa3539a5f43d84ef54.jpg

Редактирано от Ivan_Ch

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 32 минути, Ivan_Ch написа:

Идея нямам, но шофьорската е доста по-висока. На едната снимка си личи ябълката, която е за насочването.IMG_20200606_214518.thumb.jpg.f3a66664c8b6b9fa3539a5f43d84ef54.jpg

Е, това сигурно е за да не пръска в рамото на чистачката, а над него при статично положение. При мен чистачките се движат/стоят обратно и дюзите са еднакви май.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Различен е дизайнът на рамената преди и след фейслифт. Заради това се налага едната да е по-високо - трябва да прехвърли рамото. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, ogi28b написа:

Различен е дизайнът на рамената преди и след фейслифт. Заради това се налага едната да е по-високо - трябва да прехвърли рамото. 

Моята е фейслифт, но чистачките се движат/разположени  обратно и изглежда не пречи...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...