Jump to content
FreddyGunner

Проблем с 2.2 дизел - Акорд 7

Recommended Posts

Здравейте, колеги,

 

От почти година карам Акорд 7 2.2 дизел и от няколко месеца усещам един проблем, който много трудно мога да обясня. Лошото е, че не го прави постоянно и дори и да я качим на диагностика не е гаранция, че ще го направи /не съм я качвал досега/.

Проблемът е следният.. от зимата започна да не работи равномерно, но само, когато тя си иска. Без значение дали е топла или студена. В началото ми направи впечатление, че започва да притриса, когато съм на светофар, но няма промяна в оборотите - никаква. След време този проблем започна да го прави след като съм карал с някаква постоянна скорост и спра на светофар си променя звука и започва вибрация във волана главно, и малко в скоростния лост. Оборотите не се променят на ПХ. Най-голямата разлика идва, когато подам газ, тогава се форсира много тромаво, вибрира страшно много и като пусна газта много бавно падат оборотите. Правеше ми впечатление, че когато изключа климатроника и след 2-3 минути спира да го прави и колата се нормализира. Ако не го направи, след известно време каране се оправя от самосебе си или като я загася и запаля на ново, всичко е нормално. 

Нещо ме навежда на мисълта, че някоя дюза се бъгва и не пуска достатъчно гориво, но нямам представа дали е така. Като цяло опитът ми с дизелите не е особено голям.

 

Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и какво е решението? Какво бихте ме посъветвали да проверя? 

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също мисля за дюза, но може и да е от ЕГР или не добра горивна смес (от маф сензора или от ЕГР) ! Ще ти препоръчвам да направиш следното:

1) Сложи концентрирано добавка за почистване на дюзи на цял резервоар;

2) Почисти MAF сензора със спрей. 

3) Ако имаш възможност свали EGR  и го почисти. 

Поздрави, 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Забравих да спомена, че съм пробвал няколко добавки вече за почистване, включително и смеска бензин 100 октана + двутактово масло и Bardahl добавка. Няма ефект. MAF и ЕГР не съм чистил, но е добър старт.

 

Днес докато се прибера от работа не го направи нито един път, докато вчера почти през целия път.. Явно колата е с характер! 😀

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задължително виж егр! 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Днес свалих тръбата от ЕГР-а и имаше малко мазни и лепкави сажди. Като имам време ще сваля целия всмукател да го изчистя хубаво. MAF сензора изглеждаше добре, погледнах и буксите на дюзите, но и те изглеждаха като нови. Утре ще видя дали ще прави пак номера.. 

IMG_20200606_155603.jpg

Редактирано от FreddyGunner

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...