Jump to content
Ivan B

При подаванена газ, на втора скорост, започва да тресе

Recommended Posts

Здравейте колеги. Като подам повече газ, само на втора скорост, двигателя започва леко да тресе. На мой познат, проблемът вече се е задълбочил много сериозно и цялата му кола се разтриса. Какъв може да е проблемът?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампони на двигателя, най-вероятно.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Провери си тампоните на двигателя, скоростната кутия и окачването, всички!

Също и вътрешни карета, полуоските, и висящия лагер на дългата, ако има такъв.

Редактирано от dandilov
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква е логиката, само на втора предавка, да прави номера?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резонанс при вибрациите.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята логика е, че след първа скорост, която си е бавничка , следва втора, която има доста голям заряд от  мощност и колата се изстрелва доста. Това се получава , особено и ако  смачкаш педала, тягата и натоварването са много големи на тази предавка и те трябва да се поемат, от съединител, маховик, полуоски и не на последно място от тампоните, които укротяват двигателя и скоростите.

Може да са омекнали/изморени (не е задължително да са скъсани), но  може и в  нещо друго да е проблема , да имаш нещо тръгнало да се разбива, но не исках да те плаша излишно, преди да прегледаш тампоните.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вътрешни карета на полуоски!!!

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 29.05.2020 г. at 9:06, cucy написа:

Вътрешни карета на полуоски!!!

 

Това се оказа на познатия. 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След смяна на двете вътрешни предни карета, тресенето остана и възнамерявах да купувам полуоска с висящ лагер, защото според някои мнения, шлиците били износени. Мислех рециклаж, но се отказах. Ето, че днес завъртях гумите. Предните отзад, задните отпред и О, чудо, тресенето на втора и трета изчезна. само втора се усеща толкова леко, че е пренебрежимо. Какъв е изводът? Тресенето е било от крива гума, а гумата се е изкривила, заради лош баланс на предницата преди 3 години. За този проблем писах в друга тема. Колеги, преди да сменяте карета и полуоски, обърнете внимание на гумите и предното окачване, че тая Хонда се оказа егати странната кола. Де го чукаш, де се пука.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги. 

Наложи ми се да сменя двете полуоски докато бях в Хърватия (колата - акорд 7-ма, бензин 2.0). При ускорение на 5-та между 100 и 120 колата тресеше. След това обаче започна при подаване на газ да чука отпред (само при подаване на газ). Преди 2 години бях сменял дясното каре понеже проблема с ускорението го имаше (пак тресеше между 100 и 120 на пета), но тогава го нямаше чукането.След смяна на карето тресенето при подаване на газ между 100 и 120 спря, но остана едно неприятно тресене като подавах газ при ниски обороти и то само на трета скорост.

 

Успях да намеря сервиз в Загреб. Двете полуоски (особено дясната беше много зле) бяха станали за смяна. Смених ги, но остана лекото тресене при ускорение в ниските обороти. Тресенето почти не се усеща, но го има и като знам, че съм дал толкова пари за полуоските се чудя дали е от тях.

 

Преди две години в един сервиз, в който правят хонди ми казаха, че този проблем ще си го имам и ще се оправи само ако сложа оригинални части...

 

Другата седмица ще сменя гумите с другите джанти, за да видя да не е поради лош баланс или крива джанта, но ме съмнява понеже го прави на трета при подаване на газ между 1800 и 2000 оборота.

Някой предположения? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампоните на носачите, провери ли, дали не са омекнали и носачът да се измества при набиране. На един приятел CRV-то, тресеше и от тампони на носачите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този, който ми сменява полуоските каза, че всичко друго е ок. Ще сменя първо джантите и след това ако не отшуми ще търся друг майстор... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този, който ми сменява полуоските каза, че всичко друго е ок. Ще сменя първо джантите и след това ако не отшуми ще търся друг майстор... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, проблемът с тресенето при ниски обороти на трета скорост не е от джантите. Днес сложих летните джанти с нови летни гуми и тресенето остана (между 1800 и 2000 оборота). Някой предположения на какво може да се дължи.... Мислех си тампони на двигател или скоростна кутия....?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...