Jump to content
liko99

Проблем с вакуум клапан

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Имам проблем с този клапан. Колата е 2.2 дизел. Смених клапана с чисто нов. Работи 7 месеца и от месец два - светва чека - четем - клапана. Трием и светва пак. След време гасне, светне гасне. Като елха е.

Когато и да го свържем - дава грешка - трием, след това тест и пак след седмица - светва за ден два три и сам гасне. Вече не знам кфо да го правя. 360 лева дадох за клапан от Хонда и ако е преебан от завода е доста преебавка.

 

Дайте съвети къде може да е проблема.

 

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По всяка вероятност сменяте грешният клапан.

Попитай този колега -  emicha - и той ще ти каже кой клапан трябва да се смени.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте :) Ако може помощ :)  имам сходен проблем :) не светва чек или някакви грешки да записва спрямо клапни за вакувама към турбото но при палене ми изтегля актуатора съвсем лекичко . В ниските колата е мудна усещам теглене след 2500 оборота нагоре .... преди това е праволинейно без усещане кой знае какво .... все едно съм с лагове и педала на газта го натискам до ламарина и започва реагиране след 2 3 секунди :)  та правиха тестове в един сервиз на познати и ми казаха,че проблема ми идва от тва ,че лоста на актуатора се вдига до край и нещо го кара да се връща на някакво положение или съвсем лекичко се дърпа  ,реагира мудно.... Може ли да е зацапна геометрия понеже вакума бил нормален ... ( във високите няма удържане ускорява като луда) ... сменяхме 3 клапана за проба :) 

Редактирано от Petargazdov89

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 6 часа, Petargazdov89 написа:

Здравейте :) Ако може помощ :)  имам сходен проблем :) не светва чек или някакви грешки да записва спрямо клапни за вакувама към турбото но при палене ми изтегля актуатора съвсем лекичко . В ниските колата е мудна усещам теглене след 2500 оборота нагоре .... преди това е праволинейно без усещане кой знае какво .... все едно съм с лагове и педала на газта го натискам до ламарина и започва реагиране след 2 3 секунди :)  та правиха тестове в един сервиз на познати и ми казаха,че проблема ми идва от тва ,че лоста на актуатора се вдига до край и нещо го кара да се връща на някакво положение или съвсем лекичко се дърпа  ,реагира мудно.... Може ли да е зацапна геометрия понеже вакума бил нормален ... ( във високите няма удържане ускорява като луда) ... сменяхме 3 клапана за проба :) 

вземи си турбото и го провери в какво състояние е,та после да му мислим каквото и да е било,не веднъж съм ти казвал...Нагар 100 % ще имаш на турбината съдейки по киометрите.Лагва ли гледай турбината.Моя акорд лагваше по начина по който казваш,след известно време и "олиото" взе да го гори,това са неща които съм казвал и най-вероятно предполагам се късае нещо с топлата част на турбината,клапаните много рядко се скапват съдейки по моя пробег няма нищо такова,та вземи го погледни това турбо.Както ти бях съобщил мога да ти дам едно резервно за части.За мене лично или смукател или турбината е проблема с лагването :) Поздрави и да се похвалиш,че доста ядове береш по тая кола....

Редактирано от benjamin4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги аз също имам проблем с лаг…днес ходих да чипосвам Хондата акорд 7 2,2 фейс..първо се оказа,че е била чипосана,но не както трябва в Италия..в ниските обороти изобщо не тръгва чак след 2,000 се изстрелва…човека ми каза да видя клапан на турбото,аутуатор или соледоида…чудя се какво може да е ако някой се е сблъсквал ще бъда благодарен..също така излезе друг проблем при слагане на неговия чип има мн голяма разлика между температурата на въздуха и турбото стига чак до 90градуса и влиза в авариен режим…сложи заводския софтуер и пак така стана което ни навежда на мисълта,че компютъра се е скапал..питах хора които се занимават с Хонди казват,че често се прецаквали самите компютри..ще бъда благодарен да получа мнение от вас колеги..Хубава вечер

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...