Jump to content
Zlatev06

Съвет за бъдещ собственик

Recommended Posts

Здравейте колеги решил съм да си купя още една хонда а именно акорд 7-ма феиса 2.4 автомат седан  защото ми харесва много  прочетох досто неща из темите но имам няколко въпроса към хората каращи този автомобил:

 

1. Срещнах мнения че возел твърдо като каручка.....  колко да е твърдо принципно аз съм фен на твърдата возия 

 

2. Не бил много добре шумоизолиран ?

 

3. Веригата кога се сменя на определен пробег или чакаме да се обади ?

 

4. Почти всички K24-ки си пият масло или грешно съм разбрал това най-много ме интересува? 

 

П.С : Извинявам се ако  темата не е точно за тук  или на въпроситеми има изчерпателни отговори който не съм видял 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

1) Твърдо, за мен, не, твърдо бих нарекъл окачването на Ивеко, но на Хонда мне. Вече стегнато мога да кажа. Зависи на какво си свикнал. За мен е супер, колата се усеща прилепнала за пътя. Също така искам да вметна супер евтината поддръжка на окачването, просто защото липсват проблеми, освен едни тампони на стаб щанга, две биалетки и горен носач, но всичко това е на цени от 8 до 35 лв за бр, както и се нуждае от смяна по скоро 1 път в рамките на години, зависи от пробега П.С: АФТЪРМАРКЕТ

 

2)Факт, но се свиква, ако не може се оправя с различни методи. 

 

3)По-скоро чакаме да се обади, което е рядко. Aко се случи, и нямаш лош късмет, ще има чек, придружен с код свързан с обтегача. 

 

4)Да, литър, два, може и три на смяна, свиква се. Американците се опитват да го оправят с добавки, чистене на PCV valve, или смяната му, но има една приказка "козата си сака пръч", важи в пълния смисъл. 

Редактирано от sashua

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравей @Zlatev06

Акорд 2007 2.4 но ръчка. 

1- За мен колате не вози толкова твърдо.. Стегнато е окачването и като има неравност се усеща все едно си в лодка, поне при мен е така. 

 

2- Може да съм рядък случай, но моята кола след 2-3 мин като загрее дори сутрин не се разбира/отвън/, че изобщо е запалена /камоли вътре/ 

 

3- За верига нямам все още наблюдения защото нищо не се е обаждало.

 

4- От както съм взел колата съм изминал около 1200км в порядъка на 2 седмици и не е пипнала грам масло.

 

 

 

Редактирано от Alex__

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си се ориентирал. Ще коментирам само по т. 4: Масло доказано горят ръчките, автомата не го бара. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
6 hours ago, sashua said:

 

 

4)Да, литър, два, може и три на смяна, свиква се. Американците се опитват да го оправят с добавки, чистене на PCV valve, или смяната му, но има една приказка "козата си сака пръч", важи в пълния смисъл. 

Ако са 3 л то вече според мен си за ремонт на двигател,смяна на сегменти и гумички на клапани и ще намалиш разхода на милилитри.

Колата започва да гори и то осезаемо когато я гониш.

Започват да горят Хондите ни като се слушат разни магазинерчета,набуташ в двигателя някаква мазут 10на40 и го караш 15-20 хил км и хубаво  да запуши маслените магистрали .

Всеки двигател на Хонда обича прясно и ново масло,така че хубаво масло по-къси смени и ще ти служи вярно.

т2 Ако искаш да е като в звукозаписно студио  допълнително я обезшумяваш.

т3 Да има си определен пробег 250-300хил но  при добра поддръжка,и като се откажеш да повтаряш сцените на Бързи и яростни издържа повече.

Добър майстор при при прегледа и може да ти каже в какво състояние е веригата.

Редактирано от CARPERA
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
3 hours ago, Pascualle said:

Добре си се ориентирал. Ще коментирам само по т. 4: Масло доказано горят ръчките, автомата не го бара. 

Единствено с това не съм съгласен защото съвсем не разбирам логиката?

 

И няколко допълнения:

1. В България масово се кара с пренапомпани гуми, а това оказва голямо влияние на усещането. За мен вози добре, не много твърдо (но аз съм и с Комби).

 

2. Не е отлична, да, особено сравнена с други немски/френски коли от същия клас. Но и гумите имат голямо значение защото основният шум е от тях при магистрална скорост. Т.е. разбирай, че при круузване, двигателят почти не се чува – повечето шум е от гумите. Вятърът също бих казал, че не се чува.

 

3. Няма пробег, сменя се при характерен шум при студено палене. Майстори във форума са казвали, че обикновено на 200–250 хиляди ѝ идва времето, но определено зависи от експлоатацията и поддръжката преди теб. А и километрите ѝ кой знае колко ще са реални така че – при нужда.

 

4. По-скоро, от това, което съм си говорил с други колеги с Хонди, повечето харчат, да. А и особено важи при високи обороти. Вероятно всичко е до недобра поддръжка в миналото, но статистиката е такава.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

1. Вози бая твърдичко по моите стандарти, ти щом си фен на по-твърдичката возия няма да имаш проблем. Аз преди Акорда имах немски и френски автомобили, съответно разликата във возията беше осезаема. 

 

2. Не да не е добре обезшумена, имам чувството, че не е обезшумена въобще. Аз вече започнах процеса по обезшумяване, като го завърша ще драсна някой друг ред какви са ми впечатленията. За съжаление стана спонтанно и нямах време да си поръчам качествен децибелометър, за да мога обективно да измервам.

 

3. Чакаш да се обади. Това за 200-250к километра навсякъде го чета, ама не мисля, че в България има останал префейсов такъв Акорд на под 200 000км, та ако беше вярно форума трябваше да е пълен с теми за веригата, а за верига коментират най-вече собствениците на дизела.

 

4. Моята не харчи с интервали на смяна на маслото до 7500км. Знам за още 2, които също не харчат. Дали масово, дали малко или много харчат, не мога да се наема да кажа. Зависи от твърде много неща, но някакъв заводски дефект като например този в на ваг двигателя EA888 Gen 1или K24Z3 със сегментите, тук НЯМА. Евентуален харч на масло е резултат на дълги години неправилна и/или ненавременна поддръжка. За съжаление Хонда нямат единна система, така че трудно може да разбереш историята на една кола, дори и да я има водена в официален дилър. Евентуално ако има сервизна книжка и с личен конткакт по имейл с въпросното представителство. Аз пробвах така за 2 коли, но никой не ми отговори...

Редактирано от Cap_Slow
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

Може да пробвате един трик, който случайно открих: пратете запитване за смяна на пиропатрона на пасажерската въздушна възглавница (има акции). На мен ми върнаха обаждане, че е сменен вече и дори казаха кога и на колко км е била тогава колата. :)

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Аз като пратих запитване не ми отговориха. В последствие колеги писаха, че връщат отговор само ако колата ти подлежи на подмяна и такава вече НЕ е извършена. Но може и въпрос на късмет да е, ако някой служител е на кеф, може и да връща отговори на вече минали през акцията автомобили.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Cap_Slow написа:
  Скрий съдържанието

Аз като пратих запитване не ми отговориха. В последствие колеги писаха, че връщат отговор само ако колата ти подлежи на подмяна и такава вече НЕ е извършена. Но може и въпрос на късмет да е, ако някой служител е на кеф, може и да връща отговори на вече минали през акцията автомобили.

 

Колега, май си попаднал на мързелив служител. Ето на мен какво ми отговориха.IMG_20200517_113302.thumb.jpg.1a31c927bb825b45a6028d5f7f6def1e.jpg

По темата

1.С возията аз проблеми не сим имал. Карах пасат комби сега съм отново с комби и разликата не е фрапантна.

2.Относно шумоизолацията замислям допълнителна такава, но кризата налегна и мен и нямам излишни финанси.

3. Веригата 2.4 АТ феис на 260 К и нямам шумове. На 20 К км се прави реглаж на клапани и се гледа.

4. Харч на масло нямам. Да чукна на дърво. Има разлика на щеката от макс до над стедата за 7-8 К и повече не го гледам. Сменям го на 8-10 К.

Успех с покупката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Според мен по скоро вози стегнато.

2. Наистина не е много добре обезшумена, но както спомена колегата по горе много зависи и от гумите (DB). Има варианти за обезшумяване.

3. Моята е на около 254к, преди ~3 седмици правих реглаж на клапаните, майстора каза, че с веригата всичко е ок.

4. Аз нямам проблем с горене на масло, проверявам го от време на време но не ми се е налагало да доливам за сега. Имам навъртяни около 55к км. само за миналата година предимно на алтернативно гориво от които 80% са били магистрално каране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за коментарите колеги значи за возията ми стана ясно ще се кача на акорда от прелюд 5-ген не вярвам да остана недоволен :D.

За шума явно е въпрос на усещане при всеки ще го преживея.

И късмет да случа на не много изтормозена кола за пийването на масло .

И сега се сещам на някой да му е висвала предната броня че четох за някакъв такъв проблем или е следствие на птп или някакви други намеси по предницата .

Остава вече да я намеря ще се похваля живот и здраве . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичките имат такава склонност. Подпорните планки под фаровете са хилави, а бронята не е лека и ако има в нея фарове за мъгла, пръскалки и донаден лип отдолу ... :(  Има си чалъм за решаване, но е добре да не е много увиснала все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Относно увисналата броня, наистина май повечето са така, но лесно се оправя. И жабките им увисват, но това да ти е проблема. В YouTube има клипове на различни начини за справяне с проблема. Ето примерен.

 

Редактирано от Ivan_Ch

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново колеги от почти два месеца съм горд собственик на желания акорд успях да си намеря читав екземпляр 2.4 автомат 2006 г  нов внос от Испания на малко километри :D колата е перфектна не съжалявам за избора си навъртях и набързо едни  5-хиляди километра и раздаване на много газ че ми беше дерт за харча на масло не го бутна което много ме радва автомата е супер при покупката беше с чисто масло в кутията не черно и не меришешто на изгоряло поради което реших че мога да изчакам малко и ще го сменя този месец 

По въпросите които имах ето вече и моите впечатления:

 1. За мен колата  е със перфекта возия няма забележки

2. За шумоизолацията за мен всичко е нормално не ми е шумна 

3. Веригата е добре вече когато се обади 

4.За маслото вече казах нямам пипане налях и Repsol 5w30 elit long life ще го сменя на 7 или 8 хиляди като се чудя дали да е отново същото или друго иначе темите за избор на масло съм ги изчел 

 

Проблеми който имаше по колата предна броня виснала оправил съм я . Заден десен прозорец слиза само надолу нагоре да се връща не иска моторчето работи копчето на врата работи проблема за мен остава в модула за управление прозорците или прекъснат кабел можеби . Задна лява врата машинка за централното не е болка за умиране . Утечка на ток имаше заради  тази машинка за централното като и откачих буксите и утечката изчезна блутот модула някой го беше разкачил преди мен :D  

 

И имам два въпроса ако някои може да ми даде съвет :

1. Утечка при заключена кола няма проверил съм го 3 дена е стояла без да я пипам акомулатора не мърда но при слушане на музика нормално усилена около час и половина два колата не запали акомулатора беше свършил а акомулатора е здрав на 100 %  алтернатора също зарежда коректно така че не мога да взема решение какво се случва.

 

2. За реглажа на клапаните не се чуват в момента но мисля при смяната на маслото да им на направя и после интервала за реглаж на 40 хиляди ли да бъде както пише в ръководството или на по малко колата няма газова уредба и най-вероятно никога няма да има 

 

За разхода мога да споделя на ден пътувам по 70 км  60 извънградско и 10 градско нормално каране ми дава 8.2 със обикновен 95 бензин  иначе на дълъг път със климатик пълна кола магистрално каране 130 на круиз и на горе при изпреварвания минаване на ришки проход ми даде 7.7 повече от доволен съм  

 

Надявам се предишните отговори и тези които ще последват да бъдат в полза и на други колеги 

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми обясниха, че веднъж регулирани и на кола, която се кара на бензин, на 40 000км се проверяват, което не значи разглобяване и регулиране. Как и какво се проверява не знам, но я бях оставил веднъж за това и ми казаха, че няма нужда нищо да се прави и да я докарам пак след още 40 000км евентуално тогава за реглаж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За да се измерят хлабините на клапаните,минимум трябва да се свали капака на клапаните за да се използва този уред

khlabinomer-jonnesway.thumb.jpg.5d8520962b6ce11015189d0ae61f53fc.jpg

Чувал съм за такива корифеи които само по диагностика с софт казват ама,ако искша вярвай им ти.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

 

Преди 4 часа, CARPERA написа:

Чувал съм за такива корифеи които само по диагностика с софт казват

 

И аз така съм чувал, от няколко даже. Гледат се живи данни - налягането в колектора дали се отклонява.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А доверявал ли им си се.

 

8 hours ago, Zlatev06 said:

3. Веригата е добре вече когато се обади 

4.За маслото вече казах нямам пипане налях и Repsol 5w30 elit long life ще го сменя на 7 или 8 хиляди като се чудя дали да е отново същото или друго иначе темите за избор на масло съм ги изчел 

 

Проблеми който имаше по колата предна броня виснала оправил съм я . Заден десен прозорец слиза само надолу нагоре да се връща не иска моторчето работи копчето на врата работи проблема за мен остава в модула за управление прозорците или прекъснат кабел можеби . Задна лява врата машинка за централното не е болка за умиране . Утечка на ток имаше заради  тази машинка за централното като и откачих буксите и утечката изчезна блутот модула някой го беше разкачил преди мен :D  

 

И имам два въпроса ако някои може да ми даде съвет :

1. Утечка при заключена кола няма проверил съм го 3 дена е стояла без да я пипам акомулатора не мърда но при слушане на музика нормално усилена около час и половина два колата не запали акомулатора беше свършил а акомулатора е здрав на 100 %  алтернатора също зарежда коректно така че не мога да взема решение какво се случва.

 

2. За реглажа на клапаните не се чуват в момента но мисля при смяната на маслото да им на направя и после интервала за реглаж на 40 хиляди ли да бъде както пише в ръководството или на по малко колата няма газова уредба и най-вероятно никога няма да има 

 

За разхода мога да споделя на ден пътувам по 70 км  60 извънградско и 10 градско нормално каране ми дава 8.2 със обикновен 95 бензин  иначе на дълъг път със климатик пълна кола магистрално каране 130 на круиз и на горе при изпреварвания минаване на ришки проход ми даде 7.7 повече от доволен съм  

 

Надявам се предишните отговори и тези които ще последват да бъдат в полза и на други колеги 

3.как разбра веригата че е наред накой я отвори и видя ли.

4.Маслото не е върха на сладоледа.

Те клапаните когато започнат да се чуват е краен ефекта,има други поражения по други части.

Как провери акумулатора че е добре.

Виждам че си градски може да се чуем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за веригата така мисля защото няма никакви странни звуци при запалване и т. н слушая и кадърен майстор каза че всичко е ок колата върви прекрасно но като я отворя за реглажа ще се види на 100 %

 

Маслото да така е не е върха.... Ще сложа друго избирам сега предлагат ми една немска марка ADINOL не много известна но със много добро качество ще видим какво ще стане избирам още 

 

Клапаните така или иначе ще ги проверя ако са за реглаж ще им бъде направен апък за това че някой ги хващал със диагностика лично аз не вярвам 

 

Акомулатора е в гаранция вървял до последно без никакви проблеми на другата ми кола и го сложих на акорда като го взех 

 

С удоволствие ще се чуем може и по бира да пием 😀😀

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

То акумулатора може да е в гаранция,колко пъти го сваля за да го заредиш на 100%.

Преди някой да ти е напълнил главата с още измислици за някакви Мадинол и тн гледам в Кауфланд вчера са пуснали някаква нова марка неизвестна Немска,и то сигурно е супер.

Да се чуем има още последна поръчка тук в сайта и може да се вземе масло хубаво.

Смятам утре да поръчам.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами зареждан е ... Като умря пак го заредих на 100% не съм го пробвал дали пак ще умре... 

 

Относно маслото затова питах за да получа добър съвет а марката която споменах не е нещо което се продава във вериги като кауфланд 😁😁

А се поръчва само от германия и то за изключително скъпи машини... Но няма значение 

Ще пиша на лс да се разберем 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Zlatev06 написа:

Относно маслото затова питах за да получа добър съвет а марката която споменах не е нещо което се продава във вериги като кауфланд 😁😁

А се поръчва само от германия и то за изключително скъпи машини... Но няма значение 

Ще пиша на лс да се разберем 

Чак пък само от Гермния..

https://www.tech-co.bg/bg/produkti_masla/dvigatelni-masla-za-leki-avtomobili-repsol

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата май имаше това предвид ADINOL

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да за ADINOL го казах 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

 

Преди 3 часа, CARPERA написа:

А доверявал ли им си се.

 

 

Ако питаш мен - да, даже съм го виждал на живо.

 

 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.07.2020 г. at 19:49, CARPERA написа:

За да се измерят хлабините на клапаните,минимум трябва да се свали капака на клапаните за да се използва този уред

khlabinomer-jonnesway.thumb.jpg.5d8520962b6ce11015189d0ae61f53fc.jpg

Чувал съм за такива корифеи които само по диагностика с софт казват ама,ако искша вярвай им ти.

 

На 14.07.2020 г. at 11:21, Zlatev06 написа:

2. За реглажа на клапаните не се чуват в момента но мисля при смяната на маслото да им на направя и после интервала за реглаж на 40 хиляди ли да бъде както пише в ръководството или на по малко колата няма газова уредба и най-вероятно никога няма да има 

На бензин или на газ,все ще са мръднали (на газ по бързо) стойностите,почти съм убеден.

От опит го казвам през 15х.км.е моя интервал с газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, JHM написа:

 

На бензин или на газ,все ще са мръднали (на газ по бързо) стойностите,почти съм убеден.

От опит го казвам през 15х.км.е моя интервал с газ.

В събота ще я отварям за проверка и  реглаж такаче ще пиша колко са мръднали и на какво мяза двигателя отвътре но се чудя според допуските за K24A3  Смукателен клапан: 0,21-0,25 мм / Изпускателен клапан: 0,25-0,29 мм кой граници  са по добре да направя горни или долни  ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение че на бензин стойностите бягат нагоре,ти сам си отговори кои да направиш.

  • Благодаря 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цели се в средата!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги  направих реглажа имаше мръднали клапани направих всички по средата на допуските както предложи колега dandilov проверих всичко по два пъти да стане някои фал   може и да си внушавам но  може би двигателя стана една идея по шумен не мога да преценя...  иначе си върви чудесно качвам и няколко снимки на двигателя аз не очаквах да е толкова чист 

IMG_20200720_085403.thumb.jpg.45e4c817350e0624b59b72686b8b8e57.jpg

IMG_20200720_085324.thumb.jpg.af25fb0f58fadbc713a91734cdea338d.jpg

IMG_20200720_085343.thumb.jpg.162ebc61a74c0f3e9d386d0241d51d87.jpg

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kaжи накъде са мръднали, затегнали или отхлабени, ако са затегнали се гонят горните стойности, ако са отхлабени средата, тъй като хлабави клапани не са проблем, но затегнали са проблем. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами изходящите бяха към затягане а входящите няколко към отхлабване 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно очаквано, изходящите затягат и се правят към горните стойности, моите ги направиха на 0.30 стегнато. 

Съкрати следващия интервал, особено ако си на газ. 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...