Jump to content
Misho_

Неработещи пиктограми на таблото - CR-V 2ген.

Recommended Posts

Здравейте, от скоро съм горд собственик на Црв 2 2003 2.0 😊. Изникна въпрос, който не успявам да разгадая и реших да се допитам до вас.

Проблема е следният: Забелязах, че пиктограмите (лампите) на таблото за налягане на маслото и за резервата на бензина не  работят. Моля за съвет, ако някой се е сблъсквал с подобен проблем и как се е справил с него.

Благодаря предварително. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен за горивото не светва на теста, но аз съм с I CDTI 2005 фейслифта и всички са ми LED на платката.
Докато правих тестове установих че на теста при мен не светват всички пиктограми а само тези които са задействани - врата, капак. Така че мисля че те светват само когато има задействане.

Изпратено от моят Redmi Note 4 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори когато съм в резерва не светва, а би трябвало и при даване на контакт първоначално да съветват всички. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На моята, като дадеш на контакт лампата за гориво не свети. Свети само, когато е на резерва. Първо започва да примигва, ама чак, когато стрелката е почти на нула.

На бензиновото CR-V е като на дизела:

Преди 2 часа, firediesel написа:

... не светват всички пиктограми а само тези които са задействани - врата, капак, ...

Идеята е да те предупреждават още преди да си запалил. Ако няма проблем, не светят при подаване на контакт.

 

Лампата за маслото, че не свети е проблем.

 

Сензорът, който "пали" лампата е отзад на блока на двигателя, между масления филтър и тялото на vtec-а. Има гумен маншон против влага и от него излиза един черен кабел. Ако повреден, или е заседнал в отворено положение, никога няма да светне лампата.

Даваш на контакт и вадиш кабела от сензора (ако никога не е ваден, излиза много трудно, внимавай да не откъснеш кабела).

Допираш кабела на маса, т.е.подаваш му "минус".

Ако лампата светне, сменяваш сензора.

Ако не светне, сменяваш крушката.

Ако и тогава не светне, търсиш проблем по веригата от сензора до лампата.

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, утре ще го пробвам, а как става смяната на лампата, днес я видях и вероятно ако се наложи, ще трябва да се разглоби цялото табло и да се запои новата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Какво ще запояваш?

http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group13k.htm#169744

Всичко трябва да е на крушки на цокъл - въртиш, вадиш стара, слагаш нова, въртиш.

Ако проблемът е в крушките, разбира се.

Редактирано от dindin
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крушките за налягането на маслото, check-а, акумулатора и др. не са на цокъл или поне не видях такъв. Също така, поне доколкото го разгледах днес, няма достъп до тях от задната страна на таблото без да се наложи разглобяването му. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да си прав.

Не съм отварял табло на 2-ра ген., ама като гледам схемата не е дадена нито една крушка на контролни лампи. Само фарове, мигачи, имобилайзер и подсветка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ще се окажеш прав, ето ти схемите:

http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_6s.htm#180492

http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group10p.htm#188133

 

За налягане на маслото и резервата за бензина ги пише LED и май нещата отиват към поялника ...

Все пак аз бих тествал датчиците. Ползвай ръководството, има си процедури за всичко.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що се убедих, че е прав.

Смених 3 изгорели крушки от подсветката на таблото.

 

На гърба на таблото има капак, през който стърчат фасунгите на подсветката, мигачите, имобилайзера и синята лампа за дълги. Като се махне капака се вижда, че всички крушки на контролните лампи са скрити от вътрешната страна на платката. Този капак на практика фиксира платката към тялото на таблото. Като се махне капака се освобождава платката, и тя започва да мърда. Проблемът е, че заедно с платката започват да мърдат и четирите стрелки - оборотомер, скоростомер, гориво, и температура, т.е. уредите са закрепени към платката. Циферблатите на тези уреди, обаче, не мърдат, значи са закрепени към предната част на таблото. Не исках да разглобявам и нямам представа, какво ще се случи, ако махна стъклото, и рамката зад него.

Разглобявял съм на CR-V 1, но там няма запоени крушки, всички са на фасунги. Там, като махнеш стъклото и рамката, всички уреди остават на платката, заедно с циферблатите. Така се освобождава място да пипаш около уредите. Дано и при CR-V 2 е така. Около уредите ще има достъп до запоените крушки.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махнах стъклото на таблото, лед крушките са зад циферблата, който е запен и непосмях да го отлепям. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B__1210.thumb.jpg.f873b4d8d8e1a6cba790f81131dd6500.jpg

 

Само стъклото ли свали?

Тая рамка - #5 на схемата, зад стъклото не я ли махна и нея?

 

Като гледам схемата, без вадене на стрелките май няма да стане. Четирите циферблата изглежда да са цяло парче пластмаса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рамката просто я извадих след като махнах стъклото. Вероятно трябва да се махнат стрелките и циферблата.

Тези дни ще пробвам варианта за проба на сензора (предложение на #Krasi-mir) и ще пиша какво е станало. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е отстранен! Оказа се, че при обслужването сензора е бил изваден 😀. Благодаря на отзовалите се.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко късно, но все пак да питам. :D

Какво е обслужвано на колата, че сензорa са го вадили?

Без да искат или нарочно заради някоя процедура?

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...