Jump to content
vuryss

Климатик - съединителя на компресора включва когато му харесва

Recommended Posts

Привет, колата е 2009 2.0 tourer cw1 - получи се следния проблем с климатика:

Компресора работи, като зацепи съединителя и започва да духа студено без проблем, пада до 4 градуса. Но съединителя изглежда да зацепва когато е на кеф. Някой път с часове не работи - после започне да духа студено както нормално, после пак спре и не се знае кога ще тръгне. Майстора вика, че е най-вероятно някакъв датчик който казва кога да сработи електромагнитния съединител и кога не. Но не е много сигурен.

 

Ето видеото което ми прати майстора:

 

Имали ли сте подобен проблем и как го решихте?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че аз като гледам проблем със климатика нямаш а с управлението му.Пуска се климатика,пуска се и перката на вентилатора,спира компресора,спира и вентилатора който е за него.Трябва да се види релето и дали температурните датчици отчитат коректно външна и вътрешна температура.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега пробвахме да разменим релето за климатика със това за клаксона (очевидно са 1 и същи модел). За сега сработва, ще го тествам следващите дни, ако се задържи така дълго време - може би ще е реле...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах сходен проблем , когато взех колата климатика ту тръгне ту не.. Ходих на Сливница до климатиците и момчето ми обясни ,че бобината  аут, обаче малко ме усъмни цялата ситуация. Порових из нета и имаше случаи когато релето кое е за компресора прави проблеми. Аз го извадих напръсках със контактен спрей и до сега нямам проблем . Ако съединителят припъзлва или бобината не зацепва или зацепва когато иска е друга бира. Та уж и аз бях при сервиз и мериха и накрая може би на късмет сполучих.  

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, vuryss написа:

Сега пробвахме да разменим релето за климатика със това за клаксона (очевидно са 1 и същи модел). За сега сработва, ще го тествам следващите дни, ако се задържи така дълго време - може би ще е реле...

Здравей колега. Качи снимка на релетата, и кое с какво сте разменили за да е пълна и ползотворна темата ти за другите колеги.Ако ти е възможно разбира се.

Интересно съвпадение,и аз в Четвърта ходих да направя една профилактика на климата в колата,че миналата година жената нещо му се мръщише,липсваха 180 гр. от фреона но и аз до сега никога не му бях правил такава.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Отиди и си "долей" климатика. Има защита относно нивото на фреона и ако е на границата,прави точно това - включва/изключва когато си реши. Моя правеше абсолютно същото. И аз сменях релета и глупости и накрая просто го долях и вече 2 години работи без проблем.

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Сивиците този праблем го прави точно релето,така,че е възможно да е то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...