Jump to content
inspektora

Какво НЕ ни харесва в нашите Хонди (градивна критика)

Recommended Posts

Преди 3 часа, ceco_accord написа:

Проблема е че новото масло е доста бистро и съответно почти прозрачно,

Е, при дизела няма такъв проблем 😄😄

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
5 hours ago, AzSum said:

Вчера за пореден път се учудих колко нелепа е щеката за мерене на масло.

Особено сега,когато сипах ново масло заради жълтия цвят на щеката ,както и нелепата мрежичка играеща роля на мин-макс нищо не се вижда.

На Опел от 93г. е нива над моята.Метална с 2 черти мин и макс и разпределение на 1 л между тях.

Освен това видях дупчица от камък по предния капак резултат от магистралата.

Сигурен съм като навъртиш 200-300км няма да имаш проблем,и маслото ще и станало по-видимо на щеката ти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Джаза (2011 г., 1,4) съм от две години и половина. Трийсетина хиляди съм навъртял и съм много доволен от избора си, колата ми служи добре и ме радва и като си я погледна и като си я карам.

НО, от ден първи и досега не спират да ме дразнят тия пусти вечно отворени централни духалки. Като се пусне вентилацията и почва едно нагласяне къде да духат - да не е в рамото, нагоре пък завихря в огледалото за обратно виждане, на страни и на горе пак ми вихри над главата. Искам да мога да ги затворя, а въздух да си "църка" от другаде - дупки са предвидени достатъчно. Вариантът с бутона Front не ме кефи - трябва да спирам климатика, после да регулирам вентилатора - пътя ли да гледам, с бутончета ли да си играя.

Друго малко неприятно нещо е недостатъчната козирка над таблото - при това голямо панорамно предно стъкло, вярно, рядко се случва, но лъчите на слънцето понякога падат под такъв ъгъл, че огряват предпазната пластмаса и нищо се не види зад волана.

Друг минус е липсата на парктроник. Да, малка е колата, но видимостта назад е много зле заради модерния дизайн с тясно задно стъкло

Доволен съм от спирачките, шумът за такава малка градска кола дори на магистрала не е кой знае какво. Първоначално ме изненада шумът от песъчинките по калниците, но вече не ми пречи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, ceco_accord написа:

Проблема е че новото масло е доста бистро и съответно почти прозрачно, та не контрастира на покритието върху което е.

Индианците не са виждали такива масла.

Проблемът много добре го е описал @AzSum.

Ако не беше "мрежичката", щеше да е идеално, дори и бистро 0-20 на моята гладка щека се вижда с малко зор(няма нужда от оребряване да се задържи, все пак няма как да топнеш щеката и да излезе суха, дори и в 0-20), но на "мрежичката" е няколко пъти по-трудно, като добавим и оранжевия цвят, ти идва да се гръмнеш.

Наистина е дебилно измислено, няма оправдание.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към оплакванията от известно време искам да добавя и навигацията и то ъпдейтната.

Няколко пъти прави опити да ме подведе и добре ,че България е малка и долу-горе знам откъде трябва да мина.Ако съм в чужбина съм загубен.

Допълнително е много дразнещо ,че трябва да вкарам точен адрес. Онзи ден се опитах да потърся един стадион в чужд град, но к.р

 

И пак да подчертая за щеката.Маслото потъмня и отново нищо не се вижда.Дотолкова, че не съм сигурен докъде ми е нивото. Все едно тази щека съм я правил аз в четвърти клас в часа по трудово обучение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За около 250 000км с ХОНДА, различни модели ,най- лошото е че нямам постоянни социални контакти

със служителите в сервиза, влизам само за масло и филтри два пъти годишно.

 

И  като гледам, как се самонавивате с оплаквания от ХОНДА, ви съветвам да минете на БМВ или ФВ!

:plane:

 

  • Харесвам 3
  • Хаха 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, имат си "трески за дялане", но не са "греда", като някои други.

Аз примерно имам претенции към спирачките на Ледженда, но "ша видим тАа работа". Другото е "ток".

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не е разбрал колегата. Това ,че се оплаквам от някои неща не означава,че не си харесвам колата. Просто не съм кон с капаци и фанатик.Много си харесвам колата и ми прави кеф още като я видя.Това не означава,че не намирам някои недостатъци като вече споменатите. Обичам си колата и марката, но не съм съгласен ,че при цена на старо колкото двустаен апартамент в малък град може да има такива недоразумения като щеката. За щастие , недостатъците се броят на пръсти. Съветите за БМВ и ФВ ще ги пропусна :) 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord нещо съм пропуснал. Сега виждам,че си се закичил с Legend. Със здраве да го караш тоя самолет.Някой път ще дадеш едно кръгче :) Че на моята кончетата й биха могли да са повече, ама нали няма да се оплакваме вече :)

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коневете на Легендата са достатъчни.

Уикенда събирах взвода си от казармата, па ги водих из северозапада. За да не разкарваме повече от необходимите коли, натоварих още 4-ма в моята (да се отъркат в лукса) и съм впечатлен че "не и мигна окото" от допълнителните 4 телеса. До сега бях забелязал че не и дреме дали е на климатик или не, но щом + 300 кила ги няма за нищо - респект към  J35А8. Не случайно тоя мотор в щатите го слагат навсякъде където се събере. :)

Но колкото и съвършен да е Ледженда, пак има недомислици.

Има памет за 2 позиции на водача. Настройват се седалката, страничните огледала и волана. Той е с ел. регулировка и като се извади ключа, се прибира нагоре и напред към таблото, за да осигури по-широко пространство на водача при сядане или ставане. До тук супер, но тази функция не може да се деактивира и всеки път като и "подадеш" ключа, колата го намества според последната позиция. Градско малко ме дразни, но си наместих седалката нагоре и напред, тъкмо да имам по-добра обзорност над страничните огледала. За извънградско съм полегнал - седалката ниско и назад (с вирната нагоре предна част на седалището), волана максимално надолу и към мен и корекция на външните огледала. Така се пътува хиляди километри и слизаш като нов.

ОБАЧЕ!!!

Преходът между 2-те запаметени позиции е супер странен. Воланът и седалката първо отиват до крайните си положения, подминавайки позициите зададени в паметта за другата телесна поза, и после на обратния ход застават на фиксираните си места. Пъхаш ключа, цъкаш извънградско и се почва едно жужене и излишно разхождане из купето, а и ток се харчи. :( Правя го на бензиностанцията (при спряла кола) - след зареждане и преди излизане от града, понеже отдалечава седалката твърде много от педалите и е опасно в движение. И си настройвам салонното огледало, понеже то горкото си няма ел. моторчета и не е включено в тая цялата екстра.

Мъка - МЪКААА. :)

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и плюсове да има тази кола, това би ми скъсало нервите на мен. Няма ли начин със софт ( HDS ) примерно да се изключат тези функции без да набива грешка и дали като цяло е възможно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно има вероятност. Като ида където имат HDS и някой се порови, може и да го ОФФ-нем.

Така ми оправиха задно ляво стъкло. Не бачкаше от бутоните и заради него не работеше комфорт модула, който отваря и затваря всичко от дистанционното. Оказа се че си е "забравило позицията", а аз се канех да разглабям вратата. :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, ceco_accord написа:

а и ток се харчи. :( Правя го на бензиностанцията (при спряла кола) - след зареждане и преди излизане от града

Да не забравиш да го правиш единствено след 23ч, когато електромерът на колата ще мине на нощна тарифа :D

 

Мен ме дразни по нещо във всички, като повечето неща са в стил "липсва ми". Но има една тъпотия на сивик 8-ген, която е непростима. Това колата ти да е с ключ, да трябва да го вкараш в патрона на волана, да трябва да го завъртиш до "контакт" и тогава, понеже някой е видял, че има такива бегачки, да трябва да натиснеш супер шукаритетния червен бутон "ENGINE START"! Това има логика да се прави само за коли с чип или безконтактни ключове, защо са направили тая половинчата тъпотия на сивика?!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мен паленето с бутон ме кефи, чисто като усещане и естетически ме радва, но си има и своите технически предимства, тъй като паленето е разграничено от контакта на системите и качването на помпата и малко или много дава лек толеранс, който при традиционното палене е лесно преодолим и директно въртиш 'на екс', което не е ок. 

Това което ми липсва е скоростомер в борд компютъра, тъй като, като държа волана на 12 и си закривам индикатора. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смятам, че умишлено е поставен бутона, за защита на клемореда. Явно колегата не е имал проблеми с предишните си Хонди. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бат Цецо, нищо лично ма много се вманиачяваш. До преди 5 месеца величаеше акорда и то комби, сега почна легенда, утре очаквам ако си вземеш кадет да е същата история. Все пак тва е купчина желязо, а си човек с опит... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа, Акорда е много добра симбиоза между кеф и полезност (особено комбито), но тази е много по-добра "купчина желязо", макар че има доста алуминий в нея и дори карбон. Акорда беше 120 кила по-лек, 105 коня по-слаб и 1,5 литра по-икономичен, да не говорим че беше само с предно. Нема кък тая да не е по-добра. :) Тепърва ще разправям за нея, но като отпочна темата, не се занимавай да се дразниш.

Аз си харесвам колите, всяка има предимства и некои минуси (нали такава е тази тема) и за това споделям.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, че Легенда е по добра спор няма, на 100% във всяко отношение. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, ама днес пак ме издразни.

Мокетните стелки са доста пухкави и с плътна подложка - да ти е кеф да стоиш бос, обаче предните са хванати за пода под седалките с едни хилави кукички и нямат откачане и закачане на опип. Не можаха ли да сложат едни тик так копчета, ами требе да се потя докато ги свалям и слагам. Японска му работа. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами така е и мене има много неща които ме дразнят и в акорда и в Сивика, но уви, така ще е. Хубаво е да набляга е на тия които ни харесват, но това си е и типично българска черта, да подчертава кусурите! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, по-скоро е темата, зададена от автора. С цел потенциалните нови хондаджии да направят по-информиран избор.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...