Jump to content
inspektora

Какво НЕ ни харесва в нашите Хонди (градивна критика)

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Както всички марки автомобили, така и Хонда си има "трески за дялане". Предлагам в тази тема да ги посочваме, за да бъдем полезни един на друг и на всички, които се чудят каква кола да изберат. Не става дума за индивидуални повреди в автомобилите ни, а за концептуални грешки и проблеми. Да се посочва точно модела, модификацията, двигателя и годината на производство на коментирания автомобил. Започвам пръв:

 

CR-V, Elegance 2008, 3 gen., 2.2 i-ctdi (N22A2), ръчна кутия

  1. Лошо обезшумяване на купето - това беше първото, което ми направи впечатление, когато купих колата и я покарах. Шумът е най-вече от гумите и зависи от настилката. Явно всички японки са така.
  2. Твърда и лесно надраскваща се пластмаса в салона. В този клас май всички са така.
  3. Въпреки многото място в салона и багажника, липсват разни полезни отделения за вещи.
  4. Остаряла концепция на кормилното управление - хидравличен усилвател, който в началото ми беше доста твърд и некомфортен. Е, свикнах вече. Честа повреда е протичане на маркуча за високо налягане на хидравликата. Аз лично нямам такъв проблем.
  5. Непрецизно и тромаво превключване на предавките. Огромна пропаст между 2ра и 3та предавка (около 1200 об. при еднаква скорост). Определено препоръчвам автомат. Жалко, че го има само при фейслифтовите дизели.
  6. Спирачките също не ми харесват особено. В началото на хода на педала има една слабост и след това захапват яко, т.е. реакцията е нелинейна. Не знам, така ли е на всички?
  7. Парното и климатика идват малко слаби. Особено в големи жеги се усеща. Явно и термоизолацията на купето не е на ниво.
  8. Разширителният съд на антифриза е с черна непрозрачна горна част и не може да се види нивото отвън.

Засега толкова. Ако се сетя за още нещо, ще добавям.

 

Редактирано от inspektora
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ОК, за CR-V 2008, 2.0 i-vtec, Executive, автоматик:

1. Обезшумяване. Да, шумът е най-вече от гумите и зависи от настилката, не чак лошо, но недостатъчно обезшумяване за класа на автомобила.

2. Не съм забелязал да има проблем с пластмасата в салона. При екзекютив има разлика в таблото и подлакътниците на вратите, но май останалите пластмаси са същите.

3. Нямам претенции

4. При моя модел управлението на волана е електрическо и нямам никакви забележки.

5. Както казваш - отговорът е автоматик.

6. Спирачките в момента са така и при мен, но мисля скоро да сменя предни накладки и спирачна течност и ще кажа как е.

7. Към парното и климатика също нямам забележки, но всички знаем, че климатикът на нашия модел е проблемен в друго отношение, т.е. разваля се на малко километри.

8. Разширителният съд на антифриза и мен ме дразни изключително много.

И още:

9. Понякога ме дразни колоната отляво на предното стъкло - дебела е и ми пречи на видимостта.

10. Гумичките на водобранните лайстни на вратите се износват бързо - не е проблем, но естетиката се нарушава.

11. Уплътненията на вратите също се свиват относително бързо, в сравнение с други японски автомобили

12. Фаровете потъмняват бързо, пак в сравнение с други японски автомобили.

За това се сещам...все дреболии...оттам нататък всичко по-колата е страхотно! След 3 години каране не бих я сменил за друга в същия клас!

Редактирано от note

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Готина тема :) Макар и оценката да е субективна в известна степен, все пак:

Civic FN2 Type R 2007 - 2011 ( 8th gen UK ) 

1. 
Лошо обезшумяване на купето. Както е написал и колегата, зависи от настилката и от гумите но шума си го има. При други марки автомобили, вътре е къде къде по-тихо. 
2. За разлика от по-старите модели на Хонда, където интериора е на високо ниво, при по-новите пластмасите са много зле и на вид и на пипане. Дори на един Сивик 6-та генерация или пък Прелюд, интериора е страхотен от към материали.  Да не говорим за Акорд от 90-те.. Екологията и рециклирането са страхотно нещо обаче е добре да има и качество, което за мен липсва в част от интериора. Не може да се отлепят дръжките на вратите, wtf?! 
3. Има нещо с тия спирачки. Не знам какъв им е проблема на японците обаче спирачките явно не са им голяма сила. Тя колата си спира обаче усещането от една италианска или немска кола е съвсем различно. При Хонда е някак си "абе сега ще спра ли? Оф спрях!", докато при Ауди "Много бързо спрях, имах още време!" 
4. Паркиране назад - ейй, не им се откъсна от сърцето един парктроник да сложат. Никога не съм слизал да видя колко място остава точно при паркиране назад до момента в който не седнах в Сивик 8-ма UK. Тази кола си плаче за камера за задно виждане.

Това ми е критиката към специално този модел. Не бих го сменил за момента но и трябва да гледаме реално.
 

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние пък си имаме такава тема само за модела :P 

 

 

 

И понеже допреди малко си играх да сменям лампички - считам за крайна недомислица да няма кабел за мигащия сигнал на бутона за аварийни. Самият бутон е предвиден с втора лампа и най-вероятно е еднакъв на всички модели. Някой ден ще ми дойде музата да го окабеля и да си стане като на нормална кола - цъкаш аварийки, бутонът мига. 

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Honda Accord 7 генерация

1. Изключително слабото обезшумяване.
2. Доста твърдата возия дори и на 16ки. Завиждам на силата на духа на колегите, които карат на 18ки и 40 височина на гумата.
3. В началото ми направи много силно впечатление силата, която е необходимо да приложа, за да спирам така както съм свикнал. Това и до ден днешен продължава да ми прави впечатление, тъй като често карам различни коли и правя пряко сравнение на спирачките.
4. Централните духалки не може да им се регулира силата. За задния ред седалки духалките са били опция, която се доплаща дори и при 8ма генерация, при 7 няма такива.
5. В задните врати няма джобове, където да сложиш вода или чадър, съответно понякога когато пътуваме 4 човека на дълъг път накрая намирам някое шише с вода пъхнато в кожения джоб (на гърба на предната седалка) и особено ако е голямо шише, много грозно разпъва самата кожа и си остава провиснала.
6. Няма ски сак в никое ниво на оборудване, това го забелязвам дори и при чисто нови Хонди.
7. Багажника е с неправилна форма и това ме дразни, когато трябва да товаря повече багаж и мястото едва стига.

8. Дори и в executive ниво с едно докосване се вдига само шофьорското огледало - това важи и за доста чисто нови Хонди.
9. Много дебела странична колона + солидно огедало създават огромна сляпа точка, в която веднъж успешно се скриха 2ма пешеходци един до друг.

10. До 2005та модела не се предлага с борд компютър, нещо което предишните ми коли (95та и 99та година) имаха.

11. Потят се фаровете.
12. Пречупено през призмата на 2020та година, модела има не малко детски болести, някои от които струват необосновано много да се ремонтират.
13. Не знам точно каква е кожата, но въпреки че колата нощува в подземен гараж и е с перфектно работещ климатроник, лятото започва да ми залепва гърба още на 20тата минута от пътуването. Това знам, че е при много от моделите с кожа, но например съм се возил в и карал някои от немските конкуренти от същите години и там не се изпотявам толкова бързо. Последния път дори имах пробег от 2 часа и половина и излезнах от колата със сух гръб.

14. Дори и към днешна дата, не само в моя модел, Хонда продължава да прави само шофьорската седалка с ел. функции. 

 

Редактирано от Cap_Slow
  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с повечето неща от предния пост за 7ма ген Акорд доколокото са съвместими с комби варианта. С изключение на возията. Неведнъж съм возил хора, които са ми казвали (без да повдигам аз въпроса), че вози по-меко отколкото са очаквали или чували за модела. Възможно е или твърдото возене да идва от пренадути гуми, или просто от базата за сравнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако мога да направя кратко обобщение на безспорните недостатъци от получените мнения:

  1. Лошо обезшумяване.
  2. Недостатъчно добри спирачки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Много джангър дига матора след 100км -то и преди 100 де ,лошо обезшумяване ,ама много лошо -никакво общо взето ,твърда возия за финната ми фигура от 130 кила ,не отговаря твърдото окачване на стабилноста в завоите която очаквах -не се лепи по асвалта за това окачване -ми сивик -градско возило ,къси предавки -висок разход ,интериор -всичко скърца и хлопа ,машинките на вратите знаете -леш от всякъде -за нови ,лошо начало за японците за нова серия коли ,рейката на волана няма оправия никога перфектно ,скоростната слаба -лагерите се прецакват рано за японска кола ,копчето за парното и то лайняно измислено ,чупи се лошо ,предните амортисиори се скапват бързо ,машинките за местене на фаровете гърмят ,тънки ламарини -удариш ли я и става тоталка и се усуква  за нищо работа,катализатора се топи -нещо пак недоизчислено, озвучаване -скапани говорители и касетофони ,гадна предна конзола за нов касетофон -без преправяне стои грозно всичко ,спирачките отлични -всички ,при добро профилактиране и подръжка разбира се ,мотора 1и6 също отличен ,при добра подръжка и редовна смяна с качествено масло не прави проблеми -редовно го развъртам до 6000 да се разходи добре маслото из него и да издухам някой голф,върви като за 150 коня заради късите предавки ,в сравнение с другите марки курници които наблюдавам всеки ден в сервиза ,хонда е надежден  автомобил ,няма да те остави на пътя за нищо работа -освен примерно датчика на коляновия вал ,ами това е моята кола .

ръгам на 6 къртя павета ,хакам на 7 голяма фиеста ,бухам на 8 и нещо ма докосна  брях брях таз хонда :P

Редактирано от borko 30
  • Нагоре 1
  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Honda accord 2.4 2007  Седан 

 

1. Ако не е настилката много трудно се чува някакъв шум в купето. 1-2 мин след стартиране на двигателя  като паднат оборотите не може да се разбере дали е запален двигателя . На магистрала със 140-150 се чува струята, но пак не е нещо което да дразни много. 

2. Карам с 225/45/17 Возията е стегната , но не мога да кажа твърда. В сравнение със старото ми а3 е много по-добре. 

3.  Преди Хондата карах ауди а3  и мога да кажа, че спирачките са една идея по-слаби от двувратия хечбег. 

4. В завоите е доста стабилна и волана е директен. 

5. Интериора не скърца. 

6. Много лесно се драска боята отвън и вратите отвътре. 

7. Климатика  изстудява много бавно купето. Централните въздухопроводи не могат да се спират. 

8. Бронята под фаровете увисва. 

9. Автоматичното затваряне на прозорците липсва, но мисля да копирам идеята на един колега за затваряне на прозорците един по един и затваряне на огледалата при заключване. 

 

 

 

Редактирано от Alex__
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@Cap_Slow

 

Колега, по т. 8, само за информация - това е направено с цел безопасност на другите пътници. По принцип автоматично трябва да е движението само от бутона, който е на съответната врата, а от бутоните на водача автоматично да е само свалянето. Не може водачът да вдига стъклото на друга врата, без ръката му да е на бутона. Иначе може да защипе пръстите на дете. Предполагам, че това визираш - че водачът не вдига автоматично всички стъкла. 

 

По т. 11 - фаровете не се потят, ами на теб ти тече вода отнякъде и влиза вътре. Фар не може да се изпоти просто така, физически е невъзможно. Ако това беше проблем, щеше на всички коли, без значение марка и модел, да се потят. В общи линии на всички коли фаровете са идентични като конструкция. На Акорда не са по-специални. Може някое уплътнение да ти пропуска, може да е изпуснало лепилото между корпуса и плексигласа. Със сигурност ти тече, макар и малко, колкото да изпоти. Отвори капачката на дългите или късите за през нощта, това е достатъчно фарът да се проветри. Ако след това отново ти се изпоти - 100 % тече отнякъде. 

 

По т. 14 - и двете ми седалки (не само моите) са електрически фабрично, с електромотори за движение и с подгряване. Ако при тебе е само едната - въпрос на оборудване, може би, или на подмяна при катастрофа. Но определено не може да се каже, че електрическа е само шофьорската. Пътническата единствено няма регулиране на наклона на седлото, но пътникът няма педали за натискане, за да си наглася наклона. 

 

Съжалявам за отклонението, но мисля, че в темата не трябва да се изтъкват индивидуални проблеми и да се обобщават за модела. 

 

Ако искаш - пиши в раздела на модела за проблемите, да видим какво може да се направи.

 

---

 

@Alex__, не ти харесва, че в завоите е доста стабилна и воланът е директен, и че интериорът не скърца?!? 

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ogi28b

Исках просто да обобщя какво мисля за модела.  Ако коментара се смята за ненужен моля модераторите да го премахнат. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, понеже темата е какво НЕ ни харесва, та се изненадах. Сега е ясно. 

 

За мекия лак, особено на капака, не се бях сетил. И за мен е учудващо. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
7 minutes ago, ogi28b said:

За мекия лак, особено на капака, не се бях сетил. И за мен е учудващо. 

Като цяло колата отвън много лесно се надира. Вчера бяхме се събрали и се опрях уж леко на  калника /нямах капси и т.н. по дънките/.. та днес след обяд като я измих преди пастирането имаше лека драскотина.  Трябва да се вгледаш в колата за  да ги видиш, но мен отвътре ме човърка като знам че ги има и се надявам след процедурата да изчезнат. 

Редактирано от Alex__

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@ogi28b

 

Това по точка 8 не знам как си го измисли, ама няма нищо общо с безопасността, а с икономия на пари. Мога да ти гарантирам, че не на 1 и 2 марки го има това от поне 20 години. Отделно за конкретни модели в най-ниско ниво на обородуване има вдигане на стъклото с един клик само на шофьорското, а в най-високо ниво на оборудване има за всичките 4 прозореца. Другия вариант е да твърдиш, че на някои производители не им пука за безопасността.

 

по т. 11 - това е ясно, че причината е друга. Както да кажа, че ме дразни как бронята провисва под фаровете и ти да ми кажеш - никоя броня не провисва от самосебе си, има друга причина за това. И за фаровете и за бронята е ясно, че причината се крие някъде другаде. Въпроса е в крайна сметка дали е масово или не.
Променям си мнението тогава на - дразни ме, че уплътненията на фаровете пропускат или лепилото между корпуса и плексигласа изпуска.

 

по т.14 - преди 2 дни гледах ревю на CR-V 2016та година на един от най-популярните америкаснки автомобилни влогъри. Той направи същата констатация, че само едната седалка е елелтрическа. Явно е въпрос на оборудване, ама за мен е супер смешно, в което и ниво да е, ел. функциите за седалката да са само за шофьорската. Смисъл или ги прави и двете без или и двете със. 

Редактирано от Cap_Slow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само тънкия лак на моя акорд 7, заради който колата се драска много лесно ме дразни. Другото  са неща, с които се свиква лесно, че даже шумното купе ми харесва в някои ситуации. Не е ок да караш с 150, и нагоре с тая кола, но то е и незаконно в България. Хондите са много леки за някакви високи скорости по магистрали в комбинация с вятър, ама за това си взимаш ледженд и си готов.

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, Cap_Slow написа:

по т. 11 -  ....
Променям си мнението тогава на - дразни ме, че уплътненията на фаровете пропускат или лепилото между корпуса и плексигласа изпуска.

 

Ти както и да си промениш мнението - проблемът остава при теб. Ако ти не искаш да си го решиш - това вече е друго. 

 

То е супер смешно също и в което и да е ниво на оборудване да имаш навигация или да нямаш, да имаш шибидах или да нямаш, да имаш климатик или да нямаш, и т. н. Това е въпрос на оборудване и никой не е виновен, че първият собственик се е скръндзил за дясна ел. седалка. Просто ти нямаш дясна ел. седалка и го каза така, сякаш от завода не е излязла нито една кола с дясна ел. седалка, че даже и до днес било така. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комбето имам от 55 месеца и вече с всичко съм свикнал - не че има много и непоносими кусури.

Сега като му обух и летните гуми си е беш моят тип автомобил. Дразни ме само че няма да успее да е вечен, но то и аз така.

Откак смених задните дискове и накладки + нова течност преди години - спира чудесно. Пробвал съм други Акорд 7 и наистина се уплаших.

Моят не е шумен - нали е комби.

Кожата лете пари, а зиме е студ, но нали има подгрев, а ако искам всичко да ми е темперирано, ще седя в жената, а не в колата. :)

Далечните подглавници скоро ще намерят решение - даже имам 2 варианта, но ще пробвам първо по-обратимият. Ако стане - ще дам знак.

Абе - кво да пиша - добра е колата - радва ме - спътник и приятел безотказен - дай Боже всекиму.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

 

15 hours ago, ogi28b said:

Ти както и да си промениш мнението - проблемът остава при теб. Ако ти не искаш да си го решиш - това вече е друго. 

 

То е супер смешно също и в което и да е ниво на оборудване да имаш навигация или да нямаш, да имаш шибидах или да нямаш, да имаш климатик или да нямаш, и т. н. Това е въпрос на оборудване и никой не е виновен, че първият собственик се е скръндзил за дясна ел. седалка. Просто ти нямаш дясна ел. седалка и го каза така, сякаш от завода не е излязла нито една кола с дясна ел. седалка, че даже и до днес било така. 

 

 

Не знам трудно ти е да го разбереш или нарочно се заяждаш, но го пиша за последен път и си прекратявам участието в темата, защото тя така или иначе е за неща, които ни дразнят в НАШИТЕ (демек МОЯТА) Хонди, а не някой да ми цитира точки и подточки и да ми обяснява кое какво и що било в неговата, сякаш това променя нещо за мен.

 

Един проблем, който е масов и някой го дразни, НЕ СЕ промяня от факта, че може или не може да се реши. Това, че на 8 от 10 Акорда са им провиснали предните брони под фаровете е факт, имаме си и тук голяма тема по въпроса и в други форуми има. Това, че се слагат някакви гумени тампони и някак се оправя този проблем, не променя факта, че го има и някои  хора ги дразни. Мен не ми пука грам за външния вид и ако ще 20 стотинки да струва оправянето, няма да се занимая никога. Същото е и с фаровете. Нито съм го видял само на моя Акорд, дори и в тази тема има 2ма човека, които са го отчели вече.

 

И да, смешно е някой 2003та година да е отишъл и да е казал, искам Акорда с най-големия двигател и в най-високо ниво на обордуване и някой да му е казал- еми ок, ама за 2ра ел седалка е 200 евро отгоре. Това в последствие го подкрепих и с факт, че дори и към днешна дата е такава практиката, макар и мисля не в Executive. Там вече са благоволили да са 2 ел седалките.

Само за справка, в пежо 406 и 407 (автомобили, които тук масово ще определят като кенефи и че Акорда е от друга вселена спрямо тях) няма вариант в никое ниво на оборудването да си с ЕДНА ел. седалка. Това са коли, които и към тогавашна и към днешна дата са доста по-евтини.

Даже 407цата във всички нива на обородуването има духалки за задния ред седалки :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

Добре, добре, стига вече. Явно разбираш темата по различен начин - да се оплачеш от твоите си проблеми и да не искаш да си ги решиш. Бронята ти я засягаш като проблем, аз въобще не я коментирам и не знам защо продължаваш да я даваш за пример. Съгласен съм за нея, конструктивно е лошо направена и провисва. Коментирам ти мокрите фарове и ти казах че текат, това е технически проблем, който се оправя лесно и бързо, а не се потят просто така от нищото. Карай си с мокрите фарове и си бутай седалката на ръка, не ми пречи. Аз съм сигурен, че твоята е сменена след катастрофа и са сложили най-евтината, която са намерили, а буксата за захранване е отрязана и остатъците са скрити някъде под тапицерията. Освен ако някой не каже, че така е купил колата чисто от магазина, с една електрическа и една ръчна седалка, тогава ще ти се извиня за грешката.  

 

На мен пък не ми харесва, че съединителя превърта между 2000 и 2500 оборота. Не ми харесва, че лявата пръскалка пръска на една струя, а не на мъгла. Не ми харесва, че лампичката на задния плафон примигва, не ми харесва, че не можеш да си напълниш резервоара до горе от първия път, а след 50-я литър поема едвам едвам...  Така до утре мога да си изреждам моите проблеми. 

 

Не знам защо винаги като кажеш на някой нещо, което не му изнася - веднага е "заяждане". Напротив, дори бях готов да ти предложа помощ за справяне с проблема. Очевидно не искаш, така че бъди здрав и си карай с течащи фарове. 

 

 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За изпотяването на фаровете мисля, че е масов проблем, поне на преди фейса. Моята е така и много други също. При мен изпотяването е много малко и по рядко се появява, но го има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Споделям още един блъскан Акорд с една ел.седалка, да не се нахендри някой да го вземе. Най-вероятно и потенето на фаровете е предизвикано от удара и неговото замаскиране - https://www.cars.bg/offer/5e696d32a65b26758e48ad42

 

ПП: Дори като гледам всичко съвпада - изпотен е десен фар, пасажерската седалка е без ел. фунцкии --> ударът е бил от дясно.

Редактирано от Cap_Slow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 51 минути, Cap_Slow написа:

Споделям още един блъскан Акорд с една ел.седалка, да не се нахендри някой да го вземе. Най-вероятно и потенето на фаровете е предизвикано от удара и неговото замаскиране - https://www.cars.bg/offer/5e696d32a65b26758e48ad42

 

ПП: Дори като гледам всичко съвпада - изпотен е десен фар, пасажерската седалка е без ел. фунцкии --> ударът е бил от дясно.

Не продавам тази кола, но не е коректно според мен така да се мятат обвинения. 
Всички акорди преди фейса са само с шофьорска ел седалка. Всички фейсови са с две предни ел седалки, само без накланяне на пасажерската във височина.

Този от обявата е със седалка, каквато му се полага от завода и не означава, че това е знак за удар от дясно. Нито пък запотеното стъкло...

Редактирано от e4omir
.
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Off Topic

 

@e4omir

Съжалявам, че не си хванал иронията...

ПП: Има и пре фейсови с две ел. седалки очевидно.

 

 

Редактирано от Cap_Slow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам че и в тази тема се прокрадва "високо напрежение", и за да не изглежда че само аз съм на 100% доволен, ще добавя и някои негативи.

Въпреки че моята е Екзекютив и си има всичко (без ненужната ми навигация), бих се радвал и на следните екстри:

1. Да бе 4х4 - (каквато версия се е предлагала за Япония) и с леко повдигнато окачване в стил "крос кънтри". Вероятно са решили че ще дръпне част от клиентите на Ц-РВ-то.

2. Да имаше "перца" на волана (при фейса), понеже по това време излиза и вторият Ледженд, а управлението на кутиите е еднакво и вероятно има свободни писти в лентовия кабел. По това време обаче вече е в ход разработката на Акорд 8 и са ги "отложили" за него.

3. Задните пасажери биха се радвали на персонални "духалки" + подгрев и за себе си, но явно Акорда е средна работа и те "не са ора" (според управата на Н).

Но пък останалото е достатъчно добро и с приличен ресурс, та пълно щастие нЕма.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Off Topic

 

АЗ изобщо не съм имал за цел да се заяждам с някого. Колега @Cap_Slow, моля да приемеш извинението ми и да простиш незнанието ми за това, че пре-фейс са излизали само с електрическа шофьорска. Аз лично не съм виждал такава. Винаги са били или с 2 или с 0. При това положение и аз го считам за недомислица и странност.

 

Не можеш да получаваш ЛС, защото опитах там да ти се извиня, за да не натоварваме хората. Ако си ме блокирал - добре, но ако е някаква друга причина, моля провери защо не можеш да получаваш ЛС. 

 

 

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мога да споделя и при осмицата как се е стиснал японеца и при екзекута.

Много съм подразнен,че стъклата не са соларно-атермични още повече пък люка.  - проблема с люка е решен с най висок клас фолио срещу УВ.

Багажника при комбито не е това което очаква човек от едно комби,  - не може да се реши проблема.

Шумоизолацията е ужас.  - проблема е решен с няколко дневен труд от мен и сега е тишина.

Пасажерската седалка няма опция за на горе/на долу.  - проблема ще го реша при първа възможност със смяна на седалката скоро.

Тънки ламарини.  - не може да се реши проблема.

Та проблемите ми за които спокойно мога да обвиня японците за мен са два. Другото ми е просто разход.

Редактирано от Митко Йотов
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 5.05.2020 г. at 20:05, inspektora написа:

Ако мога да направя кратко обобщение на безспорните недостатъци от получените мнения:

  1. Лошо обезшумяване.
  2. Недостатъчно добри спирачки.

Следваща добавка към обобщението:

3. Централните духалки на таблото не могат да се затварят и регулират като въздушен поток (на мен лично не ми пречи, но много колеги са го посочили). Аз съм установил, че при мен духат само при охлаждане.

4. Тънко и лесно надраскващо се лаково покритие.

5. Провисваща предна броня (аз нямам такъв проблем, но е посочен многократно в тази и други теми).

6. Недостатъчно добра климатизация (това е субективно и трудно измеримо, но сравнено с други автомобили в същия клас прави впечатление). Може да бъде свързано с лошата шумо/термо изолация.

 

 

Редактирано от inspektora

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разглезила ни е нещо цивилизацията.

Истинският автомобил за страст и удоволствие (този - задният) няма термо и звуко изолация, климатик, хидравлика, ел. стъкла и седалки, па камо ли борд комп и други гаджети.

Предава само есенцията на живота, която е отвъд "зоната на комфорт".

33 vs 13.gif

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, ceco_accord написа:

Предава само есенцията на живота, която е отвъд "зоната на комфорт".

Цецо, разбирам привързаността ти към тази кола, но за повечето хора есенцията на живота не се заключава в една дърта ламарина :yes:

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако хората се задоволяваха с това, което имат - още щяхме да живеем по 30 години и да ловим диви животни с лъкове.

 

И да не съм офтопик - да споделя за моя Accord 8 Executive 2.4i Tourer няколко негативни неща, които и преди съм писал:

  • Комби е, но багажникът е срамно малък.
  • Шумоизолацията е лоша. Заради това, че е комби и калниците са в купето, нещата са още по-зле. Направих допълнителна такава.
  • Аудио системата уж е "Premium", но в нея няма нищо Premium. Осезаемо по-зле от тази на 7ма генерация, а самите говорители са с качеството на най-евтините китайски в Метро по 15лв парчето. Дори има recall, но пак ги заменят с оригинални гадни.
  • Колата е доста тежка (1.7 тона) за класа си и това се чувства.
  • При мен боята на предният капак над емблемата се надигна от корозия. Дано е изключение.

 

Иначе колата е пълна с всякакви хубави екстри, има добро поведение на пътя и е здрава. Радва ме безкрайно, но си личи, че Хонда изостават в някои отношения от другите марки в този сегмент. Което може би е част от причината Mazda 6 все още да се продава, а Accord да бе спрян за Европа 😔

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, inspektora написа:

Цецо, разбирам привързаността ти към тази кола, но за повечето хора есенцията на живота не се заключава в една дърта ламарина :yes:

Под "есенция" имах предвид живецът който носи "дъртата ламарина" и наистина е като арбалет, и ме прави 30 годишен. :)

Предполагам знаеш че тая версия е "Рекс 1 в овча кожа" !

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм смятал че Хонда се купува умишлено и информирано.

Ако човек знае какво очаква, е странно да е разочарован, дори и да сравнява с други марки и модели.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нямах предвид темата да се превръща в "за и против Хонда". В този форум всички сме избрали тези коли и не пречи да посочим недостатъците им, които обективно съществуват. Това ще е полезно за нас и за всички, които четат форума. Затова и от време на време правя обобщения, когато се натрупат достатъчно мнения. Статистиката е суха и скучна, но и безпощадно вярна дисциплина, неподвластна на емоции.

@darius Нищо не пречи да направиш една тема за предимствата на Хонда.

Редактирано от inspektora
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord никой не говори за разочарован. Темата е "Какво НЕ ни харесва в нашите Хонди". Напълно възможно е да направиш съзнателен компромис с някои неща, за сметка на други, които са по-важни за теб. Нещо повече - обикновено ако си добре информиран, основната ти задача е да претегляш предимства и недостатъци. При покупка втора ръка това е още по-силно изразено - балансираш цена със състояние, екстри, цвят, точен модел двигател/скорости, надеждност, имаш ли майстор да ти я поддържа и прочее. Ако си купиш 10 годишен автомобил и кажеш, че абсолютно всичко ти харесва и не би го заменил за нищо на света за друг - това е по-скоро фанатизъм.

 

@darius има безброй много теми защо си обичаме колите и не случайно малко хора тук сменят марката. Тази тема е с ясно заглавие - нека не я пълним с офтопик. :) 

  • Нагоре 1
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mitaka0007 Благодаря за оценката на темата!

По отношение на корозионната защита искам да уточним нещо. Аз също съм забелязал, че компонентите на окачването са много корозирали (характерно за повечето японски и корейски автомобили).  По ламарините, обаче, не съм забелязал ръжда. Така че, моля уточнявайте конкретните места, когато става дума за корозия. Понякога това се дължи не на лоша обработка на ламарината, а на натрупване на кал и листа в някои джобове, задържане на влага и оттам ръжда. Например при Голф и Джета се натрупват боклуци в долната част на предните калници, запушва се дренажа и яко избива ръжда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В семейството имаме и Jazz 2003 1.4i, ръчка. Там мога да изброявам доста по-дълго какво ми харесва, спрямо какво не ми харесва, защото е прелестен автомобил за парите си и е може би най-практичната малка кола, която съм карал. Но по въпроса с корозията, ръждясали са веждите на задните калници, праговете от двете страни и долните ръбове на вратите. Но 17 годишна кола внос от Швейцария, честно казано оплакванията не са на място...

 

В същото време - нещо, което искрено ме дразнеше в стария ми Акорд 7 2004 - няма борд компютър (среден разход). Нещо, което Джаза, далеч по-евтин модел от две години по-рано, има.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случая статистиката отчита колко хора НЕ са доволни от спирачките, обезшумяването и т.н. При условие, че почти всички посочват едни и същи неща като недостатъци, това става статистически значим факт.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...