Jump to content
stany681

Мнение за CIVIC 8, дизел

Recommended Posts

Здравейте, колеги. 

Карам Акорд,сега търся за жена ми Сивик. Изгледахме де що има такива в София - голяма греда. Търсихме определено бензинови, но единствените харесващи ни  са 1,4/100 к.с.,2010 г. по 10500 лв...И са бая съмнителни( особено едната - предлагат я за на 90 000 км, гаражна и на практика наистина няма забележки- интериор, екстериор, върви отлично, отдолу си е ОК....)Но и цената е...пък без есктри,като повечето бензинови с 4 врати.Голяма дилема !

Последно се загледахме по този от линка : https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11584203962754223&slink=f93e47

Някой гледал ли е автомобила ? Има теглич, което ме притеснява във връзка със съединителя. Иначе е със съвсем незначителни забележки,които ще бъдат оправени( липсващи 2-3 щипки  например).Има всички есктри, без навигация; двигателя работи нормално,както и всичко по колата функционира. На Акорда ни е същия двигател и вече трета година е бетон .Сивика има транзитни номера и няма проблем да се тества и закара до Юбико наример за диагностика.Цената , ако колата е ОК и я вземем, би била 7400-7500.

Моля за мнения, понеже нищо не разбирам от СИВИК;струва ли си точно тази. 

Благодаря предварително :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колега, от написаното разбирам, че търсите бензин обаче гледате дизел. Аз лично не разбрах от написаното, бензин или дизел търсите. Не виждам какво и е на цената на 1.4 ако е в много добро състояние. Дизела е по-евтин но само смяната на комплект съединител с демпфер и отивате на цената на горната. Във всеки сервиз могат да проверят основни неща но не всичко, дори в Хонда. Майстора няма как да знае дали харчи по 3 литра масло до смяна при бензина а при дизела дали турбото няма да изпуши на излизане от сервиза. Точно тази ако не я е гледал някой колега, няма кой да каже дали си струва, защото е снимка. На снимка изглежда по 1 начин, на живо по друг. Дали си заслужава преценявате единствено вие.
Иначе ако се търси коментар по снимките според мен, изглежда стегната и ако човек търси дизел си заслужава да я види. Затъмнени са дори и стъклата което е добре, ще трябва да купите и едни летни гуми ако няма 2-ри комплект, зимните не се вижда колко са стари. Толкова по снимка ;) 
P.S. Навигацията не е "пакет" а е допълнителна екстра. Тя се е поставяла при желание като добавка към всичко останало ако се доплати за нея.

Успех и дано попаднете на читав автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Mkilla написа:

Здравейте колега, от написаното разбирам, че търсите бензин обаче гледате дизел. Аз лично не разбрах от написаното, бензин или дизел търсите. Не виждам какво и е на цената на 1.4 ако е в много добро състояние. Дизела е по-евтин но само смяната на комплект съединител с демпфер и отивате на цената на горната. Във всеки сервиз могат да проверят основни неща но не всичко, дори в Хонда. Майстора няма как да знае дали харчи по 3 литра масло до смяна при бензина а при дизела дали турбото няма да изпуши на излизане от сервиза. Точно тази ако не я е гледал някой колега, няма кой да каже дали си струва, защото е снимка. На снимка изглежда по 1 начин, на живо по друг. Дали си заслужава преценявате единствено вие.
Иначе ако се търси коментар по снимките според мен, изглежда стегната и ако човек търси дизел си заслужава да я види. Затъмнени са дори и стъклата което е добре, ще трябва да купите и едни летни гуми ако няма 2-ри комплект, зимните не се вижда колко са стари. Толкова по снимка ;) 
P.S. Навигацията не е "пакет" а е допълнителна екстра. Тя се е поставяла при желание като добавка към всичко останало ако се доплати за нея.

Успех и дано попаднете на читав автомобил.

Благодаря.Принципно търсим бензин, но наличните

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. Търсим бензинова, но поради липсата на устрйващи ни като цяло, вкл. и ценово, започнахме да гледаме дизелови. В огромна дилема съм. Дали да вземем втори дизел с евнтуалните му проблеми, или да търсим бензин? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж в раздела Продава..., там колега продава 1,8 бензин, но незнам дали ще те устрои цената, в прдевид цената на дизела която си посочил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 21 минути, goga написа:

Виж в раздела Продава..., там колега продава 1,8 бензин, но незнам дали ще те устрои цената, в прдевид цената на дизела която си посочил.

Благодаря, обадих му се, но колата е 2006,на исканата от колегата цена има оферти на 2 години по-нови. Но в крайна сметка, зависи от състоянието... 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Имам наблюдения върху 8 ген фейс 1.4 с по-мощния мотор 99к.с. Колата е супер особено за градско, извънграда скорости до 140 също смятам, че не се усещат, кой знае колко т.е върви си прилично. Моята е доста по-стара като година пак 1.4 90к.с в 6 ген и да ти кажа честно ако трябва да избирам, след като съм карал мотор с такава динамика бих избрал по-мощния вариант. НО...
Плюсът на 1.4 в 8 ген според мен е, че е модел купуван нов от клиенти, които едва ли ще са издевавтелствали над нея като цяло т.е шансът да намериш наистина запазена кола е много голям. 10-11к за фейсов сивик 8 ген според мен са нещо нормлано без значение от двигателя. (следя обявите от над 2 години, просто интерес към модела), бензиновите винаги ще държат по-висока цена, така че това отново е плюс. Поддръжката на 1.4 8 ген е изключително поносима, да не говорим че няма никакви сериозни драми нито със скорости, нито с двг, съединителят ти е около 200лв комплект +-50лв, смяна колкото ти вземат. Друго голямо не се сещам какво може да излезе. По окачването мисля, че всички са еднакви 1.4,1.8 или 2.2 май само тайп С е с по-твърдо и ниско окачване. Амортисьорите мисля, че са към 100лв броя, има тампони на амортисьори, които трябва да се сменят само с оригинални такива иначе издават неприятни звуци и е дразнещо. Масла, филтри и тн сигурно в едни 200-300лв ще се вместиш да смениш всичко + скорости. 

Относно 2.2 - проблемите, които могат да излязат са нормални предвид възрастта на автомобила, определно е най-пъргаво усещащият се двг в модела, ест като изключим Тайп Р. Щом караш кола с този мотор, знаеш какво е. Но бърза сметка, ако всичко възможно "гръмне", отива на около 5000лв. Аз лично не бих поел риска ако колата струва 7к да се вкарам в приключения за още 2-3-5к лв. Това не го прави лош мотор, просто годините си казват думата. АКО намериш дизел, който има документи за смяна на едно от изброените : верига, съедините+маховик, турбо - тогава си струва да го обмислиш. Но говорим фактури, километри и тн доказани в сервиз.  Дюзите и ДПФ-а също са цифра. 
Заключение: или си разшири периметъра на търсене т.е други градове и търси 1.8,  или ако динамиката на 1.4 те устротйва, вземай него и забрави за скъпоструващи ремонти.

 

Относно обявата: След по-задълбочено разглеждане, на мен ми изглежда прекалено "намазана". На една от снимките не виждам на фаровете да има ОЕМ лого на марката или Хонда, а оригиналните фарове винаги имат такава щампа, ако бъркам да ме поправят колегите. Ако е имало удар то може да е бил лек, но може да е бил и по-сериозен --> да се огледа внимателно. 
Ако продавача ти я дава за 7.5к, да кажем си слага минимум 1000 горница, 1000 автовоз и падаме на цена от ~2000 евро. Продавача съдейки по-логото вкарва коли от Италия. В сайтовете за обяви кола с тези километри започва от 4000 евро без да е екзекютив. За 2000Е са на двойно километри и със сигурност им предстоят ремонтите описани по-горе. 
Другото което виждам е, че с тия транзитни номера има снимани и други коли - тук не съм наясно дали е ок пред закона, но също може да се има едно на ум. 

Редактирано от PetioHonda
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за полезния пост. Вече сме решили, че търсим бензин. По отн. на въпросната дизелова кола-има си забележки, които на снимка не се виждат. И цената е 8 и нещо, като я свалиха на 7500...Както и да е, няма да е тази. Търсим бензин и това е. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Съпругата ми имаше две Civic 9 - първата L13Z4 i-vtec, 99 коня, следващата R18Z4 i-vtec, 142 коня. Разликата в динамиката и поведението на двете коли е огромна, докато разхода на гориво при едни и същи условия е еднакъв. Моят съвет е - "Колкото повече, толкова повече". Все някога тези 40-ина коня повече ще ти потрябват.

 

Нямам идея, дали Civic 8 е със същите двг, но предполагам, че положението с двата двигателя е подобно.

 

п.п. Съпругата ми в момента е в положението на автора на темата - търси се Civic 8.

В този ред на мисли, бих искал да ползвам темата и да задам един въпрос, предполагам и на Стани (и фемили) ще му е интересно. Какво ще кажете за автоматика? Говоря за надеждност, разхода на гориво не го коментирам. Автоматикът не ни е приоритет, просто ще се вземе колата с по-добра цена.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

доста неща изчетох за автоматиците на Хонда/Сивик, и нещата не са особено впечатляващи. Може би само седанът за USA, който е автомат, е изключение. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля да игнорирате въпроса ми за автоматика. Изложих се като читател, за което се извинявам. То си имало тема със същия въпрос и прочетеното в нея ме устройва като информация. ;) 

Ако само това са проблемите на i-shift ... ще се поинтересувам, как стои въпроса с отстраняването им в Англия и ако не е драма вероятно ще ги ползвам за драстично сваляне на цената. Това ако попаднем на кола с такива "проблеми".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Хонда за мен е аналог за здравина на ръчните скорости и бензиновите двигатели. От там нататък според мен има по-добър избор за автоматици и дизеляци. Ако трябваше да избирам автомат който да комбинирам с дизелов агрегат то бих загледал Audi, Mercedes , BMW, Citroen а като дизел с ръчна кутия също Alfa Romeo/Fiat. Не искам да влизам в полемики за дизела но в световен мащаб той ще отпада малко по малко и не знам дали е редно въобще да се говори за покупка на автомобил с такъв двигател. Факт е обаче, че при леките автомобили, японците изостават от дизелите на европейските производители като здравина, разпространение и цена на частите. От япончетата, за мен ISUZU имаха много добър дизел но там не знам дали го ъпгрейднаха по някакъв начин в годините.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic
преди 16 минути, Mkilla написа:

Хонда за мен е аналог за здравина на ръчните скорости и бензиновите двигатели. ...

Ще си позволя да добавя и добрия стар хидротрансформатор.

За останалото, т.е. за дизела на Хонда сигурно си прав, не съм се интересувал, що за стока е.

Обаче, за Ровърския 2-литров дизел в Civic 6 и Accord 6, и за Исузуто в Civic 7 ... само суперлативи.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, Колега,

 

Не знам дали сте се спрели вече на конкретна кола, но не вземайте 1.4! Този двигател е прекалено малък за това купе и колата се усеща отвратително за мен. Избора ви е между 1.8 и 2.2. Карах дизел доста дълго време и двигателя е страхотен - икономичен, динамичен и т.н. Остава си обаче риска от скъпи ремонти ако не попаднете на читав двигател, а и знаем какви са ни горивата. Ако все пак се спрете на дизел, тъй като масово това вкарват, не вярвайте на някакви 100к км, които ви обявяват. Задължително закарайте колата в сервиз на хонда, преди да я вземете. Навремето пълната проверка беше 81лв.  Колите са здрави като цяло и ако намерите читав 1.8 бензин би било най-добре.  Гледайте да не е лепен задния спойлер, че на първите модели щипките се чупеха и почва да тече в багажника, амортисьори, съединител,  климатик и дисплеи са нормални неща, които задължително трбва да проверите. Разни пушеци от дизела видите ли, бягайте и винаги гледайте при студен старт какво става, че да не я е подгрял собственика преди да отидете да я видите. Аз лично от моята останах много доволен и ми служи добре доста километри, надявам се новия собсвтвеник също да си я кара безаварийно.

 

Поздрави и успех с покупката!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. Аз карам АКОРД 8-ма, дизел и знам за какво иде реч....Няма да е дизел, определено. Търсим бензин ,1.8, и това е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...