Jump to content

Recommended Posts

Здравей колеги наскоро си купих CR-V2 когато се включи 4х4 колко процента е от пред и отзад.И когато несе включва 4х4 как е разпределениет на колелетата при нормално каране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4Х4.pdf

Тук е обяснено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 20.04.2020 г. at 20:41, Троянов написа:

когато се включи 4х4 колко процента е от пред и отзад

https://m.awdwiki.com/en/honda/

Виж първата картинка.

Прикачвам и тук да не изчезне линка.

honda-hrv_x.jpg

И не гледай, че е HRV.

 

А на втората част от въпроса мисля, че можеш и сам да си отговориш даже без да гледаш картинката. 

Редактирано от dindin
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От файла се разбира че C-RV 3 при движение назад е само на предно вярно ли е това ?

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

А за разкрачено дясно колело отзад имаш ли идея какво да направя.Да сменя тампони или да повдигна със 1,2 или 3 см. отзад. Защото дясно колело от стенд казаха че леко се е разкрачено.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

 

Троянов, земи прОчети малко де.

Емича си е направил труда да обясни, какво точно се прави за разчекната задница.

Това в оная първата тема, където те прати Змията.

 

С две думи - не става. 

Само с повдигане, смяна на тампони и каквото-и-да-е друго по окачването с нови оригинални части НЕ СТАВА.

Трябва да замениш някои части с модифицирани афтърмаркет такива, ако искаш да оправиш разчекването.

 

Преди 8 часа, Emicha написа:

Не.

 

 

Емич, пак ми падна на мушката, да те питам нещо! Ама така е, като имаш и 2-ра, и 3-та ген. CR-V!

Ако си погледнал PDF-а от поста на Карпера, не мислиш ли, че "има нещо гнило в Дания"?!

Аз се усъмних леко, погледнах тук-там в нета, и май верно има гнило.

 

Тоя пич, автора на PDF-а, вика, че на 3-та генерация ол уил драйва вече е с електроника, грубо казано. 

Аз не видях такова нещо и в трите източника в нета. До 3-та генерация системата си е доброто старо RT-AWD със DPS. Вече в 4-та се появява ел.помпа и друга електроника. Тоя същия твърди, че RT-AWD и DPS са две различни системи, а всъщност мисля, че не е така. 

 

Таааа, какво ще кажеш ти, като човек виждал на живо заден диференциал на CR-V III, за разлика от мен?

п.п. От отговора ти зависи, дали да похваля, или да нахокам (отново) Карпера за това, какво публикува. :D

Редактирано от dindin
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех да си остана само с картинката, ама я взех от тука:

https://www.awdwiki.com/en/honda/

 

Според това в сайта чак след 2012 е електронно превключването (electronically-controlled multiplate clutch).

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Диндин, благодаря за редактирането.

Трябваше сам да се сетя да го скрия това. 😜

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Krasi-mir написа:

 

.....Емич, пак ми падна на мушката, да те питам нещо! Ама така е, като имаш и 2-ра, и 3-та ген. CR-V!....

.....Таааа, какво ще кажеш ти, като човек виждал на живо заден диференциал на CR-V III, за разлика от мен?....

 

Пак ти ли бе....:D.

 

Еми слушай тогава:

При мен и при 2-ра (фейс-2006г.) и при 3-та (фейс-2011) няма разлика в изпълнението на 4х4 то.

Видимо задния диф и при двете е еднакъв, като при 3-та, визуално изглежда една идея по-малък и оребрението му е леко променено, но като действие  няма разлика.

Сега този файл го имам от доста гони и съм го чел.Там на стр.43 пише за някакво ел. подобрение, има и схемата/снимката но при мен това го няма.

За да ти дам тема за размисъл -точно такъв заден диф (с някакъв ел.усилвател - като от картинката от стр.43, ) на 3-та ген. (но изпълнение преди 2009 г.) съм виждал на живо:).

Въпросното СРВ беше бензиново и беше внесено от не знам къде, обаче го видях лично.

Та има и такива изпълнения, но сигурно са много редки, а защо нямам идея .

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, Emicha написа:

Не.

 

Ама май да. Едва ли ще го открия , но имаше един клип в който тестваха 2-а и 3-а на пясък. Задните гуми бяха подпряни на бордюр и трябваше да тръгне назад. Не се получи при 3-а. Предните започнаха да превъртат и окопават а задните не се включиха да потеглят и изкачат бордюра. При 2-та го нямаше това. Задните зацепиха и задницата се качи на бордюра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бре, тва е интересно. Ако намериш клипа качи го. 

Той колегата питаше май за движение напред (ако това е имал предвид под нормално каране, че моето каране назад не е нормално :D) , ама е добре да се знаят повече неща. 

Редактирано от dindin
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, docev написа:

 

Ама май да. Едва ли ще го открия , но имаше един клип в който тестваха 2-а и 3-а на пясък. Задните гуми бяха подпряни на бордюр и трябваше да тръгне назад. Не се получи при 3-а. Предните започнаха да превъртат и окопават а задните не се включиха да потеглят и изкачат бордюра. При 2-та го нямаше това. Задните зацепиха и задницата се качи на бордюра.

 

Аз на някакво видео ли да  вярвам , или на очите си, като съм пробвам и двете на сняг - на задна естествено ?

 

п.п. Относно това за бордюра - в някоя от темите (преди години) и за него съм писал, а по-точно  как на задна, 2-та. се оправя по-лесно от 3-та , но това не значи, че въпросното 4х4 не се включва.

Редактирано от Emicha
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...