Jump to content
emonai

Тампон зад диференциала

Recommended Posts

Здравейте, като ,,останахме в къщи", и се огледах в колата. Имам канал в гаража и поразгледах. Направиха ми впечатление две неща, напукан тампона на деферинциала и леко омасляване от към капачката на дясната полуоска. Аз съм с АТ. Та докато върви пълненето на кашона в общите поръчки за резервни части, да отреагирам. Но въпреки, че се имам за леко технически грамотен, не можах да се оринтирам за  някакъв семеринг в диаграмата от japancars. VIN- SHSRE58808U036182. Ако някой може да ме ориентира? А ето снимка и на тампона, дали се вманячавам, че не видях тема някой да се е оплаквал от него?

IMG_20200417_133850.jpg

IMG_20200417_140215.jpg

IMG_20200417_134414.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен трябва да са номер 32 или 33 или и двете от тази схема. Най-добре се консултирай с човека, който ще ги сменя.

 

https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=19730&nplgrp=4&cmodnamepc=CR-V&xcardr=5&dmodyr=2008&carea=KG&ctrsmtyp=5AT&xgrade=EXECUTIVE&nplblk=B__2010

 

Има ги и неоригинални, но тъй като не е спешно и са евтини части добро решение е обща поръчка на оригинал. Давам линк само за справка.

 

https://www.autodoc.bg/search?keyword=91202-PWT-003

 

https://www.autodoc.bg/search?keyword=91203-PWT-003#

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, Bizzito написа:

 

 

 

 

Редактирано от emonai

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за отговора, но аз съм те подвел, че веднъж говоря за диференциала, но там става въпрос за тампона. Сълзенето е при излаза на ПРЕДНА дясна пулоска от АТ. Преди две год. като купих колата попитах в сервиза, където я проверяваха /при Слави в Овча купел/ казаха ми малко е ще го следиме. Но капка по капка вир. Та затова искам да си поръчам там семеринг ли е, което уплътнява. Та снимката е от скоростната кутия към дългата дясна полуоска.

Редактирано от emonai

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, ясно. Там и аз май не мога да я намеря по схемите, поне на пръв поглед. Доста елементи има и е трудно.

Иначе и аз забелязах лек теч на същото място но ми казаха, че не нищо. При теб обаче не се вижда много добре на снимката. Ето моето как изглежда.

Моята е дизел ръчка обаче.

 

IMG_20200213_125452.jpg

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно става въпрос за едно и също! То май е доста трудоемко да се смени, но ме дразни, като знам, че има теч макар и малък още повече че от АТ. Ако намериш някакво решение обаждай! Приятна вечер!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...