Jump to content
Deiko

Масло за скоростна кутия автомат

Recommended Posts

Продадоха ми масло за скоростна кутия уж в магазин с име. Въпросът ми е прецакан ли съм или да си го сменям спокойно? ЦРВ 2005 автомат бензин е колата. 

IMG_20200409_193316.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че повечето колеги от форума не биха сложили друго освен хонда точно в автомата. Аз съм също сред тях. Имай предвид и че „стандартната смяна“ е всъщност по-скоро „опресняване“ и се сменят под 50% от маслото само. А ако смяташ да сменяш с машина цялото, имай предвид, че има и рискове. На твое място бих опитал да го върна неотваряно.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и при мен ще е опресняване. Няма да е с машина. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За същите пари можеше да вземеш пак алтернативно и поне да е DW1  a не със стария стандарт Z1 . Aз на кутийте на хонда си слагам на YACCO и проблеми нямам няма и да имам . Лично аз не бих го сложил .

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло копувах други неща за колата и им казах дайте и масло за кутията и те взеха вин номера и ми дадоха това. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спри да пазаруваш в тоя магазин като цяло ще ти набутат всичко възможно  и каквото имат на щанда както се е случило.

Върни им го,или ги питай ще ти платят ли ремонта на автомата.

Има ли други неща набутани по техния каталог.

Аз слагам само и единствено това Honda ATF DW-1

product_1942.thumb.jpg.e0ec5bcdd0e49571498fc10f5ba2513b.jpg

Тук в общите поръчки е по-евтино

https://www.ato24.de/de/honda-atf-dw-1-0-946-l.html

Ти имаш от къде да го вземеш в Варна трябват ти 3 л,както от там други ОЕМ масла.

https://honda-solaray.bg/category/107/masla-honda.html

 

Ето и какво пише в ръководството

2144087907_.thumb.png.5824555167da34df72e568db8fb63963.png

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 36 минути, CARPERA написа:

 

Аз слагам само и единствено това Honda ATF DW-1

 

 

В мотора слагаш ли оригинално.?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

Аз слагам само и единствено това Honda ATF DW-1

Ти слагаш

Quote

Aз на кутийте на хонда си слагам на YACCO

Двамата сме на мнение че не трябва да слага този Татан.

Колегата Deiko избира какво ще сложи.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледнах вискозитета на този titan малко по висок е но за тази цена съм слагал енеос еко и бях много доволен и на yacco-то вискозитета е точно като на хондовското, ако можеш го върни смени

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, CARPERA написа:

Ти слагаш

 

Аз само питам .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно разбрах набутал съм се едни 120лв.Инче на двигателя слагам кастрол 5-в30. За връщане се съмнявам пия една студена вода и отивам до магазина на хонда от там да си взема. 

Редактирано от Deiko
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се не си дал 120лв. За 3л. атф. Но ако си взел 6л. това са достатъчни за пълна смяна(без машина и по метода който съм използвал за сивик) и аз бих го сложил. Но ако това ще ти е първата смяна и не е сменяно никога преди това резултата няма да ти хареса най вероятно каквото и масло да ползваш

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 литра ако трябва да сме точни нз кога е сменяно маслото преди година купих хондата. Нямам проблем с нея и за това искам да си сменя и маслото за да нямам проблеми. Един вид профилактика. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може за твоя автомат да трябват 4л. а сигурно има и филтър. Така и така си го взел може да го смениш и да покараш поне 2000км пък после ако решиш пак да го смениш с хондовско, аз лично бих сложил уакко или енеос еко. Но щом не си го сменял преди това поемаш си риска защото новото масло почва активно да мие и разтваря. Цвета на сегашното масло в скоростите е доста показателен.

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето написано е в ръководството  при обновяване трябват 3,1л няма филтър външен,до колкото съм запознат  имат 3 генерация.

https://omanual.ru/Honda/CR-V/2/R00/HTML/02/S9A2E02E10400013001KBRT00.HTML

Не мисля че тези 100мл са важни могат да се допълнят с старо при положение че кутията му е 7,2л и ще остане 4,1л и малко старо масло.

Но тези 100мл са повод повечето сервизи да ти вземат парите за 4л и естествено няма да ти дадат останалите 900мл,честа печалба за тях.

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това

Преди 10 часа, Ioan написа:

... Така и така си го взел може да го смениш и да покараш поне 2000км пък после ако решиш пак да го смениш с хондовско, ...

сериозно ли го препоръчваш?!

При положение, че

Преди 10 часа, Ioan написа:

... аз лично бих сложил уакко или енеос еко. ...

И най-вече, защото

Преди 14 часа, fenabg написа:

... Лично аз не бих го сложил .

+ няколко други мнения "против".

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
43 minutes ago, CARPERA said:

Ето написано е в ръководството  при обновяване трябват 3,1л няма филтър външен,до колкото съм запознат  имат 3 генерация.

https://omanual.ru/Honda/CR-V/2/R00/HTML/02/S9A2E02E10400013001KBRT00.HTML

Не мисля че тези 100мл са важни могат да се допълнят с старо при положение че кутията му е 7,2л и ще остане 4,1л и малко старо масло.

Но тези 100мл са повод повечето сервизи да ти вземат парите за 4л и естествено няма да ти дадат останалите 900мл,честа печалба за тях.

 

Да допълня нещо. Доколкото си спомням има различни мнения колко точно изтича – на различни коли различно количество изтичало от пробката на автомата (с немного големи разлики де). Аз последно на Акорда като опреснявах моето в сервиз бях взел три малки бутилчици по 1 кварт (малко под 3л), а в сервиза изтекло малко повече от това. В сервиза, разбира се, отказаха да наливат от старото масло, но продаваха оригинално като наливно (мисля, че на цената на литър в Бултрако). Мисля, че закръгляха нагоре до 100мл. И всъщност излезна прилично като цена. Та може би, ако разпита сервизите дали предлагат доливане на оригинално, без да плаща цял литър например, ще е по-на сметка отколкото да купува едни излишни 8-900 мл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото е съвместимо и разликата в вискозитета спрямо оригиналното е доста малка. Слагал съм неоригинално и мисля че е по добро и по евтино но всеки сам си поема риска. Идеята ми беше да го ползва за промивка и хонда допуска слагането даже на декстрон 3 временно.

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На црв 2-ра генерация ако терена е равен точно 3.1л изтичат от пробката. До тук 2-пъти съм го сменявал, и двата пъти изтече точно по толкова. Последния път 100 ml долях от старото масло, тъй като нямах нова тубичка. През 20 000 km го опреснявам с Honda ATF DW-1, до сега не съм пробвал с друго, а и не мисля да експериментирам. Филтър отвън няма, има вътре, който се сменява евентуално при ремонт на скоростите.

Редактирано от diezz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли да ли вътрешния филтър е истински или е просто цедка.

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Всеки филтър е цедка и всяка цедка е филтър.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но цедката си е цедка например такава има на соленоидите, дали е нещо подобно и вътрешния филтър или е нещо като външния филтър когато го има

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение че се сменя при ремонт на автоматичната кутия,защо е важно за теб.

За да е направен да се сменя само при ремонт на автомата няма да е като обикновен филтър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам си причина която не искам да споделям.

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подобен на външен е. С цедка подобна на хартия. На някои Акури мисля има метална мрежа вместо хартия. И освен това има и още метални цедки в клапанното тяло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Исках да зная дали не е финен хартиен, благодаря

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...