Jump to content
cucy

Фабрични дневни светлини за Сивик 8ген.

Recommended Posts

Здравейте колеги, забелязах, че на някои от сивиците 8ген. хечбек има позиция Auto на лостчето за фаровете. Отделно от това в таблото с бушоните под волана има два празни 7 и 37, за които в книжката пише, че са за шофиране с дневни светлини. Моя сивик няма тази екстра, но аз си купих лостче с позиция Auto и го монтирах, сложих бушони на 7 и 37 позиция, но на позиция Auto пали и гаси при запалване и гасене на двигателя само ГАБАРИТИ, не иска да подкара късите светлини, гледах дали няма празно място и за реле, ама те са запоени директно ви кутията с бушоните на една платка и е невъзможно да се добави. Та въпроса ми е дали това, не може да му се активира някъде през софтуера или не е заложено като вариант. Защото си мисля, щом са оставили място за бушони и буксата на едното и другото лостчета са с еднакъв брой крачета, значи би трябвало да може да се управлява. Дали някои е мислил по въпроса?

Другия въпрос, който касае халогените е, че на това лостче има позиция за халогени в предната броня и като го включа на таблото светва символ, че са запалени, а аз нямам халогени, дали има подготвена инсталация за монтаж направо на фабрични такива, защото във форума попаднах, на една тема, един колега точно така си беше монтирал бутон, бушон, реле и халогени на Црв 1ген, и са тръгнали без никакво преправяне по инсталацията. Ще се радвам ако някой има информация да сподели, защото ще е полезно и доста лесно на преработване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Позицията Auto на лостчето по принцип управлява светлините спрямо сензора за светлина, който предполагам при тебе липсва. Относно фабричните дневни - това май беше опция екстра за скандинавските страни. Относно халогените не знам, най лесно ще бъде да ги свалиш и да видиш дали има кабел до там, но бих заложил на не.  В компютъра и таблото го имаш вградено като опция, за да не правят толкова различни версии, но кабелите лесно могат да си спестят допълнително окабеляване при сглобяването. <- последното е лично мое разсъждение и не твърдя, че е 100% вярно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за това, че Auto може да е свързан със датчика за светлина съм напълно съгласен, даже и убеден. Аз такъв датчик нямам. Но на едно ситроенче имаше такава опция и като му изключиш датчика от буксата то си мисли, че е тъмно и ги включваше фаровете директно при запалване, но трябваше за да се активират, да се направи комбинация от завъртане на ключа, връщане, натискане и т.н. (не я помня вече), за да се активира тази "екстра". Затова си мисля, че и тук при хондата може така да се активира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Ситроена като пуснеш чистачките, може и багажникът да се отваря. Там електриката също е правена под зоркият поглед на Тоци Бегали.

  • Хаха 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен Хондата има auto но е за светлина малко е гадно така но няма друг вариант да се пускат автоматично 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да изключиш буксата от датчика за светлина, който е при огледалото и трябва да светят постоянно. Обаче може да имаш проблем с автоматичния режим на чистачките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Извинявам се на колегата , че се включвам в темата , но имам подобен проблем, днес регистрирах хондата и не знам как са я регистрирали от застрахователите, на магия, явно, но като си я взех тази вечер видях,че имам само дълги,на auto свети един габарит, другия го няма, къси също няма,къде да се насоча да търся причината.Предполагам под волана има табло за изгорели бушони, отпред при двигателя също, някой има ли идея от къде може да се оправи.Хонда 8-ма 1.4-100 коня.2010

Редактирано от stivenj

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай първо с крушките. След това бушони, релета и най-накрая лостчето за включване. Във всяко едно от тези може да е проблема.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, cucy написа:

Пробвай първо с крушките. След това бушони, релета и най-накрая лостчето за включване. Във всяко едно от тези може да е проблема.

Резултата е три изгорели крушки, но и при мен копчето auto  не включва нищо, просто си е тъмно отпред кога е включена на него, иначе всичко светна .

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално, за жалост на този автомобил ауто е сензор за светлина, и фабрично ако навън е светло няма как да свети нещо. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 9.03.2021 г. at 12:04, stivenj написа:

... auto  не включва нищо, просто си е тъмно отпред кога е включена на него...

 

Ако си пробвал по светло е така, Ако е изправно всичко, в тъмната част а денонощието при вклчено " auto" , след даване на контакт трябва да светнат фаровете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Nikolay_dim написа:

Ако си пробвал по светло е така, Ако е изправно всичко, в тъмната част а денонощието при вклчено " auto" , след даване на контакт трябва да светнат фаровете.

Даа, като я взех от регистрация в КАТ и тръгнах да светя фарове за прибиране , чудих се , защо така, имаше три крушки изгорели за смяна и си помислих, че нещо може от този род да е , но вече разбрах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...