Jump to content
Georgiev crv

Съединител

Recommended Posts

Здравейте! От известно време забелязах, че съединителя ми буксува. Какво имам предвид - на 4 скорост над 2500 об /мин оборотите се вдигат, но колата не ускорява адекватно. Решил съм да купя комплект маховик и съединител, но възниква въпросът каква марка (разбрах, че Luk не е много добра идея). Благодаря предварително и приятна вечер!

 

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е защо да не е добре, като LUK си е оригиналния за вграждане?

Това че някой попада на менте, не знам си къде правено и какво качество, е друг въпрос.

Обаче сега при тази обстановка, нямам идея ако си поръчаш от вън как ще стане, а тук какво има налично е другия въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, Emicha написа:

, а тук какво има налично е другия въпрос.

Има всичко ,друг е въпроса че повечето дават повече пари да си го купят от вън едно и също нещо  отколкото в БГ

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих си купил и от Фена, стига да ме насочи. Но познат мой механик ми сподели, че на сегашния етап е сигурен само в Sachs.

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Сивик 8 1.8 сменях и сложих първо Exedy. Такъв извадиха и такъв сложиха. Дефектен - вибрации при тръгване. Оказа се крив. Отново отваряне и този път LUK. Всичко заспа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, frizzante написа:

На Сивик 8 1.8 сменях и сложих първо Exedy. Такъв извадиха и такъв сложиха. Дефектен - вибрации при тръгване. Оказа се крив. Отново отваряне и този път LUK. Всичко заспа.

Не е бил дефектен сложил съм поне 50 екседита . По ирония това с биенето съм го сърбал като ми се скъса карабинер на лебедката и кутията увисна на опашка във феродото. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не казвам, че екседито е лошо - даже напротив. Аз настоявах за такъв. Просто споделям какво ми се случи. Ако са о*рали нещо при монтажа...възможно е. На третия ден колата обратно, извадиха го и ми показаха белези как не са лягали добре дисковете. Какво е било точно нямам идея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В заключение - кой от споменатите три модела е добър избор? И по - важното - откъде. Моя майстор каза да си търся аз маховик, защото бил патил от дефектни екземпляри.

 

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, frizzante написа:

Не казвам, че екседито е лошо - даже напротив. Аз настоявах за такъв. Просто споделям какво ми се случи. Ако са о*рали нещо при монтажа...възможно е. На третия ден колата обратно, извадиха го и ми показаха белези как не са лягали добре дисковете. Какво е било точно нямам идея.

Е така де крива диафрагма на притескателя. Шанса да е от монтаж е голям. Не отричам дефект просто практиката ме е накарала да гледам и от друга страна. 

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 2.04.2020 г. at 12:47, Georgiev crv написа:

В заключение - кой от споменатите три модела е добър избор? И по - важното - откъде. Моя майстор каза да си търся аз маховик, защото бил патил от дефектни екземпляри.

 

Това сме го обсъждали вече. Може да пробваш търсачката, ще излезе много за четене.

Ето едно от последните:

 

 

Както съм написал там, ако купиш SACHS в кашона може да излезе LUK, при Valeo също. За SACHS ми каза моя майстор, а за Valeo мисля, че е официално обявено, че са партньори.

При Exedy няма такава опасност, щом @fenabg казва, че са добри значи е така. Разликата в цената май не е много голяма, спрямо LUK. 

Аз сложих LUK и съм на 90% доволен. Има едни шумове като я настъпиш до ламарината, но може и да са нормални не знам, все пак не е кола за такова каране. По точно след това се появява, когато тръгнеш да ускоряваш плавно, след това се намества и край, мисля, че идва от маховика. Иначе в останалото време се държи добре, нямам проблеми вече 2000 км след смяната.

 

Редактирано от Bizzito
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, сега прочетох че има вече тема, за което искрено съжалявам. Прочетох доста неща там,но останаха някои въпроси. Coxmotor parts имат два варианта - dual mass flywheel LUK и OEM dual mass.... LUK. Стана ми странно и писах на съпорта на coxmotor. Чакам да ми отговорят, но предвид ситуацията сега, не се знае кога ще стане това.
В същото време не видях никъде да се обсъжда марката Valeo. Цените там са сходни с LUK. Някой с опит и мнение за Valeo? Благодаря.

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да кажа нищо за coxmotorparts. Заглеждал съм ги, но на мен ми излиза по-скъпо, отколкото да си взема комплект LUK от тук.

Разгледа ли снимките на колегата с поръчката от там?

Колкото до Valeo, ето снимка на моя нов феродов диск LUK. Пише си Valeo на него, както и LUK. Предполагам са някаква комбина в производството.

 

 

IMG_20200115_091120.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как и да го въртите и сучете се купува една и съща стока, или в различни кутий или ребрандирана. 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът е дали е една и съща или само името е едно и също. Имам предвид - дали е с едно и също качество.

 

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 25 минути, fenabg написа:

Как и да го въртите и сучете се купува една и съща стока, или в различни кутий или ребрандирана. 

 

И аз така мисля. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, Bizzito написа:

 

При Exedy няма такава опасност, щом @fenabg казва, че са добри значи е така.

 

Това за бензинките , за дизел Лук  .

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да там нещо със саморегулирането имаше. При екседи ли нямаше?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и отговорът на Coxmotorparts. Извода за мен е, че всичко що се прави за този маховик (може би с изключение на Sachs) е на LUK.
Hi Georgi,
Thank you for your enquiry,
LUK make the flywheels on behalf of Honda & I can confirm that they are exactly the same (apart from the Honda one has a very fancy and expensive box!)



Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това е отговор от друг търговец на Ebay - Hi, the items are all OE manufacturers and SACHS dont do the flywheel for your car..
Извода е - бъркаш в чувала и каквото се падне...

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак ще е LUK, с 300 лв по-скъп :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам. Обаче се коментираха вероятности свързани с качеството. Чудя се дали има зависимост. Не е проблем, че ще дам 500 лв отгоре, стига да знам, че не съм взел СЪЩОТО нещо в друга кутия.

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз исках най-доброто да сложа ама накрая като разбрах каква е работата и че всички с а прекупвачи и никой нищо не ти гарантира си взех комплект LUK от официален вносител за БГ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Bizzito написа:

И аз исках най-доброто да сложа ама накрая като разбрах каква е работата и че всички с а прекупвачи и никой нищо не ти гарантира си взех комплект LUK от официален вносител за БГ.

И как се държи цялата система? Повод за засиления ми интерес е факта, че дърпам лодка с колата. Единственото, което разбрах е, че Exedy са една идея по-здрави (като съединители) и Sachs е добър вариант за маховика. Самият съединител Exedy излиза около 600 лв, колкото един маховик LUK общо -взето. А комбинацията Sachs +Exedy отива към 1800 лв без труда...Също така моля да споделиш кой е официалния вносител, или е тайна? Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ооо, това е убиеца на моховика. Да дърпаш нещо, но в крайна сметка нали трябва да върши работа. 

Ще ти пиша на лично от къде съм го взел, тъй като ползвам отстъпки, а мисля, че вече съм коментирал цени. Но винаги можеш да влезеш на сайта им и да видиш. Мисля, че са няколко официалните вносители.

Втория ми вариант ми беше Аутодок, от Германия идва с безплатна доставка и опции за връщане. Може да погледнеш и там.

 

Аз имам само едно оплакване, но не знам дали не е нормално за кола с двумасов маховик, като я настъпя до долу на ниска скорост след това при плавно подаване на газ се чува леко притракване. Мисля, че се наместват двете маси или там черколаците и се успокоява. Нали като го настъпиш той удря на упор. След това всичко се нормализира. Събирам мнения,  но може би не на всеки ще му направи впечатление и още никой не е споделил.

 

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Bizzito написа:

Събирам мнения,  но може би не на всеки ще му направи впечатление и още никой не е споделил.

При мен няма такова нещо. С оригиналния маховик съм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен тоя номер ми го правеше като беше за смяна маховика. Ама тогава тропаше яко и продължаваше дълго време. Сега като върнеш газта и веднага спира. 

Обаче като казвам стъпка, стъпка. Първа втора трета до 3.5-4 хил оборота.

Прилича на все едно чука аванс на бензинов мотор, малко по-силно.

Може и да си въобразявам нещо, за пръв път карам дизел. Може и нещо друго да е. Засега не смятам да я барам повече, че вече си взе дажбата тройно.

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, Bizzito написа:

Прилича на все едно чука аванс на бензинов мотор, малко по-силно.

Не знам дали говорим за едно и също нещо, но и при мен при висока предавка  и натоварване с натиснат педал има подобно чукане/цъкане, точно като аванс на бензинов мотор. Не е много силно, но при намалено радио се чува отчетливо. И на мен ми е интересно какво е. Май в някаква тема бях чел, че може да е от дюзите този шум? Като вкарам зимна доза BDC и сякаш изчезва. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при мен само на ниска предавка и се проявява в същите услови и по същия начин, както тропаше маховика, само че много много по-слабо. Затова го свързвам с маховика ама знае ли човек. Много сложен дизела отвсякъде може да излезе нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, започва да ме завладява еретичната мисъл да монтирам едномасов маховик с оглед на това, че ми трябва як съединител със запас за повече Nm. Писах си с ония пичове от CG Motorsport, доста са лаконични, макар че продуктите им изглеждат чудесно. От друга страна прочетох някои негативни коментари в Civic UK форума за тази фирма. Знам, че има много Акорди и Сивици с едномасов, но никъде не открих някой с преживян опит на CR-V. Вашето мнение?

 

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно ще счупиш други неща на цената на маховика.Нормалния маховик изкарва поне 150000 дават му да дърпа до два тона.Предполагам става въпрос за чип,теоретично го намаляме на 100000.Не вярвам на кола на тези години да навъртиш тези километри.Нормалния маховик излиза около 1300лв. комплект,другия да кажем около 500лв. с напълно неясен резултат клонящ към провал.Какво излиза накрая,за 500-600лв. разлика рискуваш да счупиш колата без да броим нервите и търсенето на майстор,който да се наеме да прави нещо неизвестно с почти сигурен провал.Дискомфорта от шофирането на едномасов маховик ще най-голямата ти печалба ако въпреки всичко нещата някак си се получат.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С ремап съм, ама лекичък. Но това, което казвате съвпада и с моите опасения. Като цяло, маховика още не е дал никакви симптоми (тракане, блъскане или дори вибрации по педала). Най - вероятно става въпрос за поизносен притискател, който работи на границата на Nm, които може да поеме. В крайна сметка като цяло съм разколебан, още повече че сигурно ще съм първият с cr-v и SMF. P. S. - искам да уточня, че целта ми не е икономия. Искам да оптимизирам автомобила - има много твърдения, че едномасовия маховик е по - подходящ при дърпане на ремаркета и подобни (което и правя в моя случай), както и подобряване на редица динамични характеристики като ускорение и пъргавина. Не на последно място и издръжливостта на конверсията (но тук неизвестните относно пораженията по други елементи са много).

 

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чай ся, с това трябваше да започнеш. След ремап в 90% от случаите съединителя почва да приплъзва. Имам двама познати, и двамата са с ремап и на двамата им приплъзва. Единия на акорда смени с нов съединител и резултатът беше почти нулев. Другия е със сивик. Трети познат със Ситроен на 70 хил км ремапна и веднага почна да приплъзва.

Ако целта ти е да не приплъзва, че да си дърпаш нормално колесара слагай от тия усилените и спи града. За маховика сам си решаваш. Може и да кара, може и да се издъни след 20 хил. км. Ама пак пари за ремонт. Като цяло той няма общо с приплъзването на съединителя.

 

ПП: Забравих четвъртия, с Ланчия 2.4 jtd. Веднага пак. Ама той я беше назобал доста.

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тя е ремапната от една година, а приплъзването се появява сега. Аз дори рядко вдигам над 2500об/мин, но така или иначе щеше да ми направи впечатление отдавна. Но се появи сега. Какви са тия подсилени съединители???

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тия на CG Motorsport, някъде трябва да пише с колко процента са подсилени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно е че са подсилени, ама дали ще паснат на оригинален маховик? Тия от Coxmotor parts са се изхитрили да продават Genuine flywheel and clutch kit за 750£ и само маховика за 630...излиза, че техния "genuine clutch kit" е 120£...

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом се продава за тази кола трябва да пасне. Ако дадат някакви размери може да сравним. Моя стария комплект седи. И съединителя и маховика.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги! Използвам темата на колегата, че дойде време за смяна на комплект съединител/приплъзва на 3,4,5 та предавка/ . Изчетох всичко, събирах мнения, но познати мои майстори ме разубеждават да не взимам коплект на LUK! Много дефектирали и то в рамките на месец от монтажа!!! Споделете вашите впечатления от тази и други марки! Наистина има много изписано по темата, но ме интересува към днешна дата как стоят нещата! Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствения производител на маховиците е LUK , разликата е само в кутията в която е сложен 

Редактирано от fenabg
  • Харесвам 2
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сърдечно благодаря! Да попитам тогава: "Има ли от тях ментета и на кой  вносител/ търговец  да заложа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_20210408_160000.thumb.jpg.17db953749370f2af429f8a2501795fd.jpg

И моя маховик се предаде. В момента е в сервиза, днес трябва да си я взема. Купих Luk маховик и оригинален комплект съединител,който е Luk Valeo, но в кутия със стикер оригинален. Купих ги от Cox Motor 

IMG_20210408_155608.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...