Jump to content
Chumata

Jazz придърпва на газ

Recommended Posts

преди 18 минути, CARPERA написа:

Твоят отговор ми звучи счупих стъклато си залепих го с тиксо ама да не го бутам сега че новото може да е по зле.

Това което ти казвам  да се направи не е препоръчително  ,в твоя случай наложително.Следващята тема която евентуално  ще пуснеш,да не е дайте идей за читав ремонт на глава.

За момента това което си направил с свещите  рискуваш да издумкаш всички бобини,и клапаните нерегулирани от незмам колко км и те да затегнат ,може и вече да са.

Спирам да пиша решил си колата да е за скрап.

До сега не съм чул клапани от нерегулиране да затегнат или бобини да изгорят от малко разстояние м/у полюсите,но може да съм първия ще видим. Ще си направим експеримент и ще пиша задължително в темата какво става не ми прече да пробвам да видим какво ще стане ;)

  • Хаха 1
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
12 minutes ago, Chumata said:

До сега не съм чул клапани от нерегулиране да затегнат  

Нямам думи.........

Само кажи къде ги слушаш тези работи  да  вземем и ние да послушаме.

Явно в други форуми не в този.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карпера може да е по-остър в езика си, но в случая е прав. И не само той ти даде този съвет. Но всеки сам си решава. Така или иначе ще е полезно, ако ни държиш в течение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ни твоето компетентно мнение дай ни компоненти на твоите уредби, дай ни цени,явно не можеш по добре да  спамиш.

Явно засегнах нечии бизнес интерес в монтирането на газовите сборен комплект.Личен опит от такава сбирщайн газова и както казах същия изпарител като на колегата ,който сдаде багажа още първата година на 40 хил км.То беше голямо ходене по мъките,все колата не беше нещо наред всеки месец да се настройва,само дето основен ремонт на двигателя не направих та да тръгне тази газова.

Всичко се реши ИЗХВЪРЛИХ Я и от тогава никакви проблеми с новата марка Романо.

Не бутилката ми не е  Романо защото това е просто един резервоар и нищо друго като функция която изпълнява ,но всичките останали компоненти са Романо и са направени от тази марка да работят в синхрон.

Моля те прочети тази тема  и важните точки

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета ,всеки има различно виждане на нещата. Някой стоят и четат по форумите после през свободното време перифразират прочетеното както са го разбрали и така уж помагат на някой ,който си прави пас ,че си няма хал-хабер от коли.

С други думи след около 6 проекта на пистови  и кросови мотори , от там на  качествено турбинирана Д серия, газифициране на няколко успешни коли с ГИ и АГУ ,няколко франкенщайна на 2 колела,поддръжка на колите от близко обкръжение , а забравих да кажа ,че освен Фена и аз имам няколко сполучливо събрани кутий франкенщайни макар,че не съм разбирач риййш ли от тия неща....

 

П.п  и ся преди някой да каже ,абе щом толкова си наясно защо питаш за проблема. Ами щотУ една сутрин докато пиех кафе на работа ей така  и се замислих за гореизброените манипулаций ,и просто преди да ги направя ,защото не бяха спешни исках да видя как мислите тук, та  вече разбрах.

 

Поздрави и със здраве,отивам да си пия кафето. ;)

,и ще ви държа в течение на колко К ще ми изгорят бобините ,аа и като затегне клапан и го изкриви от ЗАТЯГАНЕ риййш ли и ,като си сваля главата пак ще пиша,оо забравих да кажа че не съм сложил допълнително омазняване на клапаните.... как ли е карам тая кола още незнам, та и другите дето са без де..

 

Пак ще се видим след 10 годинииии..... :D

  • Хаха 1
  • Объркан 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко, няма да изкривиш клапан, просто като почне да натяга, ще почне да затваря по-късно и отваря по-рано, ще почнат да се натрупват отлагания в леглото и по тила на клапана и накрая ще го прогориш, може и главата да предобриш, отделно ще почнеш да губиш компресия и мощност и настава един голям кеф. Хонда си иска периодични регулации, и в книжката го пише или го учиш по-лесния, или по трудния начин. След като не си вързан в ръцете си ги регулирай, не е нищо сложно, 2-3часа работа с бирата. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Rakeem написа:

Споко, няма да изкривиш клапан, просто като почне да натяга, ще почне да затваря по-късно и отваря по-рано, ще почнат да се натрупват отлагания в леглото и по тила на клапана и накрая ще го прогориш, може и главата да предобриш, отделно ще почнеш да губиш компресия и мощност и настава един голям кеф. Хонда си иска периодични регулации, и в книжката го пише или го учиш по-лесния, или по трудния начин. След като не си вързан в ръцете си ги регулирай, не е нищо сложно, 2-3часа работа с бирата. 

Съгласен съм,просто от работа не остава време да спра да си купя бира , а пък без бираааа.... не е работа или пък топла такава.  Последно правих реглаж на клапани на една онда карана до последно само на бензин , и рийш ли никой незнаеш от кога не са барани клапаните  50/70/100 хиляди  може би,и аз за мое успокоение преди да и забия газта и ги прегледах ,точно всичките си бяха в норми както по каталог изпускателни 025/ на 020 всм, само 2 от изпускателните бяха в стойности на окоо 15 луфт, демек къв е извода че не било толкова страшно , и че тия с затегнали клапани са по на 200 к километра ;) след такива проверки се убеждавам,че  моторите на Сойчиро са вечни айде бегам да допивам 2рото кафе за днеска. Със здравее

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 51 минути, Chumata написа:

след такива проверки се убеждавам,че  моторите на Сойчиро са вечни айде бегам да допивам 2рото кафе за днеска. Със здравее

След кафето си помисли дали познаваш всичките модели на Хонда и най вече CR-V 1 и HR-V. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, vespa написа:

След кафето си помисли дали познаваш всичките модели на Хонда и най вече CR-V 1 и HR-V. 

Колега CRV-1 B20 128 че треба пък да е прекалено утрепано да сдаде багажа, не че не съм виждал разпределителен вал на язви целия и то при каране на бензин ама тва е друга бира, до ХРВ-то кво да му мисля Д серия на сивик с кутия тук там щар х щар на тежко купе пълен гурел с две думи ;)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нещо разводнихте темата.

 

Придръпване на газ, е темата.

 

Оказа се че и при мен прави придръпване на газ(метан).

Всичко сменено и регулирано, но само на газ го прави и то на 3-ти цилиндър и по слабо на 4-ти.

 

 

п.п. нови njk и denzo по каталог. Масло и клапани регулирани. Бубини подменени и разменени и т.н.. Веригата не се чува. На бензин леко се усеща.

Климатика е изключен.

Редактирано от Ефри

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 21.05.2020 г. at 13:11, Ефри написа:

Нещо разводнихте темата.

 

Придръпване на газ, е темата.

 

Оказа се че и при мен прави придръпване на газ(метан).

Всичко сменено и регулирано, но само на газ го прави и то на 3-ти цилиндър и по слабо на 4-ти.

 

 

п.п. нови njk и denzo по каталог. Масло и клапани регулирани. Бубини подменени и разменени и т.н.. Веригата не се чува. На бензин леко се усеща.

Климатика е изключен.

 

Колега преди да ти кажат разбирачите,че свещи се не регулират, ще ти кажа пък аз ,че 80% от свещите в Бг са ментаци и най-вече НЖК-то , а от там може да забиеш новите свещи и въобще да не обърнеш внимание ,че  китаеца като ги е правил не им е издокарал точни стойности  м/у полюсите и може от 4ри свещи да имаш 2/3 с различен луфт на полюсите,а се сещаш че не е желателно  примерно 1ви цилиндър да ти работи с 0.9 а 3ти примерно на 0.7 разстояние.

Колкото и странно да ти е ,  преди всеки монтаж си ги проверявай с луфтомер пластини да ти е мирна главата.

 

П.П Сигурен ли си,че някоя от дюзите на метана не е запушена и неработи на 100% на 3ти или 4ти примерно ???

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 2.06.2020 г. at 11:42, Chumata написа:

 

Колега преди да ти кажат разбирачите,че свещи се не регулират, ще ти кажа пък аз ,че 80% от свещите в Бг са ментаци и най-вече НЖК-то , 

 

Моите впечатления от личен опит са малко по-различни.Това за 80-те процента е вярно.А от свещи NGK нямам никакви оплаквания.Монтирал съм такива на много различни марки и модели автомобили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, ivan_pop написа:

Моите впечатления от личен опит са малко по-различни.Това за 80-те процента е вярно.А от свещи NGK нямам никакви оплаквания.Монтирал съм такива на много различни марки и модели автомобили.

 

Колега,явно случваш на оригинални NGK или човека ,който ти ги продава е сигурен в стоката си,което е супер.

 

Честно казано последно време ми се струва,че и измежду най-големите фирми за продажба на авточасти ,да не споменавам имена се пласира фалшива стока,както и с маслата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, Chumata написа:

 

Колега,явно случваш на оригинални NGK или човека ,който ти ги продава е сигурен в стоката си,което е супер.

Не са много оригинални май.Тези които съм монтирал през последната половин година някъде са Made in France.И на моята кола са такива.Никой не се е оплакал до сега от тези свещи.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са менте NGK. Просто имат европейско производство (Франция). Карах такива 18 К и...merci beaucoup ! Прекъсването беше точно от тях. На 3-4 от общо 8 имаше кафеви точици - пробиви при некачествена керамика. Сега съм с V-Power NGK. Произведени в US по 2 долара парчето и никакви проблеми до сега

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте,Колеги и при мен се получи такова придърпване на ГАЗ(само на ГАЗ).Сменени свещи за около 6к. км,един път частично(NGK имаха жълтакави петна по тях),втори път изцяло(DENSO).Като така колата се оправи за 200км. някъде и пак започна да придърпва.Преди да ги сменя я карах някъде към 800 км. само градско и само на бензин,НИКАКВИ проблеми...Бобините са сменени(8хMOBILETRON)преди 15к. км,защото при покупката,не работеше добре на бензин.Тогава нямаше ГАЗ още.Газовото е монтирано преди 6 или 7000 км.Клапаните се регулирани половин година преди газовото.

Така че МОЛЯ дайте някакви насоки къде да търся причината за това придърпване....

Редактирано от dyff_81

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно не разбрах на колко хил км. са клапаните след регулиране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На не повече от 8000.Колата е втори автомобил и се кара предимно градско и не невърта много км......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...