Jump to content
dboychev

Хонда Акорд 8 - първо обслужване след покупка

Recommended Posts

Здравейте, колеги. Наскоро взехме Хонда Акорд 8 2009 2.0 бензин Executive Автоматик. Имам още няколко мнения във форума покрай нея. Ще ѝ правим първо обслужване след покупката и се чудя как да подходя. Имам информация от Хонда Бургас за цени на пълно обслужване - с оригинални масла и филтри, както и с алтернативни. Списъкът е доста дълъг и не съм много сигурен, че всичко е нужно да се прави засега. Ще се радвам, ако някой може да даде компетентно мнение по темата, защото знам, че тук има хора, които карат подобна кола от години.

 

1. Моторно масло - 40 лв./1л. (мисля марка Хонда)

алтернатива - 22лв./1л.

Прочетох не много добри отзиви за маслото на Хонда и мисля по-скоро да търся друго - доколкото видях от форума, тъй като съм се насочил към 5w30, ще търся пълна синтетика по стандарт ACEA A5/B5. Има ли значение кой е производителят? Ravenol, Мобил, Лики Моли, Тотал Кварц?

 

2. Маслен филтър 26лв./11лв.

 

3. Скоростна кутия - масло Хонда - 196лв., тук знам, че няма алтернатива. Ще го сменим задължително. После доколкото знам на 60 хил. км е хубаво да се сменя.

 

4. Въздушен филтър - 54лв./28лв.

 

5. Горивен филтър - 182 лв.

 

6. Ремък - 90лв./49лв.

 

7. Филтър климатик - 48лв./20лв.

 

За филтрите - мисля да сменя масления, въздушния и този на климатика. Има ли разлика между оригиналните и алтернативните според вас? Относно ремъка мисля, че ще стане ясно дали е за смяна, като я закарам за обслужване. Горивният филтър, доколкото разбрах, не се сменя при всяко обслужване. Има ли как да се разбере дали е за смяна или ако колата работи и се движи без проблем, значи е окей?

 

Ако някой се сеща, може и да ми препоръча място за обслужването в Бургас. Насочил съм се към сервизите Аутобокс/Аутоспектър, но май там малко дерат с цените.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ползвай тук общата поръчка за да намалиш тази сметка за Оем маслата.

1. Моторно масло - има ги в ато24 по евтини

5w30, ще търся пълна синтетика по стандарт ACEA A5/B5. Добре си се насочил намери в сайта,аз бих започнал с това

https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-30.html

 с къса смяна 5хил км ,въпреки че не е ACEA A5/B5 за да видя как е двигателя с харченето и  после бих сложил https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-30-a5-b5-1-l.html

което ,според мен е по точния вискозитет за твоята кола.

После   може да избираш от по-скъпи масла.

Важно е да разбереш прясното и ново масло съхранява двигателя.

 

 

2. Маслен филтър Манн или Мале

PURFLUX-те правят и Оем филтрите.

 

3. Скоростна кутия - масло Хонда -  от общата поръчка

 

4. Въздушен филтър - Бюджетен на Филтрон по честа смяна.

 

5. Горивен филтър - 182 лв. този пък какъв е да не е в резервоара,че е толкова скъп.

 

6. Ремък - 90лв./49лв. тук бих сложил най хубавия.CONTINENTAL марка на която аз разчита,BANDO правят ОЕМ ремъците.

 

7. Филтър климатик - 48лв./20лв. този от 20 лв по често ,а да не смърди в купето може да е с активен въглен.

Това са моите предложения.

 

Редактирано от CARPERA
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите! И аз видях, че се правят общи поръчки, но не съм сигурен кой майстор ще се навие да ми направи смените с масло, не купено от него? Поне в по-големите сервизи...

 

1. Моторното масло за нашите географски ширини дали е нужно да свалям първата цифра до 0, при все че идват и по-топли дни скоро, а колата ще се кара основно от баща ми, т.е. по-спокойно каране. Затова си мислех, че 5w30 е най-подходящият вариант. Дори в момента е прясно маслото, слагано преди да се докара колата от Швейцария, но не съм сигурен какво точно е (мисля 5w40) и ми се иска цялостно да я мина.

5. Горивен филтър - да, доколкото знам е с помпата май някъде...

 

Относно филтрите - има ли далавера от това също сам да ги купя от някъде (ако има къде) и в крайна сметка в сервиз да платя само какво - смяната на всичко, което сам съм си донесъл?

 

Ще се радвам и ако някой може да предложи места или сайтове за интериорни части Хонда, че имам 1-2 неща по интериора, които трябва да закупя/сменя.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако търсиш "далавера" ще береш ядове.Апостолов го забрави!В който и квартален сервиз да отидеш с купени консумативи-няма да те върнат!"Големите" само ще те одерат!Все пак няма да правиш основен ремонт!Купувай качествени продукти-далаверата после излиза"обратна"!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Имах предвид от гледна точка на това да взема нещо на по-добра цена, отколкото в големите сервизи ще ми го продадат. Не съм описал никъде, че искам да мина с евтини консумативи.

Редактирано от dboychev
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега dboychev.

Попълни си профила,повечето колеги на не пълен профил изобщо не пишат.

За колата - карам същата.

Освен маслото на кутията те съветвам да и смениш и филтъра който е външен и се сменя лесно.

Горивният ти е в резервоара и се сменя,при мен беше сменен в Швейцария.

Филтър купе и двигател сменяш задължително защото на вън ги сменят на по 30 000,така давали от Хонда.Аз ги сменям всяка Есен когато паднат всичките листа от дърветата.Има защо.

Масло двигател и филтър е ясно,вървят комплект.

Антифриз се сменя на 10 години или 200 000км. Долу на радиатора има кранче,става много лесно.

Ремък и ролки не знам кога се сменят по пистовия.При мен ги бяха сменили.

Свещите на 120 000....... .Това ще го правя аз тази година,само време да намеря.

Съветвам те да сменяш всичко с ОЕМ части за модела без маслото. Аз сложих 0w40.

Успех.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Свали си най-добре Autodoc приложението и си купи хубави филтри на добра цена. Да ти кажа честно аз отидох до Бултрако да си купя ОЕМ горивен филтър. Струваше 40лв. до колкото си спомням. На кутията си пишеше Хонда. Обаче, като отворих филтъра имаше един номер на него. Като написах номера в нета и ми излезна, че този филтър е Mahle. Така, че взимай смело Mahle филтри от Autodoc и да не ти дреме. Ще ги вземеш на много по-добра цена, отколкото от тук. Цените са с 50% надолу ;)

Редактирано от Ceco85
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за ползотворните отговори. Може ли само едно уточнение какво да разбирам под ОЕМ - оригинални, препоръчани от Хонда? Оригинални, предлагани от официален представител или нещо друго?

 

Разгледах немския сайт, от който се правят поръчките. Относно маслото за скоростната кутия - видях няколко варианта на Хонда, но как да избера кой точно, имайки предвид, че за първи ще сменям масло на автоматична трансмисия? https://www.ato24.de/en/car/atf/honda.html

 

Относно филтрите - благодаря за препоръките с производители. Разгледах вариантите в autodoc - има наистина голямо разнообразие. Същият въпрос - как да избера кой точно измежду всичките филтри и ремъци е най-подходящ или качествен?

 

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@dboychev, за филтри търсиш Mahle, ремък - Continental. Масло за скоростната си вземи оригинално Honda ATF. ОЕМ - Original Equipment Manufacturer - демек оригинални. Реално Хонда не правят филтри, нито ремъци и подобни неща. Разказах ти за моето преживяване в Бултрако. Оказа се, че Mahle правят горивните филтри на Акорд 8 i-dtec.

Редактирано от Ceco85
  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Honda ATF DW-1  това е за автомата може да избираш между

https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html

и https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html 

но това е в кварти и бутилката е 0,946 мл, трябват ти 3 л.

Извинявай за съкращението ОЕМ-да това значи оригинален.

PURFLUX- и те правят и оригиналните маслени филтри.

Аз ползвам този маслен филтър

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&source=hp&ei=Cw15Xv6sCoOMmwX6376YAw&q=ман+610%2F6&oq=ман+610%2F6&gs_l=psy-ab.3..0i22i30l2j0i22i10i30l2j0i22i30j0i22i10i30l3j0i22i30l2.1857.5776..6023...0.0..0.101.757.5j3......0....1..gws-wiz.......0i131j0.HSyxpkg4TUA&ved=0ahUKEwi-3p66qbHoAhUDxqYKHfqvDzMQ4dUDCAU&uact=5

Свещите тук може да провериш кои са за твоя модел.

http://www.ngkpartfinder.co.uk/cars_commercial.php?type=SPARK%20PLUGS&manufact=HONDA

обикновенни 40 хил км,ако са ирирдиеви 120хил км се сменят.

Антифриза ако цвета на този който е в твоя радиатор е такав не го мешай с нищо сложи същия.

post-3845-0-47147400-1477264386_thumb.thumb.jpg.0c18aa86ead2f2be987848b78a2a31c1.jpgpost-3845-0-94791000-1477264370_thumb.thumb.jpg.59b56174cbdd97b6aaab543112cb94c2.jpg

Както е писал колегата имаш външен филтър на автоматичната кутия,там е хубаво да е оригинален  ,имаше теми тук мисля че беше 58 лв или там някъде.

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново. Благодаря на всички за отговорите, някои даже толкова детайлни, че не разбрах всичко! Тази седмица ми пристигат маслата от общата поръчка:

 

https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html

https://www.ato24.de/en/ravenol-fds-sae-5w-30.html (въпреки, че не един колега ме посъветва да започна с някакво по-евтино, защото е първа смяна откакто съм я взел, но така или иначе следващата може да я направим на по-кратък период)

 

Ето към какво съм се насочил за филтрите и мисля да поръчам в близките дни спрямо насоките, които ми дадохте тук:

 

1. Маслен филтър - Purflux или Mahle

2. Въздушен филтър - Filtron или Mahle

3. Филтър купе - харесах този на Mann

4. Относно горивния филтът - гледам тези и се чудя дали са подходящи за тази Хонда, че ми се струва много голяма разликата между това, което ми предложиха като оригинално за 182 лв. и тези цени (тройна цена?)

5. За това чудя си мисля също. Видях мнения, че и този филтър се сменя, аз даже не знаех, че и там има. Гледам има филтър и отделно комплект.

6. Пистов ремък - Continental - тук не видях две мнения. Единствено се чудя дали да взема сега, или да видя какво ще каже майсторът - дали е за смяна. Но така или иначе цената не е висока, така че ако го взема и не го сменя сега, ще остане за по-нататък в резерв.

7. Намерих тези и тези свещи за този двигател според сайта в мнението на последния колега. Не знам обаче и за тях дали да бързам да ги сменям веднага.

 

Като сметна какво ще ми излезе след поръчката на маслата и сега на филтрите и това, което ми даваха първоначално като цена, се получава една доста прилична сума. Добре, че се сетих първо да разпитам тук, вместо да се втурна да обслужвам някъде. :)

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво.

Това обслужване ще ти даде едно огромно спокойствие и дълга екслоатация на автомобила.Не е капризен и не мрънка като повечето марки,което за мен е супер,надявам се и на теб колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво добре си избрал всичко

Точка 5.

За филтър автоматична скоростна кутия не прави експерименти само оригинален,да той е външен.

Мисля беше 68лв в Бултрако смени го с смяната маслото там.

Свещите свали ги и виж в какво състояние са и ще прецениш,ти или майстор.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@dboychev, само да ти кажа, че аз тук намерих въздушен филтър Mahle на 60лв, който не беше в наличност и трябваше да чакам доставка, и взех Filtron, който беше на 20лв. Направи си сметката кой ще сложиш. Аз не бих сложил пак Filtron. Ако ще ги поръчаш от Autodoc, взимай Mahle. На една цена са там. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Ceco85 написа:

Аз не бих сложил пак Filtron.

Защо? Някакъв проблем ли имаше?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще сменям и аз тези дни консумативи ,акорд, 2.4 бензин, автомат, 2010 г. 201 к.с., 190 к реални, купих я 1013, още гаранционна на 80 к, до тук смяна на масло на 10 000 км, 5–40, Мобил 3000, намирам го уж оригинално, маслото на кутията го смених в Бултрако на 125к, и вече му е време пак, но там нямат апарат който да го издърпа до край, така че една част си остава от старото. Филтрите си ги купувам пак от познат, Man масления, въздушния Japanparts или нещо подобно, на климатика забравих марката, сменям ги и тях с маслото разбира се, но всичко е много бюджетно за разлика от масовите немски по висок клас автомобили. Колата е в перфектно здраве.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, inspektora написа:

Защо? Някакъв проблем ли имаше?

Логичен въпрос !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 hours ago, borkogeorgiev said:

Ще сменям и аз тези дни консумативи ,акорд, 2.4 бензин, автомат, 2010 г. 201 к.с., 190 к реални, купих я 1013, още гаранционна на 80 к, до тук смяна на масло на 10 000 км, 5–40, Мобил 3000, намирам го уж оригинално, маслото на кутията го смених в Бултрако на 125к, и вече му е време пак, но там нямат апарат който да го издърпа до край, така че една част си остава от старото. Филтрите си ги купувам пак от познат, Man масления, въздушния Japanparts или нещо подобно, на климатика забравих марката, сменям ги и тях с маслото разбира се, но всичко е много бюджетно за разлика от масовите немски по висок клас автомобили. Колата е в перфектно здраве.

Този двигател спокойно може да се кара с 0w30 .Не ти трябва да се издърпва всичкото масло на автомата прави си опресняванията през 60 хил км по 3 л и няма да имаш проблем,при теб трябва да имаш външен филтър на автоматичната скоростна кутия смениха ли го в Буртрако когато си ходил.

Предстои обща поръчка може да си вземеш  хубаво масло и за двигателя и за кутията.

Спирачна течност сменял ли си.

С каква рейка си,бензиновите Акорди не бяха ли с електрическа.

 

Ако е този Мобил ,маслото си  е обикновен хидрокрек пише си го на бутилката.

https://www.ato24.de/en/mobil-super-3000-x1-5w-40.html

Ето едно също бюджетно масло но основната база  не е хидрокрек,а както са го писали natural gas-based engine

https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-30-a5-b5-1-l.html

Ти си преценяваш какво ще сложиш

има и добри и други масла на Мобил

https://www.ato24.de/en/car/engineoil/mobil.html

 

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз карам с Филтрон въздушен; не съм усетил нещо странно или лошо. Относно филтъра за купе – вземи си най-добре такъв с активен въглен, да улавя по-добре лоши миризми. Мисля, че има разлика. Аз карам с най-евтиния с активен въглен и го поизтупвам на няколко месеца между смените.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, CARPERA написа:

Този двигател спокойно може да се кара с 0w30 .Не ти трябва да се издърпва всичкото масло на автомата прави си опресняванията през 60 хил км по 3 л и няма да имаш проблем,при теб трябва да имаш външен филтър на автоматичната скоростна кутия смениха ли го в Буртрако когато си ходил.

Предстои обща поръчка може да си вземеш  хубаво масло и за двигателя и за кутията.

Спирачна течност сменял ли си.

С каква рейка си,бензиновите Акорди не бяха ли с електрическа.

 

Ако е този Мобил ,маслото си  е обикновен хидрокрек пише си го на бутилката.

https://www.ato24.de/en/mobil-super-3000-x1-5w-40.html

Ето едно също бюджетно масло но основната база  не е хидрокрек,а както са го писали natural gas-based engine

https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-30-a5-b5-1-l.html

Ти си преценяваш какво ще сложиш

има и добри и други масла на Мобил

https://www.ato24.de/en/car/engineoil/mobil.html

 

Това е маслото колега, на първия линк който си пуснал, mobil-super-3000 5w-40, вече съм го купил, но другия път ще се възползвам, благодаря за насоката. Рейката на този модел е електрическа. Преди да сменя маслото на кутията е Бултрако, ходих и до друг сервиз, погледнаха във някаква програма и ми казаха че филтъра на тази кутия е вътре и не се сменя.

Редактирано от borkogeorgiev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вкарай твоя VIN номер тук и ще си проличи къде е филтъра на автомата,ако ти се търси в схеми.Направи няколко смени по къси на масла докато минеш на  0w каквото избереш 30 или 40  ,като следващото примерна 5на 30 и тогава 0w .

Визирам смени  на примерно 4 хил км да поизчистиш двигателя,ще усетиш промяна в динамиката му.

Обади се и питай в Бултрако  къде е филтър ти на автомата,може и да грешат  от другия сервиз.

Могат и да помогнат колеги които са минали през тази процедура,с филтъра на автомата ако има външен такъв.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0W или 5W не е съществено за нашия климат. Може да се вземе предвид, но не в изолация от други параметри и не винаги 0W е по-добро от 5W или обратното. Ако търсиш проста насока, то насочи се за следващата смяна към масло 30ка (второто число) и търси маслото да е с ACEA A5/B5. Първото число – 0W или 5W, не по-голямо. Има и други препоръки, но в общи линии това е добра отправна точка.

 

И не очаквай непременно съществена разлика от смяна на маслото, къси смени за „пречистване“ и пр. Може да е положително, може и да не усетиш разлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

6 minutes ago, Pavel_Pavlov said:

0W или 5W не е съществено за нашия климат.

Това би ли го обяснил по точно.

Ето аз съм му предложил точно ACEA A5/B5.

https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-30-a5-b5-1-l.html

Бюджетно масло покриващо висок стандарт ACEA A5/B5,мисля че е идея по-добро от хидрокрека на Мобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 4/6/2020 at 8:58 PM, inspektora said:

Защо? Някакъв проблем ли имаше?

Filtron e на цената на Mahle в Аутодок. Щом Mahle правят ОЕМ филтри на Хонда, естествено, че ще търся такива. Мое мнение ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
5 minutes ago, CARPERA said:

 

Това би ли го обяснил по точно.

Ето аз съм му предложил точно ACEA A5/B5.

https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-30-a5-b5-1-l.html

Бюджетно масло покриващо висок стандарт ACEA A5/B5,мисля че е идея по-добро от хидрокрека на Мобил.

Не искам да влизаме в дълбоки дискусии за маслата тук. Всичко надолу е мое мнение.

Spoiler

Според мен Шелът, който си предложил, е супер за цената и е пример, в който 0W е добър избор. Ако имаха 5W-30 с ACEA A5, може би щеше да е по-добър кандидат, но има „ако“-та. Защо човек би предпочел 5W пред 0W: по-малка разлика между топлото и студеното число може да подсказва за по-малко количество подобрители на вискозитета, което е предпоставка за по-стабилно масло. Може и например при две масла 0W-30 и 5W-30, 0-та да е по-„тънко“ и в работна температура – в случай, че това е търсено.

 

Защо човек би предпочел 0W: може да има по-голямо количество синтетична база, за да „свали“ студеното число, което има и други положителни ефекти при определени условия/изисквания. Може и просто да няма 5W масло от производителя / бюджета, който търсим с нужните сертификати/спецификации. Може и да се планира експлоатация в по-студен климат, значително под нулата.

 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, borkogeorgiev написа:

Това е маслото колега, на първия линк който си пуснал, mobil-super-3000 5w-40, вече съм го купил, но другия път ще се възползвам, благодаря за насоката. Рейката на този модел е електрическа. Преди да сменя маслото на кутията е Бултрако, ходих и до друг сервиз, погледнаха във някаква програма и ми казаха че филтъра на тази кутия е вътре и не се сменя.

Това не е вярно.68 лв струва в Бултрако и се намира отгоре на самата кутия.

Редактирано от Митко Йотов
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
18 minutes ago, Митко Йотов said:

Това не е вярно.68 лв струва в Бултрако и се намира отгоре на самата кутия.

Колега borkogeorgiev  ето ти доказателство да не стъпваш вече в тоя другия сервиз,можеш да помогнеш виждам че си от Варна,и на други колеги да не правят грешка да го посещават.

Кота кажеш кой е тоя сервиз,с супер програмата в която няма нищо.

Това представлява,мисля че беше някъде отдолу встрани на акумулатора и въздушния филтър колегата Митко Йотов може да каже къде,

като го намериш да отидеш в тоя сервиз и да го попиташ какво е това.

766632798_.thumb.jpg.5f1cb195df7aea3957d7651676eca0bb.jpg

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, CARPERA написа:

Колега borkogeorgiev  е то ти доказателство да не стъпваш вече в тоя другия сервиз,можеш да помогнеш виждам че си от Варна,и на други колеги да не правят грешка да го посещават.

Кота кажеш кой е тоя сервиз,с супер програмата в която няма нищо.

Това представлява,мисля че беше някъде отдолу встрани на акумулатора и въздушния филтър колегата Митко Йотов може да каже къде,

като го намериш да отидеш в тоя сервиз и да го попиташ какво е това.

766632798_.thumb.jpg.5f1cb195df7aea3957d7651676eca0bb.jpg

Благодаря за уточнението, интересно че сега си погледнах фактурата от Бултрако-Варна, взели са ми 121,50 за 3 литра масло и труд, но филтър не са сменили, не знам защо, при положение че можеха да ми вземат още някой лев. Това е номера на рамата, ако някой може да провери ще съм благодарен: JHMCU26809C221010

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Извинявай видях че не съм ти дал каталога с схемите по  VIN номе в горния ми пост

https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda

в които можеш да видиш всичко къде се намира и ОЕМ номерата на частите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервизът за кутиите е на Цанко, под двете кули във Варна, забравих му името, обслужвал съм автомати на предните си коли там, нямал съм ядове, но може и да не са много в час с Хондите, аз за това отидох в официалния сервиз, там само ги питах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, CARPERA написа:

 Извинявай видях че не съм ти дал каталога с схемите по  VIN номе в горния ми пост

https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda

в които можеш да видиш всичко къде се намира и ОЕМ номерата на частите.

Благодаря колега!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка след като ми помогнахте да избера и поръчам всичките консумативи - преди около 10-на дни акорда мина цялостно обслужване - въпреки не много добрите отзиви - в Хонда-Апостолов Бургас. Искаше ми се някъде другаде, но странно и тук на един-два силно препоръчни от приятели малки сервизи програмите им не показваха филтъра за смяна на скоростната кутия. Маслата - от общата поръчка, филтрите и ремък - от аутодок. Единствените консумативи, които взехме от сервиза бяха именно този филтър на трансмисията и пистовия ремък, тъй като се оказа, че посочения от мен по-горе на континентал е, който поръчах от аутодок,  по-къс и не върши работа според тях. Колата се движи супер засега. Надявам се тази тема да е от полза и на бъдещи колеги, които са изправени пред същите въпроси както мен преди 2 месеца. :) Иначе би било хубаво занапред, ако се появи някой сервиз в Бургас, за който всички хонда-собственици да имат добро мнение, защото в момента очевидно няма такъв...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравей колега.

Програмите им може да не го показват но това не значи,че няма.И в крайна сметка намерихте ли го?

 

92670826_228830405022730_9150581356323930112_n.jpg

92953435_2820884938190020_1163465769577611264_n.jpg

93277982_884348695312204_8418946459273003008_n.jpg

93375038_689734978462732_3906720304189145088_n.jpg

93721137_262872061414757_7273941094788759552_n.jpg

Редактирано от Митко Йотов
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, да, сменихме го заедно с течността на трансмисията. Това беше и една от причините в Хонда-Апостолов да направим обслужването, вместо някъде другаде.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги и Честита Нова Година! Не съм влизал от доста време тук, но сега сме между 9 и 10 хиляди км от първото обслужване, за което бях отворил и темата, та вече се оглеждам за консумативите за ново обслужване.

 

В първото обслужване сменихме двигателно масло и течност на ск. кутия с масла от общата поръчка на форума. Супер се държи засега колата. От Аутодок пък поръчах пистов ремък (който се оказа неподходящ), горивен филтър, филтър въздух, филтър климатик и маслен филтър.

 

Тъй като доколкото знам трансмисията се обслужва на 60 к км. - сега пропускаме маслото там, но респективно пропускаме и филтъра, нали?

Останалите 4 филтъра предполагам е окей да се сменят на всяко обслужване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
24 minutes ago, dboychev said:

Тъй като доколкото знам трансмисията се обслужва на 60 к км. - сега пропускаме маслото там, но респективно пропускаме и филтъра, нали?

Да, него можеш да го сменяш на всяко второ опресняване (разбирай „смяна“) на маслото на автомата.

 

24 minutes ago, dboychev said:

Останалите 4 филтъра предполагам е окей да се сменят на всяко обслужване?

Да, без горивния. Той се сменя на по-голям пробег. Погледни си в ръководството на колата за интервалите на обслужване. Може би ще обърнеш внимание и на неща, на които не си, а не е лошо. Например спирачна течност (не си споменал). Иначе, за груба информация, горивният филтър при 7ма генерация се сменя на 80хил км или 4 години – което настъпи първо. При теб няма да е твърде различно.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не написа какво реши с свещите,някой свали ли поне да ги погледне.

Антифриза ако нямаш инфо да е сменян някога е хубаво да се подмени и той.

Спирачната течност както писа колегата се подменя на всеки 3-4години.

В какво състояние са дисковете  в ръководстото има сервизни лимити при които те трабва да се сменят.

Ти си  с електрическа кормилна рейка нали.

 

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За спирачната течност 4г е много. На 2г се сменя, максимум 3.

 

За останалите неща нека отговаряме на въпросите на колегата. Все пак той не е питал „помогнете, как да обслужа колата“, а пита конкретни неща. След като си погледне ръководството може да му изникнат и други въпроси. Иначе така във форума можем към 100 неща да го насочим да провери дали са както трябва.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, благодаря за мненията. Антифризът беше гледан на предното обслужване - беше ок. Спирачната течност може би ще е хубаво да я сменим сега, а свещите не са пипани също и сега ще трябва да ги погледнем. Дисковете са окей. Горивният филтър значи също отпада засега. Добра идея за книжката - не съм се сещал да прочета периодите вътре, така че ще я разгледам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

Антифризът беше гледан на предното обслужване - беше ок.

Можеш ли да кажеш какво точно са гледали,и как са преценили че е ок.

Тук е твоето ръководство има доста информация,примерно как се проверяват дискове .

https://omanual.ru/Honda/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...