Jump to content
Stoyanov_85

Заден деференциал на хонда ЦР-В

Recommended Posts

Колеги, здравейте! От няколко месеца съм горд собственик на Хонда ЦРВ 2 2003г 2.0 150к.с. Та въпроса ми е някой знае ли лесен начин,как да разбера задния деференциал дали работи. Не ми се вкарва в кал и ловки и черни пътища. Зимата свърши а сняг нямахме (Ямбол) Поздрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Честито! Със здраве да си я караш!

Щом вече си собственик, вече няма от какво да се притесняваш, предлагам ти да не се вторачваш и набиваш много,много в калта, защото това е лайт версия на 4Х4 и после трябва да викаш и някой да те вади. Карай си колата и щом нямаш някакви странни звуци и подскоци, и щом имаш кардан значи работи. Смени си маслото в дифа и скоростите с оригинални на Хонда и си свиркай.

Редактирано от zmiata29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, zmiata29 написа:

Честито! Със здраве да си я караш!

Щом вече си собственик, вече няма от какво да се притесняваш, предлагам ти да не се вторачваш и набиваш много,много в калта, защото това е лайт версия на 4Х4 и после трябва да викаш и някой да те вади. Карай си колата и щом нямаш някакви странни звуци и подскоци, и щом имаш кардан значи работи. Смени си маслото в дифа и скоростите с оригинални на Хонда и си свиркай.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега! :) само ти отговори,просто исках някво мнение на собственици,които карат от доста време . Просто исках да разб

ера как и дали ми работи задния диф.далече съм от мисълта че црв -то е много проходимо и газя яко. не съм сленял масло на скоростна кутия и дифа. Скоро трябва да ги сменя,незнам дали сам ще успея,ама ще се пробвам! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Караш колата и при пълен ляв обикновено  се опитва  да се включи 4х4.

То това е и теста когао се купува колата ако маслато  не е сменяно  се чува виене при пълен  ляв завой.

Сега го дават дъжд и сняг ще имаш къде да го тестват. 

На задния дифт се сменя лесно налива се до протичане от горната пробка. Събира 1.2л хубово  е да се направи два пъти ако старото  масло излезе  черно,имаш два болта на пробките и ти трябва голямо спринцовката или шпиц да налееш маслото от горната пробка .

На скоростите също  не е някъква философия важно е желанието и малко  инструменти. 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, CARPERA написа:

...

То това е и теста когао се купува колата ако маслато  не е сменяно  се чува виене при пълен  ляв завой.

...

 

Спри да пишеш глупости!

 

Всъщност, за да бъда честен и коректен, това, което си написал е част от истината.

 

Ако има виене, или тропане в ДИФА (забележи - няма Т), то се чува и усеща НЕ САМО при ляв завой. 

Теста се прави и при пълен ляв, и при пълен десен, и напред, и назад. Най-добре от място, с повечко газ.

 

После - несменявано масло е само една от причините за проблеми.

Може никога да не е сменявано маслото и да няма проблем.

Може и онзиден да си сменил маслото, и днес вече да вие, ако вчера си се правил на мъж по пясъчните дюни.

 

По-големия враг на диференциала е претоварването.

 

Нещо друго - виенето и тропането не идва от диференциала, а от многодисковия съединител. Именно заради него се сменява маслото, ако трябва и 2 пъти, когато има проблем. Ако и тогава не спре да вие, се прави полиране на дисковете. Ако пак не спре - ремонт.

 

Стоянов, както каза Змията - карай си колата и си свиркай! Ако не вие на ЛЯВ завой, нямаш ядове :D

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
2 hours ago, Krasi-mir said:

 

Спри да пишеш глупости!

 

Всъщност, за да бъда честен и коректен, това, което си написал е част от истината.

 

Ако има виене, или тропане в ДИФА (забележи - няма Т), то се чува и усеща НЕ САМО при ляв завой. 

Теста се прави и при пълен ляв, и при пълен десен, и напред, и назад. Най-добре от място, с повечко газ.

 

После - несменявано масло е само една от причините за проблеми.

Може никога да не е сменявано маслото и да няма проблем.

Може и онзиден да си сменил маслото, и днес вече да вие, ако вчера си се правил на мъж по пясъчните дюни.

 

По-големия враг на диференциала е претоварването.

 

Нещо друго - виенето и тропането не идва от диференциала, а от многодисковия съединител. Именно заради него се сменява маслото, ако трябва и 2 пъти, когато има проблем. Ако и тогава не спре да вие, се прави полиране на дисковете. Ако пак не спре - ремонт.

 

Стоянов, както каза Змията - карай си колата и си свиркай! Ако не вие на ЛЯВ завой, нямаш ядове :D

 

Виж голям човек си а се държиш  като дете .

Значи пиша глупости ама са истина.

Защо изчака да напиша  нещо,  та да се изкажеш  господине професоре. 

Това  съм тествал така съм го чул  като вие когато взех колата след смяна спря.

Може ли да спреш да пишеш след постовете ми,кажи собственото  си мнение  този който  иска ще разбере.

Можеше да започнеш  така: Искам  да допълня не само при ляв..........

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 6 часа, CARPERA написа:

Събира 1.2л

Дифа събира малко под литър!!!!☠️

Скоростите малко под два.

Не помня дали на скоростите пробките не бяха с квадрат вътрешен(женски).

Редактирано от zmiata29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той, авторът на темата вероятно е искал да пита дали работи задният мост!

Диференциала няма как да не работи! Може да не работи, ако са му  "изкормени карантиите", или ако е блокирал. Симптомите в 2-та случая са различни!

Може да отиде на някой пункт за ГТП и да помоли да вкарат предния мост на ролките, и без да ги спират да пробва да излезе от тях.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
44 minutes ago, zmiata29 said:

Дифа събира малко под литър!!!!☠️

Скоростите малко под два.

Не помня дали на скоростите пробките не бяха с квадрат вътрешен(женски).

Ето тук може да се види как се сменя на задния диф ,там също има за скоростите.

https://www.youtube.com/results?search_query=2004+Honda+C-RV+Rear+Differential+Fluid+Change

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те ти сега сняг. Сега намери някой да ти ръчка колата, ти гледай отстрани, иначе има вероятност пак да не разбереш.

По телевизора казаха,че и в Ямбол има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията Ви колеги!  Скоро ще стане ясно,тук почна да вали сняг утре ще разбера дали работи или не...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...