Jump to content
FALKONETTI

Потенциални проблеми с CR-V III 2007 i-ctdi

Recommended Posts

Здравейте колеги,

от доста време не бях влизал и писал във форума... От около 7 години си карам хондичката безаварийно (като изключим периодичните светвания на DPF-a :)), но от известно време наблюдавам смущаващи проблеми в работата на колата (пиша колата защото не съм наясно с източника). в момента колата е на около 180000км по километраж, карам я от около 94000км, на около 110000км смених ангренажна верига и оттогава само консумативи-масла, филтри, течности, прахоуловители на амортисьорите - обслужването е правено само в Юбико и Бултрако.

 В края на август миналата година ходих за подмяна на еърбеците в Бултрако и смених всички масла, филтри, течности и пистов ремък. Казах им за проблемите и да направят оглед - отговора беше, че колата е ОК... да ама не, та за това пиша и тук толкова обстоятелствено, не знам в какъв сервиз да ходя...

Ето и някои от проблемите:

1. Бучене при навиване на волана наляво или надясно - в началото го чувах когато си вкарвах колата в гаража при навиване на пълен ляв/десен. Миналата година лятото нещата се влошиха - като покарам 20-30 мин. това бучене започна да се чува и в движение и то без да навивам волана докрай. Когато колата е студена - няма бучене...сега зимата го нямаше, но като се позатопли времето взех да го чувам пак при паркиране, не съм излизал извънградско от ноември сигурно, за да видя на по-дълго каране дали се появява...

2. Странно звънтене от към двигателя-може би от към пистовия ремък, не съм много сигурен - появяваше се 10-15сек. след запалване за около 20-30 секунди и изчезва. След смяната на пистовия ремък(не са сменяли ролки защото били ОК), това звънтене продължи още известно време и то още същия ден като си тръгнах от Бултрако. Казвам звънтене - мога да го оприлича например ако поставите метална шайба върху вибрираща метална повърхност- такъв е звука. За момента не го чувам и може излишно да се притеснявам - може наистина да е някоя хлабава шайба или нещо подобно. Познат механик ми беше казъл, че много вероятно е да е от компресора на климатика, но така и не успя да го погледне - разболя се тежко... Както и да е..звънтенето за сега изчезна :), но се появи друго, след смяната на ремъка взе да се чува друго - шуп-шуп на всеки оборот на ремъка - може би ролка/ролки за смяна. Колата за последните 3-4 месеца стана по-шумна. Струва ми се че вибрациите станаха по-големи. Станал съм абсолютен слухар напоследък - прекалено много нови шумове започнах да долавям. А от няколко дена започнах да чувам и някакво претракване зад предно дясно колело - на празен ход...

Някой сблъсквал ли се е с подобни симптоми?

...и още нещо - какви са симптомите за отиващи си съединител, маховик при CR-V-то 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По първа точка,ти си с хидравлика сменял ли си течността там.

 

За втория мисля че точно там е проблема

Quote

След смяната на пистовия ремък(не са сменяли ролки защото били ОК), това звънтене продължи още известно време и то още същия ден като си тръгнах от Бултрако.

От една такава ролка  и сервиз който казва че е ок при мен е оптяжна климатик,щях да сменям шайби алтернатор на колянов вал,в голям филм ако не бях потърсил трето мнение.

Смених сервиза свалиха я въпросната ролка,ами шуми звънти и всичко което чувах сутрин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти кажа, че не погледнах във фактурата какво са ми сменили ... много дилетантско от моя страна - утре ще я търся да видя какво са писали - казах им смяна на всички течности - антифризи, масла и т.н.  - казаха че всичко проверено и сменено. Оставих почти хилядарка и си тръгнах -трябваше бързо да се прибера в Габрово...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да ти кажа според Бултрако тази течност на хидравликата не се сменя,тоест според тях е вечна.

След като ми заявиха това и още други простотии ги отписах.

Най вероятно не са я сменили.

1литър стига за смяна

93542880_Screenshot_2020-03-17HONDAPSF-SPowerSteeringFluid1.thumb.png.e3ec978418dea912f5c61b4364120630.png

 

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По т.2 може да пробваш да напръскаш с нещо заподозряната за шума ролка, ако шума спре - ясно е.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако напръскам не знам дали нещо ще се промени...вече чувам някакво претракване на празен ход - като отворя капака не го чувам, обаче като клекна до дясното предно колело се чува отчетливо...на моменти се чува по-силно - като изфорсирам 2-3 пъти и отида да слушам поотихва...това според мен трябва на канал и на запален двигател да се гледа и слуша... ама като тръгна на сервиз - все едно на заколение отивам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами именно докато не пробваш няма да разбереш. Може с wd40, може дори с вода. Щом и притраква гледай ролките и някой да форсира леко чат пат. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тракането отпред съм почти сигурен,че е демпферната шайба.На маховика ти също му е дошло времето щом се оплакваш от повишени вибрации.Звънтенето най-вероятно е ролка.Предлагам ти да сложиш по-късия ремък по новата схема,без едната паразитна ролка.Течността на хидравликата е задължително да смениш.

Редактирано от zograffa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, FALKONETTI написа:

на около 110000км смених ангренажна верига

На 110К верига? Сигурен ли си в пробега?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой е сигурен в пробега на кола втора употреба в България? :) Като я закупих я вкарах веднага в Юби-ко - и при огледа ми казаха, че съсстоянието й отговаря на пробега - интериор, купе, ходова част - отдолу изглеждаше като нова - всички заводски маркери си бяха на място, а видях и оригиналната фактура при закупуването и от Италия - 11000евро. Казаха ми също, че е била обслужвана в сервизи на Хонда, тъй като си имали методологии по които го правели...и си личало - имаше лек шум и предположение за ролка - но ми препоръчаха най-добре да си сменя веригата за лично спокойствие и аз се съгласих...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 39 минути, FALKONETTI написа:

но ми препоръчаха най-добре да си сменя веригата за лично спокойствие и аз се съгласих...

Много странна препоръка от автосервиз - те нещо психолози ли са, що ли?

По т. 1 от питането ти, препоръчвам да смениш на първо време маслото на хидравликата с оригинално PSF-S и ако няма ефект, да се консултираш със специалист. В помпата има един лагер, който се сменя, ако не се лъжа и може да е от него бученето.

Редактирано от inspektora

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, FALKONETTI написа:

но ми препоръчаха най-добре да си сменя веригата за лично спокойствие и аз се съгласих...

Веригите са две. Едната е агренажната, другата на маслената помпа.

Повишени вибрации се появяват и от разтегната верига на маслената помпа. В следствие на разтягането се получава разминаване на балансиращите валове на помпата, от там и вибрации.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 1 час, mimors написа:

В следствие на разтягането се получава разминаване на балансиращите валове на помпата, от там и вибрации.

Колега, кажи няколко думи за тези балансиращи валове, ако знаеш - как са зацепени и т.н.

Редактирано от inspektora

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, доколкото знам, ролката е една. Бихте ли споделили номер или някаква информация да я погледна и аз итази ролка и евентуално да я сменя, че и аз вече една година не мога да се отърва от тракащи, стържещи, звънтящи, виещи и какви ли още не шумове :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето при акорда същия двигател каква е разликата с и без паразитната ролка:

 

037486314.jpg

Редактирано от goga

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, с късия ремък съм. Просто не са две ролки, а една.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...