Jump to content
IvelinB

Honda Civic 2016, 2.0 двигател, 2016 г. от САЩ/Канада

Recommended Posts

Напълно съм съгласен. Като вече почти 3 години собственик на 10 генерация сивик (първо малкият двигател ръчна и сега по-големият 1.5 CVT) смело мога да твърдя,че това е кола за надеждност и сигурност, не бих я поставил в категорията спортни. ДА, и двата двигателя имат динамика, но да се правим на комплексирани състезатели, особено срещу немските автомобили е проява на глупост и слабост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето хубави ревюта:

1. https://www.caranddriver.com/reviews/a15103733/2016-honda-civic-20l-first-drive-review/

2. https://www.caranddriver.com/reviews/a15101602/2016-honda-civic-20l-cvt-test-review/

 

Динамиката за 2.0 и с ръчка и със ЦВТ я дават съпоставима, около 8.2 сек 0-60 мили.

И все пак казват, че ръчката се усеща по-добре (спортно, доставя удоволствие).

 

ЦВТ-то има други предимства, както изтъкнаха вече колегите - за комфортно, лежерно (мързеливо дори) каране и икономия ;)

 

Имай предвид и че ръчките са се слагали само в абсолютно най-ниското ниво на оборудване (DX) и опционално в следващото (LX) от да кажем общо 5 нива.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комфорта всеки го разбира по своему. Ние като водачи се кефим на ръчката и осъзнаваме предимствата на автомата относно плавното превключване, но питайте возещите се отзад за мнението им - ако сте семеен, или пътувате често и надалеч не сам.

Бях писал че преди време тествах Сивик 10 / 1.5 CVT и 1.5 МТ. Фемилито от задния ред бе категорично - CVT. И 2-те ги настъпвах яко, но гледах в огледалото как им се лашкат главите и напрягат вратни жили да противодействат на това. Съединителят е некомфортен не толкова за водача, колкото за спътниците му - просто те никога не знаят точния момент в който той ще сменя предавка. Не че не може да се действа с левия педал плавно, но е тънкост да всеки път.

Не го пиша с цел разубеждаване от механиката, но от 16 години карам автомати и едва ли ще се върна на ръчка, па дори да ми харчи повече градско и да е леко по-мудна на старт.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става въпрос за състезания.Просто не искам ако ми се наложи да изпреваря камион или автобус това да трае смущаващо много време.Навремето така ставаше с Мерцедес Е200D със 72к.с.Не съм състезател на пътя, но предпочитам колата да има сила когато се наложи.Стана ми странно от това, което се вижда на клипа.Близо 2 секунди 0-100 са огромна разлика.Ако CVT дава около 8,2 сек за мен това е отлично постижение и повече не ми и трябва.Май ще е най-добре да покарам и да видя дали 2.0  CVT ще ми допадне.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клиповете много не им вярвай, в повечето случаи се правят с цел някой да се похвали, не реално да покажат. 8.2 ускорение точно на този двигател силно ме съмнява, по-скоро към 9.2 Преди имах малкият двигател 1.0 129 коня, който по каталог ускорява за 10 и малко, и искам да ти кажа,че перфектно се изпреварваше с него по нанагорнища и магистрали с 4 човека в колата. Турбото си оказва значение.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изобщо не се притеснявай. Няма никакъв проблем да се изпреварва с двойка, с CVT. Лятото, когато колата беше пълна, в Кресненското дефиле се представи отлично. Така че, взимай и не се притеснявай 🙂

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.11.2020 г. at 1:47, Беселин написа:

Не става въпрос за състезания.Просто не искам ако ми се наложи да изпреваря камион или автобус това да трае смущаващо много време. ... Не съм състезател на пътя, но предпочитам колата да има сила когато се наложи. ... Близо 2 секунди 0-100 са огромна разлика.Ако CVT дава около 8,2 сек за мен това е отлично постижение и повече не ми и трябва. Май ще е най-добре да покарам и да видя дали 2.0  CVT ще ми допадне.

Старт от място и доускорение при изпреварване са 2 съвсем различни неща!

При първото задвижваш от място цялата маса на автомобила и съдържанието му, и то на първа скорост, със сравнително ниски обороти на мотора.

При доускорението имаш избор от предавки и по-широк диапазон на оборотите на мотора в платото на въртящия момент, или пък обороти за максимална мощност. При ръчна кутия ги избираш ти, а при "автоматите" компа им следи данни и ти предлага опции, като пак имаш ръчен режим - ако не покрива изискванията ти.

Пробвай такава кола и ще усетиш, а и ще си прецениш дали ти е ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Аз карам такава и вече17к километра нищо не съм правил. Аз и не карам толкова много, като цяло. За двигателя и скоростната кутия съм много доволен. В града си гори 12 литра. Като цяло колата е много читава, няма да съжеляваш.

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.11.2020 г. at 1:47, Беселин написа:

Не става въпрос за състезания.Просто не искам ако ми се наложи да изпреваря камион или автобус това да трае смущаващо много време.Навремето така ставаше с Мерцедес Е200D със 72к.с.Не съм състезател на пътя, но предпочитам колата да има сила когато се наложи.Стана ми странно от това, което се вижда на клипа.Близо 2 секунди 0-100 са огромна разлика.Ако CVT дава около 8,2 сек за мен това е отлично постижение и повече не ми и трябва.Май ще е най-добре да покарам и да видя дали 2.0  CVT ще ми допадне.

 

Едно време като работех в МЗ и се е налагало да ме возят от София до Варна цял ден с такъв Мерцедес на Мтел..... да им проверяваме базовите станции.....Изпреварване 0000! 🥶

 

Ела да те повозя на Civic X 1.5 Turbo седан CVT ....само си вземи салфетки да не ми оцапаш седалките като изпреварвам като "ТРОЛЕЙ"  🤣

 

и разход 6-7 литра само....................

 

Автомобила има комфорта на Ауди А6 ....Този Civic X sedan утрепа Легендата и Акорда!

😃

Редактирано от iso_eu
  • Хаха 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснах нещо важно - 1.5 turbo не можеш да усетиш така наречената турбо дупка. Системата е уникална не е като старите турбо двигатели и имаш още в ниските обороти тяга огромна. Просто малко да дадеш газ и изпреварваш за миг :)

Така че 1.5 turbo е много по динамичен и еластичен спрямо 2.0.

 

Ако сравниш акорд 2.0 - 2008 г. с хидротрансформаторен автоматик и Civic 2.0 със CVT то Сивика ще е по бърз и по еластичен.

 

Проблема според мен ще е след време с тези 2000 см3 двигатели на Хонда защото са редки дори и в USA и Канада. В Европа се слагат 1.0 turbo, 1.5 и 1.5 Turbo, 

 


 

Редактирано от iso_eu
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

      Възникна неочакван проблем.Има голяма вероятност ако купя CIVIC X да не може да влезе в гаража в новия ми дом.Входа от улицата е много стръмен и праговете може да закачат в бетона.Сегашния ми CIVIC 7 минава на 1 сантиметър при положение, че е само с шофьор.Ако отпред са се качили двама човека тръбата на генерацията опира в бетона.Междуосието на X е по-голямо и най-вероятно няма да може да минава от там.Май ще трябва да търся SUV.

  • Объркан 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

След какви ли не варианти за покупка на нов автомобил се върнах отново на Honda CIVIC 10 2.0 160 к.с от САЩ или Канада.Проблема за входа, който съм описал в горния пост може да не се окаже толкова сериозен.Сега основното, за което се колебая е ръчна или CVT скоростна кутия.Честно казано не съм карал кола с такива скорости, но съм се возил в Тойота със CVT трансмисия и не ми допада.От друга страна 2021 година сме.Тепърва да карам кола с ръчни скорости...Вие какво мислите?Спомням си коментар, че с ръчните скорости е ниското ниво на оборудване.От какви екстри ще се лиша ако взема ръчна скоростна кутия?

Сетих се и за друго, допълвам поста.Според вас да гледам ли обявите у нас или да си внеса кола чрез посреднците, които се появиха последно време?

Редактирано от Беселин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CVT, естествено. Особено в града автоматикът е благодат.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай някъде CVT-то - има и ръчен режим.

Покрай пандемията не е ясно какво ще стане с доставките, а и с цените от Америка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да посочи нивата на оборудване?Гледам в Канада масово са без круз контрол.(Или поне тези, които ми изнасят като цена)

Пак да попитам, дали правилно съм разбрал, че автоматиците са с по-високо ниво на оборудване и ако избера ръчна кутия, кои екстри ще жертвам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Which-trim-level-of-the-2016-honda-civic-sedan-is-best-for-you

 

Изглежда с 2.0 двигател се ограничаваш до двете най-ниски нива на оборудване, като само най-ниското пък има ръчни скорости. Cruise Control май има във версията "Touring".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да знае дали има данни за някакви дефекти в първите 1-2 години на производство?Харесах една, която на обява е 2018, но май е произведена 2017.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше нещо за масло в бензина, ама не на всички и предимно при градско каране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо това е за 1.5, не за 2.0 доколкото знам. И то при много студено време, когато колата не е загряла :) 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май така беше. 2.0 не е турбиниран.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера ходих да гледам една 2.0 седан внос от САЩ.Външно с леки забележки, явно е имала премеждия от сорта на лек удар.При пробата много ми хареса как вози, как върви(бях скептичен за CVT-то), обезшумена е много добре, но започнаха на таблото да светят 5 или 6 аларми(грешки) съответно за системата за усилване на волана, за подпомагане на потеглянето под наклон, за следене на дистанцията до предния автомобил, за следене на маркировката.Запомних само тези.Казаха, че това се получава заради това, че няма сходимост на предните колела и при един реглаж на предницата ще се оправи.Действително като се включи задна на дисплея показва, че колата ще завива, а колелата сочат право напред и се вижда с просто око,че волана не е в неутрална позиция.Стои все едно, че е навит малко.

Какво мислите?Дали ще се оправят тези неща с реглаж на предницата или въобще да не се занимавам повече с тази кола?По принцип ми хареса много и казах, че ако я оправят ще говорим за пари.Споделете мнението си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, като я оправят - говорете, но ако е било лесно - да са го оправили.

Ако е имало удар отпред - примерно във висок бордюр, и да е добре "телом", може да има криво по окачването, което и да изправят волана + предните колела да са успоредни (направо), не решава проблема, а "ламбите" могат да угасят и с отваряне на таблото. Абе - виж друга.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сетих се за още една от грешките, които показваше - проблем със системата за подпомагане при тръгване под наклон.Личи, че окачването е правено, защото на ботуша на десния амортисьор където са болтовете на тампоните, от ляво и дясно болтовете са нови и стари.Личи, че е правено нещо.А има и разминаване между задната част на калника и един от елементите на прага долу ниско.Не знам точно как да го опиша коректно.От другата страна всички детайли си пасват.

Редактирано от Беселин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И нови елементи по окачването да са сложили, ако купето не е коректно изпънато по лонжероните, пак ще е криво, а външните панели се редят с напасване и изглежда прилично.

От друга страна някои от сензорите вадят грешки просто от слаб акумулатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аргумента за слабия акумулатор го извадиха и от автокъщата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се занимавай, ясна е работата. Търси нещо чрез доверен човек. По-добре да я видиш ударена в какво състояние е реално (както е на търговете) и да си прецениш дали ти се занимава. Ако нямаш доверен човек, не рискувай. От БГ автокъща, ако не са ти приятели, бягай далеч.

Това е моето мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

    Сега ми се обадиха, че е направен реглаж и всичко работи без проблем.Следене на предния автомобил, следене на маркировката, VSA.Грешките са били от слаб акумулатор.Че е ремонтирана нещо е ремонтирана обаче гледах добре и не видях следи от пребоядисване.В цената ще има отстъпка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си навит, сигурно сделката е добра?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро съм мераклия.Продадох си старата Хонда в началото на Март и от тогава смених ,,сто" варианта за следващ автомобил.От Хюндай, Тойота, Шкода, през БМВ и Мерцедес, седани, SUV-та ... какви ли не модели, цени и години на производство и онзи ден като се качих в HONDA-та усмивката ми се качи до ушите.Убедих се, че пак трябва да си купя HONDA.Довечера отивам да гледам друга.Най-малкото да си направя сравнение в сглобките на купето, защото на коментираната по-горе ми се струва, че фугата между багажника и купето откъм задното стъкло е прекалено голяма.Много по-голяма отколкото на другите места.Не знам дали е нормално за модела.Може да се окаже, че освен отпред е имало удар и отзад.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда си е Хонда! Не че е "по-по-най", ама някакси... :)

Има 1 нова обява в София - черна за 22 пари - виж и нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Note е прав, че най-добре е да си видиш колата от търга, за да знаеш точно каква е щетата. "Нашите хора" може да са я оправили много професионално и качествено, но аз такива сивици видях в copart.com, че направо свят ми се зави. Аз също в момента търся точно този двигател, като за мен по-скоро дилемата е към коя фирма посредник да се обърна. Ако някой има опит, моля да сподели...........most auto, north auto или някой друг. И аз се двуомях за CVT или ръчка, но заради ръчната скоростна кутия може да се лишиш от някои от следните екстри: отопляеми седалки,система за следене на лентите, система за предотвратяване на сблъсък, адаптивен круиз контрол, камера на страничното огледало, по-малък централен диспей, по-нисък клас аудио уредба, безключово палене и стартиране на двигателя от разстояние от дистанционното на колата. Може да има и други. Като цяло има разлики в обурудването в САЩ и Европа, като основното е камерата на дясното странично огледало (САЩ и Канада), липсата на пера на волана при CVT (САЩ и Канада) и аз досега не видях civic с парктроник (явно разчитат на камерата за задно виждане). До сега не съм прочел за проблеми със CVT-то в чуждестранните форуми, но и до сега никой не е писал с пробег по-голям от 150к. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка изпуснах Хондата.Гледах една с ръчна скоростна кутия и реших твърдо - ще търся автомат.

Сега гледам в Канада една 2019г пълна догоре с екстри.Има отопление и на задните седалки дори, кожен салон, безключово палене, безжично зарядно за телефон, 18" джанти и т.н.

https://www.autotrader.ca/a/honda/civic sedan/mississauga/ontario/5_52438314_20180717133319865/?showcpo=ShowCpo&ncse=no&orup=30_15_105&sprx=250

 

Мост ауто ми казаха - 40000лв, което ми е много.С 1.5 мотора е.Като видях как върви 2.0, 1.5Т ще е самолет само ме притеснява историята със смесването на бензин и масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беселин, Има TSB за проблема с маслото. Говорено е и в други теми. Има хиляди теми и в канадските/американските форуми. Проблема е следния: когато е много студено разбирай -10-15 градуса и колата е студена. Тогава не може да изгори добре бензина и се случва проблема с маслото. В една тема изрично даже има oil samples, в които въпреки, че пише excessive fuel in oil, смазочните качества на маслото не се бяха променили ! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпратих запитване за един и същ автомобил при 3 вносителя от Канада и САЩ.Мост Ауто дават най-висока цена.4000лв повече от другите 2, които са съответно NorthAuto и Atlantic Export.Мост Ауто отпадат, въпроса е към кой от другите два да се насоча.Някой тук има ли впечатления?Можете ли да ми препоръчате някой от двата.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж и Autobid. Те също внасят :) Но нямам наблюдения. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Канадки все ще доплуват и до тук. Там се продават добре.

https://local-insurance.ca/insurance-company-ontario/best-selling-cars-canada

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро говорих със SVO от форума и той ми сподели, че е много доволен от услугите на Galactic Cars (има ги в мобиле), които също внасят коли отвъд океана. 

 

Беселин, къде видя как върви 2.0, може ли да видя и аз, че малко се притеснявам от 1.5Т.

 

Днес говорих с търговец от Бултрако Пловдив, който ми обясни, че проблемът с 1.5Т се проявява най-силно, ако колата се кара предимно на малки разстояния в града, тъй като малкото бензин, който попада в маслото не може да бъде изгорен, както ако се кара по-дълго на загрят мотор. Каза, че нормалното горене на масло при този двигател по данни на Хонда е литър на 10 000. Имате ли информация от познати дали наистина е така или положението е по-лошо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Kamenov горене на масло при този двигател, поне при мен за почти 2 год. и 13 хил. км. - няма.

За вдигането на нивото (мешане с бензин) в началото се бях филмирал от много четене, но също проблеми няма.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 21.09.2021 г. at 22:01, Kamenov написа:

 

 

Беселин, къде видя как върви 2.0, може ли да видя и аз, че малко се притеснявам от 1.5Т.

 

    Ходих на оглед на автомобил с този мотор.Впечатленията ми са от градско каране, но все пак усетих потенциала на 2.0 със CVT.

Имам допир с Тойота Аурис 1.6 и CVT и за това бях скептичен за тази конфигурацията.Веднага направих разлика.Дали заради това, че Хондата е с 2.0 или самите настройки на CVT са по-други, но разликата в динамиката е осезаема.Тойотата бръмчи и не върви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , насочил съм се към 2 ка бензин седан със CVT кутия. Искам да питам дали е по добър избор от 1.5 и дали е с прилична динамика и разход?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...