Jump to content
zlatan181281@gmail.com

Високи обороти при CR-V 2 ген.

Recommended Posts

Здравейте,имам CR-V 2004 г.

Карам я една година на газ,слагана уредба в БГ.

Постоянно държи високи обороти.

А най-дразнещото е като превключваш предавките-трябва да се чака доста повечко от нормалното за да паднат оборотите и да включиш.

Изчистиха ми дросела на скоро.

Стана още по-зле.

Държи нехарактерни високи докато е студена.

Може би трябва една адаптация на дросела след почистването.

Само да вмъкна,че газ се подава с жило,а не със стъпково моторче.

Ще съм благодарен на всеки,който даде мнение.

Иначе с друго не може да ме подразни джипката.

Добра количка е за нашите "пътища"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Стъпковото моторче  или IACV клапана   няма нищо общо с жилото.

Ако имаш  IACV клапан трябва и той да се почисти като се  свали накисне в обезмаслител и на течаща вода. 

Така се чисти и дросела  .

Клапаните регулирани ли са. 

Имаш раздел CRV  2 пиши по принцип  там. 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако пуснеш още една тема мислиш ли че ще стане добре.

Намира се ако го имаш на дросела или на всмукателните колектори.

Разгледай схемите прочети горе в раздела има и ръководства на англйски ако те притеснява руския.

Ето го клапана

https://www.megaparts.bg/product/1590573464

От този клип излиза че е върху дросела този клапан,казваш че са  чистили дросела,имаш ли на представа как,ако са го сваляли и този клапан са чистили,или просто ги е домързяло.

 

 

 

 

Използвай обезмаслите,и го кисни добре и под течаща вода миеш вътре.

Разкачаш първо батерията.

 

Quote

Само да вмъкна,че газ се подава с жило,а не със стъпково моторче.

Кой ти ги наговори тези.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо ми се губи кога точно регулира клапаните,преди колко хил км.

Не че има много общо но свещите,сменяни ли са и  какви,за твоя модел ли са.

Тук може да видиш кои са за твоя модел

http://www.ngkpartfinder.co.uk/cars_commercial.php?type=SPARK%20PLUGS&manufact=HONDA

При свалянето и почистването на дросела е важно да се почистят всички канали по него,един такъв се регулира от болта за празен ход.

Той трябва да се развие и изчисти канал много добре,събира много чернилка и се запушва.

Този болт по принцип е мацнат с боя за да не се развива,но събира канала много чернилка,не всеки майстор знае как се настройва после.

Това е болта

36558078_2.thumb.png.e23e6759ae43865b5357a953e12c2cca.png780576812_.thumb.png.b6d857c21718ac954b9a54aee302fd71.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано съм бил полезен, ако дадеш и обратна  връзка как се е решил проблема, ще е супер.

Може да помогнем на следващ колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам време тези дни,но при първа възможност ще се позанимавам.

Задължително ще споделя опита.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пак Фенове на добри коли.

Искам да споделя какво се случи с моя проблем.

Значи,свалих дросела,оказа се сравнително чист.

Към него е прикрепен стъпковия мотор.

Той не беше чист.Почистих го старателно.

Направих няколко стъпки за уж адаптиране на дросела.

И в крайна сметка нищо не се промени,даже оборотите сега са по-високи от преди.

Може би ще трябва адаптиране чрез софтуер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Може но трябва софтуер  да се видят стойностите.

Болта отвърта ли го.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 49 минути, zlatan181281@gmail.com написа:

Направих няколко стъпки за уж адаптиране на дросела.

Какви точно стъпки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Адаптиране на дросела за този мотор става с диагностичен софтуер, като начина може да намериш в темата отдолу, а за да ти бъде още по-лесно твоят пост е № 64.

 

 

Редактирано от diezz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 1 час, diezz написа:

Адаптиране на дросела за този мотор става с диагностичен софтуер

Неговия мотор е с жило,

"механичен" дросел, не му трябва софтуер, за това го питах какво точно е правил.

Мене Маркони, (да се свети името му) ме е учил:

Оставяш колата да загрее до включване на перката на радиатора, гасиш, махаш едната клема на акумулатора за  определено време, закачаш клемата и се връщаш на шофьорското място, изключваш всички ел. консуматори и въртиш ключа без да пипаш педала на газта.

Колата, без да пипаш нищо, трябва да работи така до третото включване на перката на радиатора.

Редактирано от zmiata29
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
5 hours ago, zmiata29 said:

Неговия мотор е с жило,

"механичен" дросел, не му трябва софтуер, за това го питах какво точно е правил.

Интересно, мислех че дроселът се адаптира като при фейса и трета генерация. Чел съм и за този метод, пробвал съм го, но при мен не е сработвал, определено информацията е полезна!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз направих следното:

Запалих двигателя,и оборотите на 3000.

Така до включване на перката.

После гася.

И така два пъти.

В момента дискомфорта е докато стигне оптимална температура-държи постоянно 1500 и нагоре оборота.

После постепенно падат,но много бавно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и аз съм със същия проблем honda cr-v 2002 подържа 1500-2000 обороти на празен ход и моля за съвет? На диагностика ми казаха че проблема е от ВАНОСА има ли логика изобщо понеже не съм много запознат Благодаря !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.03.2020 г. at 11:00, zlatan181281@gmail.com написа:

Аз направих следното:

Запалих двигателя,и оборотите на 3000.

Така до включване на перката.

После гася.

И така два пъти.

В момента дискомфорта е докато стигне оптимална температура-държи постоянно 1500 и нагоре оборота.

После постепенно падат,но много бавно.

Здравей колега намери ли решение на проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 4/8/2020 at 8:07 AM, nikibike said:

Здравейте и аз съм със същия проблем honda cr-v 2002 подържа 1500-2000 обороти на празен ход и моля за съвет? На диагностика ми казаха че проблема е от ВАНОСА има ли логика изобщо понеже не съм много запознат Благодаря !

Това какво трябва да значи.Ти направи ли нещо,примерно почистване на дросела и IACV клапана.

Ето малко насоки за дросела и по показания начин се чисти частично,цялостно е чрез сваляне и киснене в обезмаслител.

https://nasauto.bg/blog/kakvo-e-droselova-klapa-13607.html

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 8.04.2020 г. at 8:07, nikibike написа:

На диагностика ми казаха че проблема е от ВАНОСА има ли логика

 

Там повече недей да ходиш. :D

Vanos е технология на БМВ, подобна на VTEC, все едно много далече от истината ... 

 

Не очаквайте някакви чудеса от тая адаптация, още повече че дроселът е с жило. 

Всичко е при дросела и IACV-то, на последното има и една гарнитурка. 

Вижте също как ги затягате (IACV към дросел, дросел към колектор), да няма луфт някъде. 

Нормални обороти са 1,600 ± 200 , после трябва да паднат до 650 ± 50 без консуматори

 

PCV клапата също не е зле да се провери:

http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_9f.htm#161527

 

И естествено да се регулират клапаните. :P

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 3/23/2020 at 11:00 AM, zlatan181281@gmail.com said:

Аз направих следното:

Запалих двигателя,и оборотите на 3000.

Така до включване на перката.

После гася.

И така два пъти.

В момента дискомфорта е докато стигне оптимална температура-държи постоянно 1500 и нагоре оборота.

После постепенно падат,но много бавно.

Върху дросела има болт който регулира притока на въздух  към  IACV към клапана.

Ако този канал  който води до IACV не е почистен  ,болта не е отвърнат  ефекта от цялата процедура  е минимална .

 Тук съм дал насоки за това

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 9.04.2020 г. at 18:56, CARPERA написа:

Това какво трябва да значи.Ти направи ли нещо,примерно почистване на дросела и IACV клапана.

Ето малко насоки за дросела и по показания начин се чисти частично,цялостно е чрез сваляне и киснене в обезмаслител.

https://nasauto.bg/blog/kakvo-e-droselova-klapa-13607.html

Ще пробвам благодаря

Редактирано от nikibike

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 21 часа, dindin написа:

 

Там повече недей да ходиш. :D

Vanos е технология на БМВ, подобна на VTEC, все едно много далече от истината ... 

 

Не очаквайте някакви чудеса от тая адаптация, още повече че дроселът е с жило. 

Всичко е при дросела и IACV-то, на последното има и една гарнитурка. 

Вижте също как ги затягате (IACV към дросел, дросел към колектор), да няма луфт някъде. 

Нормални обороти са 1,600 ± 200 , после трябва да паднат до 650 ± 50 без консуматори

 

PCV клапата също не е зле да се провери:

http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_9f.htm#161527

 

И естествено да се регулират клапаните. :P

 

на диагностиката мисля че беше това Управляващ клапан, регулиране на разпределителния вал може ли да има нещо общо със високите оборотии като се изчизти тази грешка падаха и после пак се качваха след 19 сек. Благодаря ви за одговорите....

thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте след почистване на дроселовата клапа оборотите паднаха даже понякога гасне и работи неравномерно моля някой може ли да ми каже къде мога да направя адаптация на клапата в ПЛОВДИВ или сервиз в който да оправят оборотите ! Благодаря....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето още малко насоки за дросела и как се регулира болта,итези двата отвора са отговорни за притока на въздух, през тях минава въздуха на празния ход клапата е почти затворена. 

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,

 

и Аз имам същия проблем с поддържане на високи обороти на празен ход, особено когато двигателя е студен, но понякога и след като загрее отново ги поддържа високи и много бавно падат до нормалните. Моля споделяте към кой майстор/сервиз да се обърна, за си реша проблема.

 

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До дросела има 1 метален фланец за вода.От горния му край е навъртят този клапан ,в който влизат 2 маркуча.Единия отива към смукателния колектора,другия отива към въздушния филтър.Извади този,който влиза в тръбата на филтъра и го запуши. После сподели има ли ефект.

image.thumb.png.8b2ec18c7505d5e750157a8ed271d760.png

Редактирано от dindin
Цитиране на предходно мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

 

след уместно направена забележка от колега в лично съобщение, правя следното уточнение по отношение на модела и това откъде съм - CRV 2 2002 г. 2.0 бензин 150 кс. и съм от Мездра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...